|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 26 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Taniec z Gwiazdami" ma 3,7 mln widzów. Polsat liderem rynku
Program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” po trzech odcinkach gromadzi średnio 3,7 mln widzów Polsatu. Stacja w czasie emisji show notuje lepsze wyniki niż rok temu i jest liderem rynku. Jednak w grupie 16-49 trochę lepszy jest TVN.
więcej
|
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości
Prawicowo-konserwatywne tygodniki opinii notują coraz niższą sprzedaż, gdyż nasycony rynek z trudem mieści kilka podobnie sprofilowanych tytułów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Wojciech Maziarski, Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica, Marcin Bartosiewicz i Dariusz Sachajko.
więcej
|
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" mocno w dół w styczniu
|
,,Gazeta Polska" z nakładem zmniejszonym o połowę. Sakiewicz: to bezprecedensowy atak Ruchu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Baza danych klientów UPC wystawiona na sprzedaż. 'Mogło dojść do przestępstwa'
W miniony weekend w internecie wystawiono na sprzedaż login i hasło do systemu z danymi klientów UPC Polska, z którego korzystali pracownicy sieci. Operator planuje powiadomić policję i GIODO.
więcej
|
|
Hubert Urbański wraca do TVN
Hubert Urbański prawdopodobnie wróci do Grupy TVN. Prezenter rozmawia bowiem o prowadzeniu autorskiego programu w naziemnym kanale TTV.
więcej
|
|
,,Słodkie życie" ma 1,4 mln widzów. TVP1 przegrywa z TVN i Polsatem
Cztery pierwsze odcinki serialu komediowego TVP1 „Słodkie życie” oglądało średnio 1,35 mln widzów. W czasie nadawania sitcomu Jedynka osiąga gorsze wyniki niż rok wcześniej i ma zdecydowanie niższą oglądalność niż TVN i Polsat.
więcej
|
|
Festiwal w Opolu z koncertem na rocznicę wyborów czerwcowych
Tegoroczny 51. Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu odbędzie się w dniach od 6 do 8 czerwca br. Trzeciego dnia pokazywanej w TVP1 imprezy ma zostać zorganizowany koncert związany z rocznicą pierwszych wolnych wyborów.
więcej
|
|
Debaty wyborcze w TVP Info. Kraśko i Rudnik poprowadzą ,,Przystanek Bruksela"
Od kwietnia TVP Info rozpocznie emisję programu „Przystanek Bruksela”, w którym kandydaci w wyborach do Parlamentu Europejskiego będą ze sobą rozmawiać - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Program poprowadzą Piotr Kraśko i Diana Rudnik.
więcej
|
|
,,Komisarz Alex" stracił 590 tys. widzów, ale TVP1 i tak liderem rynku
|
|
Trzecią serię ,,Na językach" Agnieszki Szulim ogląda 1,2 mln widzów
|
|
ATM Grupa nakręci serial o policjantach. Szuka aktorów-amatorów
|
|
Stacje lifestylowe tracą widzów, liderem TVN Style
|
|
Inea chce zdobyć połowę rynku dostępu do internetu w Wielkopolsce
|
|
Eurosport wypromuje Shell Eco-marathon Europe 2014
|
|
Radio |
|
|
Maryla Rodowicz, Perfect i Enej na trasie ,,Lata z Radiem". Jedynka odwiedzi 20 miast
Radiowa Jedynka przygotowuje tegoroczną trasę Lata z Radiem. W tym roku obejmie ona 20 miast, a podczas plenerowych koncertów wystąpią m.in. Maryla Rodowicz, Lady Pank, Perfect, Wilki, Enej i De Mono.
więcej
|
|
RMF FM liderem rynku radiowego o poranku w dni powszednie, w górę Radio ZET
W okresie od grudnia 2013 roku do lutego 2014 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach porannych w dni powszednie (06.00 - 08.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM i Radio ZET liderami reklamy radiowej, mocno w górę Jedynka i Trójka (TOP10)
W lutym br. cennikowe wydatki na reklamy w radiu były o jedną piątą wyższe niż rok wcześniej. Wśród stacji zdecydowanie największe wpływy zanotowały RMF FM i Radio ZET, natomiast bardzo duże wzrosty osiągnęły Jedynka i Trójka.
więcej
|
|
Bogdan Zdrojewski: brakuje zgody politycznej do reformy ustawy medialnej
Szef resortu kultury Bogdan Zdrojewski powiedział wczoraj w radiowej Jedynce, że prace nad ustawą medialną trwają nadal. Z powodu startu w wyborach do Parlamentu Europejskiego Zdrojewski może nie dokończyć rozpoczętej reformy finansowania mediów publicznych.
więcej
|
|
Eska Bydgoszcz ostro w dół - RMF, Trójka i Polskie Radio PiK do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy w grupie wiekowej od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Liroy parodiujący doradców politycznych to akcja Instytutu Spraw Obywatelskich (wideo)
Trwająca od tygodnia kampania, w której raper Liroy jako Dick Dobrowolski parodiuje specjalistów od marketingu politycznego, została zorganizowana przez Instytut Spraw Obywatelskich w celu promowania aktywnej postawy obywatelskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Clear Channel wyposaży 2 tys. citylightów w czytniki NFC/QR (wideo)
W maju br. Clear Channel uruchomi w Polsce usługę City Connect. Będzie ona obejmować 2 tys. citylightów z zainstalowanymi czytnikami NFC i QR, pozwalającymi konsumentom przeglądać na smartfonach dodatkowe treści oferowane przez reklamodawców.
więcej
|
|
RMF FM i Radio ZET liderami reklamy radiowej, mocno w górę Jedynka i Trójka (TOP10)
W lutym br. cennikowe wydatki na reklamy w radiu były o jedną piątą wyższe niż rok wcześniej. Wśród stacji zdecydowanie największe wpływy zanotowały RMF FM i Radio ZET, natomiast bardzo duże wzrosty osiągnęły Jedynka i Trójka.
więcej
|
|
,,Gotowi na orzeźwienie?" - Lech Shandy reklamowany w wersji Ice
Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży zmienioną wersję piwa Lech Shandy - Lech Ice Shandy. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy GPD Advertising, MEC, Afekt, VML Poland, Mango Design i Q&A Communications.
więcej
|
|
Maciej Swoboda: z Possible do Netizens
Maciej Swoboda ponownie dołączył do zespołu domu produkcyjnego Netizens, obejmując funkcję business development directora.
więcej
|
|
Margaret i Dawid Podsiadło w reklamach Play (wideo making of)
|
|
Annie Lennox i Emma Thompson w nowej kampanii Marks & Spencer
|
|
PETA uczula dzieci na los zwierząt (wideo)
|
|
Internetowykantor.pl reklamowany jako spełniający marzenia (wideo)
|
|
Jakub Tarkowski reżyserem seriali dziecięcych w Human Ark
|
|
ZenithOptimedia i MediaCom najskuteczniejszymi domami mediowymi w Polsce
|
|
Focus Advantage wypromuje UniGel
|
|
Copla Polska zmienia się w Copla Construction Management
|
|
,,Tego potrzebuje dziś Polska" - Donald Tusk w spocie wyborczym PO (wideo)
|
|
Jakub Bierzyński: Polacy są odporni na reklamy, trzeba nowych pomysłów na promocję
|
|
Prasa |
|
|
,,Tygodnik Powszechny" zmienia logo, layout i format
W środę, 2 kwietnia do sprzedaży trafi odmieniony „Tygodnik Powszechny”. Modyfikacji ulegnie logotyp, format oraz szata graficzna pisma. Niektórzy czytelnicy już krytykują nowe logo tytułu.
więcej
|
|
Agora przygotowała wirtualny spacer po redakcji ,,Gazety Wyborczej" i gabinecie Adama Michnika
„Gazeta Wyborcza” (Agora) umożliwiła zwiedzanie swojej warszawskiej siedziby za pośrednictwem usługi Google Maps. Autorem umieszczonych tam zdjęć jest Paweł Kowalik.
więcej
|
|
Wacław Radziwinowicz za publikacje o Soczi laureatem Nagrody im. Dariusza Fikusa
Wacław Radziwinowicz z "Gazety Wyborczej" otrzymał wczoraj Nagrodę im. Dariusza Fikusa. Wyróżniono go za publikacje o przygotowaniach Rosji do igrzysk olimpijskich w Soczi. Nagrodę specjalną przyznano Ewie Wilk z tygodnika "Polityka".
więcej
|
|
,,Wprost" stawia na teksty interwencyjne. ,,Wracamy do podstaw"
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) i portal Wprost.pl uruchomiły platformę kontaktu z czytelnikami, która ma służyć do zgłaszania spraw utrudniających życie. Będą one następnie opisywane na łamach pisma i serwisu.
więcej
|
|
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2013, liderem ,,Przyjaciółka"
W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Naj” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Apel PZN: czasopisma dla niewidomych mogą przestać się ukazywać
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|