|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Donald Tusk pokazał, że akceptuje taki styl komunikacji (opinie o taśmach)
- Jak jest kryzys to należy pokazać, że jest się liderem i mężem stanu. A premier mógł nie wiedzieć do końca, o co chodzi w tych podsłuchach. Wybrał strategię na przeczekanie: jest weekend, jest ciepło, wszyscy zapomną. Ale w weekend było chłodno - sytuację kryzysową w rządzie, związano z „aferą podsłuchową” oceniają eksperci branży public relations.
więcej
|
|
6,51 mld zł wydadzą polskie firmy na reklamę w tym roku, najwięcej zyska internet
Według ZenithOptimedia Group wartość netto polskiego rynku reklamowego wyniesie w br. 6,51 mld zł, o 1,8 proc. więcej niż w ub.r. Globalny wzrost wyniesie 5,4 proc., do czego przyczynią się m.in. wydatki związane z piłkarskimi mistrzostwami świata.
więcej
|
|
Cannes Lions: Srebrne Lwy dla Ogilvy & Mather, Brązowe dla Cheil Polska
W kategorii public relations festiwalu Cannes Lions Srebrne Lwy przyznano agencji Ogilvy & Mather za kampanię „Język polski jest ą ę”, a Brązowe Lwy - Cheil Polska za akcję „Bardzo dobre maniery”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP przeprasza widzów za złą synchronizację obrazu i dźwięku podczas mundialu
Piłkarscy kibice, śledzący rozgrywki tegorocznego mundialu w Brazylii, narzekają na złą synchronizację dźwięku i obrazu podczas meczów transmitowanych na antenach TVP. Nadawca przeprasza widzów.
więcej
|
|
Serial ,,BarON 24" przegrał z konkurencją. ,,Przeciętna widownia"
Wprowadzony wiosną do ramówki TVP2 serial „BarON 24” oglądało średnio 890 tys. widzów, prawie o milion mniej niż rok temu śledziło „Rodzinkę.pl”. Stacja w czasie emisji produkcji przegrała z wszystkimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 8,8 mln zł.
więcej
|
|
,,Barwy szczęścia" hitem TVP2. Serial zyskał widzów i znokautował konkurencję
W zakończonym właśnie sezonie „Barwy szczęścia” oglądało średnio 4,01 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serial zyskał 60 tys. widzów. TVP2 w czasie jego emisji była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Aplikację Horizon TV od UPC pobrano już 50 tys. razy
Operator kablowy UPC Polska wprowadził usługę Horizon TV trzy tygodnie temu. Od momentu jej startu na swoje urządzenia mobilne pobrało ją 50 tysięcy abonentów.
więcej
|
|
Mundial poprawił wynik TVP2, TVP1 liderem. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Małgorzata Foremniak nową twarzą kanału ID. Poprowadzi program ,,Stalking"
Aktorka Małgorzata Foremniak została nową gospodynią programu „Stalking - zła miłość” nadawanego w kanale ID. Jego druga seria emitowana będzie od 24 lipca br.
więcej
|
|
Mecz otwarcia i starcie Hiszpania-Holandia hitami mundialu (dane mecz po meczu)
W pierwszych czterech dniach Mistrzostw Świata w piłce nożnej największą widownię zgromadził mecz otwarcia Brazylia-Chorwacja oraz starcie Hiszpanów z Holendrami. Oba spotkania śledziło w TVP ponad 5 mln widzów.
więcej
|
|
Aplikacja HBO Play nagrodzona w konkursie PromaxBDA
Aplikacja HBO Play otrzymała trzecią nagrodę w kategorii „gra promująca kanał albo program telewizyjny” w międzynarodowym konkursie PromaxBDA.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
6,51 mld zł wydadzą polskie firmy na reklamę w tym roku, najwięcej zyska internet
Według ZenithOptimedia Group wartość netto polskiego rynku reklamowego wyniesie w br. 6,51 mld zł, o 1,8 proc. więcej niż w ub.r. Globalny wzrost wyniesie 5,4 proc., do czego przyczynią się m.in. wydatki związane z piłkarskimi mistrzostwami świata.
więcej
|
|
Cannes Lions: Srebrne Lwy dla Ogilvy & Mather, Brązowe dla Cheil Polska
W kategorii public relations festiwalu Cannes Lions Srebrne Lwy przyznano agencji Ogilvy & Mather za kampanię „Język polski jest ą ę”, a Brązowe Lwy - Cheil Polska za akcję „Bardzo dobre maniery”.
więcej
|
|
IDMnet jako broker reklamowy NK.pl stawia na wideo, mobile i badania
Sieć IDMnet (Grupa ZPR) rozpoczęła wyłączną obsługę serwisu społecznościowego NK.pl w zakresie rozwoju i sprzedaży oferty reklamowej. Z kolei Pollster będzie realizować badania wśród użytkowników portalu, a AdAction (obie firmy też należą do Grupy ZPR) rozwijać jego ofertę gier i aplikacji mobilnych.
więcej
|
|
O pierwszych dniach Cannes Lions 2014 (relacja)
Co wydarzyło się podczas pierwszych dwóch dni festiwalu reklamowego Cannes Lions? Zapraszamy do przeczytania autorskiej relacji Bartosza Sikory, dyrektora pionu Invention w Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Szukaj przygód, a nie Wi-Fi" - T-Mobile reklamuje Travel & Surf (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamową wprowadzonej niedawno oferty internetu mobilnego w roamingu Travel & Surf. Akcję operator przygotował wspólnie z firmami Tribal DDB, MediaCom, DDB Warszawa, Next i Starcom.
więcej
|
|
,,Run Zero" - Warka Radler reklamowana w wersji bezalkoholowej (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec), której finałem będzie impreza „Run Zero”. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Men at Work, Roots PR, Hypercrew, MediaVest, H2O, Polymus i Film Produkcja.
więcej
|
|
,,Ten smak nie jest kwestią przypadku" w reklamie makaronu Pudliszki (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa makaronu Bogactwo Błonnika marki Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku”, przygotowały firmy Change Integrated i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Margaret i Dawid Podsiadło znów reklamują Formułę Play na Kartę (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej Formułę Play na Kartę z udziałem piosenkarzy Margaret i Dawida Podsiadło. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Oto Film, Orka, Televisor, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Moc w Twoich rękach" w kampanii elektronarzędzi Graphite (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wiertarek, szlifierek i pilarek marki Graphite. Akcję przygotowały firmy What, Play Production i Arena.
więcej
|
|
Tymbark Gazzzowany reklamowany jako ,,maksymalnie owocowy, idealnie gazowany" (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa napoju Tymbark Gazzzowany (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tymbark Gazzzowany - maksymalnie owocowy, idealnie gazowany”, przygotowały firmy BrainBox i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Reklama Xboksa One włącza konsole użytkowników (wideo)
Użytkownicy Xboksa One narzekają na najnowszy spot reklamowy konsoli, który włącza te urządzenia stojące w ich pokojach.
więcej
|
|
,,Multiroom. I wszędzie gra": Deezer Premium+ przez pół roku za darmo przy zakupie Samsung Multiroom
Ruszyła promocja "Multiroom. I wszędzie gra”, w ramach której kupując urządzenie Samsung Multiroom można otrzymać darmowy dostęp przez sześć miesięcy do ponad 30 milionów utworów muzycznych w serwisie Deezer.
więcej
|
|
Pierre Detry odchodzi z Nestlé Polska, Simon Smith nowym prezesem
Pierre Detry, dotychczasowy szef rynku w Polsce i krajach bałtyckich w Nestlé Polska, odchodzi z firmy. Od 1 sierpnia br. jego stanowisko obejmie Simon Smith, obecny szef działu finansów i kontrolingu w regionie europejskim.
więcej
|
|
MEC mierzy wpływ telewizji i internetu na efektywność kampanii. Rusza Ad Quantum
Dom mediowy MEC wdraża projekt analityczny Ad Quantum, który pozwala mierzyć wpływ spotów reklamowych nadawanych w telewizji i internecie na efektywność kampanii oraz ustalać optymalny podział budżetu pomiędzy tymi mediami.
więcej
|
|
OS3 Group stawia na wideo, rozpoczyna współpracę z D35
OS3 Group SA podpisała umowę z domem produkcyjnym D35, który specjalizuje się w realizacji fabularnych filmów telewizyjnych i reklamowych.
więcej
|
|
Dominik Różański managerem ds. inwestycji w Segro
Dominik Różański dołączył do warszawskiego zespołu firmy Segro, gdzie objął stanowisko managera ds. inwestycji na Europę Środkową.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" dementuje Gmyza: nie było prób zablokowania nagrań
Szef działu śledczego „Wprost” Michał Majewski zaprzeczył podanym przez Cezarego Gmyza informacjom, jakoby na redakcję wywierano naciski, by nie ujawniała nagrań podsłuchanych rozmów członków rządu.
więcej
|
|
Wydawca ,,Newsweeka": zarzuty ,,Wprost" są absurdalne
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska w piśmie do AWR „Wprost” zaprzeczyło zarzutom tej spółki, że tygodnik "Newsweek Polska" skopiował linię redakcyjną i format "Wprost". - Chwilami są one absurdalne - uważa wydawca „Newsweeka”.
więcej
|
|
,,Fakt" najchętniej czytanym dziennikiem. ,,Gazeta Wyborcza" z dużym spadkiem
W okresie od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku na pozycji lidera czytelnictwa dzienników w Polsce umocnił się „Fakt”, który zwiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą” - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Wyczerpuje się podwyższony nakład ,,Wprost", ale dodruku nie będzie
Bieżący numer „Wprost” ukazał się w nakładzie 163 tys. egz., o 40 tys. wyższym niż zwykle. Już w poniedziałek po południu tygodnika zaczęło brakować w wielu punktach sprzedaży. Wydawca „Wprost” nie planuje jednak dodruku, zachęca za to do kupowania pisma w wersji cyfrowej.
więcej
|
|
Spada sprzedaż pism komputerowych. ,,CD Action" najchętniej kupowany
W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC World”.
więcej
|
|
Wojciech Pelowski został naczelnym wrocławskiej ,,Gazety Wyborczej"
Wojciech Pelowski awansował na stanowisko redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” we Wrocławiu. Zastąpił Mikołaja Chrzana, którego był zastępcą.
więcej
|
|
Anita Dmitruczuk redaktor naczelną ,,Gazety Wyborczej" w Opolu, dotychczasowy szef zdegradowany
Anita Dmitruczuk została nową redaktor naczelna opolskiej „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpiła na tym stanowisku Leszka Frelicha, który przechodzi do wrocławskiego oddziału dziennika.
więcej
|
|
,,Wprost" przyspieszył publikację taśm, bo e-wydanie wyciekło z E-kiosku do ,,Rzeczpospolitej"
Tygodnik „Wprost” już w sobotę w południe zaczął zapowiadać publikację nagrań podsłuchanych rozmów członków rządu, ponieważ e-wydanie przez krótki czas było dostępne w E-kiosku i o taśmach poinformował portal „Rzeczpospolitej” - poinformował Michał Majewski.
więcej
|
|
Ukazuje się drugi numer pisma ,,Świat Wiedzy Historia"
Wydawnictwo Bauer w środę 18 czerwca br. wprowadzi na rynek drugi numer magazynu „Świat Wiedzy Historia” będącego wydaniem specjalnym miesięcznika „Świat Wiedzy”. Tytuł na razie ukazywać się będzie nieregularnie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|