Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 7 Marca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa

- Polskie Radio przeciera szlaki i właściwym jest, żeby to nadawca publiczny ponosił koszty w pierwszym okresie. Nadawcy komercyjni wejdą na rynek już rozpoznany i w części ukształtowany - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Graboś, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
,,Gazeta Polska Codziennie" w sporze z Ruchem. Sakiewicz: to jak Ukraina - Rosja

„Gazeta Polska Codziennie” (Forum) poinformowała o zmianie umowy z jedynym dystrybutorem tytułu w kraju - Ruchem, która oznacza dla wydawcy większe koszty. Ruch twierdzi, że to próba wywarcia nacisku przed negocjacjami. więcej

 
Dzieci najchętniej oglądają Polsat. Nickelodeon lepszy od Dwójki (raport)

W lutym 2014 roku najpopularniejszym kanałem wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat był Polsat. W czołówce - oprócz stacji z tzw. „wielkiej czwórki” - znalazły się też Nickelodeon i TV Puls. Ranking top 20 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Lewron Music Center poszukuje osoby na stanowisko
PR & Marketing Project

Interactions poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

Interactions poszukuje osoby na stanowisko
Senior Sales Executive

Tako Media poszukuje osoby na stanowisko
montażysta

DRAFTFCB poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive / Account Manager

Radio Nysa FM poszukuje osoby na stanowisko
Prezes Zarządu

Multikino poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Audytorium17 poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

Eurozet poszukuje osoby na stanowisko
Operator / Montażysta wideo

INSIGNIA poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Director i Strategic Planner

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Nowy program Agnieszki Popielewicz w Polsat Cafe. Znika ,,Mała czarna"

W wiosennej ramówce kobiecego kanału Polsat Cafe zabraknie talk show „Mała czarna”, który prowadziła Katarzyna Montgomery. Nową pozycją stacji będzie program Agnieszki Popielewicz „Super rodzinka” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Play: mem z nami i Putinem jest głupi i ultra słaby

Rzecznik Play skrytykował internetowy mem z Władimirem Putinem inspirowany reklamami tej sieci z celebrytami. - Jest ultra słaby, ponieważ dotyczy bardzo ważnych kwestii, z których powagi chyba nie do końca zdaje sobie spora część like’ującyh i share’ujących tę grafikę - ocenił. więcej

 
TVP Rozrywka International gotowa do startu. Co w ramówce?

Telewizja Polska ujawniła ramówkę stacji TVP Rozrywka International, kolejnego kanału nadawcy skierowanego do Polaków mieszkających za granicą. TVP finalizuje pierwsze umowy na dystrybucję stacji w USA. Od ich podpisania zależy termin jej startu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" ostro w dół. ,,Dziennik Gazeta Prawna" przed ,,Rz"

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a zyskały tylko „Parkiet” i „Super Express”. więcej

Katarzyna W. na topowej okładce wśród dzienników w 2013 r.

Spośród wydań dzienników największą sprzedaż w 2013 roku miał „Fakt” (Ringier Axel Springer) z Katarzyną W. na okładce. Wśród topowych okładek gazet codziennych na dwóch pojawiła się Jadwiga Kaczyńska - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Agora stawia na cyfryzację prasy, telewizję i poprawę rentowności
Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele ,,Przepisy Czytelników" i ,,Przyślij Przepis" (TOP 115)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Dzieci najchętniej oglądają Polsat. Nickelodeon lepszy od Dwójki (raport)

W lutym 2014 roku najpopularniejszym kanałem wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat był Polsat. W czołówce - oprócz stacji z tzw. „wielkiej czwórki” - znalazły się też Nickelodeon i TV Puls. Ranking top 20 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Nowy program Agnieszki Popielewicz w Polsat Cafe. Znika ,,Mała czarna"

W wiosennej ramówce kobiecego kanału Polsat Cafe zabraknie talk show „Mała czarna”, który prowadziła Katarzyna Montgomery. Nową pozycją stacji będzie program Agnieszki Popielewicz „Super rodzinka” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP Rozrywka International gotowa do startu. Co w ramówce?

Telewizja Polska ujawniła ramówkę stacji TVP Rozrywka International, kolejnego kanału nadawcy skierowanego do Polaków mieszkających za granicą. TVP finalizuje pierwsze umowy na dystrybucję stacji w USA. Od ich podpisania zależy termin jej startu. więcej

 
,,Na sygnale" ogląda 2,8 mln widzów. TVP2 liderem rynku

Nowy serial TVP2 „Na sygnale” ogląda średnio 2,80 mln widzów. Medyczna produkcja zdecydowanie większą widownię gromadzi w środy, niż w czwartki. TVP2 w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

 
"Tajna historia XX wieku" - Bogusław Wołoszański z nowym programem w Polsat Play

Wiosną na antenie Polsat Play znajdzie się nowy program Bogusława Wołoszańskiego “Tajna historia XX wieku”, który zastąpi dotychczasowy cykl dziennikarza “Skarby III Rzeszy”. więcej

 
"Dobranoc ATM" - autorski stand-up show w ATM Rozrywce

Kanał ATM Rozrywka w marcu br. wprowadzi do ramówki autorski program satyryczno-rozrywkowy “Dobranoc ATM”. Formuła show nawiązywać będzie do słynnego amerykańskiego programu “Saturday Night Live” nadawanego w NBC od 1975 roku. więcej

 
Zmiany w Power TV. Więcej hitów ze świata, techno i klasyczne disco polo

Kanał rozrywkowo-muzyczny Power TV od początku marca br. emituje więcej zagranicznych przebojów z lat 80. i  90. Na antenie pojawiły się też klasyczne teledyski disco polo z lat 90. oraz muzyka techno. więcej

 
Rusza Schwarzkopf The Look Of The Year 2014. Finał konkursu w TVP2

W sobotę 8 marca br. w Łodzi odbędzie się pierwszy casting do tegorocznej edycji konkursu dla modelek Schwarzkopf The Look Of The Year. Jej finał odbędzie się w sierpniu br. i będzie transmitowany przez TVP2. więcej

 
 
Radio  
 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa

- Polskie Radio przeciera szlaki i właściwym jest, żeby to nadawca publiczny ponosił koszty w pierwszym okresie. Nadawcy komercyjni wejdą na rynek już rozpoznany i w części ukształtowany - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Graboś, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Polskie Radio Rzeszów na podium, liderem Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
,,Jestem mamy i taty" - kampania Rzecznika Praw Dziecka o rozwodzie (wideo)

Rusza kampania społeczna „Jestem mamy i taty” prowadzona pod egidą Rzecznika Praw Dziecka. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Telescope i Media On. więcej

 
Niedźwiadek za labradora na opakowaniach i w reklamach marki Velvet

Nowym brand hero produktów higienicznych Velvet został biały niedźwiadek polarny, zastępując w tej roli psa labradora. Odświeżony wizerunek marki firma Velvet Care przygotowała wspólnie z agencjami 21East i Concept House. więcej

 
Wojna nieodwracalnie zmienia życie dziecka - kampania Save The Children (wideo)

Nowy spot brytyjskiej organizacji humanitarnej Save The Children „Most shocking second a day” sugestycznie pokazuje, jak życie dziecka zmienia się podczas wojny.    więcej

 
Kino Świat, Media Expert i USP Zdrowie dużo więcej na reklamy. W dół Procter & Gamble i Metro Group (TOP 10)

W styczniu br. cennikowe wydatki reklamowe Kino Świat były prawie cztery razy wyższe niż rok wcześniej, a Media Expert - dwa razy wyższe. Duże wzrosty osiągnęły też USP Zdrowie, Volskwagen Group Polska, Aflofarm i Lidl, za to spadki zanotowały Procter & Gamble Polska i Metro Group. więcej

 
Adam Kornacki będzie reklamował mobiParking

Prezenter TVN Turbo i ekspert motoryzacyjny Adam Kornacki został ambasadorem reklamowym usługi mobiParking oferowanej przez firmę SkyCash. więcej

 
Ewa Protaziuk-Suska country managerem Crimtan Polska

Ewa Protaziuk-Suska, dotychczasowy dyrektor sprzedaży Crimtan Polska, objęła w firmie funkcję country managera. Wcześniej pracowała w agencjach Astoria Avenue i Citybell Consulting. więcej

 
Claudia Schiffer reklamuje Opla Merivę (wideo)

Startuje kampania z udziałem modelki Claudii Schiffer reklamująca nową wersję Opla Merivy. Za przygotowanie i realizację akcji na polskim rynkou odpowiadają firmy Scholz & Friends Warszawa, Carat Polska, Amnet Polska i 180heartbeats + Jung v. Matt. więcej

 
Tomasz Sikora ambasadorem agencji Mr Target

Biathlonista Tomasz Sikora będzie promował Agencję Mr Target zajmującą się internetowym marketingiem efektywnościowym. Współpracę zaplanowano na rok. więcej

 
Digital Wonderland dla Tullemore Dew

Agencja Digital Wonderland wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Tullemore Dew. więcej

 
Vitrum Vision reklamowane jako ,,chroniące oczy przed zmęczeniem" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca suplement diety Vitrum Vision. Działania przygotowały i koordynują firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios oraz IQ Media. więcej

 
Michał Wielądek art directorem w Next

Michał Wielądek objął funkcję art directora w dziale kreacji agencji interaktywnej Next (należącej do grupy Starcom MediaVest). Wcześniej pracował m.in. w The Digitals, The Addictives, DDB i Cut Cut. więcej

 
Atmedia z działem new business i awansami

Broker Atmedia utworzył w ramach działu interactive zespół new business, który kieruje Radosław Gołąb. Awansowano też trzy osoby odpowiedzialne za sprzedaż oferty internetowej. więcej

 
Prasa  
 
,,Gazeta Polska Codziennie" w sporze z Ruchem. Sakiewicz: to jak Ukraina - Rosja

„Gazeta Polska Codziennie” (Forum) poinformowała o zmianie umowy z jedynym dystrybutorem tytułu w kraju - Ruchem, która oznacza dla wydawcy większe koszty. Ruch twierdzi, że to próba wywarcia nacisku przed negocjacjami. więcej

 
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej. ,,Super Express" ucieka ,,Gazecie Wyborczej"

W styczniu br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach pozostał „Fakt”. Prawie wszystkie gazety zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei największy wzrost osiągnął „Parkiet”. więcej

 
,,Dziennik Zachodni" liderem dzienników regionalnych, których sprzedaż dalej spada

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych w styczniu br. był „Dziennik Zachodni”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Wschodni”. Z kolei najwięcej zyskała „Polska Metropolia Warszawska”. więcej

 
Po przegranym procesie "Fakt" przeprosił Małgorzatę Kożuchowską

Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) zamieścił na stronie głównej czwartkowego wydania przeprosiny skierowane do Małgorzaty Kożuchowskiej. To skutek przegranego przez wydawcę gazety procesu o ochronę dóbr osobistych aktorki. więcej

 
Internet  
 
Lewandowski z 3 mln fanów, w górę Stoch i Kowalczyk (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

Facebookowy fanpage Roberta Lewandowskiego lada dzień przekroczy poziom 3 mln fanów, a duże wzrosty osiągnęły profile Kamila Stocha i Justyny Kowalczyk. Na YouTube najwięcej wyświetleń mają materiały na kanałach Prosto, MyMusic i TVN, a na Twitterze najpopularniejsi są Wojciech Szczęsny i Joanna Krupa. więcej

 
Alior Sync zniknie z rynku na rzecz wspólnej oferty z T-Mobile

Alior Sync, oferta bankowości elektronicznej Alior Banku, w połowie br. zniknie z rynku. Wynika to ze współpracy banku z operatorem telekomunikacyjnym T-Mobile, w ramach której zaoferowane zostaną nowe usługi. więcej

 
Ryszard Nowak zawiadamia prokuraturę o komentarzach na Gazeta.pl. ,,Szykanują Jana Pawła II"

Ryszard Nowak złożył zawiadomienie na prokuraturze o obraźliwych komentarzach pod adresem Jana Pawła II, które pojawiły się pod artykułem w serwisie Gazeta.pl (Agora) opisującym kontrowersyjny plakat „Papież rozbitej rodziny”. więcej

 
Getty Images udostępnia bezpłatnie swoją bazę zdjęć

Popularny internetowy bank zdjęć Getty Images uruchomił możliwość bezpłatnego osadzania fotografii z jego bazy na stronach internetowych. więcej

 
Spotify przejmuje The Echo Nest

Firma The Echo Nest specjalizująca się w analizie danych muzycznych została przejęta przez Spotify. więcej

 
Mozilla zapowiada lepszą kompresję plików JPEG

Mozilla uruchomiła projekt o nazwie mozjpeg, który ma przyczynić się do poprawy kompresji plików graficznych w formacie JPEG na stronach internetowych. więcej

 
José Mourinho ambasadorem i analitykiem piłkarskim w Yahoo

W ramach umowy z Yahoo portugalski trener José Mourinho będzie pełnił rolę ambasadora oraz analityka portalu. więcej

 
Jak bezpiecznie korzystać z e-bankowości

Co rusz na jaw wychodzą kolejne historie klientów, którym skradziono oszczędności z internetowych rachunków bankowych. W pięciu krokach przypominamy jak nie dać się oszukać. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Justyna Kowalczyk i siostry Radwańskie najbardziej znanymi sportsmenkami

Najbardziej znanymi polskimi sportsmenkami są Justyna Kowalczyk oraz Agnieszka i Urszula Radwańskie. Jednocześnie polski sport zdominowany jest przez mężczyzn - wśród pięćdziesięciu najbardziej znanych sportowców w Polsce, znalazło się tylko sześć kobiet. więcej

 
79 proc. Polaków źle ocenia opiekę zdrowotną

Prawie czterech na pięciu badanych (79 proc.) źle ocenia obecny system opieki zdrowotnej w Polsce; dobrze mówi o nim niespełna jedna piąta (18 proc.), a zdecydowanie dobrze tylko co setny badany (1 proc.) - wynika z sondażu TNS Polska. więcej

 
Za wolnym rynkiem są bogatsi i lepiej wykształceni

Wolny rynek chwalą częściej osoby z dużych miast, wyższym wykształceniem i dochodami; niechętni wobec niego są bezrobotni czy gospodynie domowe - wynika z najnowszego badania CBOS. więcej

 
Technologie  
 
Play: mem z nami i Putinem jest głupi i ultra słaby
 
Samsung patentuje klawiaturę wyświetlaną na dłoniach użytkownika
 
HTC Desire 310 - nowy smartfon od HTC w Polsce za 569 zł
 
Flipboard przejmuje Zite od CNN
 
Nexus 6 oparty na LG G3
 
Vertis You - nowy smartfon od Overmax
 
Lenovo: ultrabook ThinkPad X1 Carbon w Polsce od 6650 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
Alior Sync zniknie z rynku na rzecz wspólnej oferty z T-Mobile
 
Za wolnym rynkiem są bogatsi i lepiej wykształceni
 
Odsetki od obligacji w parze z dywidendą
 
Jak bezpiecznie korzystać z e-bankowości
 
Owoce morza wartościowym źródłem białka, witamin z grupy B, jodu, wapnia, selenu i fluoru
 
Konflikt z Ukrainą jest Rosji na rękę, bo powoduje wzrost cen ropy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Chase & Status, Hurts, The Pretty Reckless i The Wombats na Orange Warsaw Festival
 
"Guilty All The Same" - nowa piosenka Linkin Park
 
"Bond 24" ma zawierać wątki ze "Skyfall"
 
Sandra Bullock zarobiła ponad 70 milionów dolarów na "Grawitacji"
 
Jennifer Lopez pokazała "I Luh Ya Papi"
 
Cain Velasquez i Vince Vaughn w filmie "Term Life"
 
Eric Clapton idzie na emeryturę
 
Blog  
 
"Co się dzieje, oszaleję... " - Ewa Derlatka
 
Krótka lekcja o polityce - Krzysztof Czabański
 
Żeby pójść na wojnę trzeba być na nią przygotowany - Łukasz Religa
 
Chętni umierać za Ukrainę - wystąp! - Ewaryst Fedorowicz
 
PUTIN daje lekcje jak słuchać ze zrozumieniem? Owszem. - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie

- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”. więcej

 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
 
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Wala, production director w agencji OS3. więcej

 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl