|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 11 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Rząd się psuje, Sienkiewicz musi wylecieć" - RMF FM reklamuje się ,,podsłuchowo"
Zaczęła się teaserowa odsłona kampanii reklamowej RMF FM nawiązującej do tzw. afery taśmowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Plakaty z hasłami „Rząd psuje się od ogona” czy „Sienkiewicz musi wylecieć” pojawiły się na nośnikach outdoorowych m.in. w Warszawie.
więcej
|
500 tys. zł kary dla wydawcy "Wprost". "Skandaliczna decyzja"
Komisja Nadzoru Finansowego nałożyła na Platformę Mediową Point Group karę w wysokości 500 tys. zł za niewłaściwe sporządzenie sprawozdań finansowych. Prezes spółki Michał M. Lisiecki nazywa decyzję skandaliczną i zapowiada odwołanie.
więcej
|
Dziennikarz ,,GW": ,,Smutny autobus" jest nazistowski. K2: przeprosiny albo sąd
|
Naczelni o publikacji ,,Wprost" o Romanie Giertychu: uderza w mecenasa, ale kierują tym niskie pobudki
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Minister pracy ma zastrzeżenia do outsourcingu w TVP
Minister pracy i polityki społecznej uważa, że outsourcing części pracowników TVP do firmy zewnętrznej może budzić wątpliwości dotyczące jego zgodności z prawem. - Outsourcing nie ma wad prawnych - zapewnia prezes TVP Juliusz Braun.
więcej
|
|
Sopot Polsat Festival z Garou i Justyną Steczkowską
Telewizja Polsat i miasto Sopot zorganizują w sierpniu Sopot Polsat Festival. W programie imprezy znajdą się koncerty z przebojami lat 90. i hitami Muzodajni, recitale Elektrycznych Gitar oraz Justyny Steczkowskiej, a także koncert Garou.
więcej
|
|
Telewizja Republika w ofercie biura reklamy Polsat Media
Od 1 sierpnia 2014 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale informacyjnym Telewizja Republika. Dotychczas stacja ta emitowała reklamy pozyskane samodzielnie.
więcej
|
|
Stopklatka TV rozpoczyna emisję filmów z napisami
Naziemny kanał filmowy Stopklatka TV od piątku 11 lipca br. emituje większość zagranicznych filmów także w wersji z polskimi napisami.
więcej
|
|
Krzysztof Ibisz i Marek Horczyczak prowadzą ,,Bezpieczne wakacje" w Polsacie
Krzysztof Ibisz i Marek Horczyczak są gospodarzami cyklu „Bezpieczne wakacje”, poświęconego bezpiecznemu wypoczynkowi nad morzem i w górach. Można go oglądać w weekendy w Polsacie i w Polsat News.
więcej
|
|
Serial ,,The Bridge" bezpłatnie w ipli dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa
Cyfrowy Polsat do 20 października br. udostępni wszystkim swoim abonentom w ramach tzw. otwartego okna kanał FOX w wersjach SD i HD. Dodatkowo, klienci Cyfrowego Polsatu i sieci komórkowej Plus będą mogli w ipli bezpłatnie oglądać amerykański serial „The Bridge: Na granicy”.
więcej
|
|
Ogłoszono nominacje do Emmy 2014. Na czele "Gra o tron" i "Fargo"
W Los Angeles ogłoszono nominacje do 66. edycji rozdania nagród Emmy, telewizyjnych odpowiedników Oscarów. "Gra o tron" na prowadzeniu.
więcej
|
|
Serial ,,Być jak Mike Tyson" na antenach Fightklub HD
W piątek 18 lipca kanały sportowe Fightklub i Fightklub HD rozpoczną emisję serialu dokumentalnego „Być jak Mike Tyson”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Branża reklamowa podzielona ws. ,,Smutnego autobusu": bajka dla dorosłych bez finezji
Stylistyka bajki dziecięcej i brak happy endu w spocie „Smutny autobusu” mogą zwrócić uwagę rodziców na poruszany w nim problem. Z drugiej strony wyśmiewanie filmiku w mediach i internecie sprawia, że jego tematyka schodzi na dalszy plan - oceniają dla Wirtualenemdia.pl specjaliści z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Telekomy tną wydatki reklamowe. T-Mobile o dwie trzecie, Polkomtel o 30 proc.
Od stycznia do maja br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) czterech głównych operatorów telekomunikacyjnych były o 26 proc. niższe niż rok wcześniej. Nieznaczny spadek zanotował P4, natomiast budżet Polkomtelu zmalał o 30 proc., a T-Mobile Polska aż o 64 proc.
więcej
|
|
Telewizja Republika w ofercie biura reklamy Polsat Media
Od 1 sierpnia 2014 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale informacyjnym Telewizja Republika. Dotychczas stacja ta emitowała reklamy pozyskane samodzielnie.
więcej
|
|
DTAC przekonuje, że technologia nigdy nie zastąpi miłości (wideo)
Tajlandzki operator komórkowy DTAC przygotował spot wideo, w którym przekonuje, że technologia nie jest w stanie zastąpić miłości.
więcej
|
|
Mundialowy pogrom Brazylii przez Niemców inspiruje i zmienia reklamy (wideo)
Rekordowo wysokie zwycięstwo reprezentacji Niemiec z Brazylią w półfinale piłkarskich mistrzostw świata wywołało sporo komentarzy marek i firm w serwisach społecznościowych oraz zainspirowało kilka reklam, a także przeróbkę spotu przestrzegającego przez hazardem.
więcej
|
|
Piotr Zawałło: z Cheil Polska do Lemon Sky JWT
Piotr Zawałło objął funkcję creative directora w agencji Lemon Sky JWT. Wcześniej pracował m.in. w Cheil Polska, BBDO Warszawa i Euro RSCG 4D.
więcej
|
|
Ogilvy & Mather: dołączają Słomka i Cichocki, Mateuszewski na czele social media
Pracę w grupie Ogilvy & Mather rozpoczęli Magdalena Słomka i Tomasz Cichocki. Natomiast na nowe stanowiska w firmie awansowali Tomasz Matuszewski, Agata Kempińska, Monika Janeczko i Janusz Heller.
więcej
|
|
140 Media będzie sprzedawać w Polsce reklamy na Twitterze
Firma 140 Media będzie zajmować się na rynku polskim sprzedażą pełniej oferty reklamowej Twittera. Jej najważniejszymi elementami są promowane tweety, konta i trendy.
więcej
|
|
Michał Cortez: z The Addictives do Saatchi & Saatchi Poland
Michał Cortez zaczął pracę jako e-commerce manager w agencji Saatchi & Saatchi Poland. Wcześniej pracował m.in. w The Addictives i Answear.com.
więcej
|
|
Arkadiusz Stępkowki: z Wirtualnej Polski do Value Media
Arkadiusz Stępkowki objął nowo utworzone stanowisko buying intelligence directora w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w biurze reklamy Wirtualnej Polski.
więcej
|
|
Ewelina Niewińska szefem działu marketingu w PwC, Jakub Kurasz liderem ds. komunikacji
Ewelina Niewińska została szefem działu marketingu i rozwoju biznesu w PwC. Do zespołu firmy dołączył Jakub Kurasz, który objął stanowisko lidera ds. komunikacji.
więcej
|
|
,,Jestem na wakacjach" - letnia akcja promocyjna Nikona nad Bałtykiem
Firma Nikon ruszyła z letnią akcją promocyjną „Jestem na wakacjach” w pięciu nadmorskich miejscowościach. Przygotowały ją agencje Maann 66 Promocja i Reklama i Walk Social Media.
więcej
|
|
Huawei startuje z konkursem promującym linię smartfonów Ascend P7
Firma Huawei wystartowała z wakacyjną odsłoną kampanii promującej smartfon Ascend P7. W konkursie Upgrade Your Selfie na użytkowników Facebooka i Instagrama czekają nagrody. Akcję przygotowała agencja Isobar Poland.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|