Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 18 Czerwca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Ipla podąża śladem Netflixa. Serial ,,Na krawędzi" najpierw w internecie. "To pionierskie działanie"

Drugi sezon serialu „Na krawędzi” od lipca br. oglądać będzie można w ipli, a dopiero jesienią trafi na antenę Polsatu. Klienci Cyfrowego Polsatu i Plusa produkcję obejrzą za darmo, reszta będzie musiała za dostęp do niej zapłacić. Odcinki będą pojawiać się w internecie co tydzień.   więcej

 
,,Ranczo" najpopularniejszym serialem, nowości TVP1 i TVN na szarym końcu (raport)

W wiosennej ramówce wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należało do „Rancza”. Słabe wyniki osiągnęły nowe produkcje - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Internetowe tytuły Axel Springer z ponad 250 tysiącami subskrybentów

Axel Springer poinformował, że internetowe wydania dzienników „Bild” oraz „Welt” zgromadziły już ponad 250 tys. płacących abonentów. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Realizator Autopromocji / Promo Producer

MTR MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
E-marketing specialist / manager

MTR MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
New media specialist / manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Montażysta

AXN poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Specialist /Junior Marketing Manager

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Filmweb.pl poszukuje osoby na stanowisko
Front-end Web Developer

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Cannes Lions: drugie Lwy dla Ogilvy & Mather, kolejne polskie nominacje

Na festiwalu reklamowym Cannes Lions agencja Walk Creative otrzymała nominację w kategorii Design, a 180heartbeats + Jung von Matt w kategorii Cyber. Drugą nagrodę za akcję „Bardzo dobre maniery” zdobyła agencja Ogilvy & Mather. więcej

 
,,Otwórz miasto" - Tomasz Kin, Cajmel i Lekko Stronniczy w kampanii Heinekena (wideo)

Ruszyła letnia kampania reklamowa piwa Heineken (Grupa Żywiec), pod hasłem „Otwórz miasto” zachęcająca do udziału w imprezach odbywających się w największych miastach naszego kraju. W akcji biorą udział m.in. dziennikarz Tomasz Kin, blogerka Cajmel oraz youtuberzy Lekko Stronniczy i Kuba Jankowski. więcej

 
Mniej meczów Ekstraklasy w poniedziałki

W sezonie 2014/2015 piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy aż w jedenastu kolejkach nie będzie meczów w poniedziałki. Jak podaje Ekstraklasa SA, powodów tej decyzji jest kilka.   więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Magiel towarzyski" jesienią bez Tomasza Kina

TVN Style od września br. zmieni formułę „Magla towarzyskiego”. Programu nie będzie współprowadzić już Tomasz Kin, jego gospodynią będzie tylko Karolina Korwin-Piotrowska. Magazyn skupi się mocniej na przeglądzie internetowych materiałów o gwiazdach. więcej

Najsłabszy w historii wynik PR1, tracą też RMF FM i Radio ZET. VOX FM mocno do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od marca do maja 2014 roku należała niezmiennie do RMF FM. Radiowa Jedynka zanotowała udział poniżej 10 proc., a ogromny wzrost zanotowało VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polska branża reklamowa na mundialu wierzy w Brazylię, Niemców i Ronaldo, Nike wygra z Adidasem
Eska straciła najwięcej wśród sieci radiowych, rosną Złote Przeboje
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Ipla podąża śladem Netflixa. Serial ,,Na krawędzi" najpierw w internecie. "To pionierskie działanie"

Drugi sezon serialu „Na krawędzi” od lipca br. oglądać będzie można w ipli, a dopiero jesienią trafi na antenę Polsatu. Klienci Cyfrowego Polsatu i Plusa produkcję obejrzą za darmo, reszta będzie musiała za dostęp do niej zapłacić. Odcinki będą pojawiać się w internecie co tydzień.   więcej

 
,,Ranczo" najpopularniejszym serialem, nowości TVP1 i TVN na szarym końcu (raport)

W wiosennej ramówce wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należało do „Rancza”. Słabe wyniki osiągnęły nowe produkcje - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Mniej meczów Ekstraklasy w poniedziałki

W sezonie 2014/2015 piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy aż w jedenastu kolejkach nie będzie meczów w poniedziałki. Jak podaje Ekstraklasa SA, powodów tej decyzji jest kilka.   więcej

 
,,Na krawędzi 2" z Kamilą Baar. ,,Serial z ambicją"

Polsat zakończył zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Na krawędzi”, który widzowie zobaczą najpierw w ipli, a potem na antenie telewizyjnej. - Jest to serial, która ma ambicję powiedzenia czegoś wartościowego - mówi Maciej Dutkiewicz, jego reżyser. więcej

 
Telewizja Łużyce trafi na multipleks w ciągu miesiąca

Telewizja Łużyce wygrała konkurs na nadawanie na lokalnym multipleksie w województwie dolnośląskim. Sygnał stacji może pojawić się na nim w ciągu najbliższego miesiąca.   więcej

 
Jarosław Kuźniar znów jedzie w Polskę. ,,Wstajesz i wakacje" latem w TVN24

W sobotę 28 czerwca kanał TVN24 rozpocznie nadawanie wakacyjnej odsłony porannego pasma, którego ekipa odwiedzi dziesięć miejscowości. Gospodarzem emitowanego w weekendy programu „Wstajesz i wakacje” będzie Jarosław Kuźniar. więcej

 
Prawie 2 mln widzów oglądało konferencję Donalda Tuska ws. taśm ,,Wprost"

Wczorajszą konferencję premiera Donalda Tuska, na której szef rządu odniósł się do taśm ujawnionych przez „Wprost”, obejrzało w kanałach informacyjnych średnio 1,9 mln widzów. więcej

 
Seriale ,,Ray Donovan" i ,,Californication 7" w HBO

5 lipca 2014 roku HBO rozpocznie emisję nowego serialu „Ray Donovan”. Tego samego dnia wystartuje również siódma seria „Californication”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM ostro w dół w Krakowie, w górę Trójko i Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Cannes Lions: drugie Lwy dla Ogilvy & Mather, kolejne polskie nominacje

Na festiwalu reklamowym Cannes Lions agencja Walk Creative otrzymała nominację w kategorii Design, a 180heartbeats + Jung von Matt w kategorii Cyber. Drugą nagrodę za akcję „Bardzo dobre maniery” zdobyła agencja Ogilvy & Mather. więcej

 
,,Otwórz miasto" - Tomasz Kin, Cajmel i Lekko Stronniczy w kampanii Heinekena (wideo)

Ruszyła letnia kampania reklamowa piwa Heineken (Grupa Żywiec), pod hasłem „Otwórz miasto” zachęcająca do udziału w imprezach odbywających się w największych miastach naszego kraju. W akcji biorą udział m.in. dziennikarz Tomasz Kin, blogerka Cajmel oraz youtuberzy Lekko Stronniczy i Kuba Jankowski. więcej

 
Polska agencja promuje się na Cannes Lions, paląc 500 mld dolarów (wideo)

Agencja marketingowa Cosmose reklamuje swoją ofertę podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions, wystawiając dwa kubiki z fałszywymi dolarami, z których jeden zostanie spalony, jako symbol nieefektywnych budżetów reklamowych. więcej

 
Cannonizacja - wrażenia z Cannes Lions 2014

- Miało być obiektywnie, ale do tego potrzeba wiedzy i czasu. Będzie więc po mojemu - dla Wirtualnemedia.pl swoje wrażenia z festiwalu Cannes Lions opisuje Bartek Klimaszewski z K2. więcej

 
,,Ile Ci brakuje do szczęścia?" - Agnieszka Radwańska reklamuje Vanquis Bank (wideo)

Ruszyła wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa Vanquis Banku z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ile Ci brakuje do szczęścia?”, przygotowały firmy Adwertajzing i Infinity Media. więcej

 
Kamień z serca reklamuje kartę kredytową w PKO BP (wideo)

W nowej kampanii PKO BP, reklamującej kartę kredytową, pokazany zostaje kamień, który spadł z serca. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media. więcej

 
Produkty marek własnych kupujemy, ale wolimy się do tego nie przyznawać

97 proc. Polaków deklaruje, że posiada lub posiadało w domu produkty marek własnych - wynika z badania SW Research. więcej

 
Użytkownicy Getin Mobile tańczą w internetowym spocie (wideo)

Wystartowała internetowa kampania Getin Banku promująca aplikację Getin Mobile. Akcję przygotowały i realizują firmy 180heartbeats + Jung v. Matt i Aduma. więcej

 
PromoHolding tworzy agencje PromoEvents i PromoGirls

Grupa marketingowa PromoHolding uruchomiła dwie nowe agencje: PromoEvents i PromoGirls. Jednocześnie ujednoliciła identyfikację wizualną wszystkich swoich podmiotów. więcej

 
Starcom MediaVest z optymalizatorem MAD 2.0 do kampanii telewizyjno-internetowych

Grupa Starcom MediaVest wprowadza nową wersję optymalizatora budżetowego MAD pomocnego przy kampaniach reklamowych prowadzonych w telewizji i internecie. Firma opracowała narzędzie wspólnie z instytutem GfK Polonia i Uniwersytetem Warszawskim. więcej

 
PwC: Włączamy strategię. W pełnym wymiarze

W prasie, internecie i na outdoorze zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy doradczej PwC. Akcja przebiega pod hasłem „Włączamy strategię. W pełnym wymiarze”. więcej

 
,,Zdrap & wygraj" w loterii Statoil

Na stacjach Statoil rozpoczęła się loteria promocyjna pod hasłem „Zdrap & wygraj”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencję Motive. więcej

 
Semahead z nowym logo i stroną internetową

Agencja marketingu internetowego Semahead (Grupa Interia.pl) zmienia swoje logo i stronę internetową. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszy kampania reklamowa w internecie i prasie pod hasłem „Tyle do odkrycia”. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Chanel/Coco Mademoiselle: She's not there - CHANEL Twitter: love every second FIAT:  Sexy Rudy Hadisuwarno Cosmetics: for dry and damaged hair LTB Jeans: let's try
 
Prasa  
 
Internetowe tytuły Axel Springer z ponad 250 tysiącami subskrybentów

Axel Springer poinformował, że internetowe wydania dzienników „Bild” oraz „Welt” zgromadziły już ponad 250 tys. płacących abonentów. więcej

 
Joanna Zielewska naczelną ,,Superlinii". Zmiany w magazynie

Joanna Zielewska została nową redaktor naczelną miesięcznika „Superlinia” (Medipress Publishing). Pod jej kierownictwem przygotowano najnowszy numer pisma, który właśnie trafił na rynek. Ma on odświeżoną szatę graficzną i nowe działy. więcej

 
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" najchętniej czytane

W okresie od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Cztery Kąty" straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem

W I kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymał miesięcznik „Cztery Kąty”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Focus - 2014-06-17 Tesco Magazyn - 2014-06-17 VOGUE - 2014-06-17 Rewia - 2014-06-17 Show - 2014-06-17
 
Internet  
 
Google wbuduje mechanizm Q&A w wyszukiwarkę

Google chce wyposażyć swoją wyszukiwarkę w funkcję udzielania szczegółowych odpowiedzi na popularne pytania. więcej

 
Dwie do czterech godzin w internecie pomaga uczniom w nauce

Najlepsze wyniki uzyskują uczniowie, którzy korzystają z internetu od dwóch do czterech godzin dziennie; ci, którzy korzystają z sieci więcej lub mniej mają gorsze wyniki - wynika z badania z międzynarodowego badania umiejętności 15-latków PISA. więcej

 
Bing także pozwoli usuwać linki prowadzące do danych osobowych internautów

Microsoft rozpoczął prace nad narzędziem, które pozwoli użytkownikom składać prośby o usunięcie z wyników wyszukiwarki Bing linków prowadzących do stron z ich danymi osobowymi. więcej

 
,,SEM bez tajemnic" - IAB Polska radzi marketerom (wideo)

Grupa robocza SEM działająca w ramach IAB Polska przygotowała cykl klipów „SEM bez tajemnic”, którego celem jest dostarczenie marketerom porad z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polscy rodzice preferują partnerski model rodziny

Większość polskich rodziców (78 proc.) za idealny model rodziny uważa model partnerski, w którym dzielą obowiązki w zakresie opieki nad dzieckiem. Jednak ojcowie nadal postrzegani są bardziej jako źródło środków finansowych, a kobiety jako gospodynie - wynika z badania przeprowadzonego przez Maison. więcej

 
Produkty marek własnych kupujemy, ale wolimy się do tego nie przyznawać

97 proc. Polaków deklaruje, że posiada lub posiadało w domu produkty marek własnych - wynika z badania SW Research. więcej

 
Większość Polaków samodzielnie przeprowadza remonty

Ponad połowa Polaków, którzy dokonywali remontu w ciągu ostatnich 12 miesięcy, przyznaje że nie zna się na trendach w wyposażeniu wnętrz. Większość wykonuje wiele prac remontowych we własnym zakresie - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
PiS zdecydowanym liderem, duża przewaga nad PO

Gdyby wybory parlamentarne odbywały się na początku czerwca, PiS uzyskałoby 36 proc. głosów, a PO - 28 proc. - wynika z najnowszego sondażu TNS Polska. Próg wyborczy przekroczyłyby też: SLD z 10 proc. poparcia i PSL - z 5 proc. więcej

 
Public Relations  
 
ComPress dla MetLife
 
Technologie  
 
Apple będzie wymieniać użytkownikom ładowarki iPhone'ów
 
Ponad 100 smartfonów Samsunga z Androidem
 
LG już pracuje nad szybszą wersją smartfona G3
 
Huawei Mulan na pierwszych fotografiach
 
Płyty główne Asusa z możliwością podkręcania procesorów Intel Pentium
 
Samsung z Marvel Entertainment
 
Gospodarka  
 
Dlaczego numer konta bankowego jest taki długi? Co w chodzi w jego skład?
 
Ryanair: nowe połączenia na Wyspy Kanaryjskie z Warszawy, nowy pakiet ,,Family Extra"
 
UOKiK skontrolował bary typu fast food. Są kary pieniężne, mandaty i wniosek do sądu
 
GPW stawia na crowdfunding. "Narzędzie dla tych co mają pomysł, ale brakuje im kapitału"
 
Przepadną środki z programu ,,Mieszkanie dla Młodych"? "Zbyt niskie limity cen mieszkań"
 
Rynek kredytów konsumenckich wychodzi z recesji
 
"Dzięki gazowi z łupków można osiągnąć samowystarczalność energetyczną"
 
Coraz więcej ofert pracy, ale wynagrodzenia nie rosną tak szybko jak przed kryzysem
 
Jaki podatek od hodowli ślimaków?
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Na krawędzi 2" z Kamilą Baar. ,,Serial z ambicją"
 
Ed Sheeran i jego "Afire Love" (posłuchaj)
 
James Russo i Johnny Depp w filmie "Black Mass"
 
Sienna Miller i Bradley Cooper w filmie "Chef"
 
"Get Hurt" - nowy album zespołu The Gaslight Anthem
 
Jennifer Hudson pokazała "Walk It Out" (wideo)
 
"Street King Immortal" - 50 Cent z nową płytą we wrześniu
 
Morrissey pokazał "The Bullfighter Dies" (wideo)
 
We wrześniu premiera "Queen: Live at the Rainbow '74"
 
Blog  
 
Pada wiejski mit z newsów - Piotr Barełkowski
 
Tusk i Kaczyński pracują na sukces wyborczy Korwina. - Ewaryst Fedorowicz
 
Polska zmierza ku katastrofie. Trzeba jak najszybciej obalić Tuskowe Państwo Kłamstwa, Złodziejstwa i Zdrady. - Krzysztof Czabański
 
Premier może dużo, bo ma na to zgodę Polaków - Marek Kacprzak
 
Obywatelu RP! Istniejesz po to, aby płacić - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ

- Polsat News+ będzie kanałem dla tych, którzy nie chcą jedynie wiedzieć co się dzieje, ale też dlaczego się dzieje - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Grabarczyk, szefowa anteny stacji. Zapewnia, że kanał różnić się będzie od TVN24 BIŚ, a pomysł na niego powstał półtora roku temu. więcej

 
Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna
 
Jerzy Baczyński: "Polityka Insight" już osiągnęła rentowność
 
Kwestionariusz  
 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów

Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Plona, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Grupie Wirtualna Polska. więcej

 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Dorota Haller: Konkurencja to ... codzienna inspiracja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl