|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 30 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Grzegorz Jankowski odchodzi z ,,Faktu", branża nie jest zaskoczona. ,,Koniec pewnej epoki"
Po 11 latach Grzegorz Jankowski przestaje kierować „Faktem”, który tworzył od początku. Nowym redaktorem naczelnym zostanie Robert Feluś. Branża nie jest zaskoczona tą decyzją. - Może mieć związek z większą rolą szwajcarskiego udziałowca w firmie - spekuluje.
więcej
|
|
Kot Przybora: W Publicis nie mieliśmy z kim rozmawiać
Brak możliwości rozwoju i dalszej współpracy z większościowym udziałowcem, czyli grupą Publicis, to główne powody naszego odejścia z PZL - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kot Przybora, współzałożyciel i udziałowiec agencji PZL.
więcej
|
|
Wykorzystywanie strategii z odwoływanych przetargów to złodziejstwo (opinie)
Inicjatywa ZFPR słuszna. W Polsce nie ma ochrony agencji, nie upublicznia się przypadków kradzieży i to właśnie z biegiem lat doprowadziło do zaakceptowanego złodziejstwa - protest zarządu Związku Firm Public Relations przeciwko nieuczciwym przetargom oceniają Szymon Sikorski, Urszula Niewirowicz, Małgorzata Zaborowska i Piotr Czarnowski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twitter, Pinterest, Instagram i Ask.fm biją rekordy popularności w Polsce
W ostatnich miesiącach serwisy społecznościowe Twitter, Pinterest i Ask.fm oraz przeglądarkowa wersja Instagramu notowały rekordową odwiedzalność w Polsce. Twitter miał 2,6-2,8 mln użytkowników miesięcznie, Ask.fm - 2,4-2,5 mln, Instagram - 1,8-2 mln, a Pinterest - 1,4-1,5 mln.
więcej |
|
Kłopoty w PZL, Przybora i Zaniewski jako żywe legendy odnajdą się na swoim (opinie)
Odejście Iwo Zaniewskiego i Kota Przybory to niepowetowana strata dla PZL, mogąca spowodować duże problemy agencji. Zaniewski i Przybora to żywe legendy polskiej reklamy, więc bez problemu odnajdą się w mniej korporacyjnym otoczeniu- oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży reklamowej.
więcej |
|
Julia Lachowicz redaktor prowadzącą ,,NG Traveler"
Julia Lachowicz została nową redaktor prowadzącą miesięcznika podróżniczego „NG Traveler” (Grupa Burda). Zastąpiła na tym stanowisku Anitę Szarlik.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Magdalena Boczarska i Wojciech Zieliński w serialu AXN ,,Zbrodnia"
Magdalena Boczarska i Wojciech Zieliński zagrają w serialu „Zbrodnia” - pierwszej polskiej produkcji stacji AXN. Prace na planie ruszyły wczoraj, a serial trafi na antenę kanału jesienią tego roku.
więcej
|
|
,,Bitwa o dom" miała 1,5 mln widzów. 15,1 mln zł z reklam
Trzecia edycja „Bitwy o dom” gromadziła średnio 1,5 mln widzów, a TVN w czasie jej nadawania zajął trzecie miejsce w rynku, przegrywając z kanałami TVP, wygrał jednak z Polsatem. Wpływy z reklam wyniosły 15,1 mln zł.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do trzeciej serii ,,Blondynki". Joanna Moro w roli głównej
TVP1 jesienią pokaże trzeci sezon serialu „Blondynka” z Joanną Moro w roli tytułowej. W czwartek rozpoczęły się zdjęcia do tej produkcji. Wystąpią w niej również m.in. Andrzej Grabowski, Izabela Dąbrowska i Hanna Śleszyńska.
więcej
|
|
,,Powiedz nam co lubisz w Polsce" - wspólna akcja CNN i TVN24 promująca nasz kraj
Stacje informacyjne TVN24 i CNN organizują wspólną akcję „Powiedz nam co lubisz w Polsce” z okazji rocznicy 25-lecia pierwszych wolnych wyborów w Polsce. Efektem współpracy będzie powstanie serii filmów dokumentalnych o historii naszego kraju.
więcej
|
|
Multimedia Polska rezygnuje z GPW. ,,Za mało zgłoszeń na akcje"
Sieć kablowa Multimedia Polska nie wejdzie ponownie na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka zrezygnowała z oferty publicznej, bo nie uzyskała tylu zgłoszeń na akcje, na ile liczyła.
więcej
|
|
Nowe seriale w ofercie Player.pl
|
|
Danny McBride stworzy serial "Vince Principals" dla HBO
|
|
Ostatni sezon ,,Czystej krwi" w HBO
|
|
Drugi sezon ,,Littlest Pet Shop" w teleTOON+
|
|
,,Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości" w TV Puls
|
|
Reklama |
|
|
Kot Przybora: W Publicis nie mieliśmy z kim rozmawiać
Brak możliwości rozwoju i dalszej współpracy z większościowym udziałowcem, czyli grupą Publicis, to główne powody naszego odejścia z PZL - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kot Przybora, współzałożyciel i udziałowiec agencji PZL.
więcej
|
|
Kłopoty w PZL, Przybora i Zaniewski jako żywe legendy odnajdą się na swoim (opinie)
Odejście Iwo Zaniewskiego i Kota Przybory to niepowetowana strata dla PZL, mogąca spowodować duże problemy agencji. Zaniewski i Przybora to żywe legendy polskiej reklamy, więc bez problemu odnajdą się w mniej korporacyjnym otoczeniu- oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży reklamowej.
więcej
|
|
Sąd wstrzymał emisję reklam Magne B6 Max
Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał firmie Sanofi, produkującej preparat Magne B6 Max, wstrzymanie emisji spotów reklamowych. Jest to zabezpieczenie roszczenia wniesionego przez Olimp Labs przed rozpoczynającym się procesem. Przedmiotem sporu jest treść reklamy.
więcej
|
|
Marcin Mroczek i Andrzej Błachut: z H Warsaw do Scholz & Friends Warszawa
Marcin Mroczek i Andrzej Błachut, ostatnio dyrektorzy kreatywni agencji H Warsaw (należącej do sieci Havas Worldwide), przechodzą do Scholz & Friends Warszawa (Mediacap), gdzie będą pracować jako team kreatywny.
więcej
|
|
Michał Rudek i Irena Mrozek w dziale kreacji Cheil Polska
Michał Rudek objął funkcję digital art directora, a Irena Mrozek copywritera w dziale kreacji agencji Cheil Polska. Rudek wcześniej pracował m.in. w Up-next, iArtegence, a Mrozek - w Artegence i VML Poland.
więcej
|
|
Louis Vuitton najcenniejszą marką luksusową świata
|
|
Po odejściu Roberta Kubickiego FCB Warsaw szuka nowego dyrektora kreatywnego
|
|
Rafał Baran: absurdalny humor, brand heroes i brak celebrytów największymi osiągnięciami Zaniewskiego i Przybory
|
|
Jacek Olechowski: koniec PZL po odejściu Zaniewskiego i Przybory
|
|
,,Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" - Ewa Błaszczyk reklamuje Isover
|
|
Brazuca Final Rio - oficjalna piłka Adidasa na finał mundialu (wideo)
|
|
Prasa |
|
|
Grzegorz Jankowski odchodzi z ,,Faktu", branża nie jest zaskoczona. ,,Koniec pewnej epoki"
Po 11 latach Grzegorz Jankowski przestaje kierować „Faktem”, który tworzył od początku. Nowym redaktorem naczelnym zostanie Robert Feluś. Branża nie jest zaskoczona tą decyzją. - Może mieć związek z większą rolą szwajcarskiego udziałowca w firmie - spekuluje.
więcej
|
|
Julia Lachowicz redaktor prowadzącą ,,NG Traveler"
Julia Lachowicz została nową redaktor prowadzącą miesięcznika podróżniczego „NG Traveler” (Grupa Burda). Zastąpiła na tym stanowisku Anitę Szarlik.
więcej
|
|
Rośnie sprzedaż tygodników plotkarskich. ,,Życie na Gorąco" na czele
W I kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Twoje Imperium”.
więcej
|
|
Pracownicy PAP dostali od prezydenta Krzyże Zasługi
Prezydent Bronisław Komorowski przyznał Krzyże Zasługi dziennikarzom, fotoreporterom i pracownikom Polskiej Agencji Prasowej. W liście do PAP prezydent podkreślił profesjonalizm i zaangażowanie Agencji we współtworzeniu sukcesu Polski jako nowoczesnej demokracji.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota: ,,Fakt" jak sprężyna nakręcał negatywne zjawiska
- Mam wrażenie, że Grzegorz Jankowski za bardzo uwierzył w hasło „... prawo moralne we mnie”. Przez wiele lat był absolutnie impregnowany na krytykę „Faktu” - pisze Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Katarzyna Kozłowska: Grzegorz Jankowski to człowiek o wielkiej sile i życiowym napędzie
|
|
Michał Karnowski: ,,Fakt" czeka seria zwolnień i zmian kadrowych
|
|
Michał Kobosko: ,,Fakt" pod rządami Jankowskiego stał się lokomotywą wydawnictwa
|
|
Grzegorz Jankowski nie jest już naczelnym "Faktu"
|
|
Helena Łuczywo zrezygnowała z rady nadzorczej Agory
|
|
Pióra Wolności PAP dla korespondentów mediów zagranicznych
|
|
,,Burda Kids" - wydanie specjalne ,,Burdy" z ubraniami dla dzieci
|
|
Czerwcowe ,,Logo" z Wojciechem Modestem Amaro na okładce i dodatkiem o triathlonie
|
|
Internet |
|
|
Twitter, Pinterest, Instagram i Ask.fm biją rekordy popularności w Polsce
W ostatnich miesiącach serwisy społecznościowe Twitter, Pinterest i Ask.fm oraz przeglądarkowa wersja Instagramu notowały rekordową odwiedzalność w Polsce. Twitter miał 2,6-2,8 mln użytkowników miesięcznie, Ask.fm - 2,4-2,5 mln, Instagram - 1,8-2 mln, a Pinterest - 1,4-1,5 mln.
więcej
|
|
Grupa Onet przejęła serwisy Skąpiec i Opineo
Grupa Onet kupiła 80 proc. udziałów w porównywarce cenowej Skąpiec.pl i serwisie z recenzjami produktów Opineo.pl Oboma serwisami nadal będą kierować ich założyciele: Mariusz Janiszewski i Paweł Kucharzak, którzy zachowają pozostałe 20 proc. udziałów.
więcej
|
|
Kafeteria.pl w nowej wersji ma być kontrowersyjna
Serwis lifestylowy dla kobiet Kafeteria.pl (należący do Grupy Wirtualna Polska) został udostępniony w odświeżonej odsłonie. Zmieniła się szata graficzna i układ działów, a witryna ma teraz poruszać więcej kontrowersyjnych tematów.
więcej
|
|
Microsoft już pracuje nad kolejną wersją Internet Explorera
Microsoft poinformował, że trwają pracę nad kolejną edycją przeglądarki Internet Explorer. Ma ona zostać rozbudowana o wsparcie dla nowych standardów webowych.
więcej
|
|
Pocket uruchamia usługę premium
Popularny schowek internetowy Pocket poinformował o uruchomieniu płatnej usługi premium adresowanej do najbardziej aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
Dropbox ma już 300 mln użytkowników
|
|
Ipla z nową aplikacją na urządzenia z systemem iOS
|
|
Michał Boni: trzeba uregulować komunikację między urządzeniami połączonymi w sieci
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|