|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 5 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Szefowie portali: nadpodaż darmowych treści i pirackie serwisy wideo największymi problemami
Zacieranie się granic pomiędzy reklamą online i offline, kradzież treści (zwłaszcza wideo), próba zamykania i zarabiania na płatnych treściach oraz mobile jako rewolucja, na którą branża internetowa czeka od kilku lat - to najważniejsze zjawiska i trendy na polskim rynku internetowym według szefów Onetu, Grupy WP, Interii, Gazeta.pl i Google Polska.
więcej
|
|
Branża reklamowa chwali spot ,,Polska. Spring into new". Energia zamiast martyrologii
Spot pod hasłem „Polska. Spring into new” i Chrisem Niedenthalem jako narratorem świetnie pokazuje zmiany, jakie nastąpiły w naszym kraju przez ostatnich 25 lat, odzwierciedla też energię naszego społeczeństwa - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
Udziałowcy Agory chcą dywidendy i większej rady nadzorczej
Mniejszościowi udziałowcy Agory, czyli towarzystwa emerytalne PZU i ING, zgłosili sprawy, którymi ma zająć się walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki. Chodzi m.in. o wypłatę dywidendy i poszerzenie składu rady nadzorczej Agory.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej straciły ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,GW", zyskał tylko ,,Parkiet"
W kwietniu br. większość dzienników ogólnopolskich zanotowało spadki sprzedaży ogółem, zaś tradycyjnie najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”. Na plusie kolejny miesiąc z rzędu był „Parkiet”.
więcej |
|
Polsat i TVN stoczyły wiosną zacięty bój o widzów. Kto wygrał?
Polsat i TVN były najpopularniejszymi kanałami w okresie od marca do maja tego roku. TVN z minimalną przewagą był pierwszy w grupie 16-49, ale zanotował spory spadek. Polsat zaś na trudnym rynku obronił wynik sprzed roku.
więcej |
|
Coraz więcej widzów ogląda Superstację i Polsat News. TVN24 BIŚ do góry o 640 proc.
W maju 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych zajął kanał TVN24. Drugie miejsce zajęło TVP Info, które zanotowało jedyny spadek. Z kolei TVN24 Biznes i Świat miał ponad siedem razy wyższy wynik od TVN CNBC.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat i TVN stoczyły wiosną zacięty bój o widzów. Kto wygrał?
Polsat i TVN były najpopularniejszymi kanałami w okresie od marca do maja tego roku. TVN z minimalną przewagą był pierwszy w grupie 16-49, ale zanotował spory spadek. Polsat zaś na trudnym rynku obronił wynik sprzed roku.
więcej
|
|
Coraz więcej widzów ogląda Superstację i Polsat News. TVN24 BIŚ do góry o 640 proc.
W maju 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych zajął kanał TVN24. Drugie miejsce zajęło TVP Info, które zanotowało jedyny spadek. Z kolei TVN24 Biznes i Świat miał ponad siedem razy wyższy wynik od TVN CNBC.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" na czele programów talent-show w tym roku
Najpopularniejszym muzycznym talent-show w wiosennych ramówkach głównych stacji była „Tylko muzyka” Polsatu. Program ten zanotował również najwyższe wpływy reklamowe - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
OPZZ protestuje przeciwko przejściu pracowników TVP do LeasingTeam
Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych wysłało list protestacyjny do zarządu Telewizji Polskiej. Związkowcy sprzeciwiają się planowanemu przeniesieniu pracowników TVP do firmy zewnętrznej.
więcej
|
|
2,7 mln widzów oglądało ,,Na Wspólnej". 155 mln zł z reklam
Serial „Na Wspólnej” w właśnie zakończonym sezonie gromadził 2,73 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji przegrał z TVP2, która pokazywała wtedy „Barwy szczęścia”. Wpływy z reklam wyniosły 155,03 mln zł.
więcej
|
|
,,Klan" stracił 170 tys. widzów. 47,3 mln zł z reklam
Telenowelę „Klan” w okresie od września ub.r. do maja br. oglądało średnio 2,54 mln widzów, o 170 tys. mniej niż w poprzednim sezonie. W czasie emisji serialu TVP1 pozostała liderem rynku. Przychody z reklam wyniosły 47,3 mln zł.
więcej
|
|
Player.pl dostępny na PlayStation 3 i PlayStation 4
Dzięki umowie z Sony Computer Entertainment Europe, Grupa TVN udostępniła możliwość korzystania z aplikacji Player.pl na konsolach PlayStation 3. Wkrótce serwis będzie dostępny też na konsolach PlayStation 4.
więcej
|
|
TVN szuka uczestniczek do czwartej edycji ,,Top model"
W połowie czerwca ruszają precastingi do czwartej edycji reality-show „Top Model. Zostań modelką”. Program zostanie pokazany na antenie TVN jesienią tego roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Branża reklamowa chwali spot ,,Polska. Spring into new". Energia zamiast martyrologii
Spot pod hasłem „Polska. Spring into new” i Chrisem Niedenthalem jako narratorem świetnie pokazuje zmiany, jakie nastąpiły w naszym kraju przez ostatnich 25 lat, odzwierciedla też energię naszego społeczeństwa - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
W 2018 r. reklama internetowa wyprzedzi w Polsce telewizyjną. Dominacja Facebooka i Google
Wartość polskiego rynku reklamy internetowej w 2018 r. przekroczy 4 mld zł i po raz pierwszy będzie wyższa od nakładów na reklamę w telewizji. Wszystkie usługi w internecie będą stanowić 30 proc. wartego 12,6 mld dolarów rynku mediów i rozrywki - prognozuje PwC.
więcej
|
|
Reklamy kredytów w BGŻ, eurobanku i Pekao pod lupą UOKiK-u
Prezes UOKiK-u wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie niedawnych spotów telewizyjnych reklamujących kredyty konsumenckie w Banku Gospodarki Żywnościowej, eurobanku i Banku Pekao.
więcej
|
|
Basia w tańcu z Maserakiem i smartwatchem reklamuje nielimitowane rozmowy w Plusie (wideo)
W nowym spocie Plusa z udziałem Basi i tancerzy z „Tańca z gwiazdami” promowane są nielimitowanymi rozmowy do wszystkich sieci komórkowych dostępne w Taryfach LTE. Kampanię przygotowały firmy Young & Rubicam i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Aleksander Szafaryn na czele Yield Bird w Grupie AdTaily
Aleksander Szafaryn objął funkcję head of business zespołu Yield Bird wchodzącego w skład Grupy AdTaily (Agora). Wcześniej pracował m.in. w Gemiusie, Gfk Polonia, Aprilia, Lionbridge i Colliers International.
więcej
|
|
Cannes Lions 2014: ponad 37,4 tys. zgłoszeń z 97 państw w 17 kategoriach
W tegorocznej edycji konkursu reklamowego Cannes Lions zgłoszono rekordową liczbę 37 427 prac z rekordowej liczby 97 krajów.
więcej
|
|
Kamil Prandota-Prandecki group account directorem w Lowe Warsaw
Kamil Prandota-Prandecki rozpoczął pracę w dziale obsługi klienta agencji Lowe Warsaw. Wcześniej był związany m.in. z McCann Ericsson, Change Integrated i JWT Warsaw.
więcej
|
|
Atmedia i Agora nawiązały współpracę reklamową
Biuro reklamy Atmedia rozpoczęło sprzedaż reklam w 14 wydaniach cyfrowych magazynów Agory. Dotąd wydawnictwo zajmowało się tym samodzielnie.
więcej
|
|
Karol Denis, Magdalena Smugała i Ilona Fijałek w Wizard
W agencji Wizard do działu dział kreacji dołączyli copywriter Karol Denis i art director Magdalena Smugała, tworząc team kreatywny. Natomiast Ilona Fijałek zaczęła pracę w dziale obsługi klienta.
więcej
|
|
Faster&Better wypromuje w internecie MosKill
Agencja Faster&Better (należąca do OS3 Group) podpisała umowę na kompleksową obsługę w internecie marki MosKill - nowego żelu łagodzącego skutki ugryzień komarów (produkowanego przez Polski Lek SA).
więcej
|
|
Agnieszka Wójcik odpowiada za PR i marketing w firmie HRK
Agnieszka Wójcik objęła stanowisko PR & marketing managera w firmie HRK. Zastąpiła Joannę Kotzian, która do tej pory odpowiadała zarówno za PR & marketing, jak i dział HRK Employer Branding.
więcej
|
|
Adrian Zawadzki dyrektorem marketingu i PR w Metro Properties w Polsce
Adrian Zawadzki objął stanowisko dyrektora marketingu i PR Metro Properties w Polsce. Zastąpił Dominika Piwka, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Udziałowcy Agory chcą dywidendy i większej rady nadzorczej
Mniejszościowi udziałowcy Agory, czyli towarzystwa emerytalne PZU i ING, zgłosili sprawy, którymi ma zająć się walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki. Chodzi m.in. o wypłatę dywidendy i poszerzenie składu rady nadzorczej Agory.
więcej
|
|
Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej straciły ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,GW", zyskał tylko ,,Parkiet"
W kwietniu br. większość dzienników ogólnopolskich zanotowało spadki sprzedaży ogółem, zaś tradycyjnie najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”. Na plusie kolejny miesiąc z rzędu był „Parkiet”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" ma sprostować artykuł o rządach Grzegorza Biereckiego w SKOK-ach
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że Agora ma zamieścić na pierwszej stronie „Gazety Wyborczej” sprostowanie informacji, jakoby Grzegorz Bierecki przez 20 lat kierował wszystkimi SKOK-ami w Polsce. Orzeczenie jest na razie nieprawomocne.
więcej
|
|
Atmedia i Agora nawiązały współpracę reklamową
Biuro reklamy Atmedia rozpoczęło sprzedaż reklam w 14 wydaniach cyfrowych magazynów Agory. Dotąd wydawnictwo zajmowało się tym samodzielnie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Szefowie portali: nadpodaż darmowych treści i pirackie serwisy wideo największymi problemami
Zacieranie się granic pomiędzy reklamą online i offline, kradzież treści (zwłaszcza wideo), próba zamykania i zarabiania na płatnych treściach oraz mobile jako rewolucja, na którą branża internetowa czeka od kilku lat - to najważniejsze zjawiska i trendy na polskim rynku internetowym według szefów Onetu, Grupy WP, Interii, Gazeta.pl i Google Polska.
więcej
|
|
SportoweFakty.pl w rękach Grupy Wirtualna Polska
Grupa Wirtualna Polska przejmuje serwis SportoweFakty.pl. To kolejna w ostatnim okresie akwizycja spółki, ostro rywalizującej z Grupą Onet - RASP o pozycję lidera wśród polskich wydawców internetowych.
więcej
|
|
Google zainwestuje miliard dolarów w satelity udostępniające internet
Firma Google przygotowuje się do kosztującej miliard dolarów operacji, w ramach której wystrzelonych zostanie 180 satelitów.
więcej
|
|
Instagram z nowymi funkcjami edycji
Najnowsza, oznaczona numerem 6.0, aktualizacja aplikacji Instagram wprowadza nowe funkcje edycji zdjęć.
więcej
|
|
Player.pl dostępny na PlayStation 3 i PlayStation 4
Dzięki umowie z Sony Computer Entertainment Europe, Grupa TVN udostępniła możliwość korzystania z aplikacji Player.pl na konsolach PlayStation 3. Wkrótce serwis będzie dostępny też na konsolach PlayStation 4.
więcej
|
|
Zadebiutowała Opera 22 z systemem cichych aktualizacji
Przeglądarka internetowa Opera doczekała się aktualizacji do wersji 22. Wśród nowości pojawił się m.in. mechanizm cichych aktualizacji.
więcej
|
|
Google udostępnia 64-bitową wersję przeglądarki Chrome
W kanale testowym Chrome pojawiły się pierwsze wersje przeglądarki zoptymalizowane pod kątem współpracy z 64-bitowymi komputerami.
więcej
|
|
Google otworzy w Polsce centrum dla startupów Google Campus
Eric Schmidt, prezes Google, podczas spotkania z premierem Donaldem Tuskiem, ogłosił plan uruchomienia w Warszawie ośrodka dla startupów technologicznych Google Campus. Zostanie on otwarty w I połowie 2015 r. i jako trzeci na świecie - pozostałe dwa działają w Londynie i Tel Avivie.
więcej
|
|
Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet, jedna trzecia ogląda w sieci telewizję
Jeszcze 6 lat temu zakupy w sieci robiła jedna czwarta dorosłych, dziś z internetu w takim celu korzysta co drugi (47 proc.) badany. Niemal wszyscy internauci (98 proc.) mają w domu dostęp do sieci a co trzeci dorosły ogląda w sieci telewizję.
więcej
|
|
Włodzimierz Schmidt: Pirackie serwisy zarabiają 50 mln zł rocznie na reklamach
Związek Pracodawców Branży Internetowej rozpoczyna kampanię zniechęcającą firmy do zamieszczania swoich reklam na pirackich stronach internetowych. Inicjatywa pod patronatem resortów kultury oraz administracji i cyfryzacji zostanie ogłoszona na rozpoczynającym się dziś Forum IAB 2014. Łamiące prawo serwisy zarabiają na reklamach rocznie nawet 50 mln zł. Większość serwisów nielegalnie dystrybuujących treści w internecie jest zarejestrowana poza Polską.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|