|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 3 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP1, TVP2, Polsat i TVN ze spadkami w I półroczu, tylko TV Puls na plusie w czołówce
W I półroczu br. wszystkie główne stacje miały niższe udziały niż rok wcześniej, a największy spadek zanotowała stacja TVN. Straciły też naziemne kanały TVN7 i TV4, a zyskała TV Puls. Na czele najpopularniejszych programów znalazły się relacje z igrzysk olimpijskich w Soczi.
więcej
|
|
,,Było... Wróciło" - lata 90. w kampanii piwa 10,5 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa 10,5, przywróconego właśnie do sprzedaży przez Kompanię Piwowarską. Akcję, pokazującą wspomnienia dzisiejszych 30- i 40-latków z lat 90., producent realizuje wspólnie z domem mediowym MEC.
więcej
|
|
Piotr Łuszczek odchodzi z Media Impact Polska, Bartosz Kwarciak nowym szefem sprzedaży regionalnej
Piotr Łuszczek, dotychczasowy dyrektor sprzedaży regionalnej w Media Impact Polska, rozstaje się z firmą - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Od środy stanowisko to objął Bartosz Kwarciak.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1, TVP2, Polsat i TVN ze spadkami w I półroczu, tylko TV Puls na plusie w czołówce
W I półroczu br. wszystkie główne stacje miały niższe udziały niż rok wcześniej, a największy spadek zanotowała stacja TVN. Straciły też naziemne kanały TVN7 i TV4, a zyskała TV Puls. Na czele najpopularniejszych programów znalazły się relacje z igrzysk olimpijskich w Soczi.
więcej
|
|
Vectra chce zostać współwłaścicielem Netii. ,,To inwestycja finansowa"
Sieć kablowa Vectra chce zostać mniejszościowym udziałowcem Netii. Spółka ogłosiła właśnie wezwanie na sprzedaż 33 proc. akcji telekomu. Zakup ten traktuje jako inwestycję finansową.
więcej
|
|
Iwona Radziszewska twarzą portalu TVP Info
Iwona Radziszewska została twarzą portalu internetowego tvp.info - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka prezentuje wybrane materiały ze strony w codziennych serwisach informacyjnych TVP Info.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do "Przyjaciółek 4". Katarzyna Zielińska w obsadzie
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do czwartego sezonu serialu obyczajowego „Przyjaciółki”. W nowej serii do obsady produkcji dołączy Katarzyna Zielińska.
więcej
|
|
Dzięki tzw. ,,aferze taśmowej" stacje newsowe zyskały widzów. TVP Info nowym liderem
W czerwcu 2014 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Wszystkie stacje zanotowały wzrosty oglądalności, a najwięcej zyskała Superstacja.
więcej
|
|
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Polsat Sport News stracił najwięcej
Pozycja lidera oglądalności w naziemnej telewizji cyfrowej w czerwcu br. należała do TVP1. Większość kanałów zanotowała spadki udziałów w rynku, najwięcej stracił Polsat Sport News. Na przeciwnym biegunie znalazła się TVP Rozrywka.
więcej
|
|
Fokus TV promuje letnią ramówkę. Na billboardach David Attenborough i Radek Kotarski
Ruszyła kampania promocyjna letniej ramówki Fokus TV na nośnikach outdoorowych w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. W akcji wystąpili prezenterzy wakacyjnych programów stacji - David Attenborough, Radek Kotarski i Richard Hammond.
więcej
|
|
4fun.tv latem z trzema nowymi pasmami ,,Summer Music", ,,Summer Hits" i ,,Summer Party"
Latem stacja 4fun.tv wprowadza do ramówki trzy nowe pasma - „Summer Music”, „Summer Hits” oraz „Summer Party”. Na antenie pojawią się również relacje z koncertów i imprez sportowych.
więcej
|
|
,,Polska ze smakiem" w Kuchnia+
W sobotę, 5 lipca 2014 roku telewizja Kuchnia+ rozpocznie emisję nowego programu „Polska ze smakiem”.
więcej
|
|
Piąty sezon ,,Gry o tron" kręcony w Hiszpanii
Część zdjęć do piątego sezonu „Gry o tron” będzie realizowana w Hiszpanii - w Sewilli i okolicach - w drugiej połowie br.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Było... Wróciło" - lata 90. w kampanii piwa 10,5 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa 10,5, przywróconego właśnie do sprzedaży przez Kompanię Piwowarską. Akcję, pokazującą wspomnienia dzisiejszych 30- i 40-latków z lat 90., producent realizuje wspólnie z domem mediowym MEC.
więcej
|
|
Wojciech Putrzyński odchodzi z Ogilvy & Mather Advertising
Wojciech Putrzyński, dotychczasowy dyrektor zarządzający Ogilvy & Mather Advertising, rozstaje się z agencją. Jej działalność będą teraz koordynować szefowe teamów accounckich.
więcej
|
|
Piotr Cedzyński: z VML Poland na dyrektora kreatywnego Cheil Polska
Piotr Cedzyński w sierpniu zacznie pracę jako dyrektor kreatywny Cheil Polska. Wcześniej był związany m.in. z agencjami VML Poland, Scholz & Friends Warszawa i McCann Erickson Polska.
więcej
|
|
Karolina Malewicz: z Grupy TVN do K2 Media
Karolina Malewicz objęła funkcję business development managera w agencji mediowej K2 Media (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracowała w TVN Media, Grupie Onet, Marquard Media Polska i Agorze.
więcej
|
|
Eksplozja orzeźwienia reklamuje Okocim Radler (wideo)
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa piwa Okocim Radler (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Delikatesy i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk sprawdza kuchnię i wakacje w rodzinnej kampanii kredytu w eurobanku (wideo)
Zaczęła się letnia kampania reklamująca kredyt gotówkowy oferowany przez eurobank. Akcję, w której Piotr Adamczyk występuje wraz z rodziną, przygotowały firmy Brasil, Propeller Film, Mindchilli i Starcom.
więcej
|
|
Starcom członkiem zwyczajnym IAB Polska, Anna Sakowicz w radzie nadzorczej
Dom mediowy Starcom w najbliższym czasie zostanie członkiem zwyczajnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, a Anna Sakowicz, chief digital officer w grupie Starcom MediaVest, dołączy do rady nadzorczej organizacji.
więcej
|
|
Napoje Fortuna reklamowane pod hasłem ,,Mniej znaczy więcej!" (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa napojów Fortuna (Agros-Nova) o wysokiej zawartości soku bez dodatku cukru. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Mniej znaczy więcej!”, przygotowały firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Które wybierzesz na dziś wieczór?" w kampanii nowych smaków Karmi (wideo)
Do sprzedaży trafiły dwie nowe wersje smakowe piwa Karmi (Carlsberg Polska). Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Które wybierzesz na dziś wieczór?” przygotowana przez firmy Red8 Advertising, Propeller Film, AlienFx, PHD Media Direction i Walk PR.
więcej
|
|
Beko z nowym logo kolejną marką na koszulkach FC Barcelony
Marka sprzętu AGD Beko (należąca do tureckiego koncernu Arçelik Group) przez najbliższe cztery lata będzie globalnym sponsorem klubu piłkarskiego FC Barcelona. Na mocy porozumienia jej logo znajdzie się na koszulkach zawodników. To druga - po Qatar Airways - marka w historii klubu promująca się na jego strojach.
więcej
|
|
Comfitura wypromuje w internecie SodaStream
Agencja interaktywna Comfitura, należąca do Focus Media Group, obsłuży markę SodaStream w zakresie marketingu internetowego, m.in. w social media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Piotr Łuszczek odchodzi z Media Impact Polska, Bartosz Kwarciak nowym szefem sprzedaży regionalnej
Piotr Łuszczek, dotychczasowy dyrektor sprzedaży regionalnej w Media Impact Polska, rozstaje się z firmą - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Od środy stanowisko to objął Bartosz Kwarciak.
więcej
|
|
,,Viva!" ze zdjęciami gwiazd bez retuszu. Zawadzka, Rusin i Farna na okładkach
Dzisiaj w sprzedaży pojawiło się najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska), które jest dostępne w trzech wersjach. Na każdej zamieszczono nieretuszowane zdjęcia znanych Polek. Do części nakładu dołączono płytę DVD z filmem „Facet (nie)potrzebny od zaraz”.
więcej
|
|
Poparzona kobieta na okładce ,,Women's Weekly" (wideo)
Australijski magazyn „Women’s Weekly” umieścił na swojej okładce zdjęcie 26-letniej Turii Pitt, ciężko poparzonej w pożarze.
więcej
|
|
Wszystkie dwutygodniki people na minusie. ,,Party" liderem sprzedaży
W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Show”.
więcej
|
|
Joanna Germak przeszła z ,,Flesza" do ,,Vivy!"
Joanna Germak dołączyła do zespołu dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska), gdzie objęła funkcję sekretarza redakcji.
więcej
|
|
Piotr Nisztor oskarża o czarny PR szefów agencji pracujących dla Skarbu Państwa
W nowym wydaniu tygodnika „Wprost” Piotr Nisztor kieruje oskarżenia wobec trzech szefów warszawskich agencji PR obsługujących spółki Skarbu Państwa. Twierdzi, że rozpowszechniali nieprawdziwe informacje na jego temat, ale nazwisk nie podaje.
więcej
|
|
Chińska dziennikarka pisze książkę o Gdańsku
Du Jing, dziennikarka z Chin, przyjechała do Gdańska by zebrać materiały do książki o tym mieście. Monografia będzie kierowana do chińskiego czytelnika.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Do Polski wchodzi AshleyMadison.com dla osób szukających romansu
AshleyMadison.com, serwis przeznaczony dla osób szukających partnera do „skoku w bok”, uruchomił swoją polskojęzyczną wersję. Właściciel portalu uzasadnia ten ruch... wysokim odsetkiem osób wierzących w polskim społeczeństwie.
więcej
|
|
Pięć firm w konkursie PBI na badanie polskiego internetu
Oferty w organizowanym przez Polskie Badania Internetu konkursie na realizację badania polskiej sieci złożyły firmy comScore, Gemius, GfK Polonia, MillwardBrown i Nielsen. Dotychczas pomiar prowadziła druga z nich.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome rządzi na świecie i w Polsce
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w czerwcu br. utrzymała wyraźną przewagę nad rywalami, a na polskim rynku już na 10 pkt. proc. odskoczyła Firefoksowi.
więcej
|
|
Facebook w Polsce (raport za czerwiec 2014). Serce i Rozum liderem
Serce i Rozum to wciąż najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka, ale coraz bliżej jej pokonania jest Facebook for Every Phone. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Starcom członkiem zwyczajnym IAB Polska, Anna Sakowicz w radzie nadzorczej
Dom mediowy Starcom w najbliższym czasie zostanie członkiem zwyczajnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, a Anna Sakowicz, chief digital officer w grupie Starcom MediaVest, dołączy do rady nadzorczej organizacji.
więcej
|
|
Google przejmuje usługę streamingu muzyki Songza
Google kupił usługę strumienującą muzykę Songza. Ma ona posłużyć do usprawnienia serwisów Play Music i YouTube.
więcej
|
|
Karty prepaid do Google Play niebawem w Polsce
Google zapowiedział wprowadzenie na polski rynek kart upominkowych pozwalających na zakup aplikacji w sklepie Play.
więcej
|
|
Merlin.pl będzie sprzedawać produkty spożywcze przez internet
Grupa Czerwona Torebka prognozuje, że do końca roku sieć sklepów Małpka Express będzie liczyła około 430 placówek. Z kolei liczba dyskontów Czerwona Torebka wzrośnie o kolejnych kilkadziesiąt. Spółka zamierza także wprowadzić internetową sprzedaż produktów spożywczych w ramach Merlin.pl.
więcej
|
|
Facebook: reklamowe nowości na rynkach rozwijających się
Facebook wprowadza nowe rozwiązania reklamowe w krajach rozwijających się. Mają one ułatwić reklamodawcom dotarcie do milionów potencjalnych klientów, dla których urządzenia mobilne są głównym narzędziem do korzystania z internetu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|