Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 15 Czerwca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN stawia na reality. ,,Mama kontra mama" w jesiennej ramówce

W jesiennej ramówce TVN postawi głównie na programy typu reality-show. Drugą nowością stacji obok „Kto poślubi mojego syna” będzie program „Mama kontra mama”. więcej

 
300 tys. promocyjnych użytkowników paywalla ,,Gazety Wyborczej". Będą zmiany

Agora pracuje nad modyfikacją paywalla działającego w serwisach „Gazety Wyborczej”. W tym celu zatrudniła byłego eksperta „The Daily Telegraph” Marka Challinora. - Zaczynamy od nowa tworzyć logikę komunikacji z naszymi użytkownikami - mówił podczas konferencji ReMedia 2014 Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory. więcej

 
Siedem polskich nominacji w Cannes Lions

Ogłoszono pierwsze nominacje na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Siedem szans na wyróżnienie mają agencje z Polski - w tym trzy Cheil Polska, a dwie Ogilvy & Mather. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Technical Account Manager

Fokus TV poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta, Asystent redakcji, Dyżurny planu

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Realizator Autopromocji / Promo Producer

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Montażysta

AXN poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Specialist /Junior Marketing Manager

Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
(Senior) Media Planner / Buyer

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Filmweb.pl poszukuje osoby na stanowisko
Front-end Web Developer

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Analityk ds. Systemów Raportowania Finansowego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Reżyser / Operator

Multimedia Polska poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Polsat News+ ma trzy razy tyle widzów co Polsat Biznes, ale przegrywa z TVN24 BiS

W pierwszych czterech dniach emisji Polsat News+ miał trzy razy większą oglądalność niż tydzień wcześniej Polsat Biznes i o połowę mniejszą od TVN24 Biznes i Świat. Zdaniem ekspertów, Polsat News+ może liczyć na jeszcze lepsze wyniki. więcej

 
,,Wprost": nagrania są autentyczne i niemontowane, mamy je w całości

- Mamy pełne nagrania ponad dwugodzinnej rozmowy Belki i Sienkiewicza oraz blisko czterogodzinnego spotkania Nowaka i Parafianowicza. Są autentyczne i nie były montowane - podkreślił dziennikarz „Wprost” Michał Majewski. Tymczasem według NBP opublikowane fragmenty są „wyrwane z kontekstu”. więcej

 
Serwisy blogowe: Blogspot, Bloog i Blog.onet.pl w górę, Photoblog przyciąga najbardziej

Blogspot jest niezmiennie zdecydowanie najpopularniejszym serwisem blogowym w Polsce i podobnie jak Bloog.pl i Blog.onet.pl osiągnął spory wzrost w ostatnim roku. Stracił za to Blox.pl, natomiast zdecydowanie najwięcej odsłon i najdłuższy czas na użytkownika notuje Photoblog.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polska branża reklamowa na mundialu wierzy w Brazylię, Niemców i Ronaldo, Nike wygra z Adidasem

Zdaniem czołowych menedżerów z polskiej branży marketingowej piłkarskie mistrzostwa świata najprawdopodobniej wygrają Brazylijczycy, Niemcy lub Argentyńczycy, a daleko w turnieju zajść mogą też Hiszpanie i Belgowie. Na rynku reklamowym najgłośniej jest i będzie o kampaniach czołowych producentów odzieży sportowej: Nike i Adidasa. więcej

Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ

- Polsat News+ będzie kanałem dla tych, którzy nie chcą jedynie wiedzieć co się dzieje, ale też dlaczego się dzieje - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Grabarczyk, szefowa anteny stacji. Zapewnia, że kanał różnić się będzie od TVN24 BIŚ, a pomysł na niego powstał półtora roku temu. więcej

Logo ze spotu ,,Polska. Spring into new" oficjalnym logotypem Polski
Dyrektor Czwórki zwolniła reporterkę za wpis na Facebooku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN stawia na reality. ,,Mama kontra mama" w jesiennej ramówce

W jesiennej ramówce TVN postawi głównie na programy typu reality-show. Drugą nowością stacji obok „Kto poślubi mojego syna” będzie program „Mama kontra mama”. więcej

 
Polsat News+ ma trzy razy tyle widzów co Polsat Biznes, ale przegrywa z TVN24 BiS

W pierwszych czterech dniach emisji Polsat News+ miał trzy razy większą oglądalność niż tydzień wcześniej Polsat Biznes i o połowę mniejszą od TVN24 Biznes i Świat. Zdaniem ekspertów, Polsat News+ może liczyć na jeszcze lepsze wyniki. więcej

 
Program Jana Pospieszalskiego w TVP Info stracił 130 tys. widzów

Nadawany w TVP Info program „Jan Pospieszalski. Bliżej” w zakończonym właśnie sezonie gromadził przed telewizorami średnio 250 tys. oglądających, o 130 tys. mniej niż rok wcześniej. Wpływy z reklam wyniosły 748 tys. zł. więcej

 
Dekodery platformy nc+ z nowymi funkcjami

Platform nc+ w poniedziałek 16 czerwca br. udostępni nowe oprogramowanie dla dekoderów Mediabox+. Dzięki temu abonenci zyskają dostęp do nowych funkcjonalności. więcej

 
Łukasz Brzeziński dyrektorem programowym Filmboxu

Łukasz Brzeziński objął stanowisko dyrektora programowego kanału Filmbox należącego do Kino Polska TV. Przejął obowiązki Urszuli Kurzejewskiej, która odpowiada teraz za inne stacje nadawcy. więcej

 
Cennik TVN w dół o 25 proc., najdroższe reklamy przy ,,Faktach"

W lipcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 24,7 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy reklamy przy „Faktach”, „Kuchennych rewolucjach” i wieczornych filmach. więcej

 
Wiesław Łodzikowski w Komitecie Technicznym EBU

Dyrektor Ośrodka TVP Technologie Wiesław Łodzikowski został wybrany na członka Komitetu Technicznego Europejskiej Unii Nadawców podczas posiedzenia Zgromadzenia Technicznego EBU odbywającego się w piątek 13 czerwca br. w Pradze. więcej

 
,,Disco Hit Festiwal Kobylnica" w Telewizji Polsat

Telewizja Polsat na swojej głównie antenie i w kanale Disco Polo Music 4 lipca br. pokaże „Disco Hit Festiwal”. Transmisja wydarzenia ma być oficjalną inauguracją stacji Disco Polo Music. więcej

 
Gordon Ramsay jurorem w ,,MasterChefie" TVN

Gospodarz amerykańskiej edycji „MasterChefa” Gordon Ramsay przyjechał do Polski, aby wystąpić jako gość specjalny w trzeciej edycji polskiej wersji tego formatu. TVN pokaże ją jesienią tego roku. więcej

 
Christian Brent wiceprezesem FOX International Channels

Christian Brent objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa ds. globalnej strategii i badań telewizyjnych w FOX International Channels. więcej

 
Ludzie mediów stawiają na Brazylię, Hiszpanię i Niemcy. Na mundialu zarobi internet

Menedżerowie z telewizji, prasy i radia pytani przez nas o swoje typy na finał tegorocznego mundialu, wskazują najczęściej Brazylię, Niemcy i Hiszpanię. Niespodziankę sprawią kibicom Belgowie, a polskie media zarobią na imprezie mimo późnej pory emisji meczów. więcej

 
5,4 mln widzów obejrzało mecz otwarcia mundialu w Brazylii

Średnio 5,39 mln widzów oglądało łącznie w TVP1 i TVP Sport czwartkowy mecz Brazylii z Chorwacją, który otworzył tegoroczne Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Brazylii. więcej

 
Aplikacja TVP Stream w odświeżonej wersji na mundial

Telewizja Polska udostępniła kolejną wersję aplikacji mobilnej TVP Stream, która pozwala na dostęp do programów i kanałów Telewizji Polskiej. Zyskała ona nowy interfejs, nowe funkcjonalności i pozwala na dostęp do transmisji z mundialu. więcej

 
 
Radio  
 
Barbara Karasińska nie pracuje już w Radiu ZET

Barbara Karasińska nie jest już dyrektorem wydawniczym serwisów internetowych Grupy Eurozet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rozstała się z firmą, w której pracowała przez 13 lat. więcej

 
Małgorzata Kościelniak poprowadzi ,,Lato z Radiem Extra" w Jedynce

Małgorzata Kościelniak, była dziennikarka RMF FM, dołącza do zespołu Programu Pierwszego Polskiego Radia. Poprowadzi emitowaną w weekendy audycję „Lato z Radiem Extra”. więcej

 
Polskie Radio dla Zagranicy bez redakcji niemieckiej. Mniej pracowników

Od 1 lipca formuła programowa Polskiego Radia dla Zagranicy ulegnie zmianie. Rozgłośnia stawia na rozwój redakcji angielskiej i rosyjskiej, a zlikwiduje niemiecką. Pojawią się m.in. anglojęzyczne audycje tematyczne. więcej

 
Radio w Trójmieście: RMF i Radio ZET w dół, zyskały Trójka i Złote Przeboje

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Siedem polskich nominacji w Cannes Lions

Ogłoszono pierwsze nominacje na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Siedem szans na wyróżnienie mają agencje z Polski - w tym trzy Cheil Polska, a dwie Ogilvy & Mather. więcej

 
Coca-Cola spotem z Bońkiem i Lewandowskim reklamuje się jako sponsor piłki nożnej (wideo)

Do emisji trafiła wizerunkowa reklama Coca-Coli pokazująca, jak marka ta wspiera zarówno amatorskich, jak i profesjonalnych piłkarzy. Kampanię przygotowały i realizują firmy McCann, Next, K2, Fortis i Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Marcin Stalij chief innovation officerem w Leo Burnett Group Polska

Marcin Stalij objął nowo utworzone stanowisko chief innovation officera w Leo Burnett Group Polska. Poprzednio pełnił funkcję head of digital production w agencji Leo Burnett, gdzie jego obowiązki przejmie Joanna Jarocka. więcej

 
Agnieszka Kieszczyńska dyrektorem sprzedaży Kantar Media

Agnieszka Kieszczyńska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży w Kantar Media. Wcześniej pracowała w Burda International Poland, Wydawnictwie Bauer i Edipresse Polska. więcej

 
Kibice przed telewizorem reklamują piwo Tyskie (wideo)

W ramach kampanii piwa Tyskie pod hasłem „Prosta taktyka na mecz” emitowane są spoty, których głównymi bohaterami są kibice oglądający mecze w telewizji. Akcję przygotowały firmy Grey Group i MEC. więcej

 
Zadowoleni klienci reklamują NJU.mobile (wideo)

W nowej kampanii reklamowej NJU.mobile, taryfy Orange Polska, wspólnie z animowanym brand hero tej marki występują jej autentyczni użytkownicy, wybrani w konkursie na Facebooku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Ogilvy & Mather Advertising, Redworks i MEC. więcej

 
Cennik TVN w dół o 25 proc., najdroższe reklamy przy ,,Faktach"

W lipcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 24,7 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy reklamy przy „Faktach”, „Kuchennych rewolucjach” i wieczornych filmach. więcej

 
,,Dziel i łącz w kuchni" - Samsung reklamuje piekarniki Dual Cook

W prasie, internecie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamowa piekarniki Dual Cook marki Samsung. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dziel i łącz w kuchni”, przygotowały firmy Cheil Polska i Starcom. więcej

 
Justyna Kaczorowska szefem marketingu w polskim oddziale Vienna International

Justyna Kaczorowska dołączyła do zespołu sieci hotelarskiej Vienna International Hotelmanagement AG w Warszawie, obejmując stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Vienna International Hotels & Resorts. więcej

 
,,Czysta inicjatywa prezenty zdobywa" w promocji Zelmera

Ruszyła promocja odkurzaczy marki Zelmer (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) prowadzona pod hasłem „Czysta inicjatywa prezenty zdobywa”. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Unlimited. więcej

 
Lech Wałęsa w piłkarskiej reklamie Visy (wideo)

Z okazji piłkarskich mistrzostw świata Visa, oficjalny sponsor turnieju, przygotowała spot reklamowy, w którym o futbolu mówi kilkoro laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, m.in. Lech Wałęsa. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Audi: keep danger at safe distance Alma: shopping IKEA: challenge Media Markt: World Cup fans do laundry Adobe: Welcome to Cannes
 
Prasa  
 
300 tys. promocyjnych użytkowników paywalla ,,Gazety Wyborczej". Będą zmiany

Agora pracuje nad modyfikacją paywalla działającego w serwisach „Gazety Wyborczej”. W tym celu zatrudniła byłego eksperta „The Daily Telegraph” Marka Challinora. - Zaczynamy od nowa tworzyć logikę komunikacji z naszymi użytkownikami - mówił podczas konferencji ReMedia 2014 Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory. więcej

 
,,Wprost": nagrania są autentyczne i niemontowane, mamy je w całości

- Mamy pełne nagrania ponad dwugodzinnej rozmowy Belki i Sienkiewicza oraz blisko czterogodzinnego spotkania Nowaka i Parafianowicza. Są autentyczne i nie były montowane - podkreślił dziennikarz „Wprost” Michał Majewski. Tymczasem według NBP opublikowane fragmenty są „wyrwane z kontekstu”. więcej

 
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele magazynów motoryzacyjnych w I kwartale (raport)

W I kwartale 2014 roku pierwsze miejsce w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansowało „Auto-Moto”. więcej

 
Taśmy z podsłuchu ministrów ujawnione przez ,,Wprost" proponowano też innym redakcjom?

Szokujące nagrania rozmów ministrów rządu m.in. z prezesem NBP, ujawnione przez tygodnik „Wprost”, były oferowane innym redakcjom - twierdzą niektórzy dziennikarze. Nie zgadza się z tym Michał Majewski, szef działu śledczego „Wprost”. więcej

 
,,W Sieci" znów atakuje Sylwestra Latkowskiego. ,,Nielegalne interesy"

W nowym numerze tygodnika „W Sieci” (Fratria) znajdzie się kolejny artykuł uderzający w Sylwestra Latkowskiego, redaktora naczelnego „Wprost”. Tym razem to relacja człowieka, z którym Latkowski miał robić nielegalne interesy w latach 90. więcej

 
Gmyz: służby i rząd chciały zablokować publikację nagrań przez ,,Wprost"

- Przez cały piątek wszelkie służby jawne, tajne dwupłciowie i rządowe stawały na głowie by zablokować ukazanie się materiału „Wprost” z nagraniami podsłuchanych rozmów ministrów m.in. z prezesem NBP - poinformował Cezary Gmyz, powołując się na źródła w redakcji tygodnika. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2014-06-16 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-06-16 Wprost - 2014-06-16 Auto Świat - 2014-06-15 Przegląd - 2014-06-15
 
Internet  
 
Serwisy blogowe: Blogspot, Bloog i Blog.onet.pl w górę, Photoblog przyciąga najbardziej

Blogspot jest niezmiennie zdecydowanie najpopularniejszym serwisem blogowym w Polsce i podobnie jak Bloog.pl i Blog.onet.pl osiągnął spory wzrost w ostatnim roku. Stracił za to Blox.pl, natomiast zdecydowanie najwięcej odsłon i najdłuższy czas na użytkownika notuje Photoblog.pl. więcej

 
Nowy Facebook Messenger z funkcją przesyłania wideo

Najnowsza aktualizacja Facebook Messengera wprowadza możliwość przesyłania krótkich nagrań wideo. więcej

 
Google pracuje nad platformą zbierającą dane o aktywności fizycznej i zdrowiu użytkowników

Google Fit ma być otwartą platformą firmy Google, do której zakładane urządzenia i aplikacje będą mogły przesyłać zebrane dane na temat zdrowia i aktywności fizycznej użytkowników. więcej

 
Grupa Okazje uruchomiła agregator rabatów

Grupa Okazje, do której należy przede wszystkim porównywarka cenowa Okazje.info, udostępniła serwis Rabatuj.pl agregujący zniżki i promocje oferowane przez e-sklepy. Jednocześnie w porównywarce pojawiła się nowa opcja - Kupony Rabatowe. więcej

 
Aplikacje z Firefox OS można uruchamiać na Androidzie (wideo)

Mozilla poinformowała o udostępnieniu możliwości uruchamiania aplikacji przeznaczonych dla systemu Firefox OS na Androidzie. więcej

 
"Point of Honor" - nowy serial firmy Amazon. Chce rywalizować z Netflixem

Potentat internetowy Amazon zamówił w studiu ABC realizację serialu "Point of Honor". więcej

 
Wielka awaria Allegro. Użytkownicy wściekli, aukcje przedłużone

Od godz. 13 do 19 z powodu problemów technicznych niedostępny był serwis Allegro.pl. Wszystkie aukcje, które miały zakończyć się w tym czasie, zostały przedłużone o dobę. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Rossmann, Visa i Nestlé - najbardziej zaufane marki w Polsce

Największym zaufaniem wśród Polaków cieszą się marki Rossmann, Visa i Nestlé - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
Public Relations  
 
Core PR wypromuje firmę Komputronik
 
Technologie  
 
Zadowoleni klienci reklamują NJU.mobile (wideo)
 
Google pracuje nad platformą zbierającą dane o aktywności fizycznej i zdrowiu użytkowników
 
ZTE rozpoczyna reklamować smartfon Blade Vec 4G w Polsce (wideo)
 
Aplikacje z Firefox OS można uruchamiać na Androidzie (wideo)
 
Console OS, czyli Android na komputery stacjonarne
 
Samsung pokazał tablety Galaxy Tab S 8.4 i Galaxy Tab S 10.5
 
Aplikacja TVP Stream w odświeżonej wersji na mundial
 
Gospodarka  
 
Jak nie dać się oszukać przy zakupach?
 
Inflacja w Polsce na rekordowo niskim poziomie
 
ZAiKS: należą się nam tantiemy za muzykę u fryzjera
 
Polska gospodarka jest stabilna, źródłem ryzyka sytuacja w finansach publicznych iOFE
 
PZU zapowiada kolejne akwizycje
 
W co inwestuję fundusze private equity? IT, ochronę zdrowia i handel
 
Większość kobiet uważa, że ma trudniejszą sytuację na rynku pracy od mężczyzn
 
Statystyczny Polak odwiedza kino tylko raz w roku
 
Koniec kredytów walutowych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Gordon Ramsay jurorem w ,,MasterChefie" TVN
 
"Point of Honor" - nowy serial firmy Amazon. Chce rywalizować z Netflixem
 
Przed premierą albumu "A.K.A." Jennifer Lopez trzęsie pupą
 
Keanu Reeves w filmie "The Whole Truth" zamiast Daniela Craiga
 
Jennifer Grey zagra w seriali serialu "Red Oaks"
 
18 milionów złotych na nowe polskie filmy
 
ZAiKS: należą się nam tantiemy za muzykę u fryzjera
 
John Legend wystąpi w Warszawie
 
Jennifer Lopez otworzyła Mundial. Zobacz to czego nie pokazała TVP (wideo)
 
Blog  
 
Obchodów 25 lat odzyskania wolności cd. - Ewaryst Fedorowicz
 
Pogodowa rewolucja na Twitterze - Iwona Łapińska
 
Hollywood w Iraku! (wideo) - Jerzy Szygiel
 
Jesteśmy najlepsi! - Piotr Barełkowski
 
Znakomita firma - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ

- Polsat News+ będzie kanałem dla tych, którzy nie chcą jedynie wiedzieć co się dzieje, ale też dlaczego się dzieje - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Grabarczyk, szefowa anteny stacji. Zapewnia, że kanał różnić się będzie od TVN24 BIŚ, a pomysł na niego powstał półtora roku temu. więcej

 
Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna
 
Jerzy Baczyński: "Polityka Insight" już osiągnęła rentowność
 
Kwestionariusz  
 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów

Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Plona, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Grupie Wirtualna Polska. więcej

 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Dorota Haller: Konkurencja to ... codzienna inspiracja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl