Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 16 Marca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jacek Świderski: Grupa Wirtualna Polska stawia na marki własne i wideo

- Naszym podstawowym celem jest rozwój autonomicznych witryn, mocnych marek obydwu spółek. Segment wideo to jeden z podstawowych filarów naszego biznesu - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, Jacek Świderski, prezes Grupy Wirtualna Polska. więcej

 
Presspublica sprzedaje drukarnie. ,,Uważam Rze" wróci do Warszawy?

Spółka Presspublica, czyli dawne Gremi Media, prowadzi sprzedaż majątku pozostałego w firmie po zaprzestaniu działalności wydawniczej. Pod młotek ma pójść m.in. budynek w Raszynie, gdzie mieści się siedziba „Uważam Rze” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kafeteria, Ek i Wizaz na czele serwisów kobiecych. VUMag z 1,5 mln użytkowników, Kafeteria.tv z 365 tys.

Wśród serwisów lifestyle’owych dla kobiet zdecydowanie najpopularniejsze są Kafeteria.pl, Ek.pl, Wizaz.pl i Polki.pl. Rok po starcie VUMag.pl ma prawie 1,5 mln użytkowników, a Kafeteria.tv w pierwszych miesiącach działania notowała od 250 do 365 tys. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Rc2 poszukuje osoby na stanowisko
Senior PR Consultant

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Sprzedaży

Radio ZET Gold poszukuje osoby na stanowisko
DJ / Prowadzący

Targeo.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy on-line

Engine poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Engine poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Lewron Music Center poszukuje osoby na stanowisko
PR & Marketing Project

Audytorium17 poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

INSIGNIA poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Director i Strategic Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVN skupi własne akcji. Przeznaczy na to nawet 500 mln zł

Podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy TVN, które odbędzie się 11 kwietnia br., zapadnie decyzja w sprawie skupu do 34 mln akcji własnych spółki za nie więcej niż 500 mln zł. więcej

 
Burda reorganizuje pion wydawniczy, odchodzi Iwona Ziętkowska

Wydawnictwo Burda International Polska wprowadziło zmiany w swojej strukturze, tworząc segmenty wydawnicze z dotychczasowych tytułów Burdy i G+J. Na emeryturę odchodzi Iwona Ziętkowska, dotąd dyrektor wydawnicza w Burdzie. więcej

 
,,Nie" przeprasza Donalda Tuska za tekst ,,na podsłuchu"

W wydaniu papierowym i serwisie internetowym tygodnika „Nie” znalazły się przeprosiny skierowane do Donalda Tuska za przypisanie mu wulgarnych wypowiedzi w artykule „Tusk na podsłuchu”. To efekt procesu przegranego przez wydawcę pisma. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Nominacja Hojki na prezesa Agory dobrze oceniana przez ekspertów. "Jest sprawnym menedżerem"

- Bartosz Hojka jest szansą na współpracę między grupami na rynku mediów, ale nie należy spodziewać się rewolucyjnych zmian w spółce. Agora stawia na przetrwanie - tak zmianę na stanowisku prezesa zarządu Agory komentują dla Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, Marek Sowa i Eryk Mistewicz. więcej

Restrukturyzacja w TVN, odszedł Tomasz Berezowski

Tomasz Berezowski, dyrektor departamentu technologii w Grupie TVN, nie pracuje już w telewizyjnej spółce. TVN rozstanie z nim tłumaczy restrukturyzacją. więcej

Google+ zyskuje w Polsce dzięki integracji z Google, ale pozostaje ,,miastem duchów"
Facebook zmienia wygląd fanpage'y dla wygody użytkowników i własnych korzyści
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN skupi własne akcji. Przeznaczy na to nawet 500 mln zł

Podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy TVN, które odbędzie się 11 kwietnia br., zapadnie decyzja w sprawie skupu do 34 mln akcji własnych spółki za nie więcej niż 500 mln zł. więcej

 
,,Dzieci z gwiazd" w TVP1 na rocznicę wejścia do UE

TVP1 przygotowuje dwa odcinki programu „Dzieci z gwiazd” poświęcone tematyce związanej z Europą. Poprowadzą je Katarzyna Stoparczyk i Artur Orzech. Jeśli program spodoba się widzom, może trafić na stałe do ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Teleturniej ,,Tylko Ty" ogląda milion widzów. TVP2 za konkurencją

Po pięciu odcinkach teleturniej „Tylko Ty”, prowadzony przez Tomasza Kammela i Radosława Kotarskiego, ogląda średnio 980 tys. widzów. TVP2 w paśmie emisji programu zajmuje czwarte miejsce w rynku i ma mniej widzów niż rok temu, gdy nadawała „Jeden z dziesięciu”. więcej

 
,,Przepis na życie" i ,,Lekarze" z TVN trafili do Rosji

Telewizja TVN sprzedała swoje programy i seriale do kolejnych krajów. Licencje na pokazywanie „Przepisu na życie” i „Lekarzy” kupiła m.in. jedna z rosyjskich telewizji. więcej

 
Stopklatka TV zapłaci Emitelowi 61 mln zł

Stopklatka SA, nadawca kanału Stopklatka TV, podpisała umowę z firmą Emitel, która świadczyć będzie na zlecenie nadawcy pełną usługę nadawania stacji na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
Discovery Channel na czele stacji dokumentalnych, TVP Historia o 76 proc. do góry

W lutym 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych należała do Discovery Channel. Największym wzrostem pochwalić się mogła TVP Historia, a najwięcej stracił kanał Planete+. więcej

 
MiniMini+, Nickelodeon i Nick Jr na czele kanałów dziecięcych

W lutym br. liderami oglądalności wśród kanałów dziecięcych ex aequo były MiniMini+ i Nickelodeon. Największym wzrostem pochwalić się mógł Nick Jr, który znalazł się na podium. Z kolei najwięcej stracił Disney Junior. więcej

 
,,Włącz miłość" - Viva Polska reklamuje ,,Miłość na bogato 2"

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy sezon serialu „Miłość na bogato” w Viva Polska. Akcję wspólnie z Viacom International Media Networks przygotowały i realizują firmy K2 i Initiative. więcej

 
Formuła 1 w płatnych kanałach Polsatu

Telewizja Polsat zakupiła prawa do pokazywania tegorocznych wyścigów Formuły 1. Jednak w przeciwieństwie do lat poprzednich, zawody nie będą transmitowane na otwartej antenie, ale w płatnych kanałach sportowych Polsatu. więcej

 
Producenci o serialu "Gra o tron": polityka i zaciekła walka o władzę

Tuż przed premierą czwartego sezonu "Gry o tron" do sieci trafił 25-minutowy materiał, w którym twórcy podsumowują serię trzecią. Jej emisja zakończyła się niemal rok temu. więcej

 
 
Radio  
 
Jan Dworak: stabilne finansowanie mediów publicznych to priorytet

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zorganizowała w ub. tygodniu spotkanie z zarządami spółek publicznej radiofonii i telewizji. - Zapewnienie stabilnego finansowania mediów publicznych jest priorytetowym celem Krajowej Rady - mówił Jan Dworak, szef KRRiT. więcej

 
Kamil Olak założył agencję Świeży PR. "W większości redakcji nie docenia się rzetelnych ludzi"

Kamil Olak, były dziennikarz Radia ZET, założył agencję public relations Świeży PR. Zajmuje się ona głównie obsługą małych i średnich przedsiębiorstw. więcej

 
VOX FM z konkursem i nowymi programami

Radio VOX FM (Grupa Radiowa Time) ruszyło z konkursem „1000 W Rytmie Hitów”, w którym kilka razy dziennie można wygrać po 1000 zł. Na antenie pojawiły się też audycje „Jest Weekend” i „Best Lista”. więcej

 
RMF FM traci w Krakowie, w górę Trójka i Radio Kraków

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Zero z kartkówki - Fundacja Dzieci Niczyje ostrzega przed przemocą domową (wideo)

Ruszyła kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje. Akcja, przygotowana przez McCann Worldgroup, sugestywnie pokazuje, że Fundacja walczy z przemocą domową wobec dzieci. więcej

 
Basia i Maciek reklamują zasięg 4G LTE i smartfony LG w Play (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Play informująca o rosnącym zasięgu internetu 4G LTE oraz dostępnych w tej sieci smartfonach LG. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Touch & Try i MediaCom Warszawa. więcej

 
Prudential w kampanii szuka swoich przedwojennych klientów (wideo)

W rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej Prudential pokazuje spadkobierców przedwojennych polis wystawionych przez firmę w Polsce. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Starcom, Optizen Labs i Next. więcej

 
Poczta Polska pierwszy raz reklamuje ubezpieczenia

Wystartowała właśnie pierwsza kampania reklamowa ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych oferowanych przez Pocztę Polską. Akcję przygotowały agencja CAM Media i dom mediowy Mindshare Polska. więcej

 
,,From Poland with love" - Polska promuje się w Wielkiej Brytanii (wideo)

W internecie pojawił się spot „From Poland with love. For Great Britain” prezentujący polskie dokonania na przestrzeni dziejów i ukazujący duży potencjał naszego kraju. Klip jest skierowany do mieszkańców Wysp Brytyjskich. więcej

 
Marcin Barciński: z NK.pl na szefa RTB w Next

Marcin Barciński objął nowo utworzone stanowisko head of RTB w agencji Next (należącej do grupy Starcom MediaVest). Wcześniej pracował m.in. w NK.pl i NextWeb Media. więcej

 
MRM zmienia nazwę na MRM // McCann

Sieciowa agencja digitalowa MRM, będąca częścią McCann Worldgroup, przeprowadza globalny rebranding. Teraz firma będzie działać jako MRM // McCann. więcej

 
Filip Wołowski: z Cryptone Polska do Roth Observatory International

Filip Wołowski został partnerem i dyrektorem zarządzającym odpowiedzialnym za Polskę i region Europy Środkowej i Wschodniej w Roth Observatory International. Wcześniej pracował m.in. w Cryptone Polska i Raisio Polska Foods. więcej

 
Prasa  
 
Presspublica sprzedaje drukarnie. ,,Uważam Rze" wróci do Warszawy?

Spółka Presspublica, czyli dawne Gremi Media, prowadzi sprzedaż majątku pozostałego w firmie po zaprzestaniu działalności wydawniczej. Pod młotek ma pójść m.in. budynek w Raszynie, gdzie mieści się siedziba „Uważam Rze” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Burda reorganizuje pion wydawniczy, odchodzi Iwona Ziętkowska

Wydawnictwo Burda International Polska wprowadziło zmiany w swojej strukturze, tworząc segmenty wydawnicze z dotychczasowych tytułów Burdy i G+J. Na emeryturę odchodzi Iwona Ziętkowska, dotąd dyrektor wydawnicza w Burdzie. więcej

 
,,Nie" przeprasza Donalda Tuska za tekst ,,na podsłuchu"

W wydaniu papierowym i serwisie internetowym tygodnika „Nie” znalazły się przeprosiny skierowane do Donalda Tuska za przypisanie mu wulgarnych wypowiedzi w artykule „Tusk na podsłuchu”. To efekt procesu przegranego przez wydawcę pisma. więcej

 
Elżbieta Glapiak w ,,Rzeczpospolitej", Robert Biskupski w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"

Elżbieta Glapiak, dotąd dziennikarka „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), wróciła do „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication). Z kolei redakcję „DGP” zasilił Rober Biskupski, w przeszłości dziennikarz „Rzeczpospolitej”. więcej

 
,,Motor" i ,,TopGear" liderami sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych w 2013 r. (raport)

W 2013 roku w rankingu sprzedaży ogółem tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pozycji lidera utrzymał się magazyn „Top Gear”, a tuż za nim uplasowało się „Auto-Moto”. więcej

 
Internet  
 
Jacek Świderski: Grupa Wirtualna Polska stawia na marki własne i wideo

- Naszym podstawowym celem jest rozwój autonomicznych witryn, mocnych marek obydwu spółek. Segment wideo to jeden z podstawowych filarów naszego biznesu - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, Jacek Świderski, prezes Grupy Wirtualna Polska. więcej

 
Kafeteria, Ek i Wizaz na czele serwisów kobiecych. VUMag z 1,5 mln użytkowników, Kafeteria.tv z 365 tys.

Wśród serwisów lifestyle’owych dla kobiet zdecydowanie najpopularniejsze są Kafeteria.pl, Ek.pl, Wizaz.pl i Polki.pl. Rok po starcie VUMag.pl ma prawie 1,5 mln użytkowników, a Kafeteria.tv w pierwszych miesiącach działania notowała od 250 do 365 tys. więcej

 
Allegro wprowadza edytor zdjęć. "Wdrażamy tę opcję stopniowo"

Serwis Allegro.pl zaczął wdrażanie edytora zdjęć w formularzu wystawiania przedmiotu na sprzedaż. Na razie opcja jest dostępna dla kilku tysięcy użytkowników. więcej

 
Reklamy wideo debiutują na Facebooku (wideo)

Facebook poinformował o uruchomieniu nowego formatu reklamowego. Są nim krótkie klipy wideo emitowane w strumieniu treści użytkownika. więcej

 
Europejski Trybunał Sprawiedliwości za swobodą linkowania (opinia)

W połowie lutego Europejski Trybunał Sprawiedliwości zajął się legalnością umieszczania odnośników do chronionych prawem utworów. O wyroku dla Wirtualnemedia.pl pisze adwokat Paweł Marcisz z kancelarii Łaszczuk i Wspólnicy. więcej

 
Szyfrowanie wyszukiwania w Google dla wszystkich

Google chce do swojej wyszukiwarki domyślnie wprowadzić szyfrowanie, aby uniemożliwić śledzenie korzystających z niej użytkowników. więcej

 
Mozilla rezygnuje z Firefoksa dla Windows 8. "Przedsięwzięcie nieopłacalne"

Fundacja Mozilla poinformowała o zaprzestaniu dalszych prac nad przeglądarką Firefox w wersji dla interfejsu Modern UI obecnego w Windows 8. więcej

 
Mark Zuckerberg: rząd USA zagraża internetowi, powiedziałem to Obamie

Twórca Facebooka Mark Zuckerberg skrytykował działania amerykańskiej administracji w internecie. - Muszą być bardziej przejrzyści w tym, co robią, bo inaczej ludzie uwierzą w najgorsze - stwierdził, dodając, że dzwonił w tej sprawie do Baracka Obamy. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Zespół Piotra Ciąćki przechodzi z Ipsosu do Millward Brown

Do Millward Brown dołączył Piotr Ciąćka, obejmując stanowisko research unit managera. Wraz z nim do firmy przeszedł sześcioosobowy zespół badawczy. więcej

 
Młodzież coraz mniej zainteresowana polityką

Poziom zainteresowania polityką wśród młodzieży jest najniższy z dotychczas notowanych. Blisko trzy czwarte uczniów ostatnich klas szkół ponadgimnazjalnych (72 proc.) nie potrafi sprecyzować swoich poglądów politycznych - wynika z najnowszego sondażu CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Kamil Olak założył agencję Świeży PR. "W większości redakcji nie docenia się rzetelnych ludzi"
 
38PR z obsługą firmy Messo
 
Fat ROI dla Kati
 
Technologie  
 
Basia i Maciek reklamują zasięg 4G LTE i smartfony LG w Play (wideo)
 
Google i Microsoft nie chcą urządzeń z Androidem i Windowsem
 
Valve zmienia wygląd kontrolera dla Steam OS
 
Ujawniono specyfikację inteligentnego zegarka Google
 
154 mln urządzeń typu "wearable" zostanie sprzedanych w 2018 r.
 
Gospodarka  
 
Inflacja bez szans na wzrost
 
Rutinoscorbin wycofywany z aptek. "Niedotrzymanie standardów"
 
NIK chce usprawnić przetargi. "Głównym kryterium najniższy koszt, a nie najniższa cena"
 
Wpływ sytuacji na Ukrainie na polską gospodarkę będzie niewielki
 
Niższe realne zyski z dobiegających końca lokat
 
Jaka jest sytuacja europejskich banków?
 
Największym zainteresowaniem cieszą się mieszkania dwu- i trzypokojowe
 
Krym straci na odłączeniu się od Ukrainy
 
Za co agent turystyczny wystawi paragon
 
Kultura/Rozrywka  
 
Kartagina podbija polski rynek
 
The Dumplings gwiazdą FreeFormFestival 2014
 
50 Cent zaprezentował "Hold On"
 
Ben Howard wystąpi na Open'er Festival 2014
 
"Empire" - nowa piosenka Shakiry
 
Jennifer Lopez pokazał klip do "I Luh Ya Papi" (wideo)
 
Producenci o serialu "Gra o tron": polityka i zaciekła walka o władzę
 
Film o życiu Freddiego Mercury'ego bez reżysera
 
Blog  
 
Jeszcze o Ukrainie... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Opowieść - ks. Artur Stopka
 
PEPSI w Okulskiego, a LWOWIACY w Putina - Janusz Kamieński
 
Już pełzną i podnoszą głowy. Rosja, Rosja, nade wszystko! - Krzysztof Czabański
 
WOJNA, głupcze... - Wanda Konarzewska
 
Nasz gość  
 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa

- Polskie Radio przeciera szlaki i właściwym jest, żeby to nadawca publiczny ponosił koszty w pierwszym okresie. Nadawcy komercyjni wejdą na rynek już rozpoznany i w części ukształtowany - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Graboś, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Wala, production director w agencji OS3. więcej

 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl