|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 9 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"
Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy! Proste”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks.
więcej
|
|
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii „Kulturyzator Frugo”. Agencją roku została DDB Warszawa, reklamodawcą roku - Grupa Maspex Wadowice, a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” PCK.
więcej
|
|
25-lecie ,,Gazety Wyborczej" - silna marka czy propagandowe pismo (opinie)
„Gazeta Wyborcza” miała przywracać standardy medialne w Polsce, zniszczone przez komunizm, a ukształtowała ludzi, którzy nie myślą i szukają gotowych rozwiązań - 25-lecie „Gazety Wyborczej” oceniają Bronisław Wildstein, Jacek Karnowski i Tomasz Machała.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół mBank
W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe banków (bez internetu) były o 17,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Największy budżet miał ING Bank Śląski, duże wzrosty osiągnęły BZ WBK i eurobank, a spory spadek - mBank. Najmocniej banki ograniczyły wydatki w radiu, gazetach i kinach.
więcej |
|
TVP nakręci serial ,,Strażacy". Na antenę Jedynki trafi dopiero za rok
TVP podjęła decyzję o realizacji serialu „Strażacy” - produkcji Baltmediów opowiadającej o losach pracowników straży pożarnej. Widzowie Jedynki zobaczą serial wiosną przyszłego roku, ale jesienią stacja pokaże pilotowy odcinek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Kanał P-Music szykuje się do startu. Będzie grał muzykę pop
Szykowana przez Polsat stacja muzyczna P-Music, która ma wystartować na przełomie czerwca i lipca br., kompletuje zespół. Dołączyło do niej właśnie trzech byłych pracowników Eski Rock. Kanał ma prezentować muzykę pop.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Innovation Award Media Trendy 2014: Grand Prix za kampanie PZU i PCK, triumf VML, SMV Group i Spotify
Grand Prix w tegorocznym konkursie Innovation Award Media Trendy przyznano za kampanie „Mocno pomocni agenci” PZU i „Bardzo dobre maniery” PCK. Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły firmy VML Poland, Starcom MediaVest Group i MediaCom Warszawa. Medium roku uznano Spotify, a wydarzeniem roku cyfryzację telewizji naziemnej.
więcej
|
,,Fakt" liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół ,,GPC" i ,,GW"
W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskał tylko „Parkiet” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
|
Polsat nowym liderem rynku. TV Puls zyskuje, w dół TV4
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"
Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy! Proste”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks.
więcej
|
|
TVP nakręci serial ,,Strażacy". Na antenę Jedynki trafi dopiero za rok
TVP podjęła decyzję o realizacji serialu „Strażacy” - produkcji Baltmediów opowiadającej o losach pracowników straży pożarnej. Widzowie Jedynki zobaczą serial wiosną przyszłego roku, ale jesienią stacja pokaże pilotowy odcinek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanał P-Music szykuje się do startu. Będzie grał muzykę pop
Szykowana przez Polsat stacja muzyczna P-Music, która ma wystartować na przełomie czerwca i lipca br., kompletuje zespół. Dołączyło do niej właśnie trzech byłych pracowników Eski Rock. Kanał ma prezentować muzykę pop.
więcej
|
|
Disco Polo Music w czołówce stacji z muzyką. Ogląda je 12,5 tys. widzów
Kanał Disco Polo Music w pierwszym tygodniu emisji oglądało średnio 12,5 tys. widzów, a stacja miała 0,19 proc. udziału w rynku. Nowa telewizja zajęła od razu trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kanałów muzycznych, przegrywając tylko z naziemnymi Polo TV i Eską TV.
więcej
|
|
Show o Elizie, ,,Trybsonie" i ich dziecku na antenie Viva Polska?
Eliza Wesołowska i Paweł „Trybson” Trybała, bohaterowie programu MTV Polska „Warsaw Shore” ogłosili, że szykują się do realizacji reality-show o swoim życiu. Nie pokaże go jednak kanał MTV, ale prawdopodobne Viva - ustalił portal Wirtualnemedia.pl
więcej
|
|
Fokus TV w czołówce kanałów dokumentalnych, przegrywa tylko z Discovery. ,,Dobry start"
|
|
Maciej Kurzajewski za Agatę Młynarską w ,,Świat się kręci"
|
|
Ruszają zdjęcia do serialu TVP i BBC ,,Dzwony wojny"
|
|
Donatan i Cleo w finale Eurowizji. Zobacz występ (wideo)
|
|
Dwa razy więcej internetu LTE w Cyfrowym Polsacie
|
|
UPC Wi-Free ruszyło w Krakowie
|
|
Cyfrowy Polsat kupił Polkomtel. Powstał nowy lider rynku
|
|
FOX International Channels nabył prawa do serialu "Wayward Pines"
|
|
Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie Elity w TVP Sport
|
|
Radio |
|
|
Radio ZET liderem w Rzeszowie, Jedynka do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od października 2013 roku do marca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii „Kulturyzator Frugo”. Agencją roku została DDB Warszawa, reklamodawcą roku - Grupa Maspex Wadowice, a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” PCK.
więcej
|
|
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół mBank
W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe banków (bez internetu) były o 17,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Największy budżet miał ING Bank Śląski, duże wzrosty osiągnęły BZ WBK i eurobank, a spory spadek - mBank. Najmocniej banki ograniczyły wydatki w radiu, gazetach i kinach.
więcej
|
|
Piotr Barełkowski uruchamia dom mediowy i internetowy projekt. ,,Będziemy ważnym graczem"
Piotr Barełkowski, były prezes spółki Telewizja Niezależna otwiera dom mediowy TVExpo. Będzie kierował również internetową stacją tematyczną. - To nowe, atrakcyjne biznesowo wyzwania - mówi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sebastian Karpiel-Bułecka o Polakach w reklamach wody Żywiec Zdrój (wideo)
Pod hasłem „Najlepsze czerpiemy ze źródła” zaczęła się kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój z udziałem piosenkarza Sebastiana Karpiela-Bułecki. Akcję przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam Brands, VML Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Valeant: MediaVest zamiast Areny
Firma Valeant Pharmaceuticals wybrała dom mediowy MediaVest (należący do Starcom MediaVest Group) do obsługi jej budżetu mediowego. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Arena (Havas Media Group).
więcej
|
|
Engine zareklamuje Leroy Merlin
|
|
,,Komfort wyboru" w promocji sklepów Komfort (wideo)
|
|
Hyundai Brasil reklamowany na piłkarskie mistrzostwa świata (wideo)
|
|
Perfecta reklamuje Dekoder Genów Młodości (wideo)
|
|
,,Biznes prowadzi się lepiej" - Visa reklamuje się przedsiębiorcom
|
|
Wizz Air w reklamach zaprasza na urlop i zakupy
|
|
The Digitals wypromuje Parodontax w internecie
|
|
Łukasz Skotnicki: z S4 na stratega agencji Insignia
|
|
Prasa |
|
|
25-lecie ,,Gazety Wyborczej" - silna marka czy propagandowe pismo (opinie)
„Gazeta Wyborcza” miała przywracać standardy medialne w Polsce, zniszczone przez komunizm, a ukształtowała ludzi, którzy nie myślą i szukają gotowych rozwiązań - 25-lecie „Gazety Wyborczej” oceniają Bronisław Wildstein, Jacek Karnowski i Tomasz Machała.
więcej
|
|
Wojciech Surmacz nowym naczelnym ,,Gazety Bankowej". ,,Mam wolną rękę w działaniu"
Wojciech Surmacz został nowym redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej” (Fratria) i serwisu wGospodarce.pl. Poprzedni szef redakcji, Maciej Goniszewski, będzie teraz jego zastępcą.
więcej
|
|
,,Party" liderem wśród dwutygodników people. ,,Viva!" mocno do góry
W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, z kolei najwięcej straciła „Gala”.
więcej
|
|
Wydawca ,,Wprost" wygrał w sądzie z wydawcą ,,Wprost Przeciwnie"
Sąd Apelacyjny w Warszawie zobowiązał wydawców niedoszłego tytułu „Wprost Przeciwne” do oświadczenia, że nie mogą używać znaku towarowego „Wprost”. To efekt procesu wytoczonego im przez AWR „Wprost” jeszcze w 2011 roku.
więcej
|
|
,,Dobre Rady" na czele sprzedaży miesięczników (top 122)
W styczniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 122 tytuły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
25 lat temu ukazał się pierwszy numer "Gazety Wyborczej". Michnik: Naszym ideałem zawsze była wolna Polska
|
|
Oto laureaci Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej im. Tadeusza Mazowieckiego
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|