|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 13 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Branża reklamowa podzielona ws. ,,Smutnego autobusu": bajka dla dorosłych bez finezji
Stylistyka bajki dziecięcej i brak happy endu w spocie „Smutny autobusu” mogą zwrócić uwagę rodziców na poruszany w nim problem. Z drugiej strony wyśmiewanie filmiku w mediach i internecie sprawia, że jego tematyka schodzi na dalszy plan - oceniają dla Wirtualenemdia.pl specjaliści z agencji reklamowych.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" nowym serialem TVP2
Katarzyna Zielińska i Ewelina Serafin zagrają w nowym serialu TVP2 pt. „O mnie się nie martw”. Prace na planie rozpoczęły się na początku lipca, a serial widzowie stacji obejrzą jesienią zamiast „Rodzinki.pl” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rząd się psuje, Sienkiewicz musi wylecieć" - RMF FM reklamuje się ,,podsłuchowo"
|
500 tys. zł kary dla wydawcy "Wprost". "Skandaliczna decyzja"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis ,,Dzisiaj"
Telewizję Republika w pierwszych dniach obecności w panelu Nielsen Audience Measurement oglądało średnio 9,7 tys. widzów. Stacja notuje najniższą oglądalność wśród wszystkich kanałów informacyjnych. Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło główne wydanie serwisu „Dzisiaj”.
więcej
|
|
UKE zaczyna konsultacje ws. ósmego multipleksu. Będą protesty przeciw TVP?
Prezes Urzędu Komisji Elektronicznej skierował do konsultacji społecznych zaproponowany przez KRRiT projekt zagospodarowania ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, który w całości mają zająć kanały Telewizji Polskiej w standardzie HD.
więcej
|
|
,,Kropka nad i" zyskała widzów. Hitem rozmowa z Bartłomiejem Sienkiewiczem
„Kropkę nad i” w minionym sezonie oglądało średnio 400 tys. widzów, o 9 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu była liderem wśród stacji newsowych. Najwięcej widzów miało wydanie z Bartłomiejem Sienkiewiczem. Wpływy z reklam wyniosły 2,41 mln zł.
więcej
|
|
Marek Piekarczyk nie będzie trenerem w ,,The Voice of Poland 5"
Marek Piekarczyk nie wystąpi w piątej edycji muzycznego formatu „The Voice of Poland”. Zamiast niego stacja chce zatrudnić wokalistę młodego pokolenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zmiany w transmisjach T-Mobile Ekstraklasy. Jeden mecz kolejki tylko w nSport
W piątek 18 lipca rusza nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy, który w tym roku transmitować będzie w całości platforma nc+. Trzy mecze każdej kolejki będą pokazywane na żywo w nSport, w tym jeden na wyłączność, a pięć spotkań trafi tylko na anteny Canal+.
więcej
|
|
Eryk Mistewicz: Media kształtują świat przyszłości poprzez wskazywanie autorytetów (opinia)
- W świecie mediów bez zasad, gdy nie stanowią one części „arystokracji rozumu”, będą padały pytania, co dalej z Januszem Korwin-Mikke w mediach. Ważniejszym jest tymczasem pytanie: co dalej z mediami? - zastanawia się Eryk Mistewicz, szef kwartalnika opinii „Nowe Media”.
więcej
|
|
Multimedia Polska udostępniają na żądanie katalog filmów Kino Świat
Sieć kablowa Multimedia Polska udostępniła swoim abonentom katalog filmów dystrybutora Kino Świat. Jest to oferta abonamentowa.
więcej
|
|
MTV stawia na fantasy, nakręci serial "Shannara"
Szefostwo MTV zamówiło realizację 10-odcinkowego serialu fantasy "Shannara” na podstawie prozy Terry'ego Brooksa.
więcej
|
|
Cykl filmów o rekinach w Puls 2
26 lipca 2014 roku Puls 2 rozpocznie emisję cyklu Rekiny Krwawe Bestie Oceanów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wydawcy prasowi rozszerzają grupę docelową, bo ubywa młodszych czytelników
Rozszerzenie komercyjnej grupy docelowej z 16-49 lat do 16-59 to próba utrzymania przez wydawców prasy dotychczasowych zasięgów zapewnianych reklamodawcom, mimo odpływu młodszych czytelników - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych domów mediowych.
więcej
|
|
Nadawcy telewizyjni ze szkodą przenoszą do internetu zwyczaje z TV
- Chcę dokładnie wiedzieć, kto siedzi po drugiej stronie ekranu. Jeśli będę posiadał takie dane, będę wydawał na reklamę wideo online kilka razy więcej niż teraz - deklaruje Jakub Bierzyński z OMD. - Targetowanie widzów nie nastąpi wcześniej niż za kilka lat - uważa Marcin Pery z Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
Maja Sablewska ambasadorką marki Carinii
Maja Sablewska, autorka nadawanego w TVN Style programu „Sablewskiej sposób na modę”, została ambasadorką i doradcą wizerunkowym marki obuwniczej Carinii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Poczta Polska reklamuje aplikację mobilną Envelo (wideo)
Wystartowała kolejna kampania reklamowa usług Envelo oferowanych przez Pocztę Polską. Akcję, prowadzoną w telewizji i na outdoorze, przygotowały firmy Blueberry i Codemedia.
więcej
|
|
Lech Pils przez trzy lata na koszulkach Lecha Poznań
Marka piwna Lech Pils (należąca do Kompanii Piwowarskiej) przez najbliższe trzy lata będzie sponsorem głównym klubu piłkarskiego Lech Poznań. Jej logo będzie znajdować się tylnej stronie koszulek zawodników tej drużyny.
więcej
|
|
Wojciech Szpor: z G7 do FCB Warsaw
Wojciech Szpor objął funkcję senior art directora w agencji FCB Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w G7, McCann Warsaw i Young & Rubicam Brands.
więcej
|
|
Małgorzata Socha w muzycznej reklamie chipsów Sunbites (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa chipsów wielozbożowych Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) z aktorką Małgorzatą Sochą w roli głównej. Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie, sklepach i na outdoorze.
więcej
|
|
Małgorzata Godlewska: z Leo Burnett Warsaw do Communication Unlimited
Małgorzata Godlewska objęła funkcję account managera w agencji reklamowej Communication Unlimited. Wcześniej pracowała m.in. w Leo Burnett Warsaw i Saatchi & Saatchi Germany.
więcej
|
|
Walka z orkiestrowym bólem w kampanii Metafenu (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa leku przeciwbólowego Metafen (produkowanego przez Polpharmę). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Ból jest bez szans!”, odpowiadają firmy K2, Propeller Film i K2 Media.
więcej
|
|
,,Podróże pełne inspiracji" w kampanii Travelist.pl (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Travelist.pl. Reklamy podkreślają, że można z nim z dużą zniżką zarezerwować pobyt w hotelu.
więcej
|
|
Ponad połowa specjalistów i menedżerów planuje zmianę pracy
Ponad 50 proc. specjalistów i menedżerów w Polsce planuje w przeciągu najbliższych miesięcy zmienić pracę, a co czwarty z nich poszukuje jej aktywnie. 24 proc. specjalistów i menedżerów z obszaru sales & marketing nie poszukuję pracy w ogóle, a 46 proc. robi to w sposób bierny - wynika z badania Antal International.
więcej
|
|
Awanse w Codemedia. Jacek Majecki group account directorem
W domu mediowym Codemedia Anna Bielińska objęła funkcję strategy managera, Weronika Rymsza - account managera, Zofia Heldwein - senior media plannera, a Jacek Majecki - group account directora.
więcej
|
|
Kina Planet Cinema i Elektronik w ofercie KinAds
Agencja KinAds rozpocznie obsługę reklamową kin Planet Cinema w Ełku oraz Elektronik w Warszawie, należące do Fundacji Edukacji i Sztuki Filmowej Macieja Ślesickiego i Bogusława Lindy Laterna Magica.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Zmiany w kierownictwie ,,Faktu". Odejdą wicenaczelni i szef Fakt.pl?
Zwolnioną przez Wojciecha Biedronia funkcję szefa działu wydarzeń i wydań lokalnych „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) objął Dariusz Burliński. Z redakcji w najbliższym czasie najprawdopodobniej zostaną zwolnieni wicenaczelni Piotr Bugajski i Joanna Niedziela oraz kierujący Fakt.pl Michał Wodziński - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wydawcy prasowi rozszerzają grupę docelową, bo ubywa młodszych czytelników
Rozszerzenie komercyjnej grupy docelowej z 16-49 lat do 16-59 to próba utrzymania przez wydawców prasy dotychczasowych zasięgów zapewnianych reklamodawcom, mimo odpływu młodszych czytelników - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych domów mediowych.
więcej
|
|
Lisiecki: kara KNF na PMPG jest nieproporcjonalna, zagraża istnieniu ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"
W nowym numerze „Wprost” Michał M. Lisiecki, prezes kontrolującej tygodnik Platformy Mediowej Point Group, wyjaśnia, dlaczego jego zdaniem kara w wysokości 500 tys. zł nałożona na spółkę przez Komisję Nadzoru Finansowego jest skandaliczna i nieproporcjonalna do uchybienia.
więcej
|
|
,,W Sieci" z felietonami Marty Kaczyńskiej i filmem o aferze taśmowej (wideo)
W nowym numerze „W Sieci” (Fratria) znajduje się pierwszy felieton Marty Kaczyńskiej, która zaczyna stałą współpracę z tygodnikiem. Do pisma dołączono film dokumentalny o tzw. aferze taśmowej.
więcej
|
|
Roman Giertych chce pozywać media cytujące ,,Wprost", pozew przeciw Latkowskiemu już wysłał
Roman Giertych zapowiada, że będzie pozywał media i dziennikarzy powtarzających doniesienia „Wprost”, jakoby chciał szantażować najbogatszych Polaków, grożąc publikacją ich biografii. Przeciwko wydawcy i dziennikarzom tygodnika zaczął już składać pozwy.
więcej
|
|
,,Motor" zdecydowanym liderem sprzedaży pism motoryzacyjnych
W kwietniu 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował „Auto Świat Poradnik”.
więcej
|
|
,,Newsweek Historia Extra" o Powstaniu Warszawskim
W poniedziałek 14 lipca w sprzedaży pojawi się specjalne wydanie magazynu „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), które w całości poświęcono Powstaniu Warszawskiemu.
więcej
|
|
,,Studencki świat" - nowa aplikacja od ,,Metra"
Dziennik „Metro” (Agora) udostępnił nową aplikację dla studentów na tablety, smartfony i komputery - „Studencki świat”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nadawcy telewizyjni ze szkodą przenoszą do internetu zwyczaje z TV
- Chcę dokładnie wiedzieć, kto siedzi po drugiej stronie ekranu. Jeśli będę posiadał takie dane, będę wydawał na reklamę wideo online kilka razy więcej niż teraz - deklaruje Jakub Bierzyński z OMD. - Targetowanie widzów nie nastąpi wcześniej niż za kilka lat - uważa Marcin Pery z Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
Ponad 80 proc. polskich internautów korzysta jednocześnie z wielu ekranów i ogląda wideo na pirackich serwisach
83,2 proc. polskich internautów to multi-screenerzy, czyli osoby jednocześnie korzystające z kilku ekranów. 80 proc. miesięcznie ogląda wideo pochodzące z serwisów udostępniających treści nielegalnie, często nie mając nawet takiej świadomości - wynika z analiz IAB Polska.
więcej
|
|
Magdalena Wasilewska-Michalska za Annę Podkowińską prezesem Trader.com
Magdalena Wasilewska-Michalska objęła funkcję prezesa - należącej do Agory - spółki Trader.com. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Podkowińską, która dalej będzie pracować w Agorze.
więcej
|
|
Mobilna bankowość popularna wśród polskich internautów
Blisko połowa (48 proc.) dorosłych użytkowników internetu z naszego kraju korzysta z bankowości mobilnej.
więcej
|
|
Twitter uruchamia narzędzia analityczne dla postów
Jak dotąd Twitter pozwalał na analizę zasięgu, zaangażowania i innych wskaźników w przypadku promowanych postów. Teraz rozszerzono te narzędzia na wszystkie tweety.
więcej
|
|
Nowy klient Dropbox przesyła pliki dwukrotnie szybciej
Twórcy usługi przechowywania plików w chmurze Dropbox zapowiedzieli wprowadzenie nowej wersji swojego klienta zdolnej do znacznie szybszego przesyłania plików o dużym rozmiarze.
więcej
|
|
FTC pozywa Amazon za zakupy mobilne zrobione przez dzieci
Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) złożyła pozew sądowy przeciwko firmie Amazon. Sprawa ma związek ze zbyt łatwym dostępem do mikropłatności w aplikacjach mobilnych.
więcej
|
|
Komisja Europejska uwolni internet. Ma to pobudzić inwestycje szerokopasmowe
Przyjęcie przez Komisję Europejską wniosku deregulacyjnego, złożonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, znacznie poprawi warunki inwestowania na rynku telekomunikacyjnym. Eksperci przewidują, że pomoże to w rozwoju internetu szerokopasmowego, a pod tym względem Polska wciąż jest w ogonie Europy. Według Europejskiej Agendy Cyfrowej do 2020 roku w kraju będzie potrzebnych ponad 9 mln nowych łączy, których wartość szacowana jest na 26 mld zł. Z tego 20 mld zł będą musiały wyłożyć firmy prywatne.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|