Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 17 Czerwca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Donald Tusk pokazał, że akceptuje taki styl komunikacji (opinie o taśmach)

- Jak jest kryzys to należy pokazać, że jest się liderem i mężem stanu. A premier mógł nie wiedzieć do końca, o co chodzi w  tych podsłuchach. Wybrał strategię na przeczekanie: jest weekend, jest ciepło, wszyscy zapomną. Ale w weekend było chłodno - sytuację kryzysową w rządzie, związano z „aferą podsłuchową” oceniają eksperci branży public relations. więcej

 
6,51 mld zł wydadzą polskie firmy na reklamę w tym roku, najwięcej zyska internet

Według ZenithOptimedia Group wartość netto polskiego rynku reklamowego wyniesie w br. 6,51 mld zł, o 1,8 proc. więcej niż w ub.r. Globalny wzrost wyniesie 5,4 proc., do czego przyczynią się m.in. wydatki związane z piłkarskimi mistrzostwami świata. więcej

 
Cannes Lions: Srebrne Lwy dla Ogilvy & Mather, Brązowe dla Cheil Polska

W kategorii public relations festiwalu Cannes Lions Srebrne Lwy przyznano agencji Ogilvy & Mather za kampanię „Język polski jest ą ę”, a Brązowe Lwy - Cheil Polska za akcję „Bardzo dobre maniery”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Realizator Autopromocji / Promo Producer

MTR MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
E-marketing specialist / manager

MTR MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
New media specialist / manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Montażysta

AXN poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Specialist /Junior Marketing Manager

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Filmweb.pl poszukuje osoby na stanowisko
Front-end Web Developer

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
IDMnet jako broker reklamowy NK.pl stawia na wideo, mobile i badania

Sieć IDMnet (Grupa ZPR) rozpoczęła wyłączną obsługę serwisu społecznościowego NK.pl w zakresie rozwoju i sprzedaży oferty reklamowej. Z kolei Pollster będzie realizować badania wśród użytkowników portalu, a AdAction (obie firmy też należą do Grupy ZPR) rozwijać jego ofertę gier i aplikacji mobilnych. więcej

 
,,Wprost" dementuje Gmyza: nie było prób zablokowania nagrań

Szef działu śledczego „Wprost” Michał Majewski zaprzeczył podanym przez Cezarego Gmyza informacjom, jakoby na redakcję wywierano naciski, by nie ujawniała nagrań podsłuchanych rozmów członków rządu. więcej

 
TVP przeprasza widzów za złą synchronizację obrazu i dźwięku podczas mundialu

Piłkarscy kibice, śledzący rozgrywki tegorocznego mundialu w Brazylii, narzekają na złą synchronizację dźwięku i obrazu podczas meczów transmitowanych na antenach TVP. Nadawca przeprasza widzów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Najsłabszy w historii wynik PR1, tracą też RMF FM i Radio ZET. VOX FM mocno do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od marca do maja 2014 roku należała niezmiennie do RMF FM. Radiowa Jedynka zanotowała udział poniżej 10 proc., a ogromny wzrost zanotowało VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polska branża reklamowa na mundialu wierzy w Brazylię, Niemców i Ronaldo, Nike wygra z Adidasem

Zdaniem czołowych menedżerów z polskiej branży marketingowej piłkarskie mistrzostwa świata najprawdopodobniej wygrają Brazylijczycy, Niemcy lub Argentyńczycy, a daleko w turnieju zajść mogą też Hiszpanie i Belgowie. Na rynku reklamowym najgłośniej jest i będzie o kampaniach czołowych producentów odzieży sportowej: Nike i Adidasa. więcej

Eska straciła najwięcej wśród sieci radiowych, rosną Złote Przeboje
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP przeprasza widzów za złą synchronizację obrazu i dźwięku podczas mundialu

Piłkarscy kibice, śledzący rozgrywki tegorocznego mundialu w Brazylii, narzekają na złą synchronizację dźwięku i obrazu podczas meczów transmitowanych na antenach TVP. Nadawca przeprasza widzów. więcej

 
Serial ,,BarON 24" przegrał z konkurencją. ,,Przeciętna widownia"

Wprowadzony wiosną do ramówki TVP2  serial „BarON 24” oglądało średnio 890 tys. widzów, prawie o milion mniej niż rok temu śledziło „Rodzinkę.pl”. Stacja w czasie emisji produkcji przegrała z wszystkimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 8,8 mln zł. więcej

 
,,Barwy szczęścia" hitem TVP2. Serial zyskał widzów i znokautował konkurencję

W zakończonym właśnie sezonie „Barwy szczęścia” oglądało średnio 4,01 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serial zyskał 60 tys. widzów. TVP2 w czasie jego emisji była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. więcej

 
Aplikację Horizon TV od UPC pobrano już 50 tys. razy

Operator kablowy UPC Polska wprowadził usługę Horizon TV trzy tygodnie temu. Od momentu jej startu na swoje urządzenia mobilne pobrało ją 50 tysięcy abonentów. więcej

 
Mundial poprawił wynik TVP2, TVP1 liderem. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Małgorzata Foremniak nową twarzą kanału ID. Poprowadzi program ,,Stalking"

Aktorka Małgorzata Foremniak została nową gospodynią programu „Stalking - zła miłość” nadawanego w kanale ID. Jego druga seria emitowana będzie od 24 lipca br. więcej

 
Mecz otwarcia i starcie Hiszpania-Holandia hitami mundialu (dane mecz po meczu)

W pierwszych czterech dniach Mistrzostw Świata w piłce nożnej największą widownię zgromadził mecz otwarcia Brazylia-Chorwacja oraz starcie Hiszpanów z Holendrami. Oba spotkania śledziło w TVP ponad 5 mln widzów. więcej

 
Aplikacja HBO Play nagrodzona w konkursie PromaxBDA

Aplikacja HBO Play otrzymała trzecią nagrodę w kategorii „gra promująca kanał albo program telewizyjny” w międzynarodowym konkursie PromaxBDA. więcej

 
 
Radio  
 
Marcin Fugiel nowym prowadzącym w RMF FM

Marcin Fugiel dołącza do grona prowadzących pasma w RMF FM. Na antenie stacji zadebiutuje z wtorku na środę, prowadząc jedno z pasm nocnych. więcej

 
Najpopularniejsze stacje radio w Aglomeracji Śląskiej: Radio Fest ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
,,Królowa i Szekspir" i ,,Skutki uboczne" zwycięzcami XIV Festiwalu ,,Dwa Teatry - Sopot 2014"

Spektakl Teatru Telewizji „Skutki uboczne” Petra Zelenki w reżyserii Leszka Dawida oraz słuchowisko „Królowa i Szekspir” wg dramatu Esther Vilar w reżyserii Janusza Kukuły - zdobyły Grand Prix XIV Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry - Sopot 2014”. Laureatów ogłoszono podczas uroczystej gali w Sopocie 16 czerwca br. W tegorocznej edycji festiwalu „Dwa Teatry” rywalizowało 11 spektakli telewizyjnych i 21 słuchowisk radiowych. więcej

 
Reklama  
 
6,51 mld zł wydadzą polskie firmy na reklamę w tym roku, najwięcej zyska internet

Według ZenithOptimedia Group wartość netto polskiego rynku reklamowego wyniesie w br. 6,51 mld zł, o 1,8 proc. więcej niż w ub.r. Globalny wzrost wyniesie 5,4 proc., do czego przyczynią się m.in. wydatki związane z piłkarskimi mistrzostwami świata. więcej

 
Cannes Lions: Srebrne Lwy dla Ogilvy & Mather, Brązowe dla Cheil Polska

W kategorii public relations festiwalu Cannes Lions Srebrne Lwy przyznano agencji Ogilvy & Mather za kampanię „Język polski jest ą ę”, a Brązowe Lwy - Cheil Polska za akcję „Bardzo dobre maniery”. więcej

 
IDMnet jako broker reklamowy NK.pl stawia na wideo, mobile i badania

Sieć IDMnet (Grupa ZPR) rozpoczęła wyłączną obsługę serwisu społecznościowego NK.pl w zakresie rozwoju i sprzedaży oferty reklamowej. Z kolei Pollster będzie realizować badania wśród użytkowników portalu, a AdAction (obie firmy też należą do Grupy ZPR) rozwijać jego ofertę gier i aplikacji mobilnych. więcej

 
O pierwszych dniach Cannes Lions 2014 (relacja)

Co wydarzyło się podczas pierwszych dwóch dni festiwalu reklamowego Cannes Lions? Zapraszamy do przeczytania autorskiej relacji Bartosza Sikory, dyrektora pionu Invention w Mindshare Polska. więcej

 
,,Szukaj przygód, a nie Wi-Fi" - T-Mobile reklamuje Travel & Surf (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamową wprowadzonej niedawno oferty internetu mobilnego w roamingu Travel & Surf. Akcję operator przygotował wspólnie z firmami Tribal DDB, MediaCom, DDB Warszawa, Next i Starcom. więcej

 
,,Run Zero" - Warka Radler reklamowana w wersji bezalkoholowej (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec), której finałem będzie impreza „Run Zero”. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Men at Work, Roots PR, Hypercrew, MediaVest, H2O, Polymus i Film Produkcja. więcej

 
,,Ten smak nie jest kwestią przypadku" w reklamie makaronu Pudliszki (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa makaronu Bogactwo Błonnika marki Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku”, przygotowały firmy Change Integrated i Mindshare Polska. więcej

 
Margaret i Dawid Podsiadło znów reklamują Formułę Play na Kartę (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej Formułę Play na Kartę z udziałem piosenkarzy Margaret i Dawida Podsiadło. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Oto Film, Orka, Televisor, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa. więcej

 
,,Moc w Twoich rękach" w kampanii elektronarzędzi Graphite (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wiertarek, szlifierek i pilarek marki Graphite. Akcję przygotowały firmy What, Play Production i Arena. więcej

 
Tymbark Gazzzowany reklamowany jako ,,maksymalnie owocowy, idealnie gazowany" (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa napoju Tymbark Gazzzowany (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tymbark Gazzzowany - maksymalnie owocowy, idealnie gazowany”, przygotowały firmy BrainBox i Mindshare Polska. więcej

 
Reklama Xboksa One włącza konsole użytkowników (wideo)

Użytkownicy Xboksa One narzekają na najnowszy spot reklamowy konsoli, który włącza te urządzenia stojące w ich pokojach. więcej

 
,,Multiroom. I wszędzie gra": Deezer Premium+ przez pół roku za darmo przy zakupie Samsung Multiroom

Ruszyła promocja "Multiroom. I wszędzie gra”, w ramach której kupując urządzenie Samsung Multiroom można otrzymać darmowy dostęp przez sześć miesięcy do ponad 30 milionów utworów muzycznych w serwisie Deezer. więcej

 
Pierre Detry odchodzi z Nestlé Polska, Simon Smith nowym prezesem

Pierre Detry, dotychczasowy szef rynku w Polsce i krajach bałtyckich w Nestlé Polska, odchodzi z firmy. Od 1 sierpnia br. jego stanowisko obejmie Simon Smith, obecny szef działu finansów i kontrolingu w regionie europejskim. więcej

 
MEC mierzy wpływ telewizji i internetu na efektywność kampanii. Rusza Ad Quantum

Dom mediowy MEC wdraża projekt analityczny Ad Quantum, który pozwala mierzyć wpływ spotów reklamowych nadawanych w telewizji i internecie na efektywność kampanii oraz ustalać optymalny podział budżetu pomiędzy tymi mediami. więcej

 
OS3 Group stawia na wideo, rozpoczyna współpracę z D35

OS3 Group SA podpisała umowę z domem produkcyjnym D35, który specjalizuje się w realizacji fabularnych filmów telewizyjnych i reklamowych.   więcej

 
Dominik Różański managerem ds. inwestycji w Segro

Dominik Różański dołączył do warszawskiego zespołu firmy Segro, gdzie objął stanowisko managera ds. inwestycji na Europę Środkową. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Adidas: the Wake Up Call T-Mobile: Szukaj przygód, a nie Wi-Fi KFC: Brazil street symphony Nike: Get There Kadir Has University: Can a lonely book sustain all the energy that the world needs?
 
Prasa  
 
,,Wprost" dementuje Gmyza: nie było prób zablokowania nagrań

Szef działu śledczego „Wprost” Michał Majewski zaprzeczył podanym przez Cezarego Gmyza informacjom, jakoby na redakcję wywierano naciski, by nie ujawniała nagrań podsłuchanych rozmów członków rządu. więcej

 
Wydawca ,,Newsweeka": zarzuty ,,Wprost" są absurdalne

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska w piśmie do AWR „Wprost” zaprzeczyło zarzutom tej spółki, że tygodnik "Newsweek Polska" skopiował linię redakcyjną i format "Wprost". - Chwilami są one absurdalne - uważa wydawca „Newsweeka”. więcej

 
,,Fakt" najchętniej czytanym dziennikiem. ,,Gazeta Wyborcza" z dużym spadkiem

W okresie od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku na pozycji lidera czytelnictwa dzienników w Polsce umocnił się „Fakt”, który zwiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą” - wynika z badania PBC General. więcej

 
Wyczerpuje się podwyższony nakład ,,Wprost", ale dodruku nie będzie

Bieżący numer „Wprost” ukazał się w nakładzie 163 tys. egz., o 40 tys. wyższym niż zwykle. Już w poniedziałek po południu tygodnika zaczęło brakować w wielu punktach sprzedaży. Wydawca „Wprost” nie planuje jednak dodruku, zachęca za to do kupowania pisma w wersji cyfrowej. więcej

 
Spada sprzedaż pism komputerowych. ,,CD Action" najchętniej kupowany

W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC World”. więcej

 
Wojciech Pelowski został naczelnym wrocławskiej ,,Gazety Wyborczej"

Wojciech Pelowski awansował na stanowisko redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” we Wrocławiu. Zastąpił Mikołaja Chrzana, którego był zastępcą. więcej

 
Anita Dmitruczuk redaktor naczelną ,,Gazety Wyborczej" w Opolu, dotychczasowy szef zdegradowany

Anita Dmitruczuk została nową redaktor naczelna opolskiej „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpiła na tym stanowisku Leszka Frelicha, który przechodzi do wrocławskiego oddziału dziennika. więcej

 
,,Wprost" przyspieszył publikację taśm, bo e-wydanie wyciekło z E-kiosku do ,,Rzeczpospolitej"

Tygodnik „Wprost” już w sobotę w południe zaczął zapowiadać publikację nagrań podsłuchanych rozmów członków rządu, ponieważ e-wydanie przez krótki czas było dostępne w E-kiosku i o taśmach poinformował portal „Rzeczpospolitej” - poinformował Michał Majewski. więcej

 
Ukazuje się drugi numer pisma ,,Świat Wiedzy Historia"

Wydawnictwo Bauer w środę 18 czerwca br. wprowadzi na rynek drugi numer magazynu „Świat Wiedzy Historia” będącego wydaniem specjalnym miesięcznika „Świat Wiedzy”. Tytuł na razie ukazywać się będzie nieregularnie. więcej

 
Jedynki  
 
 
Joy - 2014-06-17 Polityka - 2014-06-16 Świat Wiedzy Historia - 2014-06-16 Tygodnik Powszechny - 2014-06-16 Kurier TV - 2014-06-16
 
Internet  
 
IDMnet jako broker reklamowy NK.pl stawia na wideo, mobile i badania

Sieć IDMnet (Grupa ZPR) rozpoczęła wyłączną obsługę serwisu społecznościowego NK.pl w zakresie rozwoju i sprzedaży oferty reklamowej. Z kolei Pollster będzie realizować badania wśród użytkowników portalu, a AdAction (obie firmy też należą do Grupy ZPR) rozwijać jego ofertę gier i aplikacji mobilnych. więcej

 
Polskie centra logistyczne Amazonu będą czynne od września. Firma szuka liderów

Amazon otworzy centra logistyczne pod Wrocławiem i Poznaniem we wrześniu br. Firma prowadzi rekrutację na stanowiska menadżerskie i produkcyjne. W sumie w każdym obiekcie pracować będzie około 5 tys. osób. więcej

 
Rusza wyszukiwarka nieruchomości Buku.pl. Stworzył ją Tomasz Plata

Ruszył serwis buku.pl - internetowa wyszukiwarka, która agreguje i porównuje setki tysięcy ogłoszeń dotyczących sprzedaży lub wynajmu nieruchomości. Szefem i twórcą projektu jest Tomasz Plata. więcej

 
mBank daje pożyczki na zakupy na Allegro

mBank rozpoczął współpracę z firmą PayU w zakresie finansowania zakupów na Allegro, a także rozszerzył ofertę internetowych kredytów ratalnych. więcej

 
Wideo największą i najdynamiczniejszą kategorią ruchu w sieciach mobilnych

Ponad 65% internautów przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych. Tego typu treści są największą i najszybciej rosnącą kategorią ruchu w sieciach mobilnych - wynika z raportu firmy Ericsson. więcej

 
Microsoft uruchamia deweloperski kanał dystrybucji Internet Explorera

Microsoft poinformował o uruchomieniu kanału deweloperskiego dla przeglądarki Internet Explorer, w którym będą się pojawiać testowe wydania programu. więcej

 
Onet będzie walczyć o użytkowników jakością kontentu, stawia na treści premium

Treści dziennikarskie na wysokim poziomie i autorskie materiały wideo mają umożliwić Onetowi utrzymanie palmy pierwszeństwa w polskim internecie. Ten z kolei jest medium coraz chętniej wybieranym przez reklamodawców. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Toyota najcenniejszą marką samochodową świata

Toyota utrzymała pozycję najcenniejszej marki motoryzacyjnej świata w dziewiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Public Relations  
 
Donald Tusk pokazał, że akceptuje taki styl komunikacji (opinie o taśmach)
 
Evolution PR wypromuje Bohoboco
 
Dorota Mrozek w agencji 9.90 Public Relations
 
Bistro Pigalle wybrało BRIGHT Agency
 
Technologie  
 
Płatności kartą już w 334 sklepach sieci Biedronka (lista sklepów)
 
Ujawniono ceny LG G3 w Polsce, smartfon ma kosztować 2199 zł
 
Trooper2 5.0 - nowy smartfon od Kazam za 569 zł
 
Nike pracuje nad społecznościową aplikacją dla iOS i Androida
 
Już 240 tys. aplikacji w Amazon AppStore
 
Wideo największą i najdynamiczniejszą kategorią ruchu w sieciach mobilnych
 
Reklama Xboksa One włącza konsole użytkowników (wideo)
 
Kolejna część ,,Angry Birds" w świecie ,,Transformers"
 
Orange Polska zakończył budowę regionalnej sieci szerokopasmowej w lubuskim
 
Asystent głosowy Cortana również na Androidzie i iOS?
 
Gospodarka  
 
mBank daje pożyczki na zakupy na Allegro
 
Rząd uprości rozliczenie VAT m.in. dla usług telekomunikacyjnych
 
Najpopularniejsze kierunki wakacyjne Polaków to Grecja, Turcja, Egipt i Hiszpania
 
Polskie giełdzie ciąży przynależność do grupy emerging markets
 
Produkcja i zatrudnienie w polskiej motoryzacji będzie rosnąć
 
W czasie zawieszenia działalności można odliczyć VAT
 
Sklepów będzie wciąż przybywać, choć na Polaka przypada więcej powierzchni handlowej niż na Europejczyka
 
Kultura/Rozrywka  
 
Małgorzata Foremniak nową twarzą kanału ID. Poprowadzi program ,,Stalking"
 
Lisa Stansfield wystąpi w Warszawie
 
,,Królowa i Szekspir" i ,,Skutki uboczne" zwycięzcami XIV Festiwalu ,,Dwa Teatry - Sopot 2014"
 
Twórca "Dynastii Tudorów" robi serial o Beatlesach
 
"22 Jump Street" i "Jak wytresować smoka 2" hitami w USA
 
"Dragonaut" - nowy utwór Judas Priest
 
Mela Koteluk pracuje nad nową płytą (wideo)
 
Blog  
 
Polska zmierza ku katastrofie. Trzeba jak najszybciej obalić Tuskowe Państwo Kłamstwa, Złodziejstwa i Zdrady. - Krzysztof Czabański
 
Premier może dużo, bo ma na to zgodę Polaków - Marek Kacprzak
 
Obywatelu RP! Istniejesz po to, aby płacić - Mirosław Usidus
 
Obchodów 25 lat odzyskania wolności cd. - Ewaryst Fedorowicz
 
Pogodowa rewolucja na Twitterze - Iwona Łapińska
 
Nasz gość  
 
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ

- Polsat News+ będzie kanałem dla tych, którzy nie chcą jedynie wiedzieć co się dzieje, ale też dlaczego się dzieje - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Grabarczyk, szefowa anteny stacji. Zapewnia, że kanał różnić się będzie od TVN24 BIŚ, a pomysł na niego powstał półtora roku temu. więcej

 
Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna
 
Jerzy Baczyński: "Polityka Insight" już osiągnęła rentowność
 
Kwestionariusz  
 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów

Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Plona, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Grupie Wirtualna Polska. więcej

 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Dorota Haller: Konkurencja to ... codzienna inspiracja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl