|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 13 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Program ,,Rolnik szuka żony" w TVP1. ,,Antidotum na miejskie reality"
TVP1 jesienią br. pokaże program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”, w którym polscy rolnicy szukać będą partnerek na całe życie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zerowy odcinek show stacja nada już za tydzień. Format poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. ,,To zdrowsze i bezpieczniejsze"
W I kwartale br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) po raz pierwszy przewyższyły przychody reklamowe dziennika. Te pierwsze, m.in. dzięki podwyżkom ceny „GW”, w ciągu ostatnich 5 lat zmalały o jedną trzecią, a te drugie - aż o 70 proc. - Zależność od portfeli czytelników jest zdrowsza i bezpieczniejsza niż od budżetów reklamowych - ocenia Rafał Oracz.
więcej
|
|
Cleo na Eurowizji pokazała, że Polacy potrafią się bawić (opinie)
Występ Cleo podczas Eurowizji wpisywał się w konwencję konkursu. Nie powinniśmy się wstydzić ani akcentów erotycznych ani folklorystycznych, wręcz przeciwnie - udowodniliśmy, że Polacy potrafią się bawić, co i tak nie będzie mieć wielkiego wpływu na wizerunek naszego kraju - oceniają eksperci.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Będzie szósty sezon ,,Prawa Agaty". TVN pokaże go jesienią
Pod koniec maja TVN rozpocznie zdjęcia do szóstego sezonu serialu „Prawa Agaty” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Główna obsada produkcji nie ulegnie zmianie, a nowe odcinki widzowie zobaczą jesienią br.
więcej |
|
TVP Premium HD we wrześniu zastąpi TVP HD. ,,Specjalnie kupowany kontent"
Na 1 września br. planowany jest start kanału TVP Premium HD, który zastąpić ma TVP HD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jakość HD nie jest już wyróżnikiem - mówi nam Juliusz Braun, prezes Telewizji Polskiej.
więcej |
|
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych, ,,Shape" o 39 proc. w dół
W lutym 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Shape”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii „Kulturyzator Frugo” na Wykopie. Agencją roku została DDB Warszawa, reklamodawcą roku - Grupa Maspex Wadowice, a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” PCK.
więcej
|
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"
Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy. Proste!”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks.
więcej
|
Innovation Award Media Trendy 2014: Grand Prix za kampanie PZU i PCK, triumf VML, SMV Group i Spotify
|
,,Fakt" liderem dzienników w I kw. 14, ostro w dół ,,GPC" i ,,GW"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Program ,,Rolnik szuka żony" w TVP1. ,,Antidotum na miejskie reality"
TVP1 jesienią br. pokaże program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”, w którym polscy rolnicy szukać będą partnerek na całe życie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zerowy odcinek show stacja nada już za tydzień. Format poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
|
Będzie szósty sezon ,,Prawa Agaty". TVN pokaże go jesienią
Pod koniec maja TVN rozpocznie zdjęcia do szóstego sezonu serialu „Prawa Agaty” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Główna obsada produkcji nie ulegnie zmianie, a nowe odcinki widzowie zobaczą jesienią br.
więcej
|
|
TVP Premium HD we wrześniu zastąpi TVP HD. ,,Specjalnie kupowany kontent"
Na 1 września br. planowany jest start kanału TVP Premium HD, który zastąpić ma TVP HD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jakość HD nie jest już wyróżnikiem - mówi nam Juliusz Braun, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
,,M jak miłość" i ,,Barwy szczęścia" na czele oglądalności telenowel
W bieżącym roku wśród codziennych polskich seriali obyczajowych największą popularnością cieszą emitowane od lat produkcje TVP2 „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarze TVP dołączają do Superstacji
Kamila Chlebińska została nową prezenterką serwisów informacyjnych w Superstacji, zaś Andrzej Grzegrzółka objął w kanale stanowisko wydawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oboje związani byli wcześniej z Telewizją Polską.
więcej
|
|
Agnieszka Kotulanka nie wróci do ,,Klanu". Scenarzyści uśmiercą Krystynę Lubicz
|
|
Power TV w ofercie Atmedia. "Inni zastanawiali się tylko, jak na nas zarobić"
|
|
TVP1 przesuwa ,,Teleexpress", by nadać audycje komitetów wyborczych
|
|
TVP1 nowym liderem, udany tydzień Polsatu 2
|
|
Materiały z mundialu w Brazylii w ofercie Agencji TVN
|
|
Transmisje z mundialu w Brazylii w HD i 4K
|
|
Finał Eurowizji zdeklasował konkurencję. Najwyższa widownia od lat
|
|
Koniec serialu "Cougar Town: Miasto kocic"
|
|
"Marry Me", "Bad Judge" i "A to Z" - nowe seriale komediowe NBC
|
|
Reklama |
|
|
Jakub Polakowski: ze Starcomu do K2 Media
Jakub Polakowski dołączył do działu strategii agencji K2 Media (Grupa K2), obejmując stanowisko strategy managera. Poprzednio pracował w Starcom MediaVest.
więcej
|
|
Havas Media Group tworzy agencję performance marketingową Ecselis, na czele Michał Kidała
Holding Havas Media Group uruchamia agencję Ecselis zajmującą się digital performance marketingiem. Jej szefem został Michał Kidała, wcześniej związany m.in. z Grupą ClickAd i agencją Hypermedia.
więcej
|
|
,,Odbierz Piłkę. Podaj dalej" w mundialowej promocji Coca-Coli (wideo)
Coca-Cola rozpoczęła promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Akcję pod hasłem „Odbierz Piłkę. Podaj dalej” wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Lewandowskiego. Za całość działań odpowiadają firmy McCann, Next i Rc2.
więcej
|
|
,,Sięgaj po więcej" - ,,Rodzinka.pl" w wizerunkowej kampanii Orange (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. W akcji prezentowane są m.in. Orange Warsaw Festival i promocja „Środy z Orange”.
więcej
|
|
,,Nic się nie udało" - Justyna Kowalczyk reklamuje Konto Wygodne w Raiffeisen Polbanku (wideo)
W nowej kampanii Raiffeisen Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk reklamowane jest Konto Wygodne. Akcję przygotowały firmy ADHD Warsaw, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
,,Lekkość każdego dnia" reklamuje Dobrowiankę (wideo)
|
|
McCann, Droga5 i Wieden & Kennedy dla marek Reckitt Benckiser
|
|
Pinterest: promowane piny dla większej grupy reklamodawców
|
|
Andres Iniesta w piłkarskiej kampanii Powerade (wideo)
|
|
,,Rozkosz w ustach" reklamuje zupy Kubek pełen smaku marki Profi
|
|
Piotr Reiss reklamuje Star-Typ Sport (wideo)
|
|
Natalia Klimas ambasadorką bielizny Calzedonia i Intimissimi
|
|
Michał Piwowar prezesem aplikacji Pudełko na Gwarancje
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. ,,To zdrowsze i bezpieczniejsze"
W I kwartale br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) po raz pierwszy przewyższyły przychody reklamowe dziennika. Te pierwsze, m.in. dzięki podwyżkom ceny „GW”, w ciągu ostatnich 5 lat zmalały o jedną trzecią, a te drugie - aż o 70 proc. - Zależność od portfeli czytelników jest zdrowsza i bezpieczniejsza niż od budżetów reklamowych - ocenia Rafał Oracz.
więcej
|
|
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych, ,,Shape" o 39 proc. w dół
W lutym 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Shape”.
więcej
|
|
Do 9,6 mln zł wzrosła w I kw. 2014 r. strata Agory
Grupa Agory miała w pierwszym kwartale 2014 roku 9,6 mln zł straty netto przypadającej na akcjonariuszy jednostki dominującej wobec 1,5 mln zł straty netto w I kw. 2013 r. Strata netto okazała się wyższa od oczekiwań analityków, którzy spodziewali się 8,7 mln zł straty.
więcej
|
|
Magazyn ,,Urania" dostępny w punktach sieci Relay, Inmedio i Ruch
Polskie Towarzystwo Astronomiczne, wydające dwumiesięcznik „Urania - Postępy Astronomii”, zwiększa sieć sprzedaży. Najnowszy numer można będzie kupić także w punktach sprzedaży prasy należących do sieci Relay, Inmedio i Ruch.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|