|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 6 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Sama słodycz" bez drugiej serii. TVN postawi na nowy serial
TVN nie nakręci drugiego sezonu serialu obyczajowego „Sama słodycz” z Piotrem Adamczykiem. Stacja jesienią chce pokazać zupełnie nowy serial. Możliwe, że będzie to produkcja kryminalna - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Będzie druga edycja ,,Project Runway" w TVN
Telewizja TVN zdecydowała, że pokaże drugą edycję modowego reality-show „Project Runway”. - Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności programu - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, szefowa działu PR Grupy TVN.
więcej
|
Kuźniar, Borek i Pol na czele, Węglarczyk najaktywniejszy (TOP100 dziennikarzy na Twitterze)
|
3,4 proc. mniej na reklamę zewnętrzną. Banki, sklepy i telekomy tną wydatki (raport)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 i Polsat liderami w naziemnej telewizji. Stopklatka TV lepsza od ATM Rozrywki
W kwietniu 2014 większość kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej zanotowała spadki udziałów w rynku, a najwięcej straciła TV4. Ogromnym wzrostem pochwalić się za to mogła TVP Historia.
więcej
|
|
Marek Sayan Skwarski odchodzi z Kino Polska TV
Marek Sayan Skwarski, dotąd dyrektor kreatywny kanału Kino Polska, zrezygnował ze stanowiska i odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtulnemedia.pl.
więcej
|
|
Druga seria ,,Warsaw Shore" z mniejszą widownią
Druga edycja reality-show „Warsaw Shore” gromadzi mniej widzów niż pierwsza seria. Nadal jednak program daje MTV pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży i osiąga udział kilkanaście razy wyższy od średniej stacji.
więcej
|
|
Adam Brodziak odchodzi z Polsatu. Zastąpi go Bartosz Paprocki
Adam Brodziak, wieloletni dyrektor pionu techniki w Telewizji Polsat, po 45 latach pracy odchodzi na emeryturę. Jego obowiązki w Polsacie przejmie Bartosz Paprocki, jego wieloletni zastępca.
więcej
|
|
600 tys. widzów finału Pucharu Polski, triumfatorem Zawisza Bydgoszcz
Finałowy mecz Pucharu Polski w którym Zawisza Bydgoszcz pokonała Zagłębie Lubin, zarówno w TVN Turbo, jak i w Orange Sport, zgromadził największą widownię w zakończonym sezonie rozgrywek. Spotkanie oglądało łącznie niemal 600 tys. widzów.
więcej
|
|
TVN nowym liderem, TVP1 ostro w dół. Rekordowy tydzień Stopklatki TV
|
|
Family Sport będzie dystrybuowany przez Program
|
|
Paweł Królikowski i Katarzyna Popławska w A+E Networks Poland
|
|
,,Pozostawieni" w wakacje w HBO
|
|
Marcin Ornass-Kubacki: 1,5 mln osób może mieć problem z odbiorem naziemnej telewizji cyfrowej
|
|
Reklama |
|
|
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
- Najdłuższy termin płatności, który mi zaproponowano, to 90 dni - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, szef Grey Group. Jego zdaniem kilkumiesięczne opóźnienia w rozliczeniach szkodzą przede wszystkim małym agencjom i mogą je doprowadzić nawet do bankructwa.
więcej
|
|
Reklama ,,Call of Duty" z wirtualnym Kevinem Spacey'em hitem internetu
W udostępnionym zwiastunie kolejnej części „Call of Duty”, popularnej serii gier z gatunku FPS, główną rolę odgrywa Kevin Spacey. W ciągu kilku dni od premiery w serwisie YouTube reklama wygenerowała ponad 13 mln wyświetleń.
więcej
|
|
Panasonic poszerza współpracę z Robertem Lewandowskim o markę Viera
W ramach nowej umowy reklamowej z firmą Panasonic najlepszy polski piłkarz Robert Lewandowski został ambasadorem linii telewizorów Panasonic Viera. Kampanię z jego udziałem przygotowała agencja Grupa3.
więcej
|
|
Saleta, Zawadzka i Kucharczyk w kampanii Kruger&Matz (wideo)
Pod hasłem „It’s your life just take it” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa marki Kruger&Matz. Ambasadorami akcji są Przemysław Saleta, Marcelina Zawadzka i Grzegorz Kucharczyk, a za jej przygotowanie i przebieg odpowiadają firmy Mapi, Mediapol i 38 PR.
więcej
|
|
Zapracowana sarna z tygrysem reklamują Tigera Mental (wideo)
W nowej odsłonie kampanii napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) wspólnie z tygrysem występuje sarna Żaneta. W akcji, przygotowanej przez firmy Young & Rubicam i Mindshare Polska, promowany jest wariant Tiger Restart.
więcej
|
|
,,Obudź się #NaJankesa" - Radio Eska reklamuje nowy poranek (wideo)
|
|
,,Co 5 minut wygrana" - Totalizator Sportowy reklamuje Keno (wideo)
|
|
,,Bo my wiemy, o co chodzi" w reklamie wody Kubuś Waterrr (wideo)
|
|
,,SM - Walcz o siebie" - rusza trzecia edycja kampanii o chorych na stwardnienie rozsiane
|
|
Tymbark reklamowany ,,naturalnie do posiłku" (wideo)
|
|
,,Jak coś robisz, rób to z wodą!" w kampanii Staropolanki
|
|
Jupik: Wyjdź z domu! (wideo)
|
|
Maciej Trojanowicz strategy managerem w Szeriszeri
|
|
Robyn promuje Volvo. "Made by Sweden"
|
|
Prasa |
|
|
Polskapresse wprowadzi płatny dostęp do swoich serwisów
Wydająca dzienniki regionalne Grupa Polskapresse opracowuje strategię zamknięcia treści internetowych za własnym paywallem. Ma to nastąpić jeszcze w tym roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarz na Twitterze ma przewagę i informacje z pierwszej ręki (opinie)
Dziennikarze nie powinni bać się Twittera, bo jest to narzędzie, które zwiększa ich publikę. Obecność w tym serwisie jest obecnie dla ludzi mediów absolutnym minimum - uważają Tomasz Gackowski, Agnieszka Gozdyra i Eryk Mistewicz.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" i ,,Tele Świat" to najchętniej czytane dwutygodniki (top 24)
W styczniu br. wśród wszystkich dwutygodników pozycję lidera sprzedaży utrzymała „Przyjaciółka”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
SDP pomaga ukraińskim dziennikarzom odzyskać sprzęt
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich pomogło do tej pory 10 ukraińskim dziennikarzom, którzy ucierpieli w czasie wydarzeń na Majdanie i na Krymie.
więcej
|
|
Polskapresse patronem prasowym T-Mobile Ekstraklasy
Grupa Polskapresse, wydawca dzienników regionalnych, została patronem prasowym T-Mobile Ekstraklasy. Organizator rozgrywek piłkarskich i grupa wydawnicza przygotowali dla kibiców piłkarskich konkursy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|