Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 14 Maja 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomasz Lis o pozwie ,,Wprost": to występ kabaretowy

- Nie mam w zwyczaju komentować występów kabaretowych - stwierdził Tomasz Lis w odpowiedzi na pozew wydawcy „Wprost”, który zarzuca zespołowi redakcyjnemu „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) skopiowanie rozwiązań od konkurenta i domaga się 12 mln zł odszkodowania. więcej

 
RMF FM liderem, mimo dużego spadku. VOX FM mocno do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od lutego do kwietnia 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl dla grupy wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
W KTR i Media Trendach zwyciężyła innowacja, w życiu częściej wygrywa Excel (opinie)

Przedstawiciele branży reklamowej są zgodni, że kampanie nagrodzone w konkursach Innovation Award Media Trendy i KTR zasługiwały na to. W reklamie wciąż liczą się uniwersalne wartości i potrzeby, ale bardzo często wygrywają liczby z tabel Excela. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Dawid Szczepaniak, Lidia Kacprzycka i Roman Jędrkowiak. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Hand Made poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Współpracy z Widzami

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Podstawowy kurs prezenterski

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wykop.pl rekordowo popularny. Jacy są jego użytkownicy?

W listopadzie ub.r. i styczniu br. Wykop.pl po raz pierwszy odwiedziło ponad 2 mln internautów, w styczniu wykonując ponad 50 mln odsłon. Serwis odwiedza coraz więcej osób starszych i ze wsi, a trzy czwarte użytkowników ma średnie lub wyższe wykształcenie. więcej

 
Gry.wp.pl bez gier offline'owych i autorskich programów, użytkownicy protestują

Serwis Gry.wp.pl skupia się na opisywaniu gier internetowych i rezygnuje z emitowania programów „Kontra” i „Nieczyste zagrywki”. Rozczarowani tym użytkownicy witryny apelują do kierownictwa Grupy Wirtualna Polska o wycofanie się z tych zmian. więcej

 
,,Rolnik szuka żony" w TVP. ,,Może zwrócić uwagę na poważny społecznie problem"

- Wieś się wyludnia. To naturalny proces demograficzny. Jeśli program TVP 1 zostanie zrealizowany na wysokim poziomie, może być chętnie oglądany i zwracać uwagę na poważny społecznie problem - mówi Wirtualnemedia.pl o programie „Rolnik szuka żony” prof. Stanisław Mocek, medioznawca i rektor Collegium Civitas. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Program ,,Rolnik szuka żony" w TVP1. ,,Antidotum na miejskie reality"

TVP1 jesienią br. pokaże program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”, w którym polscy rolnicy szukać będą partnerek na całe życie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zerowy odcinek show stacja nada już za tydzień. Format poprowadzi Marta Manowska. więcej

,,Gazeta Wyborcza" pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. ,,To zdrowsze i bezpieczniejsze"

W I kwartale br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) po raz pierwszy przewyższyły przychody reklamowe dziennika. Te pierwsze, m.in. dzięki podwyżkom ceny „GW”, w ciągu ostatnich 5 lat zmalały o jedną trzecią, a te drugie - aż o 70 proc. - Zależność od portfeli czytelników jest zdrowsza i bezpieczniejsza niż od budżetów reklamowych - ocenia Rafał Oracz. więcej

KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Rolnik szuka żony" w TVP. ,,Może zwrócić uwagę na poważny społecznie problem"

- Wieś się wyludnia. To naturalny proces demograficzny. Jeśli program TVP 1 zostanie zrealizowany na wysokim poziomie, może być chętnie oglądany i zwracać uwagę na poważny społecznie problem - mówi Wirtualnemedia.pl o programie „Rolnik szuka żony” prof. Stanisław Mocek, medioznawca i rektor Collegium Civitas. więcej

 
Polsat rusza z programem lojalnościowym Paszport Korzyści

Grupa Polsat uruchomiła wczoraj program Paszport Korzyści, program lojalnościowy dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu oraz Plus Banku. Klienci uzyskają dzięki niemu dostęp m.in. do rabatów na usługi partnerów akcji. więcej

 
,,Kobieta na krańcu świata" wróci do TVN. Martyna Wojciechowska odwiedzi Chiny, Bułgarię i Iran

Trwają zdjęcia do szóstej serii programu Martyny Wojciechowskiej “Kobieta na krańcu świata”. Podróżniczka zaprezentuje w nim widzom m.in. bohaterki z Chin, Bułgarii czy Tajlandii. Nowe odcinki trafią na antenę TVN jesienią tego roku. więcej

 
Telewizja Polska zadowolona ze startu TVP ABC. Juliusz Braun: nowe pozycje jesienią

Telewizja Polska jest usatysfakcjonowana z oglądalności dziecięcej stacji TVP ABC. Nowe pozycje programowe, w tym zakupiony kontent, pojawią się w jesiennej ramówce. - Chcemy, żeby audycje miały swoje twarze - mówi Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP. więcej

 
Spada popularność telewizyjnych prognoz pogody. Liderem cały czas TVP1

Wszystkie codzienne prognozy pogody nadawane po głównych dziennikach notują spadki oglądalności, a najwięcej straciła „Pogoda” emitowana po „Wiadomościach” w TVP1. Serwis ten jednak nadal gromadzi największą widownię. więcej

 
,,Enjoy the View Love Natalia" z Vivy trafi na antenę TVN Style
 
Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych. Stars.tv o 307 proc. do góry
 
Plus i Cyfrowy Polsat nagradzają klientów ofertą ,,Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę"
 
4fun Media w I kwartale z niższymi przychodami i minimalnie wyższym zyskiem
 
Trzeci sezon serialu ,,Grimm" w Canal+ Film
 
,,Transformacje" w Scifi Universal
 
 
Radio  
 
RMF FM liderem, mimo dużego spadku. VOX FM mocno do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od lutego do kwietnia 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl dla grupy wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Eska z największym spadkiem słuchalności wśród sieci radiowych, zyskuje ZET Gold

W okresie od lutego do kwietnia 2014 roku na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymała się Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
W KTR i Media Trendach zwyciężyła innowacja, w życiu częściej wygrywa Excel (opinie)

Przedstawiciele branży reklamowej są zgodni, że kampanie nagrodzone w konkursach Innovation Award Media Trendy i KTR zasługiwały na to. W reklamie wciąż liczą się uniwersalne wartości i potrzeby, ale bardzo często wygrywają liczby z tabel Excela. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Dawid Szczepaniak, Lidia Kacprzycka i Roman Jędrkowiak. więcej

 
Lidl dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Mocno w górę Auchan, w dół Tesco

W I kwartale br. supermarkety i dyskonty cennikowo wydały na reklamy o 2,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem był Lidl, z budżetem prawie dwukrotnie większym od Jeronimo Martins (właściciela Biedronki), natomiast spadek nakładów zanotowało Tesco. więcej

 
Magda Dobrowolska-Sagan strategy directorem w LemonSkyJWT

Magda Dobrowolska-Sagan objęła funkcję strategy directora w agencji LemonSkyJWT. Ostatnio prowadziła własną firmę Prowokacje Strategiczne, a wcześniej pracowała m.in. w Publicisie. więcej

 
GroupM łączy agencje Quisma i Outrider. Awansują Kupczyk i Gębka

W strukturach holdingu GroupM połączone zostały agencja performance marketingu Quisma i agencja SEM-owa Outrider. Nowa struktura będzie funkcjonować pod międzynarodową marką Quisma należącą do WPP. Jednocześnie nowe funkcje obejmują Anna Kupczyk i Zuzanna Gębka. więcej

 
Kobiecość ,,pełna życia" reklamuje Nałęczowiankę (wideo)

Pod hasłem „Nałęczowianka. Pełna życia” rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC. więcej

 
,,Smak wolności" reklamuje herbatę Nestea (wideo)
 
Brazylijska loteria promuje Crunchips X-Cut
 
Media Markt rusza w trasę ,,Media Markt Tour 2014"
 
,,Się pstrąga je, je, je!" - pstrąg promowany w rytmach bigbitu (wideo)
 
Formind z nowymi klientami. Awansują Wątroba i Ciążyńska
 
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej organizuje Innovation Day Media Trendy
 
Kreacje Reklamowe  
 
,,Się pstrąga je, je, je! Casino Saga: Roulette Chase Nescafe: wake up with coffee Nike: Football Condor: fio dental
 
Prasa  
 
Tomasz Lis o pozwie ,,Wprost": to występ kabaretowy

- Nie mam w zwyczaju komentować występów kabaretowych - stwierdził Tomasz Lis w odpowiedzi na pozew wydawcy „Wprost”, który zarzuca zespołowi redakcyjnemu „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) skopiowanie rozwiązań od konkurenta i domaga się 12 mln zł odszkodowania. więcej

 
Premiera książki ,,Resortowe dzieci. Służby" w listopadzie

W listopadzie br. pojawi się na rynku kolejna część „Resortowych dzieci”, poświęcona służbom specjalnym i agenturze w III RP. - Będą w niej nazwiska dziennikarzy, polityków i naukowców - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Kania, współautorka książki. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" na czele sprzedaży e-wydań. Traci ,,Gazeta Polska Codziennie"

W I kwartale 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”. „Przegląd Sportowy” zanotował największy wzrost, zaś najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

 
Maciej Pobocha: z ,,Motoru" i ,,Auto Moto" do Lokalizacja.info

Maciej Pobocha, poprzednio redaktor prowadzący w tygodniku motoryzacyjnym „Motor” i miesięczniku „Auto Moto” (Wydawnictwo Bauer), objął funkcję redaktora prowadzącego w portalu Lokalizacja.info. więcej

 
Zuzanna Ziomecka szefową serwisu Wysokieobcasy.pl

Z początkiem maja do redakcji „Wysokich Obcasów”, bezpłatnego dodatku do „Gazety Wyborczej” (Agora), dołączyła Zuzanna Ziomecka. Objęła stanowisko szefowej serwisu Wysokieobcasy.pl. więcej

 
Polscy programiści będą pracować dla skandynawskich mediów
 
AWR Wprost pozywa RASP i Tomasza Lisa. Chce 12 mln zł za kopiowanie ,,Wprost" przez ,,Newsweek"
 
Jedynki  
 
 
Uroda - 2014-05-13 Samoloty - 2014-05-13 Advertising Age - 2014-05-13 Tygodnik Powszechny - 2014-05-13 Polityka - 2014-05-13
 
Internet  
 
Wykop.pl rekordowo popularny. Jacy są jego użytkownicy?

W listopadzie ub.r. i styczniu br. Wykop.pl po raz pierwszy odwiedziło ponad 2 mln internautów, w styczniu wykonując ponad 50 mln odsłon. Serwis odwiedza coraz więcej osób starszych i ze wsi, a trzy czwarte użytkowników ma średnie lub wyższe wykształcenie. więcej

 
Gry.wp.pl bez gier offline'owych i autorskich programów, użytkownicy protestują

Serwis Gry.wp.pl skupia się na opisywaniu gier internetowych i rezygnuje z emitowania programów „Kontra” i „Nieczyste zagrywki”. Rozczarowani tym użytkownicy witryny apelują do kierownictwa Grupy Wirtualna Polska o wycofanie się z tych zmian. więcej

 
Co piąty polski internauta sprawdza newsy online tuż po przebudzeniu

Internet towarzyszy Polakom przez cały dzień. W sieci sprawdzamy najświeższe informacje, korzystamy z mediów społecznościowych, oglądamy wideo na YouTube i planujemy dalekie podróże. Dzięki smartfonom i tabletom korzystamy z internetu tuż po przebudzeniu, podczas porannej kawy, a nawet w autobusie. Bez dostępu do sieci nie wyobrażamy sobie nawet pobytu na bezludnej wyspie. Nawiązujemy wirtualne znajomości, ale nie wierzymy w internetowe związki - wynika z badania IIBR. więcej

 
Google musi usuwać linki na żądanie internautów

Wyrokiem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości Google ma na żądanie użytkowników usuwać z wyszukiwarki wszystkie linki prowadzące do stron z ich danymi osobowymi. więcej

 
Maciej Pobocha: z ,,Motoru" i ,,Auto Moto" do Lokalizacja.info

Maciej Pobocha, poprzednio redaktor prowadzący w tygodniku motoryzacyjnym „Motor” i miesięczniku „Auto Moto” (Wydawnictwo Bauer), objął funkcję redaktora prowadzącego w portalu Lokalizacja.info. więcej

 
Zuzanna Ziomecka szefową serwisu Wysokieobcasy.pl
 
IQ Partners z 3 mln zł zysku w I kwartale 2014 r.
 
Smart Deals - inteligentny newsletter od Groupona
 
Badania Marketingowe  
 
Co piąty polski internauta sprawdza newsy online tuż po przebudzeniu

Internet towarzyszy Polakom przez cały dzień. W sieci sprawdzamy najświeższe informacje, korzystamy z mediów społecznościowych, oglądamy wideo na YouTube i planujemy dalekie podróże. Dzięki smartfonom i tabletom korzystamy z internetu tuż po przebudzeniu, podczas porannej kawy, a nawet w autobusie. Bez dostępu do sieci nie wyobrażamy sobie nawet pobytu na bezludnej wyspie. Nawiązujemy wirtualne znajomości, ale nie wierzymy w internetowe związki - wynika z badania IIBR. więcej

 
Spadek na polskim rynku wody mineralnej, częściej kupujemy produkty markowe
 
Tylko 46 proc. Polaków negatywnie o okresie PRL-u
 
69 proc. Polaków dostrzega wzrost pozycji kraju w ostatnich 25 latach
 
Public Relations  
 
Iwona Michalczyk nową dyrektor zarządzającą Garden of Words
 
Urszula Żurek-Kucharska w Solski BM
 
inPlus Media dla Blue Media
 
Technologie  
 
Goclever, Acer, Prestigio - wybieramy najlepszy 8-calowy tablet za 500 złotych
 
Smartfony Nokia Lumia 630, 636 i 930 już w Polsce. Jakie ceny?
 
Plus i Cyfrowy Polsat nagradzają klientów ofertą ,,Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę"
 
10 mln sprzedanych egzemplarzy Samsunga Galaxy S5
 
Play promuje internet 4G LTE: pół roku za darmo
 
Moto E - pierwsza Motorola od Lenovo
 
ZP580 - nowy smartfon od Zopo za 399 zł
 
Samsung udostępnia mobilną platformę Knox 2.0
 
LG będzie znów produkować smartfony z Windows Phone 8
 
Gospodarka  
 
Mateusz Szczurek: Rząd będzie dalej ograniczać wydatki
 
Bezpośrednia likwidacja szkód z OC w PZU. Zmiany obejmą całą branżę ubezpieczeniową
 
W tym roku przyspieszy rynek kredytów i depozytów
 
Kontrola ruchu lotniczego jest niedoinwestowana
 
Jak zarobić więcej w ramach IKE lub IKZE na obligacjach
 
Kultura/Rozrywka  
 
Zack Snyder pokazał nowego Batmana
 
Zmarł H.R. Gige. Miał 73 lata
 
Scarlett Johansson w thrillerze science fiction "Lucy" (wideo)
 
Firma Porsche winna śmierci Paula Walkera? Sprawa trafiła do sądu
 
Metallica odkłada prace nad nową płytą
 
"Europa Geht Durch Mich" - nowa piosenka Manic Street Preachers
 
Blog  
 
Czar kadr - Mirosław Usidus
 
Śmieciowa kampania - Magda Furman
 
To żaden bój o prawa dla mniejszości. To przygotowania do oderwania Śląska od Polski. - Krzysztof Czabański
 
Silni! Zwarci! Gotowi! - Ewaryst Fedorowicz
 
DULUX czy DHL - która kampania marketingowa tworzy większą wartość? - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"

Viva Polska zaczyna promować się hasłem „Gramy programy. Proste!”. To zwieńczenie zmiany stacji z muzycznej w rozrywkową. - Viva to po prostu czysta rozrywka. Nie mamy misji do wypełnienia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes Viacom International Media Networks. więcej

 
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
 
Ewa Lampart: Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
 
Kwestionariusz  
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska. więcej

 
Agnieszka Sołtysiak: Nie przyjęłabym do pracy znajomych
 
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl