|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 4 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezenterzy Radia ZET przepraszają za wulgaryzmy. ,,Głupia sprawa"
Radio ZET (Eurozet) opublikowało w internecie nagranie, w którym prowadzący poranne pasmo przepraszają za swoją wulgarną rozmowę. - Nagranie nie pojawiło się na antenie, to był wyciek do internetu - podkreśla Marek Starybrat.
więcej |
|
,,Fakty" gonią ,,Wiadomości", ,,Teleexpress" z największym spadkiem
„Wydarzenia”, „Wiadomości” i „Fakty” to programy informacyjne, które w maju br. zanotowały wzrosty widowni. Straciły za to „Teleexpress” i „Panorama”. Liderem oglądalności pozostały „Wiadomości”, ale w grupie 16-49 czele były „Fakty”.
więcej |
|
,,Świat się kręci" będzie miał dwoje prowadzących jesienią? ,,Jeszcze nie wiemy"
Maciej Kurzajewski pozostanie gospodarzem wydań programu „Świat się kręci” do końca tego sezonu. Agata Młynarska powróci do talk-show jesienią. Niewykluczone, że w nowej odsłonie poprowadzi go na przemian z drugą osobą.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
OFE odcinają się od bluzgu Braciaka na ZUS i Tuska. Eksperci: wulgarność jest siłą (wideo)
ING OFE i Lewiatan deklarują, że nie mają nic wspólnego z filmikiem, w którym Jacek Braciak ostro krytykuje przeforsowane przez rząd przeniesienia składek emerytalnych z OFE do ZUS-u. To wizerunkowe samobójstwo aktora, ale wulgarność virala jest jego siłą - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
więcej
|
Grzegorz Jankowski odchodzi z ,,Faktu", branża nie jest zaskoczona. ,,Koniec pewnej epoki"
Po 11 latach Grzegorz Jankowski przestaje kierować „Faktem”, który tworzył od początku. Nowym redaktorem naczelnym zostanie Robert Feluś. Branża nie jest zaskoczona tą decyzją. - Może mieć związek z większą rolą szwajcarskiego udziałowca w firmie - spekuluje.
więcej
|
Kłopoty w PZL, Przybora i Zaniewski jako żywe legendy odnajdą się na swoim (opinie)
|
Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront 2013 dla ,,Rzeczpospolitej" (fotogaleria)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Fakty" gonią ,,Wiadomości", ,,Teleexpress" z największym spadkiem
„Wydarzenia”, „Wiadomości” i „Fakty” to programy informacyjne, które w maju br. zanotowały wzrosty widowni. Straciły za to „Teleexpress” i „Panorama”. Liderem oglądalności pozostały „Wiadomości”, ale w grupie 16-49 czele były „Fakty”.
więcej
|
|
,,Świat się kręci" będzie miał dwoje prowadzących jesienią? ,,Jeszcze nie wiemy"
Maciej Kurzajewski pozostanie gospodarzem wydań programu „Świat się kręci” do końca tego sezonu. Agata Młynarska powróci do talk-show jesienią. Niewykluczone, że w nowej odsłonie poprowadzi go na przemian z drugą osobą.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. TVP1 ostro w dół
Nowym liderem oglądalności w naziemnej telewizji cyfrowej w maju br. został Polsat, który wyprzedził TVP1. Większość kanałów zanotowała spadki udziałów w rynku, najwięcej straciła Eska TV. Na przeciwnym biegunie znalazła się TVP Rozrywka.
więcej
|
|
,,Samą słodycz" oglądało tylko 1,6 mln widzów. Koniec serialu TVN
Nowy serial TVN „Sama słodycz” śledziło 1,6 mln osób. W czasie emisji produkcji stacja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a TVN notował gorsze wyniki niż rok wcześniej. Wpływy z reklam wyniosły 12,2 mln zł.
więcej
|
|
UPC ogranicza prędkość sieci WiFi bez wiedzy klientów? Operator zaprzecza
Sieć UPC Polska ogranicza prędkość internetu w domowych sieciach WiFi nie informując swoich klientów - twierdzi „Dziennik Gazeta Prawna”. Operator tym doniesieniom zaprzecza, informując, że wystąpił jedynie problem techniczny z jednym modelem routera.
więcej
|
|
,,Surowi rodzice" w nowym paśmie wygrali z konkurencją
Trzecią serię reality-show „Surowi rodzice” oglądało średnio 1,27 mln osób. Produkcja miała o 90 tys. widzów więcej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Perfekcyjna pani domu”, a TVN w czasie jej emisji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,21 mln zł.
więcej
|
|
Discovery Communications przejmuje kontrole nad Eurosportem
Discovery Communications poinformowało o kupieniu kontrolnego pakietu akcji spółki Eurosport International od francuskiego TF1. Zakupem tym Discovery zwiększyło swój dotychczasowy pakiet akcji spółki z 20 do 51 proc..
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Chris Niedenthal i nowe logo promocyjne w spocie ,,Polska. Spring into new" (wideo)
Ruszyła właściwa odsłona rządowej kampanii „Polska. Spring into new” reklamującej w Europie Zachodniej pozytywny wizerunek naszego kraju. Narratorem spotu, w którym prezentowane jest nowe logo promocyjne Polski, jest znany fotograf Chris Niedenthal.
więcej
|
|
Imprezowa ryba piła od rysownika ,,Polityki" w ostrym spocie Tigera (wideo)
W internecie pojawiła się kolejna reklama napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) w ramach kampanii „Tiger Show”. Spot wspólnie z agencją Young & Rubicam Poland przygotował rysownik Janek Koza, na stałe współpracujący m.in. z tygodnikiem „Polityka”.
więcej
|
|
Piotr Witwicki prowadzącym ,,Graffiti" w Polsat News
Piotr Witwicki dołącza do grona prowadzących program publicystyczny "Graffiti" w Polsat News. Zastąpi w tej roli Dominikę Długosz.
więcej
|
|
Martyna Wojciechowska reklamuje Orange jako ,,największą sieć szybkiego internetu" (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Orange podkreślająca szeroki zasięg i wysoką jakość tej sieci. W akcji - przygotowanej przez firmy Badi Badi i MEC - występuje Martyna Wojciechowska.
więcej
|
|
,,Zawsze smakuje!" - ZT Bielmar z nowym logo i hasłem
Zakłady Tłuszczowe Bielmar zyskały nowy logotyp i claim „Zawsze smakuje!”. Identyfikację wizualną zaprojektowała agencja Sputnik Design.
więcej
|
|
Łukasz Mirytiuk na czele działu social media w Mind Progress Group
Łukasz Mirytiuk objął stanowisko szefa działu mediów społecznościowych w agencji Mind Progress Group. Poprzednio pracował w agencji BG PR wchodzącej obecnie w skład Mind Progress Group.
więcej
|
|
Bud Light stworzy na trzy dni miasto Whatever, USA
Producent piwa Bud Light rozpoczął nową kampanię, w ramach której na trzy dni założone zostanie miasteczko o nazwie Whatever, USA.
więcej
|
|
SMS/MMS najpopularniejszą, ale rich media najskuteczniejszą formą mobile marketingu wg marketerów
89 proc. marketerów uważa mobile marketing za ważny kanał komunikacji, a 83 proc. deklaruje konkretne inwestycje z nim związane - wynika z badania Interactions Europe.
więcej
|
|
Dziecięce rysunki reklamują kredki Bambino
W kampanii reklamowej kredek Bambino (produkowanych przez firmę St. Majewski) pod hasłem „Kolory każdego dzieciństwa” wykorzystywane są rysunki uczniów szkół podstawowych. Akcję przygotowała i realizuje agencja Biuro Podróży Reklamy.
więcej
|
|
Marcin Langowski za Łukasza Wejcherta na czele Justtag
Marcin Langowski, poprzednio związany z Grupą Onet, zastąpił Łukasza Wejcherta na stanowisku prezesa spółki Justtag. Będzie też pracował przy innych projektach należącej do Wejcherta firmy Dirlango.
więcej
|
|
Wakacje u babci w kampanii Żelfixów Dr. Oetkera (wideo)
Wystartowała telewizyjno-internetowa kampania reklamowa środków żelujących Żelfix marki Dr. Oetker. Akcję przygotowały firmy BBDO, Easy Hell i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Twoja wielka grecka przygoda" w kampanii jogurtów Piątnica (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtów typu greckiego wprowadzonych do sprzedaży przez OSM Piątnica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Twoja wielka grecka przygoda”, przygotowały firmy Walk Creative, MTR Media i JBcomm.
więcej
|
|
Kalicińscy.com blogowo promuje Tchibo
Agencja Kalicińscy.com rozpoczęła obsługę marki Tchibo w social media. Obecnie najważniejszym elementem działań jest blog „Radość odkrywania”.
więcej
|
|
Anna Malec w Multikino Media
Anna Malec dołączyła do zespołu firmy Multikino Media, gdzie objęła stanowisko sales managera.
więcej
|
|
BrandTube zajmie się strategią marek na YouTube
Grupa G7 Media uruchomiła agencję BrandTube. Zajmie się ona budowaniem i realizacją strategii obecności marek w kanale YouTube.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jerzy Baczyński: ,,Polityka Insight" już osiągnęła rentowność
- Sukces „Polityki Insight” spowodowany jest tym, że do jej raportów i analiz nie mają dostępu inne media, które zapewne szybko udostępniłyby te treści za darmo - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jerzy Baczyński, redaktor naczelny „Polityki” i prezes spółki wydającej tygodnik.
więcej
|
|
Maciej Stuhr z żoną pozwali 24 wydawców za naruszenie prywatności. 100 tys. zł odszkodowania na cele charytatywne
Maciej i Samanta Stuhrowie oraz ich nowi partnerzy pozwali 24 wydawców prasy kolorowej i serwisów internetowych o show-biznesie za nieprawdziwe publikacje naruszające ich prywatność. Pierwsze z uzyskanych odszkodowań przeznaczyli na cele charytatywne.
więcej
|
|
Magazyny people z coraz mniejszą sprzedażą. ,,Gala" i ,,Grazia" najmocniej w dół
W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Grazia”.
więcej
|
|
Marta Niwińska szefem biura reklamy Polskapresse w stolicy
Marta Niwińska od 2 czerwca br. jest dyrektorem biura reklamy Grupy Polskapresse w Warszawie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Przejście od pecetów do tabletów i smartfonów zmienia biznes
Zmiany technologiczne przekładają się na nowe strategie biznesowe firm, które zaangażowane są w sieć. Jednym z takich trendów jest coraz większa popularność urządzeń mobilnych - pisze Emil Pawłowski z Gemiusa.
więcej
|
|
Facebook udostępnia homoseksualne emotikony
Facebook rozszerzył wbudowane w aplikację Messenger emotikony o pakiet pozwalający na wyrażanie emocji związanych z homoseksualizmem.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome rządzi na świecie, pokonał Firefoxa w Polsce
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w maju br. powiększyła przewagę nad rywalami, a na polskim rynku w końcu, i to od razu bardzo wyraźnie, wyprzedziła Firefoxa.
więcej
|
|
Polscy inwestorzy z Arturem Banachem przejęli Netsprint
Całościowe udziały firmy Netsprint, specjalizującej się w e-marketingowych rozwiązaniach technologicznych, przejęli polscy inwestorzy na czele z Arturem Banachem, prezesem Nestprintu. Firma w najbliższych latach skupi się na rozwijaniu narzędzi targetowania reklam.
więcej
|
|
T-Mobile wprowadza taryfy Jump! z internetem LTE
Nowa oferta T-Mobile jest związana z uruchomieniem sieci LTE. Operator w związku z tym przygotował specjalne taryfy Jump! dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.
więcej
|
|
Google rozpoczyna aktualizację do Androida 4.4.3
Google uruchomił proces aktualizacji pierwszych smartfonów i tabletów do Androida 4.4.3.
więcej
|
|
Większość Polaków składa PIT-a osobiście, ale internet coraz popularniejszy
Choć z roku na rok spada odsetek podatników osobiście składających swoje zeznania podatkowe, to nadal jest to najpopularniejszy sposób dostarczania deklaracji PIT do urzędu. W tym roku w przez internet rozliczyło się 29 proc. podatników, a osobiście 55 proc.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|