|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 15 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN zbroi się na jesień. ,,Mocna ramówka"
TVN liczy, że w drugiej połowie roku jej przychody z reklamy będą rosnąć szybciej niż rynek reklamowy. Stacja intensywnie pracuje nad ofertą programową na jesień. - Jesienna ramówka będzie mocna - zapowiada prezes TVN.
więcej
|
|
,,Wprost" kontra ,,Newsweek": spóźniony pozew, małe szanse na precedens
Udowodnienie przez wydawcę „Wprost”, że zespół redakcyjny na czele z Tomaszem Lisem unikalne rozwiązania i know-how tego tytułu skopiował w „Newsweeku”, byłoby precedensem na polskim rynku - komentują dla Wirtualnemedia.pl Michał Kobosko, Ewa Redel-Bydłowska i Michał Karnowski.
więcej
|
|
PZU stawia na spokój Marcina Dorocińskiego, a rezygnuje z Kapitana Nostresa. Branża: to dobry wybór
Rozpoczynając współpracę z Marcinem Dorocińskiem, PZU kończy format reklamowy z Kapitanem Nostresem i agentami mocno pomocnymi. To słuszna decyzja, Dorociński znakomicie pasuje na ambasadora firmy ubezpieczeniowej, a pierwszy spot z nim zapowiada ciekawą kampanię - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Program ,,Rolnik szuka żony" w TVP1. ,,Antidotum na miejskie reality"
TVP1 jesienią br. pokaże program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”, w którym polscy rolnicy szukać będą partnerek na całe życie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zerowy odcinek show stacja nada już za tydzień. Format poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. ,,To zdrowsze i bezpieczniejsze"
W I kwartale br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) po raz pierwszy przewyższyły przychody reklamowe dziennika. Te pierwsze, m.in. dzięki podwyżkom ceny „GW”, w ciągu ostatnich 5 lat zmalały o jedną trzecią, a te drugie - aż o 70 proc. - Zależność od portfeli czytelników jest zdrowsza i bezpieczniejsza niż od budżetów reklamowych - ocenia Rafał Oracz.
więcej
|
KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu
|
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. ,,Nie mamy misji do wypełnienia"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN zbroi się na jesień. ,,Mocna ramówka"
TVN liczy, że w drugiej połowie roku jej przychody z reklamy będą rosnąć szybciej niż rynek reklamowy. Stacja intensywnie pracuje nad ofertą programową na jesień. - Jesienna ramówka będzie mocna - zapowiada prezes TVN.
więcej
|
|
Anita Gargas i Bronisław Wildstein wystąpili w spocie wyborczym. ,,Przekroczyli granicę"
Anita Gargas i Bronisław Wildstein, dziennikarze TV Republika udzielili poparcia kandydatowi Prawa i Sprawiedliwości do Parlamentu Europejskiego prof. Zdzisławowi Krasnodębskiego i wystąpili w jego spocie wyborczym.
więcej
|
|
Telewizja Polska rezygnuje z uruchomienia TVP Dokument
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował, że nie uruchomi zapowiadanego od lat kanału tematycznego TVP Dokument. W zamian widzowie mogą liczyć na większą liczbę filmów dokumentalnych na antenach TVP Kultura i TVP Historia.
więcej
|
|
TVN cieszy się z wyników TVN24 Biznes i Świat. Bez prognoz o rentowności
- Jesteśmy bardzo dumni z TVN24 Biznes i Świat. Jest prawdziwą alternatywą w krajobrazie stacji informacyjnych w Polsce - mówi Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Nie określa jednak, kiedy kanał zacznie na siebie zarabiać.
więcej
|
|
Platforma nc+ ma cały czas 2,2 mln abonentów. ,,Rynek jest ciasny"
Platforma nc+ na koniec marca br. miała 2,2 mln klientów abonamentowych, czyli tyle samo ile trzy miesiące wcześniej. Zdaniem prezesa TVN, wzrost liczby abonentów może nastąpić w okresie przedświątecznym.
więcej
|
|
Start TVP Rozrywka International znowu przesunięty. ,,Kwestie prawne"
|
|
Ponad 500 tys. klientów internetu Multimediów. Telewizja cyfrowa przegoniła analogową
|
|
Wzrosły przychody Grupy TVN. Zysk zamiast straty
|
|
,,Hell on Wheels 2" od czerwca w Sundance Channel
|
|
,,Wikingowie" od czerwca w TV Puls
|
|
,,Wujcio Dobra Rada" w Cartoon Network
|
|
Reklama |
|
|
PZU stawia na spokój Marcina Dorocińskiego, a rezygnuje z Kapitana Nostresa. Branża: to dobry wybór
Rozpoczynając współpracę z Marcinem Dorocińskiem, PZU kończy format reklamowy z Kapitanem Nostresem i agentami mocno pomocnymi. To słuszna decyzja, Dorociński znakomicie pasuje na ambasadora firmy ubezpieczeniowej, a pierwszy spot z nim zapowiada ciekawą kampanię - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
Juliusz Baliszewski za Marcina Koszyka na czele H Warsaw
Juliusz Baliszewski objął funkcje managing partnera i business development directora w agencji H Warsaw (należącej do sieci Havas Worldwide). Zastąpił na tych stanowiskach Marcina Koszyka, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
CD Projekt i gra ,,Wiedźmin 3" z nowymi logotypami
Spółka CD Projekt oraz studio CD Projekt RED mają od wczoraj nowe logotypy. Zmianie uległo również logo gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”.
więcej
|
|
,,Sztuka nie potrzebuje reklamy" - Jan Peszek w kampanii Muzeum Sztuki (wideo)
Ruszyła kampania promująca łódzkie Muzeum Sztuki, w której występuje aktor Jan Peszek. Akcję, pod hasłem „Pointy nie będzie. Sztuka nie potrzebuje reklamy”, przygotował i realizuje dział promocji muzeum.
więcej
|
|
Joanna Głuskowska i Andrzej Tuzinowski w nowym dziale IDMnetu
Broker reklamowy IDMnet utworzył dział odpowiadający za niestandardowe akcje promocyjno-antenowe, oferty cross-mediowe i projekty specjalne. Realizacją tych projektów zajmują się Joanna Głuskowska i Andrzej Tuzinowski.
więcej
|
|
Tomasz Frankowski będzie reklamował sklepy 50 style
|
|
Anna Andrych otworzyła agencję eventowo-konsultingową Master Brand Group
|
|
Marcin Dorociński ambasadorem PZU, reklamuje ,,rewolucję w OC" (wideo)
|
|
Urszula Czaplarska: z Quisma do Value Media
|
|
Joanna Bensz: z PM Group do CH2M Hill Polska
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" kontra ,,Newsweek": spóźniony pozew, małe szanse na precedens
Udowodnienie przez wydawcę „Wprost”, że zespół redakcyjny na czele z Tomaszem Lisem unikalne rozwiązania i know-how tego tytułu skopiował w „Newsweeku”, byłoby precedensem na polskim rynku - komentują dla Wirtualnemedia.pl Michał Kobosko, Ewa Redel-Bydłowska i Michał Karnowski.
więcej
|
|
,,Rzecz o polityce" - nowy dział polityczny w ,,Rzeczpospolitej"
Dziennik „Rzeczpospolita” wprowadziła nowy cotygodniowy dział „Rzecz o polityce”, poświęcony tematom politycznym. Publikacje przeczytać można w każdą środę.
więcej
|
|
PMPG z niemal trzy razy wyższym zyskiem. Spadły przychody
Platforma Mediowa Point Group w I kwartale br. zanotowała niemal trzy razy wyższy zysk netto niż rok wcześniej. Spadły natomiast przychody spółki.
więcej
|
|
Dziennikarze Associated Press mają pisać krócej
Pracownicy agencji informacyjnej Associated Press zostali poinstruowani, aby pisać krótsze i mniej szczegółowe depesze.
więcej
|
|
,,Men's Health" liderem wśród pism męskich. ,,CKM" z największym spadkiem
W lutym 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
więcej
|
|
Dwumiesięcznik ,,Whisky" wchodzi na rynek
|
|
Rusza kwartalnik ,,Dom i zagroda"
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Metro" z Nagrodami INMA Awards 2014
|
|
,,Fakt" i ,,Newsweek" na godzinę uśmierciły gen. Jaruzelskiego
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|