|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 27 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Taniec z Gwiazdami" w Polsacie będzie mieć drugą edycję
Jesienią tego roku Telewizja Polsat pokaże drugą edycją show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Już rozpoczęły się poszukiwania uczestników, którzy wezmą udział w tanecznej rywalizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Fokus TV ma sporą szansę na sukces (opinie)
Stacja Fokus TV ma szansę na osiągnięcie sukcesu rynkowego, bo będzie jedynym kanałem popularnonaukowym w naziemnej telewizji i postawi na nowe, polskie programy - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mediów.
więcej
|
|
Frugo dalej młodzieżowe. ,,Będzie bardzo zadziornie i niegrzecznie"
Wbrew pogłoskom o zmianie pozycjonowania i grupy docelowej napój Frugo (produkowany przez FoodCare) będzie nadal kierowany głównie do osób w wieku 17-24 lat. - Nowa komunikacja będzie bardzo zadziorna, niegrzeczna, z mnóstwem kolorów - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Możesz więcej" - Anna Lewandowska w kampanii Rexony
W połowie maja ruszy kampania reklamowa antyperspirantu Rexona (Unilever Polska) z udziałem Anny Lewandowskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Możesz więcej”, a odpowiadają za nią firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.
więcej |
|
TOP reklamodawców: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play
W pierwszym kwartale br. Kino Świat cennikowo przeznaczyło na reklamy ponad cztery razy więcej niż rok wcześniej. Mocno wzrosły też wydatki Aflofarmu, Orange Polska i USP Zdrowie, za to spore spadki zanotowały Unilever Polska oraz operatorzy sieci Play i T-Mobile.
więcej |
|
Serwis TVP zyskuje użytkowników. Informacje ważniejsze od rozrywki
Portal internetowy TVP.pl odwiedza ok. 2,5 mln internautów miesięcznie, znacznie więcej niż przed rokiem, przy czym wykonują oni mniej odsłon i spędzają w nim mniej czasu. Zdecydowanie najpopularniejsze w serwisie są treści informacyjne, dostępne m.in. pod adresem TVP.Info.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Wiesław Podkański: Badanie czytelnictwa prasy jest za drogie i zbyt skomplikowane
Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy, zapowiada duże zmiany w charakterze badań czytelnictwa. - Chcemy by były one prostsze, bardziej przystępne dla agencji i domów mediowych - mówi Podkański w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Czy polskie firmy potrzebują PR-owców? (opinie)
- W Polsce obsługi PR nie potrzebują osoby młode i przebojowe. Na rynku funkcjonuje jednak mnóstwo firm, które nie potrafią się efektywnie przebić do mediów - współpracę z agencjami public relations oceniają Małgorzata Zaborowska i Szymon Sikorski.
więcej
|
,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół
|
Facebook ogłasza koniec żebrolajków. ,,Każda walka ze spamem wychodzi na dobre" (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" w Polsacie będzie mieć drugą edycję
Jesienią tego roku Telewizja Polsat pokaże drugą edycją show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Już rozpoczęły się poszukiwania uczestników, którzy wezmą udział w tanecznej rywalizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Fokus TV ma sporą szansę na sukces (opinie)
Stacja Fokus TV ma szansę na osiągnięcie sukcesu rynkowego, bo będzie jedynym kanałem popularnonaukowym w naziemnej telewizji i postawi na nowe, polskie programy - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mediów.
więcej
|
|
Serwis TVP zyskuje użytkowników. Informacje ważniejsze od rozrywki
Portal internetowy TVP.pl odwiedza ok. 2,5 mln internautów miesięcznie, znacznie więcej niż przed rokiem, przy czym wykonują oni mniej odsłon i spędzają w nim mniej czasu. Zdecydowanie najpopularniejsze w serwisie są treści informacyjne, dostępne m.in. pod adresem TVP.Info.
więcej
|
|
TVP: nc+ i Cyfrowy Polsat boją się TVP ABC. Operatorzy: to nieprawda
Kanał TVP ABC poinformował, że platformy cyfrowe przedłużają negocjacje w sprawie włączenia stacji do oferty, bo obawiają się, że odbierze ona widzów należącym do nich kanałom dziecięcym. Operatorzy twierdzą, że wcale tak nie jest.
więcej
|
|
,,Ben Hur" i ,,Kości" najchętniej oglądanymi serialami zagranicznymi
W wiosennych ramówkach największą oglądalność wśród seriali zagranicznych zanotowała produkcja „Ben Hur”. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do „Kości”. Top 5 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Sprawa dla reportera" zyskała widzów i nie daje szans konkurencji
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" wróci jesienią do Polsatu. ,,Absolutny hit"
|
|
Show ,,The Face" z Naomi Campbell w Polsat Cafe
|
|
Europoseł PO pozwał TV Republikę za nadużycie słów o ,,spocie kampanijnym" (wideo)
|
|
Reklama |
|
|
Frugo dalej młodzieżowe. ,,Będzie bardzo zadziornie i niegrzecznie"
Wbrew pogłoskom o zmianie pozycjonowania i grupy docelowej napój Frugo (produkowany przez FoodCare) będzie nadal kierowany głównie do osób w wieku 17-24 lat. - Nowa komunikacja będzie bardzo zadziorna, niegrzeczna, z mnóstwem kolorów - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u.
więcej
|
|
,,Możesz więcej" - Anna Lewandowska w kampanii Rexony
W połowie maja ruszy kampania reklamowa antyperspirantu Rexona (Unilever Polska) z udziałem Anny Lewandowskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Możesz więcej”, a odpowiadają za nią firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.
więcej
|
|
TOP reklamodawców: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play
W pierwszym kwartale br. Kino Świat cennikowo przeznaczyło na reklamy ponad cztery razy więcej niż rok wcześniej. Mocno wzrosły też wydatki Aflofarmu, Orange Polska i USP Zdrowie, za to spore spadki zanotowały Unilever Polska oraz operatorzy sieci Play i T-Mobile.
więcej
|
|
Serce i Rozum z chińską parą doskonałą reklamują Neostradę i internet mobilny w Orange (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange Serce i Rozum pakiet z Neostradą i internetem mobilnym. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis, Film Produkcja, Human Ark i MEC.
więcej
|
|
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska.
więcej
|
|
Piłkarska ,,flaga radości" w kampanii Coca-Coli (wideo)
|
|
Marek Staniszewski na czele Significance w Havas Worldwide
|
|
Anna Mucha reklamuje Oriflame na interaktywnym przystanku
|
|
NJU.mobile z 479 tys. klientów i promocją urodzinową (wideo)
|
|
Michał Gątarzewski: z Peppermint do Brand Support
|
|
Michał Kowalczyk: z NK.pl do Valkea Media
|
|
1,2 mld euro na reklamy w mobilnych usługach lokalizacyjnych
|
|
Maja Bartczak: z QBurst do Infinity Group
|
|
Niepotrzebny szum wokół kosztów spotu ,,10 lat świetlnych" (opinie)
|
|
Nasz gość |
|
|
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
|
|
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|