|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 7 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" ostro w dół. ,,Dziennik Gazeta Prawna" przed ,,Rz"
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a zyskały tylko „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
Katarzyna W. na topowej okładce wśród dzienników w 2013 r.
Spośród wydań dzienników największą sprzedaż w 2013 roku miał „Fakt” (Ringier Axel Springer) z Katarzyną W. na okładce. Wśród topowych okładek gazet codziennych na dwóch pojawiła się Jadwiga Kaczyńska - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora stawia na cyfryzację prasy, telewizję i poprawę rentowności
|
Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele ,,Przepisy Czytelników" i ,,Przyślij Przepis" (TOP 115)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dzieci najchętniej oglądają Polsat. Nickelodeon lepszy od Dwójki (raport)
W lutym 2014 roku najpopularniejszym kanałem wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat był Polsat. W czołówce - oprócz stacji z tzw. „wielkiej czwórki” - znalazły się też Nickelodeon i TV Puls. Ranking top 20 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowy program Agnieszki Popielewicz w Polsat Cafe. Znika ,,Mała czarna"
W wiosennej ramówce kobiecego kanału Polsat Cafe zabraknie talk show „Mała czarna”, który prowadziła Katarzyna Montgomery. Nową pozycją stacji będzie program Agnieszki Popielewicz „Super rodzinka” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP Rozrywka International gotowa do startu. Co w ramówce?
Telewizja Polska ujawniła ramówkę stacji TVP Rozrywka International, kolejnego kanału nadawcy skierowanego do Polaków mieszkających za granicą. TVP finalizuje pierwsze umowy na dystrybucję stacji w USA. Od ich podpisania zależy termin jej startu.
więcej
|
|
,,Na sygnale" ogląda 2,8 mln widzów. TVP2 liderem rynku
Nowy serial TVP2 „Na sygnale” ogląda średnio 2,80 mln widzów. Medyczna produkcja zdecydowanie większą widownię gromadzi w środy, niż w czwartki. TVP2 w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
"Tajna historia XX wieku" - Bogusław Wołoszański z nowym programem w Polsat Play
Wiosną na antenie Polsat Play znajdzie się nowy program Bogusława Wołoszańskiego “Tajna historia XX wieku”, który zastąpi dotychczasowy cykl dziennikarza “Skarby III Rzeszy”.
więcej
|
|
"Dobranoc ATM" - autorski stand-up show w ATM Rozrywce
Kanał ATM Rozrywka w marcu br. wprowadzi do ramówki autorski program satyryczno-rozrywkowy “Dobranoc ATM”. Formuła show nawiązywać będzie do słynnego amerykańskiego programu “Saturday Night Live” nadawanego w NBC od 1975 roku.
więcej
|
|
Zmiany w Power TV. Więcej hitów ze świata, techno i klasyczne disco polo
Kanał rozrywkowo-muzyczny Power TV od początku marca br. emituje więcej zagranicznych przebojów z lat 80. i 90. Na antenie pojawiły się też klasyczne teledyski disco polo z lat 90. oraz muzyka techno.
więcej
|
|
Rusza Schwarzkopf The Look Of The Year 2014. Finał konkursu w TVP2
W sobotę 8 marca br. w Łodzi odbędzie się pierwszy casting do tegorocznej edycji konkursu dla modelek Schwarzkopf The Look Of The Year. Jej finał odbędzie się w sierpniu br. i będzie transmitowany przez TVP2.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
- Polskie Radio przeciera szlaki i właściwym jest, żeby to nadawca publiczny ponosił koszty w pierwszym okresie. Nadawcy komercyjni wejdą na rynek już rozpoznany i w części ukształtowany - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Graboś, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Polskie Radio Rzeszów na podium, liderem Radio ZET
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Jestem mamy i taty" - kampania Rzecznika Praw Dziecka o rozwodzie (wideo)
Rusza kampania społeczna „Jestem mamy i taty” prowadzona pod egidą Rzecznika Praw Dziecka. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Telescope i Media On.
więcej
|
|
Niedźwiadek za labradora na opakowaniach i w reklamach marki Velvet
Nowym brand hero produktów higienicznych Velvet został biały niedźwiadek polarny, zastępując w tej roli psa labradora. Odświeżony wizerunek marki firma Velvet Care przygotowała wspólnie z agencjami 21East i Concept House.
więcej
|
|
Wojna nieodwracalnie zmienia życie dziecka - kampania Save The Children (wideo)
Nowy spot brytyjskiej organizacji humanitarnej Save The Children „Most shocking second a day” sugestycznie pokazuje, jak życie dziecka zmienia się podczas wojny.
więcej
|
|
Kino Świat, Media Expert i USP Zdrowie dużo więcej na reklamy. W dół Procter & Gamble i Metro Group (TOP 10)
W styczniu br. cennikowe wydatki reklamowe Kino Świat były prawie cztery razy wyższe niż rok wcześniej, a Media Expert - dwa razy wyższe. Duże wzrosty osiągnęły też USP Zdrowie, Volskwagen Group Polska, Aflofarm i Lidl, za to spadki zanotowały Procter & Gamble Polska i Metro Group.
więcej
|
|
Adam Kornacki będzie reklamował mobiParking
Prezenter TVN Turbo i ekspert motoryzacyjny Adam Kornacki został ambasadorem reklamowym usługi mobiParking oferowanej przez firmę SkyCash.
więcej
|
|
Ewa Protaziuk-Suska country managerem Crimtan Polska
Ewa Protaziuk-Suska, dotychczasowy dyrektor sprzedaży Crimtan Polska, objęła w firmie funkcję country managera. Wcześniej pracowała w agencjach Astoria Avenue i Citybell Consulting.
więcej
|
|
Claudia Schiffer reklamuje Opla Merivę (wideo)
Startuje kampania z udziałem modelki Claudii Schiffer reklamująca nową wersję Opla Merivy. Za przygotowanie i realizację akcji na polskim rynkou odpowiadają firmy Scholz & Friends Warszawa, Carat Polska, Amnet Polska i 180heartbeats + Jung v. Matt.
więcej
|
|
Tomasz Sikora ambasadorem agencji Mr Target
Biathlonista Tomasz Sikora będzie promował Agencję Mr Target zajmującą się internetowym marketingiem efektywnościowym. Współpracę zaplanowano na rok.
więcej
|
|
Digital Wonderland dla Tullemore Dew
Agencja Digital Wonderland wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Tullemore Dew.
więcej
|
|
Vitrum Vision reklamowane jako ,,chroniące oczy przed zmęczeniem" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca suplement diety Vitrum Vision. Działania przygotowały i koordynują firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios oraz IQ Media.
więcej
|
|
Michał Wielądek art directorem w Next
Michał Wielądek objął funkcję art directora w dziale kreacji agencji interaktywnej Next (należącej do grupy Starcom MediaVest). Wcześniej pracował m.in. w The Digitals, The Addictives, DDB i Cut Cut.
więcej
|
|
Atmedia z działem new business i awansami
Broker Atmedia utworzył w ramach działu interactive zespół new business, który kieruje Radosław Gołąb. Awansowano też trzy osoby odpowiedzialne za sprzedaż oferty internetowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" w sporze z Ruchem. Sakiewicz: to jak Ukraina - Rosja
„Gazeta Polska Codziennie” (Forum) poinformowała o zmianie umowy z jedynym dystrybutorem tytułu w kraju - Ruchem, która oznacza dla wydawcy większe koszty. Ruch twierdzi, że to próba wywarcia nacisku przed negocjacjami.
więcej
|
|
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej. ,,Super Express" ucieka ,,Gazecie Wyborczej"
W styczniu br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach pozostał „Fakt”. Prawie wszystkie gazety zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei największy wzrost osiągnął „Parkiet”.
więcej
|
|
,,Dziennik Zachodni" liderem dzienników regionalnych, których sprzedaż dalej spada
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych w styczniu br. był „Dziennik Zachodni”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Wschodni”. Z kolei najwięcej zyskała „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
|
Po przegranym procesie "Fakt" przeprosił Małgorzatę Kożuchowską
Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) zamieścił na stronie głównej czwartkowego wydania przeprosiny skierowane do Małgorzaty Kożuchowskiej. To skutek przegranego przez wydawcę gazety procesu o ochronę dóbr osobistych aktorki.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Lewandowski z 3 mln fanów, w górę Stoch i Kowalczyk (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)
Facebookowy fanpage Roberta Lewandowskiego lada dzień przekroczy poziom 3 mln fanów, a duże wzrosty osiągnęły profile Kamila Stocha i Justyny Kowalczyk. Na YouTube najwięcej wyświetleń mają materiały na kanałach Prosto, MyMusic i TVN, a na Twitterze najpopularniejsi są Wojciech Szczęsny i Joanna Krupa.
więcej
|
|
Alior Sync zniknie z rynku na rzecz wspólnej oferty z T-Mobile
Alior Sync, oferta bankowości elektronicznej Alior Banku, w połowie br. zniknie z rynku. Wynika to ze współpracy banku z operatorem telekomunikacyjnym T-Mobile, w ramach której zaoferowane zostaną nowe usługi.
więcej
|
|
Ryszard Nowak zawiadamia prokuraturę o komentarzach na Gazeta.pl. ,,Szykanują Jana Pawła II"
Ryszard Nowak złożył zawiadomienie na prokuraturze o obraźliwych komentarzach pod adresem Jana Pawła II, które pojawiły się pod artykułem w serwisie Gazeta.pl (Agora) opisującym kontrowersyjny plakat „Papież rozbitej rodziny”.
więcej
|
|
Getty Images udostępnia bezpłatnie swoją bazę zdjęć
Popularny internetowy bank zdjęć Getty Images uruchomił możliwość bezpłatnego osadzania fotografii z jego bazy na stronach internetowych.
więcej
|
|
Spotify przejmuje The Echo Nest
Firma The Echo Nest specjalizująca się w analizie danych muzycznych została przejęta przez Spotify.
więcej
|
|
Mozilla zapowiada lepszą kompresję plików JPEG
Mozilla uruchomiła projekt o nazwie mozjpeg, który ma przyczynić się do poprawy kompresji plików graficznych w formacie JPEG na stronach internetowych.
więcej
|
|
José Mourinho ambasadorem i analitykiem piłkarskim w Yahoo
W ramach umowy z Yahoo portugalski trener José Mourinho będzie pełnił rolę ambasadora oraz analityka portalu.
więcej
|
|
Jak bezpiecznie korzystać z e-bankowości
Co rusz na jaw wychodzą kolejne historie klientów, którym skradziono oszczędności z internetowych rachunków bankowych. W pięciu krokach przypominamy jak nie dać się oszukać.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|