|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 8 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Dziennikarz ,,GW": ,,Smutny autobus" jest nazistowski. Szef K2: przeprosiny albo sąd
Współzałożyciel i były prezes agencji K2 Janusz Żebrowski domaga się przeprosin od dziennikarza „Gazety Wyborczej” Grzegorza Sroczyńskiego za nazwanie - przygotowanego przez K2 - spotu „Smutny autobus” mianem nazistowskiego. - Nie wiem, jak możliwe jest, że gazeta, która tak często pierwsza staje w obronie przed oszczerstwem i agresją, sama przemawia językiem nienawiści i wykluczenia - komentuje Żebrowski.
więcej
|
|
TVP do Polsatu: możemy pokazać mecze Polaków na siatkarskim mundialu, ale stawiamy warunki
TVP jest gotowa do rozmów na temat odkupienia od Polsatu praw do transmisji meczów Polaków podczas siatkarskiego mundialu, ale stawia warunki. - W grę wchodzi np. uzyskanie sublicencji na eliminacje ME w piłce nożnej - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
|
Koterski, Zawadzka i Mela w drugiej edycji ,,Tańca z Gwiazdami" w Polsacie
W drugiej edycji nadawanego w Polsacie „Tańca z Gwiazdami” wystąpi Michał Koterski - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W obsadzie programu znajdą się też Marcelina Zawadzka, Jan Mela i Agnieszka Sienkiewicz.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP do Polsatu: możemy pokazać mecze Polaków na siatkarskim mundialu, ale stawiamy warunki
TVP jest gotowa do rozmów na temat odkupienia od Polsatu praw do transmisji meczów Polaków podczas siatkarskiego mundialu, ale stawia warunki. - W grę wchodzi np. uzyskanie sublicencji na eliminacje ME w piłce nożnej - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
|
Koterski, Zawadzka i Mela w drugiej edycji ,,Tańca z Gwiazdami" w Polsacie
W drugiej edycji nadawanego w Polsacie „Tańca z Gwiazdami” wystąpi Michał Koterski - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W obsadzie programu znajdą się też Marcelina Zawadzka, Jan Mela i Agnieszka Sienkiewicz.
więcej
|
|
Grupa TVN z mniejszym udziałem, TVN24 BiŚ mocno do góry
Średni łączny udział wszystkich kanałów Grupy TVN w czerwcu br. wyniósł prawie 20 proc. Pięć stacji tego nadawcy zanotowało spadki oglądalności względem analogicznego okresu ub.r., a pozostałe trzy kanały zyskały.
więcej
|
|
Mundial w Brazylii z mniejszą liczbą reklam niż mundial w RPA
Cennikowe wpływy reklamowe TVP z dotąd pokazanych meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii wyniosły 121,5 mln zł, o 8 mln zł mniej niż przy poprzednim mundialu. Mniej spotów pojawia się też w blokach nadawanych przy spotkaniach.
więcej
|
|
HBO nie nadaje już z satelity Amos. ,,Kanały dalej dostępne w SD i HD"
HBO Polska od lipca br. nie realizuje już przekazu kanałów HBO dla sieci kablowych za pośrednictwem satelity Amos. Operatorzy nadal mogą oferować klientom stacje nadawcy w wersjach SD i HD, otrzymując ich sygnał przez światłowód lub satelitę Hot Bird.
więcej
|
|
Jan Kulczyk chce przeprosin od TV Republika za informacje o naciskach na ,,Wprost" (wideo)
Jan Kulczyk i jego firma Kulczyk Investments domagają się od Telewizji Republika sprostowania i przeprosin za podanie informacji, jakoby biznesmen naciskał na redakcję „Wprost”, żeby nie publikować nagrań podsłuchanych rozmów polityków i przedsiębiorców oraz żeby w artykułach nie pojawiało się jego nazwisko.
więcej
|
|
Brazylia-Kolumbia hitem ćwierćfinałów mundialu, ale mecze grupowe popularniejsze
Mecz Brazylia-Kolumbia był najchętniej oglądany wśród czterech ćwierćfinałowych spotkań Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii. Nie przebił jednak widowni najpopularniejszych meczów fazy grupowej mundialu.
więcej
|
|
TVN i TVP2 poniżej 10 proc. Mecz Brazylia - Kolumbia hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Nadchodzi piąty sezon serialu "The Walking Dead" (wideo)
Stacja AMC zaprezentowała fragment jednego z odcinków piątego sezonu serialu "Żywe trupy" ("The Walking Dead").
więcej
|
|
Warsaw Summer Jazz Days 2014 w TVP2
19, 20 i 26 lipca 2014 roku TVP2 pokazywać będzie jazzowy festiwal Warsaw Summer Jazz Days.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ogilvy Brand Consulting przygotuje nową strategię marki Gdańsk
Agencja Ogilvy Brand Consulting (należąca do grupy Ogilvy & Mather) wspólnie z Biurem Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta opracują założenia zaktualizowanej strategii marki Gdańsk. Ogilvy Brand Consulting wybrano do tego zlecenia w konkursie.
więcej
|
|
,,Mnie też się to zdarza!" - Małgorzata Socha reklamuje Sunbites
Rusza kampania reklamowa krakersów i herbatników Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa i Media Direction.
więcej
|
|
,,Nakręć się" - GoPro w promocji płatków Lubella Mlekołaki (wideo)
Rozpoczęła się największa w historii promocja konsumencka płatków śniadaniowych Lubella Mlekołaki (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję, pod hasłem „Nakręć się”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brainbox i Mindshare Polska.
więcej
|
|
VML Poland i K2 z internetową obsługą PGE
Agencje VML Poland i K2 wygrały przetarg na obsługę działań marketingowych w internecie Polskiej Grupy Energetycznej. Umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
|
Złośliwość Losu reklamuje ubezpieczenie mieszkań i domów w Liberty Direct (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczenia mieszkań i domów oferowanego przez Liberty Direct. Akcję, której bohaterem jest Złośliwość Losu, przygotowały firmy Adsalt i Havas Media.
więcej
|
|
Maciej Cichewicz: z biura reklamy TVP do Starcom MediaVest Group
Maciej Cichewicz objął funkcję senior branded content consultata w polskim oddziale agencji LiquidThread działającej w grupie Starcom MediaVest. Poprzednio pracował w biurze reklamy TVP.
więcej
|
|
Smartfony i tablety na wczasach reklamują mobilne Allegro (wideo)
Ruszyła pierwsza odsłona międzynarodowej kampanii reklamowej Allegro, promująca aplikację mobilną serwisu. Akcję przygotowały i realizują - wspólnie z działem marketingu Allegro - firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.
więcej
|
|
Marcin Maj za Damiana Rutkowskiego prezesem OS3
Marcin Maj objął stanowisko prezesa agencji OS3 (wchodzącej w skład OS3 Group). Zastąpił na nim Damiana Rutkowskiego, który pozostaje członkiem zarządu OS3 Group.
więcej
|
|
,,Smak piękna" reklamuje kosmetyki Perfecta SPA (wideo)
W kinach zaczęła się kampania reklamowa Perfecta SPA, nowej linii kosmetyków Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics). Akcję, pod hasłem „Smak piękna”, przygotowała agencja Walk Creative.
więcej
|
|
Monika Szczupak, Paweł Śmiechowicz i Urszula Grzebyk w Cube Group
Monika Szczupak zaczęła pracę w Cube Group jako key account manager, Paweł Śmiechowicz jako account executive, a Urszula Grzebyk jako web analyst. Jednocześnie nowe funkcje w agencji objęły Anna Elwart i Aleksandra Laśkiewicz.
więcej
|
|
Dominika Parol: z McCann Worldgroup do Peppermint
Dominika Parol zaczęła pracę jako senior account manager w agencji kreatywnej Peppermint. Wcześniej była związana m.in. z agencjami McCann Worldgroup, Leo Burnett i Euro RSCG 4D.
więcej
|
|
K2 Media wypromuje serwis Big Active
Agencja K2 Media zajmie się działaniami reklamującymi w wyszukiwarkach internetowych serwis herbat smakowych Big Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Zlecenie zdobyła w przetargu.
więcej
|
|
Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów
Biuro reklamy mediów tematycznych Atmedia od lipca br. zajmuje się sprzedażą reklam w serwisach internetowych Grupy RMF.
więcej
|
|
Digital One wypromuje markę Indesit Hotpoint na Facebooku
Agencja Digital One zajmuje się od lipca obsługą marki Indesit Hotpoint na Facebooku.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Naczelni o publikacji ,,Wprost" o Romanie Giertychu: uderza w mecenasa, ale kierują tym niskie pobudki
Opublikowanie przez „Wprost” rozmowy z Romanem Giertychem burzy jego wizerunek i ujawnia obyczajowo obrzydliwą historię, ale kierują tym niskie pobudki - publikację tygodnika oceniają Bogusław Chrabota, Sławomir Jastrzębowski i Jadwiga Sztabińska.
więcej
|
|
Burda reorganizuje biuro reklamy. "Ułatwienie komunikacji z klientami reklamowymi"
Wydawnictwo Burda International Polska dokonało reorganizacji biura reklamy. Każdy z jego szefów odpowiada teraz za jeden z trzech dużych segmentów wydawniczych.
więcej
|
|
Sprzedaż kioskowa ,,Rzeczpospolitej" i ,,GP Codziennie" spadła o jedną czwartą
W maju br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Rzeczpospolita” i „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskał tylko „Parkiet”.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota: Materiał tygodnika ,,Wprost" o Romanie Giertychu jest haniebny
- Materiał tygodnika „Wprost” o Romanie Giertychu jest haniebny pod względem warsztatowym, bo wszystko w nim jest „uszyte” pod z góry założoną tezę - ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" w nowej aplikacji na urządzenia z Androidem
Od 7 lipca br. użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android mogą korzystać z nowej wersji aplikacji „Gazety Wyborczej”. Pozwala ona na dostęp do tekstów z aktualnego wydania „Wyborczej” oraz aktualności z serwisu Wyborcza.pl.
więcej
|
|
Piotr Nisztor tłumaczy się z nagrania rozmowy z Giertychem. ,,Byłem jak Adam Michnik"
Piotr Nisztor, współpracownik tygodnika „Wprost”, twierdzi, że jest „zajadle atakowany”, dlatego zdecydował się ujawnić nagranie rozmowy z mecenasem Romanem Giertychem. - Posądza się mnie, że sprzedałem książkę o Janie Kulczyku, co jest kłamstwem - mówi w wywiadzie.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski: ,,Wprost" sprawdził, czy Roman Giertych jest kryształowym człowiekiem
Konflikt pomiędzy Romanem Giertychem a redakcją „Wprost” wchodzi w zupełnie nową fazę. Giertych zaczyna okładać stronę przeciwną pałami, a redakcja sprawdza, czy on jest kryształowym człowiekiem - komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Dziennikarz ,,GW": ,,Smutny autobus" jest nazistowski. Szef K2: przeprosiny albo sąd
Współzałożyciel i były prezes agencji K2 Janusz Żebrowski domaga się przeprosin od dziennikarza „Gazety Wyborczej” Grzegorza Sroczyńskiego za nazwanie - przygotowanego przez K2 - spotu „Smutny autobus” mianem nazistowskiego. - Nie wiem, jak możliwe jest, że gazeta, która tak często pierwsza staje w obronie przed oszczerstwem i agresją, sama przemawia językiem nienawiści i wykluczenia - komentuje Żebrowski.
więcej
|
|
Google oskarża dostawców internetu o zaniżanie wydajności YouTube'a
Google rozbudował serwis YouTube o nową funkcję informującą użytkowników o przyczynach niskich prędkości streamingu wideo.
więcej
|
|
Maciej Żak zastąpi Łukasza Wejcherta w Dirlango
Maciej Żak zostanie współwłaścicielem i prezesem Dirlango, spółki należącej do Łukasza Wejcherta. To kolejna osoba wcześniej pracująca w Grupie Onet, którą zatrudnia u siebie Wejchert.
więcej
|
|
Smartfony i tablety na wczasach reklamują mobilne Allegro (wideo)
Ruszyła pierwsza odsłona międzynarodowej kampanii reklamowej Allegro, promująca aplikację mobilną serwisu. Akcję przygotowały i realizują - wspólnie z działem marketingu Allegro - firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.
więcej
|
|
Marcin Maj za Damiana Rutkowskiego prezesem OS3
Marcin Maj objął stanowisko prezesa agencji OS3 (wchodzącej w skład OS3 Group). Zastąpił na nim Damiana Rutkowskiego, który pozostaje członkiem zarządu OS3 Group.
więcej
|
|
IDMnet: wielkiezarcie.com pozostaje w ofercie, dołącza grupa Inwestycje.pl
IDMnet nadal będzie obsługiwać serwis kulinarny Wielkiezarcie.com. Ponadto do oferty sieci reklamy internetowej dołącza 14 nowych witryn należących do grupy Inwestycje.pl.
więcej
|
|
Będą kolejne e-ułatwienia dla przedsiębiorców
Ministerstwo Gospodarki pracuje nad kolejnymi propozycjami dotyczącymi elektronizacji procedur administracyjnych. Dzięki nim dokumenty, które mocą ustaw zostaną ujednolicone w skali całego kraju, będą mogły być składane przez internet. Według przedsiębiorców najbardziej przydatną formą deregulacji jest właśnie elektronizacja procedur, dzięki której nie muszą załatwiać spraw osobiście w urzędzie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|