|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 15 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polska branża reklamowa na mundialu wierzy w Brazylię, Niemców i Ronaldo, Nike wygra z Adidasem
Zdaniem czołowych menedżerów z polskiej branży marketingowej piłkarskie mistrzostwa świata najprawdopodobniej wygrają Brazylijczycy, Niemcy lub Argentyńczycy, a daleko w turnieju zajść mogą też Hiszpanie i Belgowie. Na rynku reklamowym najgłośniej jest i będzie o kampaniach czołowych producentów odzieży sportowej: Nike i Adidasa.
więcej
|
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ
- Polsat News+ będzie kanałem dla tych, którzy nie chcą jedynie wiedzieć co się dzieje, ale też dlaczego się dzieje - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Grabarczyk, szefowa anteny stacji. Zapewnia, że kanał różnić się będzie od TVN24 BIŚ, a pomysł na niego powstał półtora roku temu.
więcej
|
Logo ze spotu ,,Polska. Spring into new" oficjalnym logotypem Polski
|
Dyrektor Czwórki zwolniła reporterkę za wpis na Facebooku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN stawia na reality. ,,Mama kontra mama" w jesiennej ramówce
W jesiennej ramówce TVN postawi głównie na programy typu reality-show. Drugą nowością stacji obok „Kto poślubi mojego syna” będzie program „Mama kontra mama”.
więcej
|
|
Polsat News+ ma trzy razy tyle widzów co Polsat Biznes, ale przegrywa z TVN24 BiS
W pierwszych czterech dniach emisji Polsat News+ miał trzy razy większą oglądalność niż tydzień wcześniej Polsat Biznes i o połowę mniejszą od TVN24 Biznes i Świat. Zdaniem ekspertów, Polsat News+ może liczyć na jeszcze lepsze wyniki.
więcej
|
|
Program Jana Pospieszalskiego w TVP Info stracił 130 tys. widzów
Nadawany w TVP Info program „Jan Pospieszalski. Bliżej” w zakończonym właśnie sezonie gromadził przed telewizorami średnio 250 tys. oglądających, o 130 tys. mniej niż rok wcześniej. Wpływy z reklam wyniosły 748 tys. zł.
więcej
|
|
Dekodery platformy nc+ z nowymi funkcjami
Platform nc+ w poniedziałek 16 czerwca br. udostępni nowe oprogramowanie dla dekoderów Mediabox+. Dzięki temu abonenci zyskają dostęp do nowych funkcjonalności.
więcej
|
|
Łukasz Brzeziński dyrektorem programowym Filmboxu
Łukasz Brzeziński objął stanowisko dyrektora programowego kanału Filmbox należącego do Kino Polska TV. Przejął obowiązki Urszuli Kurzejewskiej, która odpowiada teraz za inne stacje nadawcy.
więcej
|
|
Cennik TVN w dół o 25 proc., najdroższe reklamy przy ,,Faktach"
W lipcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 24,7 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy reklamy przy „Faktach”, „Kuchennych rewolucjach” i wieczornych filmach.
więcej
|
|
Wiesław Łodzikowski w Komitecie Technicznym EBU
Dyrektor Ośrodka TVP Technologie Wiesław Łodzikowski został wybrany na członka Komitetu Technicznego Europejskiej Unii Nadawców podczas posiedzenia Zgromadzenia Technicznego EBU odbywającego się w piątek 13 czerwca br. w Pradze.
więcej
|
|
,,Disco Hit Festiwal Kobylnica" w Telewizji Polsat
Telewizja Polsat na swojej głównie antenie i w kanale Disco Polo Music 4 lipca br. pokaże „Disco Hit Festiwal”. Transmisja wydarzenia ma być oficjalną inauguracją stacji Disco Polo Music.
więcej
|
|
Gordon Ramsay jurorem w ,,MasterChefie" TVN
Gospodarz amerykańskiej edycji „MasterChefa” Gordon Ramsay przyjechał do Polski, aby wystąpić jako gość specjalny w trzeciej edycji polskiej wersji tego formatu. TVN pokaże ją jesienią tego roku.
więcej
|
|
Christian Brent wiceprezesem FOX International Channels
Christian Brent objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa ds. globalnej strategii i badań telewizyjnych w FOX International Channels.
więcej
|
|
Ludzie mediów stawiają na Brazylię, Hiszpanię i Niemcy. Na mundialu zarobi internet
Menedżerowie z telewizji, prasy i radia pytani przez nas o swoje typy na finał tegorocznego mundialu, wskazują najczęściej Brazylię, Niemcy i Hiszpanię. Niespodziankę sprawią kibicom Belgowie, a polskie media zarobią na imprezie mimo późnej pory emisji meczów.
więcej
|
|
5,4 mln widzów obejrzało mecz otwarcia mundialu w Brazylii
Średnio 5,39 mln widzów oglądało łącznie w TVP1 i TVP Sport czwartkowy mecz Brazylii z Chorwacją, który otworzył tegoroczne Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Brazylii.
więcej
|
|
Aplikacja TVP Stream w odświeżonej wersji na mundial
Telewizja Polska udostępniła kolejną wersję aplikacji mobilnej TVP Stream, która pozwala na dostęp do programów i kanałów Telewizji Polskiej. Zyskała ona nowy interfejs, nowe funkcjonalności i pozwala na dostęp do transmisji z mundialu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Siedem polskich nominacji w Cannes Lions
Ogłoszono pierwsze nominacje na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Siedem szans na wyróżnienie mają agencje z Polski - w tym trzy Cheil Polska, a dwie Ogilvy & Mather.
więcej
|
|
Coca-Cola spotem z Bońkiem i Lewandowskim reklamuje się jako sponsor piłki nożnej (wideo)
Do emisji trafiła wizerunkowa reklama Coca-Coli pokazująca, jak marka ta wspiera zarówno amatorskich, jak i profesjonalnych piłkarzy. Kampanię przygotowały i realizują firmy McCann, Next, K2, Fortis i Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Marcin Stalij chief innovation officerem w Leo Burnett Group Polska
Marcin Stalij objął nowo utworzone stanowisko chief innovation officera w Leo Burnett Group Polska. Poprzednio pełnił funkcję head of digital production w agencji Leo Burnett, gdzie jego obowiązki przejmie Joanna Jarocka.
więcej
|
|
Agnieszka Kieszczyńska dyrektorem sprzedaży Kantar Media
Agnieszka Kieszczyńska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży w Kantar Media. Wcześniej pracowała w Burda International Poland, Wydawnictwie Bauer i Edipresse Polska.
więcej
|
|
Kibice przed telewizorem reklamują piwo Tyskie (wideo)
W ramach kampanii piwa Tyskie pod hasłem „Prosta taktyka na mecz” emitowane są spoty, których głównymi bohaterami są kibice oglądający mecze w telewizji. Akcję przygotowały firmy Grey Group i MEC.
więcej
|
|
Zadowoleni klienci reklamują NJU.mobile (wideo)
W nowej kampanii reklamowej NJU.mobile, taryfy Orange Polska, wspólnie z animowanym brand hero tej marki występują jej autentyczni użytkownicy, wybrani w konkursie na Facebooku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Ogilvy & Mather Advertising, Redworks i MEC.
więcej
|
|
Cennik TVN w dół o 25 proc., najdroższe reklamy przy ,,Faktach"
W lipcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 24,7 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy reklamy przy „Faktach”, „Kuchennych rewolucjach” i wieczornych filmach.
więcej
|
|
,,Dziel i łącz w kuchni" - Samsung reklamuje piekarniki Dual Cook
W prasie, internecie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamowa piekarniki Dual Cook marki Samsung. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dziel i łącz w kuchni”, przygotowały firmy Cheil Polska i Starcom.
więcej
|
|
Justyna Kaczorowska szefem marketingu w polskim oddziale Vienna International
Justyna Kaczorowska dołączyła do zespołu sieci hotelarskiej Vienna International Hotelmanagement AG w Warszawie, obejmując stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Vienna International Hotels & Resorts.
więcej
|
|
,,Czysta inicjatywa prezenty zdobywa" w promocji Zelmera
Ruszyła promocja odkurzaczy marki Zelmer (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) prowadzona pod hasłem „Czysta inicjatywa prezenty zdobywa”. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Unlimited.
więcej
|
|
Lech Wałęsa w piłkarskiej reklamie Visy (wideo)
Z okazji piłkarskich mistrzostw świata Visa, oficjalny sponsor turnieju, przygotowała spot reklamowy, w którym o futbolu mówi kilkoro laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, m.in. Lech Wałęsa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
300 tys. promocyjnych użytkowników paywalla ,,Gazety Wyborczej". Będą zmiany
Agora pracuje nad modyfikacją paywalla działającego w serwisach „Gazety Wyborczej”. W tym celu zatrudniła byłego eksperta „The Daily Telegraph” Marka Challinora. - Zaczynamy od nowa tworzyć logikę komunikacji z naszymi użytkownikami - mówił podczas konferencji ReMedia 2014 Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory.
więcej
|
|
,,Wprost": nagrania są autentyczne i niemontowane, mamy je w całości
- Mamy pełne nagrania ponad dwugodzinnej rozmowy Belki i Sienkiewicza oraz blisko czterogodzinnego spotkania Nowaka i Parafianowicza. Są autentyczne i nie były montowane - podkreślił dziennikarz „Wprost” Michał Majewski. Tymczasem według NBP opublikowane fragmenty są „wyrwane z kontekstu”.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele magazynów motoryzacyjnych w I kwartale (raport)
W I kwartale 2014 roku pierwsze miejsce w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansowało „Auto-Moto”.
więcej
|
|
Taśmy z podsłuchu ministrów ujawnione przez ,,Wprost" proponowano też innym redakcjom?
Szokujące nagrania rozmów ministrów rządu m.in. z prezesem NBP, ujawnione przez tygodnik „Wprost”, były oferowane innym redakcjom - twierdzą niektórzy dziennikarze. Nie zgadza się z tym Michał Majewski, szef działu śledczego „Wprost”.
więcej
|
|
,,W Sieci" znów atakuje Sylwestra Latkowskiego. ,,Nielegalne interesy"
W nowym numerze tygodnika „W Sieci” (Fratria) znajdzie się kolejny artykuł uderzający w Sylwestra Latkowskiego, redaktora naczelnego „Wprost”. Tym razem to relacja człowieka, z którym Latkowski miał robić nielegalne interesy w latach 90.
więcej
|
|
Gmyz: służby i rząd chciały zablokować publikację nagrań przez ,,Wprost"
- Przez cały piątek wszelkie służby jawne, tajne dwupłciowie i rządowe stawały na głowie by zablokować ukazanie się materiału „Wprost” z nagraniami podsłuchanych rozmów ministrów m.in. z prezesem NBP - poinformował Cezary Gmyz, powołując się na źródła w redakcji tygodnika.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|