|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 21 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Odejście Magdy Malickiej z Burdy nie zaskoczyło. ,,Nie może być dwóch szefów"
Decyzja Magdaleny Malickiej o odejściu z Burdy nie była wielkim zaskoczeniem dla pracowników spółki i branży. Jej przedstawiciele uważają, że w połączonej Grupie nie było miejsca dla tak dużej liczby kluczowych menedżerów.
więcej
|
,,Wprost" poniżej 50 tys. egz., tracą też ,,GN", ,,Polityka" i ,,Newsweek"
W marcu br. wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Wprost” i „W Sieci”. Liderem pozostał „Gość Niedzielny”, a druga była „Polityka”, która na trzecie miejsce zepchnęła „Newsweek”.
więcej
|
TVN jesienią pokaże reality-show ,,Kto poślubi mojego syna"
|
Dyrektor informacji RMF FM reklamuje się jako PR-owiec
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat ukarany za poćwiartowane zwłoki. Musi zapłacić 50 tys. zł
Telewizja Polsat musi zapłacić 50 tys. kary za naruszenie ustawy o radiofonii i telewizji w serialu docu-crime „Malanowski i partnerzy”. W emitowanej popołudniu produkcji pokazano bowiem m.in. poćwiartowane zwłoki.
więcej
|
|
870 tys. zł wpływów i 3 mln zł kosztów TV Republika w I kwartale br.
W I kwartale br. Telewizja Niezależna, nadawca Telewizji Republika, zanotowała 869 tys. zł przychodów ze sprzedaży, głównie abonamentu stacji. Natomiast koszty spółki wyniosły 3,03 mln zł, na co złożyły się m.in. inwestycje w nowe biuro i studio oraz wynagrodzenia dla pracowników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Bitwa o dom" bez kolejnej edycji jesienią. Wróci za rok?
Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie pokaże kolejnej edycji reality-show „Bitwa o dom” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja rozważy jednak powrót programu do ramówki w przyszłym roku.
więcej
|
|
TVP traci połowę widzów, emitując bloki wyborcze .,,Brak rekompensaty z abonamentu"
Bloki wyborcze w TVP1 i TVP2 gromadzą o połowę mniej oglądających niż programy nadawane wcześniej w tych pasmach. TVP twierdzi, że traci widzów, nie otrzymuje za to rekompensaty z abonamentu, a skutkiem będzie pogorszenie jej oferty programowej.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak już po rozwodzie. ,,Bez wpływu na spółki"
Zygmunt Solorz-Żak, właściciel m.in. Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, rozwiódł się z Małgorzatą Żak. Sprawa rozwodowa nie miała jednak wpływu na spółki, które biznesmen kontroluje.
więcej
|
|
TV Republika znów sprzedaje swoje akcje. Kupi je m.in Jarosław Kaczyński
|
|
Tylko cztery precastingi do ósmej edycji ,,Tylko muzyki". Polsat stawia na internet
|
|
Właściciel stacji TVS chce być europosłem
|
|
Beata Tadla, Piotr Kraśko i Michał Adamczyk w ,,Wieczorze Wyborczym" TVP
|
|
Cennik reklamowy Polsatu w dół o 31 proc. Najdroższy Sopot TOPtrendy Festiwal
|
|
Tomasz Trojnar przechodzi z TVN do TVP
|
|
Drugi sezon ,,House of Cards" w Ale Kino+ w dwa dni (wideo)
|
|
Reklama |
|
|
Reklama natywna jest skuteczna i mierzalna? (opinie wydawców)
Trudno określić uniwersalne mierniki skuteczności reklamy natywnej - przyznają wydawcy internetowi. Twierdzą jednak, że w dłuższej perspektywie wpływa ona na wizerunek marki i pozwala budować dialog z klientem. Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele Grupy Wirtualna Polska, Media Impact Polska, Gazeta.pl, NaTemat, AntyWeb i Spider’s Web.
więcej
|
|
Agata Majecka na czele zmienionych działów Newcast i Performics w ZOG
Newcast i Performics, specjalistyczne działy domu mediowego ZenithOptimedia, zmieniają swoje kompetencje i strukturę. Na czele obu staje Agata Majecka, poprzednio kierująca tym drugim.
więcej
|
|
Cennik reklamowy Polsatu w dół o 31 proc. Najdroższy Sopot TOPtrendy Festiwal
W czerwcowym cenniku reklamowym Polsatu stawki są średnio o 31,2 proc. niższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy Sopot TOPtrendy Festiwalu, filmach z cyklu „Mega Hit” i finale „Hell’s Kitches - Piekielnej Kuchni”.
więcej
|
|
Isobar Poland obsłuży BNP Paribas Bank Polska w social media
W czerwcu agencja Isobar Poland rozpocznie obsługę BNP Paribas Bank Polska w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. Zlecenie to zdobyła w przetargu.
więcej
|
|
Tomasz Trojnar przechodzi z TVN do TVP
Tomasz Trojnar, dotąd związany z biurem reklamy TVN Media, z początkiem czerwca br. przejdzie do biura reklamy Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Grupa RMF nieznacznie obniża ceny reklam
|
|
,,Napędzamy polską gospodarkę" w kampanii Giełdy Papierów Wartościowych
|
|
Facebook zaczyna współpracę z Publicis Groupe
|
|
"Poznań po europejsku, Europa po poznańsku"
|
|
Olewnik promuje Krakowską Suchą (wideo)
|
|
Paweł Łokaj i Anna Męczyńska awansują w Sodexo
|
|
Prasa |
|
|
Edipresse szykuje nowy magazyn dla kobiet
Wydawnictwo Edipresse Polska od wielu miesięcy pracuje nad projektem nowego magazynu dla kobiet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł, który prawdopodobnie będzie pismem luksusowym, może trafić na rynek jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
Ugoda w procesie Jacek Kurski kontra tygodnik ,,NIE". ,,Wyrażamy ubolewanie, ale nie przepraszamy"
Wczoraj w Sądzie Okręgowym w Warszawie miał ruszyć proces z powództwa Jacka Kurskiego przeciwko spółce Urma, wydawcy „NIE”. Strony porozumiały się jednak na pierwszej rozprawie. Chodzi o publikację tygodnika o rzekomym romansie europosła.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele tygodników lokalnych w I kwartale
W I kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Głos Wągrowiecki”.
więcej
|
|
,,Polityka" dodaje film ,,Pod Mocnym Aniołem". Chce zwiększyć sprzedaż
Do części nakładu najnowszego numeru tygodnika „Polityka” dołączono płytę DVD z filmem Wojciecha Smarzowskiego „Pod Mocnym Aniołem”. Zabieg ten ma przyczynić się do zwiększenia sprzedaży pisma.
więcej
|
|
,,Viva!", ,,Polityka" i ,,Twój Styl" dużo więcej z reklam - w dół ,,Newsweek", ,,Wprost" i ,,Party" (TOP 10)
W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 6,5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze większe wzrosty osiągnęły „Viva!”, „Polityka”, „Twój Styl” i „Pani”, za to duże spadki zanotowały „Newsweek”, „Wprost” i „Party”.
więcej
|
|
,,Fakt" nowym liderem czytelnictwa na Śląsku i w Wielkopolsce
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|