|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 18 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Koniec ,,W11- Wydział Śledczy". Serial zniknie z TVN po 10 latach emisji
Telewizja TVN zakończyła produkcję serialu docu-crime „W11 - Wydział Śledczy”. Po wiosennym sezonie format zniknie z anteny, bo jego oglądalność nie spełnia już oczekiwań stacji. - Każdy program ma swój cykl życia - podkreśla Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska zamknęła trzy serwisy dawnej WP
Z końcem lutego przestały być aktualizowane serwisy Nasygnale.pl, Niewiarygodne.pl i Odkrywcy.pl należące dotychczas do Wirtualnej Polski. - Nie miały autonomicznego ruchu oraz dedykowanych kampanii reklamowych - uzasadnia Michał Brański, wiceprezes Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Polskie Radio szykuje nowe kanały na multipleks: dla dzieci, seniorów i edukacyjny
Polskie Radio uruchomi w tym roku na multipleksie dwa nowe kanały cyfrowe: skierowany do dzieci Krasnal oraz nadający programy dla seniorów Retro. Kolejna stacja, edukacyjna Eureka, ma ruszyć w 2015 roku. - Chcemy stworzyć pakiet wzajemnie uzupełniających się kanałów - mówi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Łuszczewski, pełnomocnik PR ds. cyfryzacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT ukarała TVN za pornografię, ale stacja się odwoła do sądu (wideo)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ukarała TVN za emisję filmu, który - jej zdaniem - miała charakter pornograficzny. Stacja z tym zarzutem się nie zgadza. - Będziemy odwoływać się od tej decyzji - zapowiada Joanna Górska, szefowa działu PR Grupy TVN.
więcej |
|
TVP zwalnia i przenosi realizatorów z TAI. ,,To łamanie praw pracowniczych"
Telewizja Polska zwalnia z Telewizyjnej Agencji Informacyjnej część etatowych realizatorów audycji i dźwięku, a pozostałych przenosi do Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej. Związek zawodowy Wizja twierdzi, że to łamanie praw pracowniczych i prosi o kontrolę Państwową Inspekcję Pracy.
więcej |
|
,,Tylko muzyka" liderem wśród talent-show, w 16-49 na czele ,,X Factor"
Najpopularniejszym muzycznym talent-show w głównych stacjach jest „Tylko muzyka” Polsatu. Z kolei w grupie komercyjnej najwyższy udział osiąga „X Factor” TVN - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec ,,W11- Wydział Śledczy". Serial zniknie z TVN po 10 latach emisji
Telewizja TVN zakończyła produkcję serialu docu-crime „W11 - Wydział Śledczy”. Po wiosennym sezonie format zniknie z anteny, bo jego oglądalność nie spełnia już oczekiwań stacji. - Każdy program ma swój cykl życia - podkreśla Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN.
więcej
|
|
KRRiT ukarała TVN za pornografię, ale stacja się odwoła do sądu (wideo)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ukarała TVN za emisję filmu, który - jej zdaniem - miała charakter pornograficzny. Stacja z tym zarzutem się nie zgadza. - Będziemy odwoływać się od tej decyzji - zapowiada Joanna Górska, szefowa działu PR Grupy TVN.
więcej
|
|
TVP zwalnia i przenosi realizatorów z TAI. ,,To łamanie praw pracowniczych"
Telewizja Polska zwalnia z Telewizyjnej Agencji Informacyjnej część etatowych realizatorów audycji i dźwięku, a pozostałych przenosi do Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej. Związek zawodowy Wizja twierdzi, że to łamanie praw pracowniczych i prosi o kontrolę Państwową Inspekcję Pracy.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" liderem wśród talent-show, w 16-49 na czele ,,X Factor"
Najpopularniejszym muzycznym talent-show w głównych stacjach jest „Tylko muzyka” Polsatu. Z kolei w grupie komercyjnej najwyższy udział osiąga „X Factor” TVN - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
1,6 mln widzów ,,Project Runway". TVN przegrywa z Polsatem w grupie komercyjnej
Średnio 1,6 mln widzów ogląda w TVN w niedzielne wieczory nowy reality-show o projektantach mody „Project Runway”. Program daje stacji trzecie miejsce w rynku w grupie wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Lekarze" w nowym paśmie poprawiają wyniki TVN, ale przegrywają z ,,Ranczem"
Pierwsze trzy odcinki czwartej edycji serialu „Lekarze” oglądało 2,56 mln osób, poprawiając wyniki TVN w paśmie ich nadawania. Produkcja daje stacji drugie miejsce w rynku, przegrywając z TVP1 emitującą „Ranczo”.
więcej
|
|
TVN wyprzedził Polsat w grupie komercyjnej, TVP Info ostro w dół
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował kanał TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Jan Szczęsny reporterem TVN Turbo
Jan Szczęsny, brat znanego piłkarza Wojciecha Szczęsnego, został nowym reporterem TVN Turbo. Będzie przeprowadzał rozmowy z zawodnikami i trenerami drużyn walczących o Puchar Polski.
więcej
|
|
Player.pl w telewizorach LG Smart TV
Firma LG Electronics Polska (LG) na mocy współpracy z TVN wzbogaciła swoją platformę Smart TV o aplikację Player.pl.
więcej
|
|
200 tys. kary dla TVN za treści pornograficzne
Karę w wysokości 200 tys. zł za emisję filmu „Siła pożądania” w kanale TVN Style musi zapłacić spółka TVN. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała bowiem, że produkcja miała charakter pornograficzny.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił widzów, ale pozostał liderem
Drugi odcinek programu „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami” oglądało w Polsacie o 270 tys. widzów mniej niż premierowy odcinek show. Jednak taneczny format pozostał liderem oglądalności wśród widowisk rozrywkowych nadanych w ostatni weekend.
więcej
|
|
Kanał Da Vinci Learning w ofercie nc+
Stacja dziecięca Da Vinci Learning we wtorek 18 marca br. dołączy do oferty platformy nc+. Kanał znajdzie się w pakiecie Universe+, będzie też dostępny w ramach opcji Extra+.
więcej
|
|
,,Anatomia głupoty według Richarda Hammonda" w National Geographic Channel
7 kwietnia 2014 roku kanał National Geographic Channel rozpocznie emisję 14-odcinkowego cyklu „Anatomia głupoty według Richarda Hammonda”.
więcej
|
|
,,Teściowe z piekła rodem" od marca w ID
19 marca 2014 roku kanał ID rozpocznie emisję nowego programu „Teściowe z piekła rodem”.
więcej
|
|
Superstacja i Stopklatka TV HD w ofercie sieci Inea
Wielkopolska sieć kablowa Inea dołączy jutro do swojej oferty informacyjny kanał Superstacja i stację filmową Stopklatka TV, która dostępna będzie w wersjach SD i HD.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
E-ulica, internet wszechrzeczy, społecznie zaangażowany konsumpcjonizm - 6 trendów marketingowych na 25 lat
Era e-ulicy, fenomen rynków rozwijających się, społecznie zaangażowany konsumpcjonizm, społeczna kooperatywa, internet wszechrzeczy i demokratyzacja tworzenia kontentu - to według specjalistów ZenithOptimedia sześć najważniejszych trendów, które będą wpływały na komunikację marketingową w następnych 25 latach.
więcej
|
|
Kampania Marlboro nieetycznie namawia młodych do palenia (komentarze)
Prowadzona od 2011 roku kampania „Don't be a maybe” Marlboro została ostatnio oprotestowana przez organizacje antynikotynowe, które oskarżają ją o nieuczciwe nakłanianie młodzieży do palenia. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Magdalena Brodka-Makara i Jan Naj.
więcej
|
|
Zamożni chcą, aby marki interesowały się nimi, a nie ich pieniędzmi
Chcąc trafić do osób zamożnych marki muszą nie tylko rozumieć wartości, jakimi kieruje się ta grupa, ale także oprzeć się pokusie stosowania w swojej komunikacji tradycyjnych kodów luksusu i wziąć pod uwagę globalne trendy - wynika z raportu McCann Truth Central.
więcej
|
|
Kraków na igrzyska 2022 z logo i serwisem za 145 tys. zł
Kraków jako miasto ubiegające się o organizację zimowych igrzysk olimpijskich w 2022 roku ma już logotyp, zaprojektowany przez firmę Event Knowledge Services, i serwis internetowy, przygotowany przez agencję Eura7. Logo kosztowało 66,9 tys. zł, a strona - 78,7 tys. zł.
więcej
|
|
Bliźniaczki z Plusa przechodzą do Serca i Rozumu w reklamie Neostrady (wideo)
Orange Polska zaczyna kolejną kampanię reklamową Neostrady, w której nawiązuje do niedawnego spotu internetu mobilnego w Plusie. Reklamy podkreślają, że w przeciwieństwie do oferty konkurencji Neostrada zapewnia nielimitowany transfer.
więcej
|
|
Mistrzowski telewizor w kampanii mobilnego kredytu w mBanku (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej mBanku prezentowana jest możliwość sprawdzenia stanu konta i wzięcia kredytu gotówkowego poprzez aplikację mobilną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, Mindshare Polska, Flota Filmowa i Streetcom.
więcej
|
|
Biegający Piotr Adamczyk reklamuje kredyt hipoteczny w eurobanku (wideo)
W startującej właśnie kampanii eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka reklamowany jest kredyt hipoteczny. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
Maciek Rock reklamuje ,,rok internetu za 0 zł" w Plus na Kartę (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa z udziałem Maćka Rocka wspierająca promocję „Internet za 0 zł na start (300 MB)” w taryfie Plus na Kartę. Akcję przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Grandes Kochonos i OMD będą reklamować Wedla
Agencja Grandes Kochonos i dom mediowy OMD wygrały przetargi na obsługę reklamową marki Wedel (należącej do Lotte Wedel). Umowy podpisano do końca 2014 roku.
więcej
|
|
Cukierki Ricola promowane w filharmonii (wideo)
Ricola, producent cukierków przeciw kaszlowi i ułatwiających oddychanie, przeprowadził nietypową akcję promocyjną w jednej z filharmonii. Za pomysł i realizację działań odpowiada hamburski oddział agencji Jung von Matt.
więcej
|
|
Kobieca restauracja w reklamach Ibum (wideo making of)
Jak przygotowano ostatnie spoty preparatów Ibum Zatoki i Ibum Forte Minicaps? Prezentujemy relację z planu zdjęciowego reklam.
więcej
|
|
Delecta wirująco reklamuje ciasta i desery (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa produktów Delecta (Rieber Foods Polska) do ciast i deserów. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, Starcom i Kolterman Media Communications.
więcej
|
|
,,Total rewind" w kampanii kosmetyków AA (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca kosmetyki AA z serii Anty Age (produkowane przez Oceanic). Za przygotowanie działań odpowiada agencja San Markos.
więcej
|
|
Jerzy Minorczyk dyrektorem generalnym IAA Polska
Jerzy Minorczyk został wybrany na stanowisko dyrektora generalnego IAA Polska. Zastąpił w tej funkcji Jacka Olechowskiego z Mediacapu.
więcej
|
|
mBank zmienia Kioski Aspiro w mKioski
Punkty z sieci Kioski Aspiro (należącej do Grupy mBanku) działające w centrach handlowych w najbliższym czasie zyskają oznakowanie mBanku i skupią się na sprzedaży jego oferty.
więcej
|
|
hyperCREW z obsługą internetową Pizza Hut
Agencja interaktywna hyperCREW wygrała przetarg na stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji dla Pizza Hut w internecie.
więcej
|
|
Dawid Zając: z Maxx Arrp do Neon Shake Advertising
Dawid Zając objął stanowisko copywritera w agencji Neon Shake Advertising. Poprzednio pracował w Maxx Arrp.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" najchętniej czytanym dziennikiem. ,,Przegląd Sportowy" do góry
W okresie od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku na pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce awansował „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" liderem sprzedaży magazynów wnętrzarskich (raport za 2013 rok)
W 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”, które zanotowały największy spadek w zestawieniu. Natomiast jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”.
więcej
|
|
Samsung: darmowe aplikacje dla posiadaczy smartfonów i tabletów
24 marca br. wystartuje promocja dla posiadaczy wybranych modeli smartfonów i tabletów firmy Samsung, w ramach której przez trzy miesiące będą oni mogli korzystać bezpłatnie m.in. z takich aplikacji jak Rzeczpospolita, Viva! Polska, Cztery Kąty i Legimi.
więcej
|
|
PMPG prognozuje, że osiągnie w br. 64 mln zł przychodu
Zarząd Platformy Mediowej Point Group podał nową prognozę wyników finansowych na 2014 rok. Zakłada ona, że spółka osiągnie przychody na poziomie 64,1 mln zł, a jej wynik EBITDA wyniesie 8 mln zł.
więcej
|
|
"Filary demokracji lokalnej" - konkurs Kancelarii Prezydenta dla prasy lokalnej
W ramach obchodów 25-lecia wolności Kancelaria Prezydenta ogłasza konkurs "Filary demokracji lokalnej" skierowany do dziennikarzy, redaktorów naczelnych i wydawców prasy lokalnej. Teksty można nadsyłać do końca kwietnia.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Zamożni chcą, aby marki interesowały się nimi, a nie ich pieniędzmi
Chcąc trafić do osób zamożnych marki muszą nie tylko rozumieć wartości, jakimi kieruje się ta grupa, ale także oprzeć się pokusie stosowania w swojej komunikacji tradycyjnych kodów luksusu i wziąć pod uwagę globalne trendy - wynika z raportu McCann Truth Central.
więcej
|
|
5 najważniejszych innowacji wg IBM. Indywidualne systemy nauczania, renesans sklepów tradycyjnych...
IBM przedstawił ósmą edycję prognozy "Next 5 in 5", opisującej pięć najważniejszych innowacji, które mogą zmienić nasze życie w najbliższych pięciu latach. Zdaniem firmowych ekspertów kluczową rolę będą odgrywały systemy kognitywne.
więcej
|
|
GfK: 8,62 bln euro do dyspozycji Europejczyków w 2014 r.
W 2014 roku europejscy konsumenci będą mieć do dyspozycji łącznie około 8,62 biliona euro na wydatki lub oszczędności - wynika z corocznych badań i prognoz siły nabywczej instytutu GfK.
więcej
|
|
Prawie 90 proc. Polaków zainteresowanych wydarzeniami na Ukrainie
Zainteresowanie wydarzeniami na Ukrainie jest niemal powszechne, interesuje się nimi 88 proc. ankietowanych - wynika z sondażu CBOS. Zdaniem 82 proc. respondentów to, jak rozwinie się sytuacja na Ukrainie, ma duże znaczenie dla Polski.
więcej
|
|
W wyborach do Parlamentu Europejskiego 27 proc. głosów dla PiS a 25 proc. dla PO
W wyborach do Parlamentu Europejskiego PiS uzyskałoby 27 proc. głosów, PO - 25 proc., gotowość głosowania na SLD zadeklarowało 9 proc. badanych, którzy wyrazili zainteresowanie udziałem w eurowyborach - wynika z najnowszego sondażu TNS Polska.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
GfK: 8,62 bln euro do dyspozycji Europejczyków w 2014 r.
|
|
Polski rynek kosmetyczny w górę o 2 proc., liderem Rossmann
|
|
Sytuacja w Rosji i na Ukrainie wpłynie na polski eksport
|
|
Złoto i zboża drożeją, ale ropa nie boi się wojny
|
|
Polska straci na kryzysie na Ukrainie. PKB może rosnąć wolniej o 0,3 pkt proc.
|
|
Agencje ratingowe walczą o zaufanie rynku, będzie większy nadzór nad nimi
|
|
Opłaty za transakcje kartą mają spaść poniżej 0,5 proc.
|
|
Bakalland stawia na Chiny, RPA, Nigerię, Kanadę, Węgry i Rumunię
|
|
Coraz więcej centrów outsourcingowych na Pomorzu
|
|
PKP Cargo inwestuje w nowe lokomotywy. Chce rozszerzyć skalę działalności za granicą
|
|
Douglas ma w Polsce 110 perfumerii, co roku powstanie kolejnych 6-10 nowych
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|