|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 14 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Program ,,Rolnik szuka żony" w TVP1. ,,Antidotum na miejskie reality"
TVP1 jesienią br. pokaże program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”, w którym polscy rolnicy szukać będą partnerek na całe życie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zerowy odcinek show stacja nada już za tydzień. Format poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. ,,To zdrowsze i bezpieczniejsze"
W I kwartale br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) po raz pierwszy przewyższyły przychody reklamowe dziennika. Te pierwsze, m.in. dzięki podwyżkom ceny „GW”, w ciągu ostatnich 5 lat zmalały o jedną trzecią, a te drugie - aż o 70 proc. - Zależność od portfeli czytelników jest zdrowsza i bezpieczniejsza niż od budżetów reklamowych - ocenia Rafał Oracz.
więcej
|
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu
|
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Rolnik szuka żony" w TVP. ,,Może zwrócić uwagę na poważny społecznie problem"
- Wieś się wyludnia. To naturalny proces demograficzny. Jeśli program TVP 1 zostanie zrealizowany na wysokim poziomie, może być chętnie oglądany i zwracać uwagę na poważny społecznie problem - mówi Wirtualnemedia.pl o programie „Rolnik szuka żony” prof. Stanisław Mocek, medioznawca i rektor Collegium Civitas.
więcej
|
|
Polsat rusza z programem lojalnościowym Paszport Korzyści
Grupa Polsat uruchomiła wczoraj program Paszport Korzyści, program lojalnościowy dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu oraz Plus Banku. Klienci uzyskają dzięki niemu dostęp m.in. do rabatów na usługi partnerów akcji.
więcej
|
|
,,Kobieta na krańcu świata" wróci do TVN. Martyna Wojciechowska odwiedzi Chiny, Bułgarię i Iran
Trwają zdjęcia do szóstej serii programu Martyny Wojciechowskiej “Kobieta na krańcu świata”. Podróżniczka zaprezentuje w nim widzom m.in. bohaterki z Chin, Bułgarii czy Tajlandii. Nowe odcinki trafią na antenę TVN jesienią tego roku.
więcej
|
|
Telewizja Polska zadowolona ze startu TVP ABC. Juliusz Braun: nowe pozycje jesienią
Telewizja Polska jest usatysfakcjonowana z oglądalności dziecięcej stacji TVP ABC. Nowe pozycje programowe, w tym zakupiony kontent, pojawią się w jesiennej ramówce. - Chcemy, żeby audycje miały swoje twarze - mówi Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP.
więcej
|
|
Spada popularność telewizyjnych prognoz pogody. Liderem cały czas TVP1
Wszystkie codzienne prognozy pogody nadawane po głównych dziennikach notują spadki oglądalności, a najwięcej straciła „Pogoda” emitowana po „Wiadomościach” w TVP1. Serwis ten jednak nadal gromadzi największą widownię.
więcej
|
|
,,Enjoy the View Love Natalia" z Vivy trafi na antenę TVN Style
|
|
Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych. Stars.tv o 307 proc. do góry
|
|
Plus i Cyfrowy Polsat nagradzają klientów ofertą ,,Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę"
|
|
4fun Media w I kwartale z niższymi przychodami i minimalnie wyższym zyskiem
|
|
Trzeci sezon serialu ,,Grimm" w Canal+ Film
|
|
,,Transformacje" w Scifi Universal
|
|
Reklama |
|
|
W KTR i Media Trendach zwyciężyła innowacja, w życiu częściej wygrywa Excel (opinie)
Przedstawiciele branży reklamowej są zgodni, że kampanie nagrodzone w konkursach Innovation Award Media Trendy i KTR zasługiwały na to. W reklamie wciąż liczą się uniwersalne wartości i potrzeby, ale bardzo często wygrywają liczby z tabel Excela. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Dawid Szczepaniak, Lidia Kacprzycka i Roman Jędrkowiak.
więcej
|
|
Lidl dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Mocno w górę Auchan, w dół Tesco
W I kwartale br. supermarkety i dyskonty cennikowo wydały na reklamy o 2,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem był Lidl, z budżetem prawie dwukrotnie większym od Jeronimo Martins (właściciela Biedronki), natomiast spadek nakładów zanotowało Tesco.
więcej
|
|
Magda Dobrowolska-Sagan strategy directorem w LemonSkyJWT
Magda Dobrowolska-Sagan objęła funkcję strategy directora w agencji LemonSkyJWT. Ostatnio prowadziła własną firmę Prowokacje Strategiczne, a wcześniej pracowała m.in. w Publicisie.
więcej
|
|
GroupM łączy agencje Quisma i Outrider. Awansują Kupczyk i Gębka
W strukturach holdingu GroupM połączone zostały agencja performance marketingu Quisma i agencja SEM-owa Outrider. Nowa struktura będzie funkcjonować pod międzynarodową marką Quisma należącą do WPP. Jednocześnie nowe funkcje obejmują Anna Kupczyk i Zuzanna Gębka.
więcej
|
|
Kobiecość ,,pełna życia" reklamuje Nałęczowiankę (wideo)
Pod hasłem „Nałęczowianka. Pełna życia” rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.
więcej
|
|
,,Smak wolności" reklamuje herbatę Nestea (wideo)
|
|
Brazylijska loteria promuje Crunchips X-Cut
|
|
Media Markt rusza w trasę ,,Media Markt Tour 2014"
|
|
,,Się pstrąga je, je, je!" - pstrąg promowany w rytmach bigbitu (wideo)
|
|
Formind z nowymi klientami. Awansują Wątroba i Ciążyńska
|
|
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej organizuje Innovation Day Media Trendy
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Lis o pozwie ,,Wprost": to występ kabaretowy
- Nie mam w zwyczaju komentować występów kabaretowych - stwierdził Tomasz Lis w odpowiedzi na pozew wydawcy „Wprost”, który zarzuca zespołowi redakcyjnemu „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) skopiowanie rozwiązań od konkurenta i domaga się 12 mln zł odszkodowania.
więcej
|
|
Premiera książki ,,Resortowe dzieci. Służby" w listopadzie
W listopadzie br. pojawi się na rynku kolejna część „Resortowych dzieci”, poświęcona służbom specjalnym i agenturze w III RP. - Będą w niej nazwiska dziennikarzy, polityków i naukowców - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Kania, współautorka książki.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" na czele sprzedaży e-wydań. Traci ,,Gazeta Polska Codziennie"
W I kwartale 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”. „Przegląd Sportowy” zanotował największy wzrost, zaś najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
Maciej Pobocha: z ,,Motoru" i ,,Auto Moto" do Lokalizacja.info
Maciej Pobocha, poprzednio redaktor prowadzący w tygodniku motoryzacyjnym „Motor” i miesięczniku „Auto Moto” (Wydawnictwo Bauer), objął funkcję redaktora prowadzącego w portalu Lokalizacja.info.
więcej
|
|
Zuzanna Ziomecka szefową serwisu Wysokieobcasy.pl
Z początkiem maja do redakcji „Wysokich Obcasów”, bezpłatnego dodatku do „Gazety Wyborczej” (Agora), dołączyła Zuzanna Ziomecka. Objęła stanowisko szefowej serwisu Wysokieobcasy.pl.
więcej
|
|
Polscy programiści będą pracować dla skandynawskich mediów
|
|
AWR Wprost pozywa RASP i Tomasza Lisa. Chce 12 mln zł za kopiowanie ,,Wprost" przez ,,Newsweek"
|
|
Internet |
|
|
Wykop.pl rekordowo popularny. Jacy są jego użytkownicy?
W listopadzie ub.r. i styczniu br. Wykop.pl po raz pierwszy odwiedziło ponad 2 mln internautów, w styczniu wykonując ponad 50 mln odsłon. Serwis odwiedza coraz więcej osób starszych i ze wsi, a trzy czwarte użytkowników ma średnie lub wyższe wykształcenie.
więcej
|
|
Gry.wp.pl bez gier offline'owych i autorskich programów, użytkownicy protestują
Serwis Gry.wp.pl skupia się na opisywaniu gier internetowych i rezygnuje z emitowania programów „Kontra” i „Nieczyste zagrywki”. Rozczarowani tym użytkownicy witryny apelują do kierownictwa Grupy Wirtualna Polska o wycofanie się z tych zmian.
więcej
|
|
Co piąty polski internauta sprawdza newsy online tuż po przebudzeniu
Internet towarzyszy Polakom przez cały dzień. W sieci sprawdzamy najświeższe informacje, korzystamy z mediów społecznościowych, oglądamy wideo na YouTube i planujemy dalekie podróże. Dzięki smartfonom i tabletom korzystamy z internetu tuż po przebudzeniu, podczas porannej kawy, a nawet w autobusie. Bez dostępu do sieci nie wyobrażamy sobie nawet pobytu na bezludnej wyspie. Nawiązujemy wirtualne znajomości, ale nie wierzymy w internetowe związki - wynika z badania IIBR.
więcej
|
|
Google musi usuwać linki na żądanie internautów
Wyrokiem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości Google ma na żądanie użytkowników usuwać z wyszukiwarki wszystkie linki prowadzące do stron z ich danymi osobowymi.
więcej
|
|
Maciej Pobocha: z ,,Motoru" i ,,Auto Moto" do Lokalizacja.info
Maciej Pobocha, poprzednio redaktor prowadzący w tygodniku motoryzacyjnym „Motor” i miesięczniku „Auto Moto” (Wydawnictwo Bauer), objął funkcję redaktora prowadzącego w portalu Lokalizacja.info.
więcej
|
|
Zuzanna Ziomecka szefową serwisu Wysokieobcasy.pl
|
|
IQ Partners z 3 mln zł zysku w I kwartale 2014 r.
|
|
Smart Deals - inteligentny newsletter od Groupona
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|