|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 25 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
8 mln użytkowników serwisów plotkarskich. Na czele Plejada. Nocoty, Pudelek i Życiegwiazd (TOP 10)
Serwisy o show-biznesie miesięcznie odwiedza ok. 8 mln polskich internautów. Ponad 50 proc. to kobiety, 45 proc. jest w wieku 35-44 lat, a 80 proc. ma wykształcenie wyższe lub średnie. Najpopularniejszymi stronami są niezmiennie Plejada.pl, Nocoty.pl, Zyciegwiazd.onet.pl i Pudelek.pl.
więcej
|
|
Muzo.tv kanałem muzycznym Polsatu
Szykowany przez Telewizję Polsat kanał muzyczny, dotąd funkcjonujący pod roboczą nazwą P-Music, będzie nazywać się Muzo.tv. Stacja, która będzie grać muzykę pop i rock, ruszy latem tego roku.
więcej
|
|
Wydawca ,,Wprost" oburzony na tekst Wirtualnemedia.pl: liczy się rozpowszechnianie płatne, a nie sprzedaż
Dyrektor wydawniczy „Wprost” uważa, że portal Wirtualnemedia.pl przy opisywaniu wyników tygodników opinii nie powinien skupiać się na danych sprzedaży ogółem, a nie rozpowszechniania płatnego ogółem. Sugeruje wręcz, żebyśmy zmienili tytuł ostatniego tekstu. Wyjaśniamy, dlaczego tego nie zrobimy.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Muzo.tv kanałem muzycznym Polsatu
Szykowany przez Telewizję Polsat kanał muzyczny, dotąd funkcjonujący pod roboczą nazwą P-Music, będzie nazywać się Muzo.tv. Stacja, która będzie grać muzykę pop i rock, ruszy latem tego roku.
więcej
|
|
Co szósty widz ,,Panoramy" ogląda rozmowy Hanny Lis i Joanny Racewicz
180 tys. widzów ogląda nadawany w TVP Info program „Po przecinku”, który prowadzą Hanna Lis i Joanna Racewicz. Audycję nadawaną po głównym wydaniu „Panoramy” TVP2 wybiera co szósty widz serwisu informacyjnego Dwójki.
więcej
|
|
Niższa kara za nielegalne podłączenie do sieci UPC. Już nie 5 tys. zł
Sieć kablowa UPC Polska obniżyła karę za nielegalne podłączenie się do jej infrastruktury i korzystanie z jej usług. To skutek postępowania wszczętego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland 5" jesienią w TVP2
Piątą odsłonę programu muzycznego „The Voice of Poland” widzowie Dwójki będą mogli obejrzeć jesienią tego roku. Decyzję ogłoszono na zakończenie finałowego odcinka czwartej serii show.
więcej
|
|
Silniejsza współpraca TVP i niemieckiej Deutsche Welle. ,,Razem zdziałamy więcej"
Telewizja Polska i niemiecka stacja radiowo-telewizyjna Deutsche Welle zacieśniają współpracę. - Wspólnie z najważniejszą polską telewizją jesteśmy w stanie zdziałać więcej - mówi Peter Limbourg, dyrektor generalny Detusche Welle.
więcej
|
|
,,Tajna historia XX wieku" Bogusława Wołoszańskiego hitem Polsat Play
|
|
KRRiT podnosi opłaty za abonament radiowo-telewizyjny
|
|
,,Mega rodzina" UPC promuje Horizon TV (wideo)
|
|
Aneta Zając wygrała ,,Taniec z Gwiazdami" w Polsacie
|
|
TLC rusza z emisją show ,,MasterChef Junior"
|
|
Radio |
|
|
Po raz dziesiąty wręczono ,,Melchiory 2014", Irena i Jerzy Morawscy wśród nagrodzonych
Polskie Radio rozstrzygnęło dziesiątą edycję Ogólnopolskiego Konkursu Reportażystów „Melchiory”. Statuetki wręczono w kategoriach Premiera Roku, Inspiracja Roku oraz Radiowy Reportażysta Roku. Przyznano również Nagrodę Specjalną.
więcej
|
|
Złote Przeboje ruszają z akcją ,,Złote Przeboje na wakacjach". Koncerty w 11 miastach, wystąpią Hey, Kult i Bajm
7 czerwca w Warszawie wystartuje drugi cykl letnich koncertów Radia Złote Przeboje - „Złote Przeboje na wakacjach”, które odbywać się będą w weekendy przez całe wakacje.
więcej
|
|
Przemysław Cacak: z Radia Zet Gold do Radia Wawa
Do zespołu prezenterów Radia Wawa dołączył Przemysław Cacak, który poprowadzi weekendowe pasmo „Najlepsze Polskie Przeboje”.
więcej
|
|
Polskie Radio nie będzie transmitować mundialu w Brazylii
Słuchacze Polskiego Radia usłyszą jedynie relacje z meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii. Naczelna Redakcja Sportowa PR wraz z Programem 1 zdecydowali o nietransmitowaniu całych spotkań.
więcej
|
|
KRRiT podnosi opłaty za abonament radiowo-telewizyjny
Od początku 2015 roku miesięczna opłata za używanie odbiornika radiowego wyniesie 6,50 zł, a za używanie odbiornika telewizyjnego lub radiowego i telewizyjnego - 21,50 zł. To więcej niż w br., co Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji tłumaczy „koniecznością zapewnienia stabilnego poziomu finansowania mediów publicznych”.
więcej
|
|
RMF FM na czele rynku radiowego w Bydgoszczy, Eska i Jedynka ostro w dół
|
|
Reklama |
|
|
,,Niszczysz mnie, kiedy każesz wybierać" w kampanii o dzieciach rozwodzących się rodziców (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii społecznej „Jestem mamy i taty” organizowanej przez Rzecznika Praw Dziecka. Akcja zwraca uwagę na wikłanie dzieci w sprawy okołorozwodowe rodziców.
więcej
|
|
Toast dla wojowników i sportowców reklamuje piwo Okocim (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamowej piwa Okocim (Carlsberg Polska) są dawni wojownicy i współcześni sportowcy. Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Delikatesy i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Azjatycki restaurator o Leszku Chmielewskim w reklamie piwa Lech (wideo)
Bohaterem trzeciej reklamy w kampanii piwa Lech (Kompania Piwowarska) opowiadającej o inspiracjach Leszka Chmielewskiego jest azjatycki restaurator. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, WML Poland i MEC.
więcej
|
|
Sen Messiego w mundialowej kampanii Adidasa (wideo)
Adidas rozpoczął zasadniczą część kampanii reklamowej „All in or nothing” związanej z piłkarskimi mistrzostwami świata. W akcji biorą udział czołowi zawodnicy związani z tą marką, na czele z Leo Messim.
więcej
|
|
Jacek Walkiewicz motywuje w reklamach ING Banku Śląskiego (wideo)
W nowych reklamach ING Banku Śląskiego wspólnie z Markiem Kondratem występuje Jacek Walkiewicz, psycholog i trener motywacji. To wizerunkowa część kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową.
więcej
|
|
Joanna Tobiszowska dyrektorem marketingu Komputronika
|
|
,,Włóż kurzajki między bajki" w kampanii Undofenu Krioterapii (wideo)
|
|
,,Mega rodzina" UPC promuje Horizon TV (wideo)
|
|
Piątnica w pierwszej kampanii zareklamuje jogurty typu greckiego
|
|
Prasa |
|
|
Wydawca ,,Wprost" oburzony na tekst Wirtualnemedia.pl: liczy się rozpowszechnianie płatne, a nie sprzedaż
Dyrektor wydawniczy „Wprost” uważa, że portal Wirtualnemedia.pl przy opisywaniu wyników tygodników opinii nie powinien skupiać się na danych sprzedaży ogółem, a nie rozpowszechniania płatnego ogółem. Sugeruje wręcz, żebyśmy zmienili tytuł ostatniego tekstu. Wyjaśniamy, dlaczego tego nie zrobimy.
więcej
|
|
,,Moje Mieszkanie" nowym liderem sprzedaży magazynów wnętrzarskich
W lutym br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, z kolei najwięcej straciły „Cztery Kąty”.
więcej
|
|
,,Show Style" po raz pierwszy na rynku
We wtorek 27 maja br. ukaże się pierwsze w historii magazynu „Show” (Wydawnictwo Bauer) wydanie specjalne „Show Style”. Będzie mieć ono charakter shoppingowo - lifestylowy.
więcej
|
|
Prezes Agory nabywa akcje swojej spółki
Bartosz Hojka - prezes Agory - zakupił 2900 akcji spółki, którą kieruje. Za pakiet papierów wartościowych Hojka zapłacił od 8,90 zł do 8,96 zł za akcję.
więcej
|
|
Magazyn ,,Bliżej Ciebie" w nowej szacie graficznej
Czerwcowy numer miesięcznika „Bliżej Ciebie” (Phoenix Press) ukazał się 22 maja br. w odświeżonej szacie graficznej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
8 mln użytkowników serwisów plotkarskich. Na czele Plejada. Nocoty, Pudelek i Życiegwiazd (TOP 10)
Serwisy o show-biznesie miesięcznie odwiedza ok. 8 mln polskich internautów. Ponad 50 proc. to kobiety, 45 proc. jest w wieku 35-44 lat, a 80 proc. ma wykształcenie wyższe lub średnie. Najpopularniejszymi stronami są niezmiennie Plejada.pl, Nocoty.pl, Zyciegwiazd.onet.pl i Pudelek.pl.
więcej
|
|
Chrome 35 z funkcją ,,Ok, Google" już stabilny
Najnowsza, oznaczona numerem 35 wersja przeglądarki Google Chrome potrafi rozpoznawać komendy głosowe poprzedzone hasłem „Ok, Google”.
więcej
|
|
YouTube przygotowuje aplikację dla twórców (wideo)
Już niebawem autorzy klipów wideo publikowanych w serwisie YouTube otrzymają do dyspozycji osobną aplikację mobilną.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|