|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 18 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ipla podąża śladem Netflixa. Serial ,,Na krawędzi" najpierw w internecie. "To pionierskie działanie"
Drugi sezon serialu „Na krawędzi” od lipca br. oglądać będzie można w ipli, a dopiero jesienią trafi na antenę Polsatu. Klienci Cyfrowego Polsatu i Plusa produkcję obejrzą za darmo, reszta będzie musiała za dostęp do niej zapłacić. Odcinki będą pojawiać się w internecie co tydzień.
więcej
|
|
,,Ranczo" najpopularniejszym serialem, nowości TVP1 i TVN na szarym końcu (raport)
W wiosennej ramówce wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należało do „Rancza”. Słabe wyniki osiągnęły nowe produkcje - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Mniej meczów Ekstraklasy w poniedziałki
W sezonie 2014/2015 piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy aż w jedenastu kolejkach nie będzie meczów w poniedziałki. Jak podaje Ekstraklasa SA, powodów tej decyzji jest kilka.
więcej
|
|
,,Na krawędzi 2" z Kamilą Baar. ,,Serial z ambicją"
Polsat zakończył zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Na krawędzi”, który widzowie zobaczą najpierw w ipli, a potem na antenie telewizyjnej. - Jest to serial, która ma ambicję powiedzenia czegoś wartościowego - mówi Maciej Dutkiewicz, jego reżyser.
więcej
|
|
Telewizja Łużyce trafi na multipleks w ciągu miesiąca
Telewizja Łużyce wygrała konkurs na nadawanie na lokalnym multipleksie w województwie dolnośląskim. Sygnał stacji może pojawić się na nim w ciągu najbliższego miesiąca.
więcej
|
|
Jarosław Kuźniar znów jedzie w Polskę. ,,Wstajesz i wakacje" latem w TVN24
W sobotę 28 czerwca kanał TVN24 rozpocznie nadawanie wakacyjnej odsłony porannego pasma, którego ekipa odwiedzi dziesięć miejscowości. Gospodarzem emitowanego w weekendy programu „Wstajesz i wakacje” będzie Jarosław Kuźniar.
więcej
|
|
Prawie 2 mln widzów oglądało konferencję Donalda Tuska ws. taśm ,,Wprost"
Wczorajszą konferencję premiera Donalda Tuska, na której szef rządu odniósł się do taśm ujawnionych przez „Wprost”, obejrzało w kanałach informacyjnych średnio 1,9 mln widzów.
więcej
|
|
Seriale ,,Ray Donovan" i ,,Californication 7" w HBO
5 lipca 2014 roku HBO rozpocznie emisję nowego serialu „Ray Donovan”. Tego samego dnia wystartuje również siódma seria „Californication”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cannes Lions: drugie Lwy dla Ogilvy & Mather, kolejne polskie nominacje
Na festiwalu reklamowym Cannes Lions agencja Walk Creative otrzymała nominację w kategorii Design, a 180heartbeats + Jung von Matt w kategorii Cyber. Drugą nagrodę za akcję „Bardzo dobre maniery” zdobyła agencja Ogilvy & Mather.
więcej
|
|
,,Otwórz miasto" - Tomasz Kin, Cajmel i Lekko Stronniczy w kampanii Heinekena (wideo)
Ruszyła letnia kampania reklamowa piwa Heineken (Grupa Żywiec), pod hasłem „Otwórz miasto” zachęcająca do udziału w imprezach odbywających się w największych miastach naszego kraju. W akcji biorą udział m.in. dziennikarz Tomasz Kin, blogerka Cajmel oraz youtuberzy Lekko Stronniczy i Kuba Jankowski.
więcej
|
|
Polska agencja promuje się na Cannes Lions, paląc 500 mld dolarów (wideo)
Agencja marketingowa Cosmose reklamuje swoją ofertę podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions, wystawiając dwa kubiki z fałszywymi dolarami, z których jeden zostanie spalony, jako symbol nieefektywnych budżetów reklamowych.
więcej
|
|
Cannonizacja - wrażenia z Cannes Lions 2014
- Miało być obiektywnie, ale do tego potrzeba wiedzy i czasu. Będzie więc po mojemu - dla Wirtualnemedia.pl swoje wrażenia z festiwalu Cannes Lions opisuje Bartek Klimaszewski z K2.
więcej
|
|
,,Ile Ci brakuje do szczęścia?" - Agnieszka Radwańska reklamuje Vanquis Bank (wideo)
Ruszyła wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa Vanquis Banku z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ile Ci brakuje do szczęścia?”, przygotowały firmy Adwertajzing i Infinity Media.
więcej
|
|
Kamień z serca reklamuje kartę kredytową w PKO BP (wideo)
W nowej kampanii PKO BP, reklamującej kartę kredytową, pokazany zostaje kamień, który spadł z serca. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
Produkty marek własnych kupujemy, ale wolimy się do tego nie przyznawać
97 proc. Polaków deklaruje, że posiada lub posiadało w domu produkty marek własnych - wynika z badania SW Research.
więcej
|
|
Użytkownicy Getin Mobile tańczą w internetowym spocie (wideo)
Wystartowała internetowa kampania Getin Banku promująca aplikację Getin Mobile. Akcję przygotowały i realizują firmy 180heartbeats + Jung v. Matt i Aduma.
więcej
|
|
PromoHolding tworzy agencje PromoEvents i PromoGirls
Grupa marketingowa PromoHolding uruchomiła dwie nowe agencje: PromoEvents i PromoGirls. Jednocześnie ujednoliciła identyfikację wizualną wszystkich swoich podmiotów.
więcej
|
|
Starcom MediaVest z optymalizatorem MAD 2.0 do kampanii telewizyjno-internetowych
Grupa Starcom MediaVest wprowadza nową wersję optymalizatora budżetowego MAD pomocnego przy kampaniach reklamowych prowadzonych w telewizji i internecie. Firma opracowała narzędzie wspólnie z instytutem GfK Polonia i Uniwersytetem Warszawskim.
więcej
|
|
PwC: Włączamy strategię. W pełnym wymiarze
W prasie, internecie i na outdoorze zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy doradczej PwC. Akcja przebiega pod hasłem „Włączamy strategię. W pełnym wymiarze”.
więcej
|
|
,,Zdrap & wygraj" w loterii Statoil
Na stacjach Statoil rozpoczęła się loteria promocyjna pod hasłem „Zdrap & wygraj”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencję Motive.
więcej
|
|
Semahead z nowym logo i stroną internetową
Agencja marketingu internetowego Semahead (Grupa Interia.pl) zmienia swoje logo i stronę internetową. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszy kampania reklamowa w internecie i prasie pod hasłem „Tyle do odkrycia”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Internetowe tytuły Axel Springer z ponad 250 tysiącami subskrybentów
Axel Springer poinformował, że internetowe wydania dzienników „Bild” oraz „Welt” zgromadziły już ponad 250 tys. płacących abonentów.
więcej
|
|
Joanna Zielewska naczelną ,,Superlinii". Zmiany w magazynie
Joanna Zielewska została nową redaktor naczelną miesięcznika „Superlinia” (Medipress Publishing). Pod jej kierownictwem przygotowano najnowszy numer pisma, który właśnie trafił na rynek. Ma on odświeżoną szatę graficzną i nowe działy.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" najchętniej czytane
W okresie od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem
W I kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymał miesięcznik „Cztery Kąty”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|