Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 26 Marca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Liroy parodiujący doradców politycznych to akcja Instytutu Spraw Obywatelskich (wideo)

Trwająca od tygodnia kampania, w której raper Liroy jako Dick Dobrowolski parodiuje specjalistów od marketingu politycznego, została zorganizowana przez Instytut Spraw Obywatelskich w celu promowania aktywnej postawy obywatelskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Baza danych klientów UPC wystawiona na sprzedaż. 'Mogło dojść do przestępstwa'

W miniony weekend w internecie wystawiono na sprzedaż login i hasło do systemu z danymi klientów UPC Polska, z którego korzystali pracownicy sieci. Operator planuje powiadomić policję i GIODO.   więcej

 
VoD.pl z rekordem - w górę Ipla.tv, TVN player i Kinoplex (TOP serwisów VoD)

W ostatnich miesiącach serwis VoD.pl odwiedzało rekordowo dużo internautów, ale spędzali w nim znacznie mniej czasu niż przed rokiem. Duże wzrosty odwiedzalności zanotowały też Ipla.tv, TVNplayer.pl i Kinoplex.gazeta.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Senior Interactive Media Planner

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor muzyczny

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Designer

PAP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalisty ds. sprzedaży usług fotograficznych

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Casting na reporterów i prezenterów

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Electronic Arts Polska poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Monitoring Team Coordinator

Viacom International Media poszukuje osoby na stanowisko
Licensing & Retail Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Sprzedaży

Engine poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Engine poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Hubert Urbański wraca do TVN

Hubert Urbański prawdopodobnie wróci do Grupy TVN. Prezenter rozmawia bowiem o  prowadzeniu autorskiego programu w naziemnym kanale TTV. więcej

 
,,Tygodnik Powszechny" zmienia logo, layout i format

W środę, 2 kwietnia do sprzedaży trafi odmieniony „Tygodnik Powszechny”. Modyfikacji ulegnie logotyp, format oraz szata graficzna pisma. Niektórzy czytelnicy już krytykują nowe logo tytułu. więcej

 
,,Słodkie życie" ma 1,4 mln widzów. TVP1 przegrywa z TVN i Polsatem

Cztery pierwsze odcinki serialu komediowego TVP1 „Słodkie życie” oglądało średnio 1,35 mln widzów. W czasie nadawania sitcomu Jedynka osiąga gorsze wyniki niż rok wcześniej i ma zdecydowanie niższą oglądalność niż TVN i Polsat. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Taniec z Gwiazdami" ma 3,7 mln widzów. Polsat liderem rynku

Program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” po trzech odcinkach gromadzi średnio 3,7 mln widzów Polsatu. Stacja w czasie emisji show notuje lepsze wyniki niż rok temu i jest liderem rynku. Jednak w grupie 16-49 trochę lepszy jest TVN. więcej

Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości

Prawicowo-konserwatywne tygodniki opinii notują coraz niższą sprzedaż, gdyż nasycony rynek z trudem mieści kilka podobnie sprofilowanych tytułów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Wojciech Maziarski, Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica, Marcin Bartosiewicz i Dariusz Sachajko. więcej

,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" mocno w dół w styczniu
,,Gazeta Polska" z nakładem zmniejszonym o połowę. Sakiewicz: to bezprecedensowy atak Ruchu
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Baza danych klientów UPC wystawiona na sprzedaż. 'Mogło dojść do przestępstwa'

W miniony weekend w internecie wystawiono na sprzedaż login i hasło do systemu z danymi klientów UPC Polska, z którego korzystali pracownicy sieci. Operator planuje powiadomić policję i GIODO.   więcej

 
Hubert Urbański wraca do TVN

Hubert Urbański prawdopodobnie wróci do Grupy TVN. Prezenter rozmawia bowiem o  prowadzeniu autorskiego programu w naziemnym kanale TTV. więcej

 
,,Słodkie życie" ma 1,4 mln widzów. TVP1 przegrywa z TVN i Polsatem

Cztery pierwsze odcinki serialu komediowego TVP1 „Słodkie życie” oglądało średnio 1,35 mln widzów. W czasie nadawania sitcomu Jedynka osiąga gorsze wyniki niż rok wcześniej i ma zdecydowanie niższą oglądalność niż TVN i Polsat. więcej

 
Festiwal w Opolu z koncertem na rocznicę wyborów czerwcowych

Tegoroczny 51. Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu odbędzie się w dniach od 6 do 8 czerwca br. Trzeciego dnia pokazywanej w TVP1 imprezy ma zostać zorganizowany koncert związany z rocznicą pierwszych wolnych wyborów. więcej

 
Debaty wyborcze w TVP Info. Kraśko i Rudnik poprowadzą ,,Przystanek Bruksela"

Od kwietnia TVP Info rozpocznie emisję programu „Przystanek Bruksela”, w którym kandydaci w wyborach do Parlamentu Europejskiego będą ze sobą rozmawiać - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Program poprowadzą Piotr Kraśko i Diana Rudnik. więcej

 
,,Komisarz Alex" stracił 590 tys. widzów, ale TVP1 i tak liderem rynku
 
Trzecią serię ,,Na językach" Agnieszki Szulim ogląda 1,2 mln widzów
 
ATM Grupa nakręci serial o policjantach. Szuka aktorów-amatorów
 
Stacje lifestylowe tracą widzów, liderem TVN Style
 
Inea chce zdobyć połowę rynku dostępu do internetu w Wielkopolsce
 
Eurosport wypromuje Shell Eco-marathon Europe 2014
 
 
Radio  
 
Maryla Rodowicz, Perfect i Enej na trasie ,,Lata z Radiem". Jedynka odwiedzi 20 miast

Radiowa Jedynka przygotowuje tegoroczną trasę Lata z Radiem. W tym roku obejmie ona 20 miast, a podczas plenerowych koncertów wystąpią m.in. Maryla Rodowicz, Lady Pank, Perfect, Wilki, Enej i De Mono. więcej

 
RMF FM liderem rynku radiowego o poranku w dni powszednie, w górę Radio ZET

W okresie od grudnia 2013 roku do lutego 2014 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach porannych w dni powszednie (06.00 - 08.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM i Radio ZET liderami reklamy radiowej, mocno w górę Jedynka i Trójka (TOP10)

W lutym br. cennikowe wydatki na reklamy w radiu były o jedną piątą wyższe niż rok wcześniej. Wśród stacji zdecydowanie największe wpływy zanotowały RMF FM i Radio ZET, natomiast bardzo duże wzrosty osiągnęły Jedynka i Trójka. więcej

 
Bogdan Zdrojewski: brakuje zgody politycznej do reformy ustawy medialnej

Szef resortu kultury Bogdan Zdrojewski powiedział wczoraj w radiowej Jedynce, że prace nad ustawą medialną trwają nadal. Z powodu startu w wyborach do Parlamentu Europejskiego Zdrojewski może nie dokończyć rozpoczętej reformy finansowania mediów publicznych. więcej

 
Eska Bydgoszcz ostro w dół - RMF, Trójka i Polskie Radio PiK do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Liroy parodiujący doradców politycznych to akcja Instytutu Spraw Obywatelskich (wideo)

Trwająca od tygodnia kampania, w której raper Liroy jako Dick Dobrowolski parodiuje specjalistów od marketingu politycznego, została zorganizowana przez Instytut Spraw Obywatelskich w celu promowania aktywnej postawy obywatelskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Clear Channel wyposaży 2 tys. citylightów w czytniki NFC/QR (wideo)

W maju br. Clear Channel uruchomi w Polsce usługę City Connect. Będzie ona obejmować 2 tys. citylightów z zainstalowanymi czytnikami NFC i QR, pozwalającymi konsumentom przeglądać na smartfonach dodatkowe treści oferowane przez reklamodawców. więcej

 
RMF FM i Radio ZET liderami reklamy radiowej, mocno w górę Jedynka i Trójka (TOP10)

W lutym br. cennikowe wydatki na reklamy w radiu były o jedną piątą wyższe niż rok wcześniej. Wśród stacji zdecydowanie największe wpływy zanotowały RMF FM i Radio ZET, natomiast bardzo duże wzrosty osiągnęły Jedynka i Trójka. więcej

 
,,Gotowi na orzeźwienie?" - Lech Shandy reklamowany w wersji Ice

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży zmienioną wersję piwa Lech Shandy - Lech Ice Shandy. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy GPD Advertising, MEC, Afekt, VML Poland, Mango Design i Q&A Communications. więcej

 
Maciej Swoboda: z Possible do Netizens

Maciej Swoboda ponownie dołączył do zespołu domu produkcyjnego Netizens, obejmując funkcję business development directora. więcej

 
Margaret i Dawid Podsiadło w reklamach Play (wideo making of)
 
Annie Lennox i Emma Thompson w nowej kampanii Marks & Spencer
 
PETA uczula dzieci na los zwierząt (wideo)
 
Internetowykantor.pl reklamowany jako spełniający marzenia (wideo)
 
Jakub Tarkowski reżyserem seriali dziecięcych w Human Ark
 
ZenithOptimedia i MediaCom najskuteczniejszymi domami mediowymi w Polsce
 
Focus Advantage wypromuje UniGel
 
Copla Polska zmienia się w Copla Construction Management
 
,,Tego potrzebuje dziś Polska" - Donald Tusk w spocie wyborczym PO (wideo)
 
Jakub Bierzyński: Polacy są odporni na reklamy, trzeba nowych pomysłów na promocję
 
Kreacje Reklamowe  
 
Trivial Pursuit Colgate: There are places a toothpick will never reach Peugeot: ready for the weekend with you Sonntags Zeitung: the insight story Sony: Wega theatre atmosphere
 
Prasa  
 
,,Tygodnik Powszechny" zmienia logo, layout i format

W środę, 2 kwietnia do sprzedaży trafi odmieniony „Tygodnik Powszechny”. Modyfikacji ulegnie logotyp, format oraz szata graficzna pisma. Niektórzy czytelnicy już krytykują nowe logo tytułu. więcej

 
Agora przygotowała wirtualny spacer po redakcji ,,Gazety Wyborczej" i gabinecie Adama Michnika

„Gazeta Wyborcza” (Agora) umożliwiła zwiedzanie swojej warszawskiej siedziby za pośrednictwem usługi Google Maps. Autorem umieszczonych tam zdjęć jest Paweł Kowalik. więcej

 
Wacław Radziwinowicz za publikacje o Soczi laureatem Nagrody im. Dariusza Fikusa

Wacław Radziwinowicz z "Gazety Wyborczej" otrzymał wczoraj Nagrodę im. Dariusza Fikusa. Wyróżniono go za publikacje o przygotowaniach Rosji do igrzysk olimpijskich w Soczi. Nagrodę specjalną przyznano Ewie Wilk z tygodnika "Polityka". więcej

 
,,Wprost" stawia na teksty interwencyjne. ,,Wracamy do podstaw"

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) i portal Wprost.pl uruchomiły platformę kontaktu z czytelnikami, która ma służyć do zgłaszania spraw utrudniających życie. Będą one następnie opisywane na łamach pisma i serwisu. więcej

 
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2013, liderem ,,Przyjaciółka"

W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Naj” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Apel PZN: czasopisma dla niewidomych mogą przestać się ukazywać
 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2014-03-26 Tygodnik Powszechny - 2014-03-26 Gazeta Polska - 2014-03-26 VOGUE - 2014-03-26 Psychologia w Szkole - 2014-03-25
 
Internet  
 
VoD.pl z rekordem - w górę Ipla.tv, TVN player i Kinoplex (TOP serwisów VoD)

W ostatnich miesiącach serwis VoD.pl odwiedzało rekordowo dużo internautów, ale spędzali w nim znacznie mniej czasu niż przed rokiem. Duże wzrosty odwiedzalności zanotowały też Ipla.tv, TVNplayer.pl i Kinoplex.gazeta.pl. więcej

 
21,8 mln Polaków z dostępem do bankowości online, 20 mln kart zbliżeniowych

Na koniec 2013 roku do bankowości internetowej dostęp miało ponad 21,8 miliona klientów indywidualnych, a aktywnie korzystało z niej ponad 12 milionów osób. Liczba kart z funkcją płatności zbliżeniowych w ciągu ostatniego roku wzrosła o 32 proc. i osiągnęła poziom 20 milionów sztuk - wynika z 13. edycji raportu NetB@nk przygotowanego przez Związek Banków Polskich. więcej

 
Disney za 500 mln dol. przejmuje sieć kanałów youtube'owych Maker Studios

Firma Disney zakupiła od Google wielokanałową sieć Maker Studios działającą na YouTube. Wartość transakcji wyniosła 500 mln dolarów. więcej

 
Gabriela Kunert product and marketing managerem w Blomedia.pl

Gabriela Kunert dołączyła do zespołu Blomedia.pl obejmując stanowisko product and marketing managera. Wcześniej pracowała m.in. w Agorze. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
21,8 mln Polaków z dostępem do bankowości online, 20 mln kart zbliżeniowych

Na koniec 2013 roku do bankowości internetowej dostęp miało ponad 21,8 miliona klientów indywidualnych, a aktywnie korzystało z niej ponad 12 milionów osób. Liczba kart z funkcją płatności zbliżeniowych w ciągu ostatniego roku wzrosła o 32 proc. i osiągnęła poziom 20 milionów sztuk - wynika z 13. edycji raportu NetB@nk przygotowanego przez Związek Banków Polskich. więcej

 
Wiedza o zarobkach w branży ważna dla rozpoczynających karierę
 
Ponad połowa Polaków uważa, że przyjęcie euro będzie czymś złym
 
Public Relations  
 
Havas PR Warsaw znów dla ,,Mistrzów kodowania"
 
Technologie  
 
HTC One M8 - nowy flagowy smartfon od HTC z 5-calowym ekranem (wideo)
 
T-Mobile głównym partnerem roamingowym Play
 
NewBase 3 - kolorowy tablet od Overmax
 
Nubia X6 - nowy smartfon od ZTE (wideo)
 
Asus Chromebox - kompaktowy komputer z systemem Chrome OS (wideo)
 
Margaret i Dawid Podsiadło w reklamach Play (wideo making of)
 
Gospodarka  
 
Wiedza o zarobkach w branży ważna dla rozpoczynających karierę
 
Polski rynek HoReCa w stagnacji w 2013 r., dobre prognozy na kolejne lata
 
"Bilecikowe" - rodzinna promocja w Wizz Air
 
Ponad połowa Polaków uważa, że przyjęcie euro będzie czymś złym
 
Gospodarstwa domowe uwierzyły w poprawę koniunktury
 
Trzy polskie banki mają problem ze współczynnikiem wypłacalności
 
Odszkodowania wypłacać będzie firma poszkodowanego? Chce tego branża ubezpieczeniowa
 
Inea chce zdobyć połowę rynku dostępu do internetu w Wielkopolsce
 
Spory spadek inwestycji w budownictwie. Spodziewany jest wzrost upadłości
 
Powstanie instytut edukacji finansowej
 
Na indywidualne konta emerytalne najchętniej odkładają kobiety między 40. i 50. rokiem życia
 
Kultura/Rozrywka  
 
Bob Dylan w lipcu wystąpi w Dolinie Charlotty
 
"Turn Blue" - nowa płyta The Black Keys. Promuje ją "Fever"
 
Fall Out Boy supportem Linkin Park we Wrocławiu
 
"Indie Cindy" - nowy album Pixies
 
Suzanne Vega w lipcu na koncercie w Warszawie
 
50 Cent pokazał piosenkę "Pilot" (posłuchaj)
 
Twórcy filmu "Szybcy i wściekli" już wiedzą jak zastąpić Paula Walkera
 
Tom Cruise w filmie "Na skraju jutra". Premiera 30 maja (wideo)
 
Blog  
 
Oświadczenie Kongresu Mediów Niezależnych o represjach administracyjnych i sądowo-prokuratorskich wobec wolnego słowa i dziennikarzy - Krzysztof Czabański
 
Gender przyszedł w przebraniu zakonnicy! - Marcin Żukowski
 
Pełnosprawny premier vs niepełnosprawne dzieci. - Ewaryst Fedorowicz
 
AWF niepełnosprawna... - Andrzej Bober
 
Sposób na sukces - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor. więcej

 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut Group. więcej

 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl