Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 13 Lipca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Roman Osica przechodzi z RMF FM do Radia ZET

Roman Osica od sierpnia rozpocznie pracę jako reporter i dziennikarz śledczy w Radiu ZET - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zmiany w kierownictwie ,,Faktu". Odejdą wicenaczelni i szef Fakt.pl?

Zwolnioną przez Wojciecha Biedronia funkcję szefa działu wydarzeń i wydań lokalnych „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) objął Dariusz Burliński. Z redakcji w najbliższym czasie najprawdopodobniej zostaną zwolnieni wicenaczelni Piotr Bugajski i Joanna Niedziela oraz kierujący Fakt.pl Michał Wodziński - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynka z najsłabszym wynikiem w historii. VOX FM mocno do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w II kwartale 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym. Dużo straciła również Jedynka, która zanotowała najniższy udział w historii - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

PrimeMovers poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

PrimeMovers poszukuje osoby na stanowisko
Producent filmów reklamowych i promocyjnych

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Data Analyst

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner Buyer

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta Zespołu Literackiego

FOX International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
Acquisitions Supervisor

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Agencja cyfrowego marketingu poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager (video)

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis ,,Dzisiaj"

Telewizję Republika w pierwszych dniach obecności w panelu Nielsen Audience Measurement oglądało średnio 9,7 tys. widzów. Stacja notuje najniższą oglądalność wśród wszystkich kanałów informacyjnych. Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło główne wydanie serwisu „Dzisiaj”. więcej

 
Wydawcy prasowi rozszerzają grupę docelową, bo ubywa młodszych czytelników

Rozszerzenie komercyjnej grupy docelowej z 16-49 lat do 16-59 to próba utrzymania przez wydawców prasy dotychczasowych zasięgów zapewnianych reklamodawcom, mimo odpływu młodszych czytelników - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych domów mediowych. więcej

 
Nadawcy telewizyjni ze szkodą przenoszą do internetu zwyczaje z TV

- Chcę dokładnie wiedzieć, kto siedzi po drugiej stronie ekranu. Jeśli będę posiadał takie dane, będę wydawał na reklamę wideo online kilka razy więcej niż teraz - deklaruje Jakub Bierzyński z OMD. - Targetowanie widzów nie nastąpi wcześniej niż za kilka lat - uważa Marcin Pery z Cyfrowego Polsatu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Branża reklamowa podzielona ws. ,,Smutnego autobusu": bajka dla dorosłych bez finezji

Stylistyka bajki dziecięcej i brak happy endu w spocie „Smutny autobusu” mogą zwrócić uwagę rodziców na poruszany w nim problem. Z drugiej strony wyśmiewanie filmiku w mediach i internecie sprawia, że jego tematyka schodzi na dalszy plan - oceniają dla Wirtualenemdia.pl specjaliści z agencji reklamowych. więcej

,,O mnie się nie martw" nowym serialem TVP2

Katarzyna Zielińska i Ewelina Serafin zagrają w nowym serialu TVP2 pt. „O mnie się nie martw”. Prace na planie rozpoczęły się na początku lipca, a serial widzowie stacji obejrzą jesienią zamiast „Rodzinki.pl” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Rząd się psuje, Sienkiewicz musi wylecieć" - RMF FM reklamuje się ,,podsłuchowo"
500 tys. zł kary dla wydawcy "Wprost". "Skandaliczna decyzja"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis ,,Dzisiaj"

Telewizję Republika w pierwszych dniach obecności w panelu Nielsen Audience Measurement oglądało średnio 9,7 tys. widzów. Stacja notuje najniższą oglądalność wśród wszystkich kanałów informacyjnych. Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło główne wydanie serwisu „Dzisiaj”. więcej

 
UKE zaczyna konsultacje ws. ósmego multipleksu. Będą protesty przeciw TVP?

Prezes Urzędu Komisji Elektronicznej skierował do konsultacji społecznych zaproponowany przez KRRiT projekt zagospodarowania ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, który w całości mają zająć kanały Telewizji Polskiej w standardzie HD. więcej

 
,,Kropka nad i" zyskała widzów. Hitem rozmowa z Bartłomiejem Sienkiewiczem

„Kropkę nad i” w minionym sezonie oglądało średnio 400 tys. widzów, o 9 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu była liderem wśród stacji newsowych. Najwięcej widzów miało wydanie z Bartłomiejem Sienkiewiczem. Wpływy z reklam wyniosły 2,41 mln zł. więcej

 
Marek Piekarczyk nie będzie trenerem w ,,The Voice of Poland 5"

Marek Piekarczyk nie wystąpi w piątej edycji muzycznego formatu „The Voice of Poland”. Zamiast niego stacja chce zatrudnić wokalistę młodego pokolenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zmiany w transmisjach T-Mobile Ekstraklasy. Jeden mecz kolejki tylko w nSport

W piątek 18 lipca rusza nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy, który w tym roku transmitować będzie w całości platforma nc+. Trzy mecze każdej kolejki będą pokazywane na żywo w nSport, w tym jeden na wyłączność, a pięć spotkań trafi tylko na anteny Canal+. więcej

 
Eryk Mistewicz: Media kształtują świat przyszłości poprzez wskazywanie autorytetów (opinia)

- W świecie mediów bez zasad, gdy nie stanowią one części „arystokracji rozumu”, będą padały pytania, co dalej z Januszem Korwin-Mikke w mediach. Ważniejszym jest tymczasem pytanie: co dalej z mediami? - zastanawia się Eryk Mistewicz, szef kwartalnika opinii „Nowe Media”. więcej

 
Multimedia Polska udostępniają na żądanie katalog filmów Kino Świat

Sieć kablowa Multimedia Polska udostępniła swoim abonentom katalog filmów dystrybutora Kino Świat. Jest to oferta abonamentowa. więcej

 
MTV stawia na fantasy, nakręci serial "Shannara"

Szefostwo MTV zamówiło realizację 10-odcinkowego serialu fantasy "Shannara” na podstawie prozy Terry'ego Brooksa. więcej

 
Cykl filmów o rekinach w Puls 2

26 lipca 2014 roku Puls 2 rozpocznie emisję cyklu Rekiny Krwawe Bestie Oceanów. więcej

 
 
Radio  
 
Roman Osica przechodzi z RMF FM do Radia ZET

Roman Osica od sierpnia rozpocznie pracę jako reporter i dziennikarz śledczy w Radiu ZET - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynka z najsłabszym wynikiem w historii. VOX FM mocno do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w II kwartale 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym. Dużo straciła również Jedynka, która zanotowała najniższy udział w historii - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Eska liderem sieci radiowych w II kwartale, Złote Przeboje z największym wzrostem

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w II kwartale 2014 roku utrzymała się Eska. Największy wzrost w zestawieniu odnotowały Złote Przeboje - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Szymon Majewski wraca do Radia ZET. Poprowadzi program ,,PogoDyńka"

Po dziewięcioletniej przerwie Szymon Majewski wraca do Radia ZET, gdzie poprowadzi program satyryczny „PogoDyńka”. Ostatnio Majewski pracował w Radiu Eska. więcej

 
Sejm przyjął sprawozdanie KRRiT za 2013 rok

W piątek 11 lipca Sejm przyjął sprawozdanie z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji za 2013 rok. więcej

 
Reklama  
 
Wydawcy prasowi rozszerzają grupę docelową, bo ubywa młodszych czytelników

Rozszerzenie komercyjnej grupy docelowej z 16-49 lat do 16-59 to próba utrzymania przez wydawców prasy dotychczasowych zasięgów zapewnianych reklamodawcom, mimo odpływu młodszych czytelników - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych domów mediowych. więcej

 
Nadawcy telewizyjni ze szkodą przenoszą do internetu zwyczaje z TV

- Chcę dokładnie wiedzieć, kto siedzi po drugiej stronie ekranu. Jeśli będę posiadał takie dane, będę wydawał na reklamę wideo online kilka razy więcej niż teraz - deklaruje Jakub Bierzyński z OMD. - Targetowanie widzów nie nastąpi wcześniej niż za kilka lat - uważa Marcin Pery z Cyfrowego Polsatu. więcej

 
Maja Sablewska ambasadorką marki Carinii

Maja Sablewska, autorka nadawanego w TVN Style programu „Sablewskiej sposób na modę”, została ambasadorką i doradcą wizerunkowym marki obuwniczej Carinii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Poczta Polska reklamuje aplikację mobilną Envelo (wideo)

Wystartowała kolejna kampania reklamowa usług Envelo oferowanych przez Pocztę Polską. Akcję, prowadzoną w telewizji i na outdoorze, przygotowały firmy Blueberry i Codemedia. więcej

 
Lech Pils przez trzy lata na koszulkach Lecha Poznań

Marka piwna Lech Pils (należąca do Kompanii Piwowarskiej) przez najbliższe trzy lata będzie sponsorem głównym klubu piłkarskiego Lech Poznań. Jej logo będzie znajdować się tylnej stronie koszulek zawodników tej drużyny. więcej

 
Wojciech Szpor: z G7 do FCB Warsaw

Wojciech Szpor objął funkcję senior art directora w agencji FCB Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w G7, McCann Warsaw i Young & Rubicam Brands. więcej

 
Małgorzata Socha w muzycznej reklamie chipsów Sunbites (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa chipsów wielozbożowych Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) z aktorką Małgorzatą Sochą w roli głównej. Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie, sklepach i na outdoorze. więcej

 
Małgorzata Godlewska: z Leo Burnett Warsaw do Communication Unlimited

Małgorzata Godlewska objęła funkcję account managera w agencji reklamowej Communication Unlimited. Wcześniej pracowała m.in. w Leo Burnett Warsaw i Saatchi & Saatchi Germany. więcej

 
Walka z orkiestrowym bólem w kampanii Metafenu (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa leku przeciwbólowego Metafen (produkowanego przez Polpharmę). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Ból jest bez szans!”, odpowiadają firmy K2, Propeller Film i K2 Media. więcej

 
,,Podróże pełne inspiracji" w kampanii Travelist.pl (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Travelist.pl. Reklamy podkreślają, że można z nim z dużą zniżką zarezerwować pobyt w hotelu. więcej

 
Ponad połowa specjalistów i menedżerów planuje zmianę pracy

Ponad 50 proc. specjalistów i menedżerów w Polsce planuje w przeciągu najbliższych miesięcy zmienić pracę, a co czwarty z nich poszukuje jej aktywnie. 24 proc. specjalistów i menedżerów z obszaru sales & marketing nie poszukuję pracy w ogóle, a 46 proc. robi to w sposób bierny - wynika z badania Antal International. więcej

 
Awanse w Codemedia. Jacek Majecki group account directorem

W domu mediowym Codemedia Anna Bielińska objęła funkcję strategy managera, Weronika Rymsza - account managera, Zofia Heldwein - senior media plannera, a Jacek Majecki - group account directora. więcej

 
Kina Planet Cinema i Elektronik w ofercie KinAds

Agencja KinAds rozpocznie obsługę reklamową kin Planet Cinema w Ełku oraz Elektronik w Warszawie, należące do Fundacji Edukacji i Sztuki Filmowej Macieja Ślesickiego i Bogusława Lindy Laterna Magica. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
BC Lottery Corporation: kids Suzuki: Faster, farther. Madison Mallards: all the fun Sky: Life is full of spoilers Małgorzata Socha reklamuje chipsy Sunbites
 
Prasa  
 
Zmiany w kierownictwie ,,Faktu". Odejdą wicenaczelni i szef Fakt.pl?

Zwolnioną przez Wojciecha Biedronia funkcję szefa działu wydarzeń i wydań lokalnych „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) objął Dariusz Burliński. Z redakcji w najbliższym czasie najprawdopodobniej zostaną zwolnieni wicenaczelni Piotr Bugajski i Joanna Niedziela oraz kierujący Fakt.pl Michał Wodziński - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wydawcy prasowi rozszerzają grupę docelową, bo ubywa młodszych czytelników

Rozszerzenie komercyjnej grupy docelowej z 16-49 lat do 16-59 to próba utrzymania przez wydawców prasy dotychczasowych zasięgów zapewnianych reklamodawcom, mimo odpływu młodszych czytelników - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych domów mediowych. więcej

 
Lisiecki: kara KNF na PMPG jest nieproporcjonalna, zagraża istnieniu ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"

W nowym numerze „Wprost” Michał M. Lisiecki, prezes kontrolującej tygodnik Platformy Mediowej Point Group, wyjaśnia, dlaczego jego zdaniem kara w wysokości 500 tys. zł nałożona na spółkę przez Komisję Nadzoru Finansowego jest skandaliczna i nieproporcjonalna do uchybienia. więcej

 
,,W Sieci" z felietonami Marty Kaczyńskiej i filmem o aferze taśmowej (wideo)

W nowym numerze „W Sieci” (Fratria) znajduje się pierwszy felieton Marty Kaczyńskiej, która zaczyna stałą współpracę z tygodnikiem. Do pisma dołączono film dokumentalny o tzw. aferze taśmowej. więcej

 
Roman Giertych chce pozywać media cytujące ,,Wprost", pozew przeciw Latkowskiemu już wysłał

Roman Giertych zapowiada, że będzie pozywał media i dziennikarzy powtarzających doniesienia „Wprost”, jakoby chciał szantażować najbogatszych Polaków, grożąc publikacją ich biografii. Przeciwko wydawcy i dziennikarzom tygodnika zaczął już składać pozwy. więcej

 
,,Motor" zdecydowanym liderem sprzedaży pism motoryzacyjnych

W kwietniu 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował „Auto Świat Poradnik”. więcej

 
,,Newsweek Historia Extra" o Powstaniu Warszawskim

W poniedziałek 14 lipca w sprzedaży pojawi się specjalne wydanie magazynu „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), które w całości poświęcono Powstaniu Warszawskiemu. więcej

 
,,Studencki świat" - nowa aplikacja od ,,Metra"

Dziennik „Metro” (Agora) udostępnił nową aplikację dla studentów na tablety, smartfony i komputery - „Studencki świat”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Wprost - 2014-07-14 Newsweek - 2014-07-14 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-07-14 Do Rzeczy - 2014-07-14 Newsweek Historia - 2014-07-13
 
Internet  
 
Nadawcy telewizyjni ze szkodą przenoszą do internetu zwyczaje z TV

- Chcę dokładnie wiedzieć, kto siedzi po drugiej stronie ekranu. Jeśli będę posiadał takie dane, będę wydawał na reklamę wideo online kilka razy więcej niż teraz - deklaruje Jakub Bierzyński z OMD. - Targetowanie widzów nie nastąpi wcześniej niż za kilka lat - uważa Marcin Pery z Cyfrowego Polsatu. więcej

 
Ponad 80 proc. polskich internautów korzysta jednocześnie z wielu ekranów i ogląda wideo na pirackich serwisach

83,2 proc. polskich internautów to multi-screenerzy, czyli osoby jednocześnie korzystające z kilku ekranów. 80 proc. miesięcznie ogląda wideo pochodzące z serwisów udostępniających treści nielegalnie, często nie mając nawet takiej świadomości - wynika z analiz IAB Polska. więcej

 
Magdalena Wasilewska-Michalska za Annę Podkowińską prezesem Trader.com

Magdalena Wasilewska-Michalska objęła funkcję prezesa - należącej do Agory - spółki Trader.com. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Podkowińską, która dalej będzie pracować w Agorze. więcej

 
Mobilna bankowość popularna wśród polskich internautów

Blisko połowa (48 proc.) dorosłych użytkowników internetu z naszego kraju korzysta z bankowości mobilnej. więcej

 
Twitter uruchamia narzędzia analityczne dla postów

Jak dotąd Twitter pozwalał na analizę zasięgu, zaangażowania i innych wskaźników w przypadku promowanych postów. Teraz rozszerzono te narzędzia na wszystkie tweety. więcej

 
Nowy klient Dropbox przesyła pliki dwukrotnie szybciej

Twórcy usługi przechowywania plików w chmurze Dropbox zapowiedzieli wprowadzenie nowej wersji swojego klienta zdolnej do znacznie szybszego przesyłania plików o dużym rozmiarze. więcej

 
FTC pozywa Amazon za zakupy mobilne zrobione przez dzieci

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) złożyła pozew sądowy przeciwko firmie Amazon. Sprawa ma związek ze zbyt łatwym dostępem do mikropłatności w aplikacjach mobilnych. więcej

 
Komisja Europejska uwolni internet. Ma to pobudzić inwestycje szerokopasmowe

Przyjęcie przez Komisję Europejską wniosku deregulacyjnego, złożonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, znacznie poprawi warunki inwestowania na rynku telekomunikacyjnym. Eksperci przewidują, że pomoże to w rozwoju internetu szerokopasmowego, a pod tym względem Polska wciąż jest w ogonie Europy. Według Europejskiej Agendy Cyfrowej do 2020 roku w kraju będzie potrzebnych ponad 9 mln nowych łączy, których wartość szacowana jest na 26 mld zł. Z tego 20 mld zł będą musiały wyłożyć firmy prywatne. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Ponad 80 proc. polskich internautów korzysta jednocześnie z wielu ekranów i ogląda wideo na pirackich serwisach

83,2 proc. polskich internautów to multi-screenerzy, czyli osoby jednocześnie korzystające z kilku ekranów. 80 proc. miesięcznie ogląda wideo pochodzące z serwisów udostępniających treści nielegalnie, często nie mając nawet takiej świadomości - wynika z analiz IAB Polska. więcej

 
Mobilna bankowość popularna wśród polskich internautów

Blisko połowa (48 proc.) dorosłych użytkowników internetu z naszego kraju korzysta z bankowości mobilnej. więcej

 
Public Relations  
 
Polscy PR-owcy pracują po godzinach, ale z radością (wideo)
 
Zofia Bugajna dyrektor zarządzającą MSL Group
 
Technologie  
 
T-Mobile: dodatkowy budżet na urządzenie w Jump! proFirma
 
Samsung zapowiada nowe układy Exynos ModAP
 
Przyszłość konsoli Xbox One pod znakiem gier
 
ZTE prezentuje projektor z funkcją hotspotu WiFi (wideo)
 
Nokia 108 Dual SIM i Samsung Galaxy Trend Plus w ofercie Multimedia Polska
 
Gospodarka  
 
Mobilna bankowość popularna wśród polskich internautów
 
Ponad połowa specjalistów i menedżerów planuje zmianę pracy
 
Skradziona karta płatnicza. Co robić, aby nie stracić pieniędzy?
 
Kto kupuje mieszkania z programu Mieszkanie dla Młodych? Najczęściej single i bezdzietni
 
Rekordowy sezon turystyczny w Polsce. Turystów przyciągają wydarzenia kulturalne i sportowe
 
Eksport rośnie szybciej niż oczekiwali eksperci, mimo kłopotów w Rosji i na Ukrainie
 
Lamborghini w Polsce. Najtańszy model Huracán LP 610-4 będzie kosztował 1 mln zł
 
Komisja Europejska uwolni internet. Ma to pobudzić inwestycje szerokopasmowe
 
Kultura/Rozrywka  
 
Maja Sablewska ambasadorką marki Carinii
 
Bartłomiej Topa w czarnej komedii "Kebab & Horoskop". "Oszukańczy spec od marketingu"
 
MTV stawia na fantasy, nakręci serial "Shannara"
 
Azealia Banks opuszcza Universal. "Byłam w piekle"
 
The Kooks pokazali "Forgive & Forget"
 
"Ambiancé" - najdłuższy film na świecie. Zobacz zapowiedź, która trwa 72 minuty
 
Koniec prac nad filmem "Szybcy i wściekli 7"
 
,,Chodź na kawę Warszawo" - pierwszy teledysk w karierze Ireny Santor
 
Gary Oldman jako szef CIA w filmie "Criminal"
 
Blog  
 
Zetesel - do nogi! - Ewaryst Fedorowicz
 
Pic na sztukę czy katolików? - ks. Artur Stopka
 
Po co mi ten cały CSR? - Marta Cała-Sturzbecher
 
,,Nic się nie stało! Polacy, nic się nie stało!" Pytanie zasadnicze, jak można obalić skandaliczne rządy Tuska i kiedy wreszcie uda się to zrobić?! - Krzysztof Czabański
 
Książka o Sewerynie Krajewskim i jego muzyce - Ewa Derlatka
 
Nasz gość  
 
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego

Pomiar multimediów i aplikacji to jeden z prężniej rozwijających się obszarów, tak w Polsce jak i na świecie. Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że choć badanie audio-wideo w naszym kraju nie jest jeszcze idealne, to w ciągu najbliższego roku uda się wypracować standard akceptowalny przez cały rynek. więcej

 
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i niezorganizowane
 
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
 
Kwestionariusz  
 
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jan Biłyk, prezes agencji Laurens Coster. więcej

 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów
 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl