|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 28 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
Grupa WP nie wyprzedziła Onetu i RASP, Google blisko 20 mln (Megapanel z marca)
Połączone serwisy Wirtualnej Polski i Grupy o2 (bez Dobreprogramy.pl) miały w marcu br. mniej użytkowników, ale więcej odsłon od stron Onetu i RASP. Witryny Google zanotowały kolejny rekordowy zasięg, zbliżając się do poziomu 20 mln użytkowników.
więcej
|
KRRiT podnosi opłaty za abonament radiowo-telewizyjny
|
,,To nie koniec świata" znika z Polsatu, ,,Przyjaciółki" wrócą jesienią
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Festiwal w Opolu uczci 25-lecie wolnych wyborów. Wystąpią Krystyna Janda, Maryla Rodowicz i Lady Pank
W dniach 6-8 czerwca br. zorganizowany zostanie 51. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu, który jak co roku pokaże TVP1. Podczas festiwalu odbędą się tradycyjnie koncerty SuperPremier, SuperJedynek i kabareton, a zakończy się on jubileuszową galą.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak chce sprzedawać gaz
Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Cyfrowego Polsatu, zapowiedział, że w przyszłości oferta pakietowa jego grupy może poszerzyć się o sprzedaż gazu.
więcej
|
|
Tylko 1,1 mln widzów oglądało ,,Słodkie życie". 3,3 mln zł z reklam
Nowy serial komediowy „Słodkie życie” oglądało średnio 1,13 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania sitcomu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN i Polsatem. Wpływy z reklam wyniosły 3,28 mln zł.
więcej
|
|
,,Lekarze" z 3,4 mln widzów. TVN wiceliderem rynku
Czwarty sezon serialu „Lekarze” obejrzało w TVN średnio 2,34 mln widzów. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z hitowym serialem „Ranczo”. Z reklam serial przyniósł 14,5 mln zł.
więcej
|
|
,,Na językach" Agnieszki Szulim straciło 250 tys. widzów. 6,6 mln zł z reklam
Trzecią edycję programu „Na językach” oglądało średnio 1,25 mln osób. Magazyn w porównaniu do pierwszej serii stracił 250 tys. widzów. Wpływy z reklam wyniosły 6,61 mln zł.
więcej
|
|
Fani ,,To nie koniec świata" walczą o drugi sezon serialu
|
|
Polo TV wkracza do Stanów Zjednoczonych
|
|
,,Ranczo" straciło widzów. 14 mln zł z reklam
|
|
Andrzej Rogowski: na rynku zostanie dwóch-trzech operatorów kablowych
|
|
Natalia Sosin przeszła z Polsat News do Foch.pl
|
|
Jeremy Clarkson podpisuje nowy kontrakt z BBC. Dostanie 12 mln funtów
|
|
Trzech detektywów w drugim sezonie serialu "Detektyw" ("True Detective")
|
|
Horizon TV w UPC. W ramach abonamentu program można oglądać na trzech urządzeniach jednocześnie, również poza domem
|
|
Reklama |
|
|
Aflofarm, Lidl i Kino Świat dużo więcej na reklamy - mocno w dół Unilever i T-Mobile (TOP 10)
W kwietniu br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) Aflofarmu i Lidl Polska były o ponad 60 proc. wyższe niż rok wcześniej, a Kina Świat - prawie sześciokrotnie wyższe. Za to Unilever Polska i T-Mobila Polska ograniczyły wydatki prawie o połowę.
więcej
|
|
Tylko 2 proc. polskich reklam odsyła widzów do social media
Ponad połowa reklam telewizyjnych odsyła widzów do internetu. Jednak zaledwie 2 proc. z zaprasza ich bezpośrednio do serwisów społecznościowych - wynika z analizy domu mediowego MEC.
więcej
|
|
Jak być lead-erem w social media
Jak marketerzy mogą korzystać w serwisach społecznościowych, zwłaszcza na Facebooku, z prospektów i leadów, żeby monetyzować społeczności zbudowane wokół swoich marek - opisuje Michał Makowski z click community.
więcej
|
|
Złośliwość Losu hipnotyzuje kierowcę w kampanii Liberty Direct (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w Liberty Direct, której głównym bohaterem jest animowana Złośliwość Losu. Akcję przygotowały agencja Adsalt i dom mediowy Havas Media.
więcej
|
|
Królewna, plażowicz i student reklamują konto w Getin Banku (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa Konta Oszczędnościowego oferowanego przez Getin Bank. Akcję - żartobliwie pokazującą, jak wytrwać w postanowieniu systematycznego oszczędzania - przygotowały firmy Good, MediaVest i Lighthouse Consultants.
więcej
|
|
Alior Bank wykreśla cyrklem opłaty w kampanii Konta Wyższej Jakości (wideo)
|
|
,,Z nurtem przygody - bez końca!" w kampanii Wielkiej Pętli Wielkopolski (wideo)
|
|
Orange.Jobs w kampanii promującej Orange Polska jako pracodawcę
|
|
Home Broker w reklamach ostrzega przed mieszkaniowymi pułapkami (wideo)
|
|
Internet |
|
|
Paweł Wujec: Współpraca z NK.pl to duże rozczarowanie
Agora w internecie wciąż będzie zarabiać przede wszystkim na reklamie display, zwiększając jednocześnie przychody z dostępu do płatnych treści. Spółka jest bardzo zadowolona z inwestycji w Goldenline.pl, za to rozczarowana współpracą z NK.pl. O szczegółach rozmawiamy z Pawłem Wujcem, dyrektorem segmentu internetowego Agory.
więcej
|
|
Google Play Music dostępne w Polsce za 15,99 zł
Google wprowadziło na polski rynek swoją usługę streamingową Google Play Music. Obejmuje ona dostęp do 20 mln piosenek oraz możliwość wgrania 20 tys. utworów. Promocyjny abonament wynosi 15,99 zł.
więcej
|
|
Grupa WP przed Onetem i RASP w mobile'u, Interia i Allegro z GG przyciągają treściami wideo
W marcu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały o 58 mln krajowych odsłon mobilnych więcej niż strony Onetu i RASP. Z treści wideo przez najdłuższy czas korzystali użytkownicy serwisów Interii oraz Allegro i GG.
więcej
|
|
Były szef informacji Grupy o2 odszedł do własnego serwisu
Kamil Lodziński, wieloletni redaktor naczelny serwisów informacyjnych Grupy o2 (od kilku miesięcy po połączeniu z Wirtualną Polską działającej jako Grupa WP), zakończył pracę w tej firmie. Skupi się na rozwoju własnego serwisu Fly4free.pl.
więcej
|
|
Jak być lead-erem w social media
Jak marketerzy mogą korzystać w serwisach społecznościowych, zwłaszcza na Facebooku, z prospektów i leadów, żeby monetyzować społeczności zbudowane wokół swoich marek - opisuje Michał Makowski z click community.
więcej
|
|
Natalia Sosin przeszła z Polsat News do Foch.pl
|
|
Maja Chitro naczelną ,,ROstyle&life", odeszła Różena Opalińska
|
|
Apple udostępni streaming na żywo z konferencji WWDC. Co zobaczymy?
|
|
400 milionów użytkowników Twittera w 2018 roku
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|