Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 4 Czerwca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jerzy Baczyński: ,,Polityka Insight" już osiągnęła rentowność

- Sukces „Polityki Insight” spowodowany jest tym, że do jej raportów i analiz nie mają dostępu inne media, które zapewne szybko udostępniłyby te treści za darmo - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jerzy Baczyński, redaktor naczelny „Polityki” i prezes spółki wydającej tygodnik. więcej

 
Chris Niedenthal i nowe logo promocyjne w spocie ,,Polska. Spring into new" (wideo)

Ruszyła właściwa odsłona rządowej kampanii „Polska. Spring into new” reklamującej w Europie Zachodniej pozytywny wizerunek naszego kraju. Narratorem spotu, w którym prezentowane jest nowe logo promocyjne Polski, jest znany fotograf Chris Niedenthal. więcej

 
Maciej Stuhr z żoną pozwali 24 wydawców za naruszenie prywatności. 100 tys. zł odszkodowania na cele charytatywne

Maciej i Samanta Stuhrowie oraz ich nowi partnerzy pozwali 24 wydawców prasy kolorowej i serwisów internetowych o show-biznesie za nieprawdziwe publikacje naruszające ich prywatność. Pierwsze z uzyskanych odszkodowań przeznaczyli na cele charytatywne. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Filmweb.pl poszukuje osoby na stanowisko
Front-end Web Developer

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Analityk ds. Systemów Raportowania Finansowego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Reżyser / Operator

Multimedia Polska poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

Film Factory Studio poszukuje osoby na stanowisko
Operation Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Administrator Baz Danych

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Finansowy ds. Online

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Bardzo poszukuje osoby na stanowisko
Account Director

Efigence poszukuje osoby na stanowisko
Księgowa / Księgowy

Hand Made poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Prezenterzy Radia ZET przepraszają za wulgaryzmy. ,,Głupia sprawa"

Radio ZET (Eurozet) opublikowało w internecie nagranie, w którym prowadzący poranne pasmo przepraszają za swoją wulgarną rozmowę. - Nagranie nie pojawiło się na antenie, to był wyciek do internetu - podkreśla Marek Starybrat. więcej

 
,,Fakty" gonią ,,Wiadomości", ,,Teleexpress" z największym spadkiem

„Wydarzenia”, „Wiadomości” i „Fakty” to programy informacyjne, które w maju br. zanotowały wzrosty widowni. Straciły za to „Teleexpress” i „Panorama”. Liderem oglądalności pozostały „Wiadomości”, ale w grupie 16-49 czele były „Fakty”. więcej

 
,,Świat się kręci" będzie miał dwoje prowadzących jesienią? ,,Jeszcze nie wiemy"

Maciej Kurzajewski pozostanie gospodarzem wydań programu „Świat się kręci” do końca tego sezonu. Agata Młynarska powróci do talk-show jesienią. Niewykluczone, że w nowej odsłonie poprowadzi go na przemian z drugą osobą. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
OFE odcinają się od bluzgu Braciaka na ZUS i Tuska. Eksperci: wulgarność jest siłą (wideo)

ING OFE i Lewiatan deklarują, że nie mają nic wspólnego z filmikiem, w którym Jacek Braciak ostro krytykuje przeforsowane przez rząd przeniesienia składek emerytalnych z OFE do ZUS-u. To wizerunkowe samobójstwo aktora, ale wulgarność virala jest jego siłą - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi. więcej

Grzegorz Jankowski odchodzi z ,,Faktu", branża nie jest zaskoczona. ,,Koniec pewnej epoki"

Po 11 latach Grzegorz Jankowski przestaje kierować „Faktem”, który tworzył od początku. Nowym redaktorem naczelnym zostanie Robert Feluś. Branża nie jest zaskoczona tą decyzją. - Może mieć związek z większą rolą szwajcarskiego udziałowca w firmie - spekuluje. więcej

Kłopoty w PZL, Przybora i Zaniewski jako żywe legendy odnajdą się na swoim (opinie)
Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront 2013 dla ,,Rzeczpospolitej" (fotogaleria)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Fakty" gonią ,,Wiadomości", ,,Teleexpress" z największym spadkiem

„Wydarzenia”, „Wiadomości” i „Fakty” to programy informacyjne, które w maju br. zanotowały wzrosty widowni. Straciły za to „Teleexpress” i „Panorama”. Liderem oglądalności pozostały „Wiadomości”, ale w grupie 16-49 czele były „Fakty”. więcej

 
,,Świat się kręci" będzie miał dwoje prowadzących jesienią? ,,Jeszcze nie wiemy"

Maciej Kurzajewski pozostanie gospodarzem wydań programu „Świat się kręci” do końca tego sezonu. Agata Młynarska powróci do talk-show jesienią. Niewykluczone, że w nowej odsłonie poprowadzi go na przemian z drugą osobą. więcej

 
Polsat nowym liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. TVP1 ostro w dół

Nowym liderem oglądalności w naziemnej telewizji cyfrowej w maju br. został Polsat, który wyprzedził TVP1. Większość kanałów zanotowała spadki udziałów w rynku, najwięcej straciła Eska TV. Na przeciwnym biegunie znalazła się TVP Rozrywka. więcej

 
,,Samą słodycz" oglądało tylko 1,6 mln widzów. Koniec serialu TVN

Nowy serial TVN „Sama słodycz” śledziło 1,6 mln osób. W czasie emisji produkcji stacja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a TVN notował gorsze wyniki niż rok wcześniej. Wpływy z reklam wyniosły 12,2 mln zł. więcej

 
UPC ogranicza prędkość sieci WiFi bez wiedzy klientów? Operator zaprzecza

Sieć UPC Polska ogranicza prędkość internetu w domowych sieciach WiFi nie informując swoich klientów - twierdzi „Dziennik Gazeta Prawna”. Operator tym doniesieniom zaprzecza, informując, że wystąpił jedynie problem techniczny z jednym modelem routera. więcej

 
,,Surowi rodzice" w nowym paśmie wygrali z konkurencją

Trzecią serię reality-show „Surowi rodzice” oglądało średnio 1,27 mln osób. Produkcja miała o 90 tys. widzów więcej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Perfekcyjna pani domu”, a TVN w czasie jej emisji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,21 mln zł. więcej

 
Discovery Communications przejmuje kontrole nad Eurosportem

Discovery Communications poinformowało o kupieniu kontrolnego pakietu akcji spółki Eurosport International od francuskiego TF1. Zakupem tym Discovery zwiększyło swój dotychczasowy pakiet akcji spółki z 20 do 51 proc.. więcej

 
 
Radio  
 
Prezenterzy Radia ZET przepraszają za wulgaryzmy. ,,Głupia sprawa"

Radio ZET (Eurozet) opublikowało w internecie nagranie, w którym prowadzący poranne pasmo przepraszają za swoją wulgarną rozmowę. - Nagranie nie pojawiło się na antenie, to był wyciek do internetu - podkreśla Marek Starybrat. więcej

 
Radio Gra nowym liderem w Toruniu, duży wzrost ZET Gold

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Chris Niedenthal i nowe logo promocyjne w spocie ,,Polska. Spring into new" (wideo)

Ruszyła właściwa odsłona rządowej kampanii „Polska. Spring into new” reklamującej w Europie Zachodniej pozytywny wizerunek naszego kraju. Narratorem spotu, w którym prezentowane jest nowe logo promocyjne Polski, jest znany fotograf Chris Niedenthal. więcej

 
Imprezowa ryba piła od rysownika ,,Polityki" w ostrym spocie Tigera (wideo)

W internecie pojawiła się kolejna reklama napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) w ramach kampanii „Tiger Show”. Spot wspólnie z agencją Young & Rubicam Poland przygotował rysownik Janek Koza, na stałe współpracujący m.in. z tygodnikiem „Polityka”. więcej

 
Piotr Witwicki prowadzącym ,,Graffiti" w Polsat News

Piotr Witwicki dołącza do grona prowadzących program publicystyczny "Graffiti" w Polsat News. Zastąpi w tej roli Dominikę Długosz. więcej

 
Martyna Wojciechowska reklamuje Orange jako ,,największą sieć szybkiego internetu" (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Orange podkreślająca szeroki zasięg i wysoką jakość tej sieci. W akcji - przygotowanej przez firmy Badi Badi i MEC - występuje Martyna Wojciechowska. więcej

 
,,Zawsze smakuje!" - ZT Bielmar z nowym logo i hasłem

Zakłady Tłuszczowe Bielmar zyskały nowy logotyp i claim „Zawsze smakuje!”. Identyfikację wizualną zaprojektowała agencja Sputnik Design. więcej

 
Łukasz Mirytiuk na czele działu social media w Mind Progress Group

Łukasz Mirytiuk objął stanowisko szefa działu mediów społecznościowych w agencji Mind Progress Group. Poprzednio pracował w agencji BG PR wchodzącej obecnie w skład Mind Progress Group. więcej

 
Bud Light stworzy na trzy dni miasto Whatever, USA

Producent piwa Bud Light rozpoczął nową kampanię, w ramach której na trzy dni założone zostanie miasteczko o nazwie Whatever, USA. więcej

 
SMS/MMS najpopularniejszą, ale rich media najskuteczniejszą formą mobile marketingu wg marketerów

89 proc. marketerów uważa mobile marketing za ważny kanał komunikacji, a 83 proc. deklaruje konkretne inwestycje z nim związane - wynika z badania Interactions Europe. więcej

 
Dziecięce rysunki reklamują kredki Bambino

W kampanii reklamowej kredek Bambino (produkowanych przez firmę St. Majewski) pod hasłem „Kolory każdego dzieciństwa” wykorzystywane są rysunki uczniów szkół podstawowych. Akcję przygotowała i realizuje agencja Biuro Podróży Reklamy. więcej

 
Marcin Langowski za Łukasza Wejcherta na czele Justtag

Marcin Langowski, poprzednio związany z Grupą Onet, zastąpił Łukasza Wejcherta na stanowisku prezesa spółki Justtag. Będzie też pracował przy innych projektach należącej do Wejcherta firmy Dirlango. więcej

 
Wakacje u babci w kampanii Żelfixów Dr. Oetkera (wideo)

Wystartowała telewizyjno-internetowa kampania reklamowa środków żelujących Żelfix marki Dr. Oetker. Akcję przygotowały firmy BBDO, Easy Hell i Media Direction OMD. więcej

 
,,Twoja wielka grecka przygoda" w kampanii jogurtów Piątnica (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtów typu greckiego wprowadzonych do sprzedaży przez OSM Piątnica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Twoja wielka grecka przygoda”, przygotowały firmy Walk Creative, MTR Media i JBcomm. więcej

 
Kalicińscy.com blogowo promuje Tchibo

Agencja Kalicińscy.com rozpoczęła obsługę marki Tchibo w social media. Obecnie najważniejszym elementem działań jest blog „Radość odkrywania”. więcej

 
Anna Malec w Multikino Media

Anna Malec dołączyła do zespołu firmy Multikino Media, gdzie objęła stanowisko sales managera. więcej

 
BrandTube zajmie się strategią marek na YouTube

Grupa G7 Media uruchomiła agencję BrandTube. Zajmie się ona budowaniem i realizacją strategii obecności marek w kanale YouTube. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Laphroaig: many opinions Rolling Stone Magazine: our belief The Body Shop: drops of you Asonor: give back his dreams Mattel: your Kid Imagines
 
Prasa  
 
Jerzy Baczyński: ,,Polityka Insight" już osiągnęła rentowność

- Sukces „Polityki Insight” spowodowany jest tym, że do jej raportów i analiz nie mają dostępu inne media, które zapewne szybko udostępniłyby te treści za darmo - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jerzy Baczyński, redaktor naczelny „Polityki” i prezes spółki wydającej tygodnik. więcej

 
Maciej Stuhr z żoną pozwali 24 wydawców za naruszenie prywatności. 100 tys. zł odszkodowania na cele charytatywne

Maciej i Samanta Stuhrowie oraz ich nowi partnerzy pozwali 24 wydawców prasy kolorowej i serwisów internetowych o show-biznesie za nieprawdziwe publikacje naruszające ich prywatność. Pierwsze z uzyskanych odszkodowań przeznaczyli na cele charytatywne. więcej

 
Magazyny people z coraz mniejszą sprzedażą. ,,Gala" i ,,Grazia" najmocniej w dół

W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Grazia”. więcej

 
Marta Niwińska szefem biura reklamy Polskapresse w stolicy

Marta Niwińska od 2 czerwca br. jest dyrektorem biura reklamy Grupy Polskapresse w Warszawie. więcej

 
Jedynki  
 
 
Elle - 2014-06-04 Przepis na zdrowie - 2014-06-04 Przepisy Czytelników - 2014-06-04 Polityka - 2014-06-03 The New Yorker - 2014-06-03
 
Internet  
 
Przejście od pecetów do tabletów i smartfonów zmienia biznes

Zmiany technologiczne przekładają się na nowe strategie biznesowe firm, które zaangażowane są w sieć. Jednym z takich trendów jest coraz większa popularność urządzeń mobilnych - pisze Emil Pawłowski z Gemiusa. więcej

 
Facebook udostępnia homoseksualne emotikony

Facebook rozszerzył wbudowane w aplikację Messenger emotikony o pakiet pozwalający na wyrażanie emocji związanych z homoseksualizmem. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome rządzi na świecie, pokonał Firefoxa w Polsce

Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w maju br. powiększyła przewagę nad rywalami, a na polskim rynku w końcu, i to od razu bardzo wyraźnie, wyprzedziła Firefoxa. więcej

 
Polscy inwestorzy z Arturem Banachem przejęli Netsprint

Całościowe udziały firmy Netsprint, specjalizującej się w e-marketingowych rozwiązaniach technologicznych, przejęli polscy inwestorzy na czele z Arturem Banachem, prezesem Nestprintu. Firma w najbliższych latach skupi się na rozwijaniu narzędzi targetowania reklam. więcej

 
T-Mobile wprowadza taryfy Jump! z internetem LTE

Nowa oferta T-Mobile jest związana z uruchomieniem sieci LTE. Operator w związku z tym przygotował specjalne taryfy Jump! dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. więcej

 
Google rozpoczyna aktualizację do Androida 4.4.3

Google uruchomił proces aktualizacji pierwszych smartfonów i tabletów do Androida 4.4.3. więcej

 
Większość Polaków składa PIT-a osobiście, ale internet coraz popularniejszy

Choć z roku na rok spada odsetek podatników osobiście składających swoje zeznania podatkowe, to nadal jest to najpopularniejszy sposób dostarczania deklaracji PIT do urzędu. W tym roku w przez internet rozliczyło się 29 proc. podatników, a osobiście 55 proc. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Przejście od pecetów do tabletów i smartfonów zmienia biznes

Zmiany technologiczne przekładają się na nowe strategie biznesowe firm, które zaangażowane są w sieć. Jednym z takich trendów jest coraz większa popularność urządzeń mobilnych - pisze Emil Pawłowski z Gemiusa. więcej

 
Informacji finansowych najczęściej szukamy online

Internet jest przez Polaków najczęściej wykorzystywanym, a także najbardziej wiarygodnym źródłem pozyskiwania informacji na tematy finansowe - wynika z badania IIBR. więcej

 
Większość Polaków składa PIT-a osobiście, ale internet coraz popularniejszy

Choć z roku na rok spada odsetek podatników osobiście składających swoje zeznania podatkowe, to nadal jest to najpopularniejszy sposób dostarczania deklaracji PIT do urzędu. W tym roku w przez internet rozliczyło się 29 proc. podatników, a osobiście 55 proc. więcej

 
Public Relations  
 
CommuniCanDo pracuje dla Travelist
 
Kostrzewa PR dla eat me!
 
Technologie  
 
T-Mobile wprowadza taryfy Jump! z internetem LTE
 
Google rozpoczyna aktualizację do Androida 4.4.3
 
Samsung Galaxy W - 7-calowy phablet debiutuje w Korei
 
HTC prezentuje smartfona One E8
 
Apple: 1,2 mln aplikacji w App Store, 75 mld pobrań
 
Safari wyraźnie traci na urządzeniach mobilnych, w górę Chrome i Opera Mini
 
Alma wprowadza aplikację do zamawiania zakupów przez telewizory Samsung
 
Recepty papierowe zostaną zastąpione przez elektroniczne
 
W placówkach Poczty Polskiej powstaną zusomaty. "Klienci ZUS załatwią tam swoje sprawy"
 
Gospodarka  
 
Zyskują fundusze akcji rosyjskich i polskich obligacji skarbowych
 
Bezrobocie w Europie ciągle straszy
 
Większość Polaków składa PIT-a osobiście, ale internet coraz popularniejszy
 
Recepty papierowe zostaną zastąpione przez elektroniczne
 
Europa Środkowa będzie szybko rosnąć na tle reszty kontynentu
 
W placówkach Poczty Polskiej powstaną zusomaty. "Klienci ZUS załatwią tam swoje sprawy"
 
Polski rynek śmieci w rękach zagranicznych firm
 
Od odsetek za spóźnione wynagrodzenie nie nalicza się podatku i składek ZUS
 
Kultura/Rozrywka  
 
"I'm Not Bossy, I'm the Boss" - nowy album Sinéad O'Connor
 
Jesienią nowy album Foo Fighters
 
"Siren Charms" - we wrześniu nowa płyta In Flames
 
Daniel Radcliffe w "The F Word" (wideo)
 
Kelly Rowland pokazała "The Game"
 
Cheryl Cole pokazała "Crazy Stupid Love"
 
Constance Zimmer połączy pary w serialu "Un-Real"
 
Halle Berry w serialu "Extant" (wideo)
 
Blog  
 
Rzeczywistość medialna, rzeczywista i deklaracja sumienia - Łukasz Religa
 
"Moja znać angielski", czyli MSZ w akcji. - Ewaryst Fedorowicz
 
Kobiety uciekają ze wsi... - Piotr Barełkowski
 
Porozumienia Okrągłego Impasu - Anna Mieszczanek
 
Mobilność to już standard - Paweł Lipiec
 
Nasz gość  
 
Kot Przybora: W Publicis nie mieliśmy z kim rozmawiać

Brak możliwości rozwoju i dalszej współpracy z większościowym udziałowcem, czyli grupą Publicis, to główne powody naszego odejścia z PZL - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl  Kot Przybora, współzałożyciel i udziałowiec agencji PZL. więcej

 
Paweł Wujec: Współpraca z NK.pl to duże rozczarowanie
 
Tomasz Machała: Dziennikarze, którzy nie przestawią się na internet nie przetrwają
 
Kwestionariusz  
 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją

Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Juliusz Baliszewski, managing partner i business development director w H Warsaw. więcej

 
Dorota Haller: Konkurencja to ... codzienna inspiracja
 
Julita Hubicka: Moja praca to ... nie tylko 8 godzin
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl