|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 15 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP straciła na mundialu
Średnio 3 mln osób oglądało na głównych antenach TVP tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej w Brazylii. To nieco mniej niż cztery lata temu śledziło mundial w RPA, ale zdecydowanie większą widownią cieszył się finał. Wzrosły wpływy z reklam, ale impreza była deficytowa dla TVP.
więcej
|
|
Joanna Kulig w prawniczym serialu TVP2 ,,O mnie się nie martw"
Jesienią w ramówce TVP2 pojawi się nowy serial komediowy. „O mnie się nie martw”, który będzie emitowany zamiast „Rodzinki.pl”. Główne role zagrają w nim Joanna Kulig i Stefan Pawłowski, a w obsadzie znaleźli się również m.in. Katarzyna Maciąg i Andrzej Zieliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kaliszuk i Przybylski w drugiej edycji show ,,Twoja twarz brzmi znajomo", ruszyły zdjęcia
Endemol Polska w zeszłym tygodniu zaczął realizację drugiej serii programu rozrywkowego Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Produkcja ujawniła, że dwoma ostatnimi uczestnikami show są Marek Kaliszuk i Marcin Przybylski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Warsaw Shore 2" hitem MTV Polska. W planach trzecia edycja
Drugą edycję „Warsaw Shore” oglądało średnio 160 tys. widzów. W czasie emisji programu MTV Polska pokonała swoich wszystkich głównych konkurentów i miała kilkanaście razy wyższe udziały od średnich dobowych.
więcej |
|
,,Do Rzeczy" promuje się jako ,,najmłodszy tygodnik opinii"
Na okładce tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) pojawił się slogan „Najmłodszy tygodnik opinii”. To kolejny tytuł z segmentu, po „Polityce”, „W Sieci” i „Wprost”, wprowadzający hasło okładkowe.
więcej |
|
Bojkot medialny Janusza Korwin-Mikkego? ,,Albo na stałe, albo wcale" (opinie)
- My, dziennikarze nie bardzo wiemy jak tę żabę zjeść, bo ona nam się wymknęła spod kontroli. Jeżeli wprowadzamy blokadę medialną to niech ona będzie trwała, żeby za pół roku to co się teraz mówi o jego chamskim zachowaniu i braku kultury było nadal aktualne - bojkot mediów wobec Janusza Korwin-Mikkego oceniają Katarzyna Kolenda-Zaleska, Ewa Wanat i Beata Grabarczyk.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jedynka z najsłabszym wynikiem w historii. VOX FM mocno do góry
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w II kwartale 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym. Dużo straciła również Jedynka, która zanotowała najniższy udział w historii - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Branża reklamowa podzielona ws. ,,Smutnego autobusu": bajka dla dorosłych bez finezji
Stylistyka bajki dziecięcej i brak happy endu w spocie „Smutny autobusu” mogą zwrócić uwagę rodziców na poruszany w nim problem. Z drugiej strony wyśmiewanie filmiku w mediach i internecie sprawia, że jego tematyka schodzi na dalszy plan - oceniają dla Wirtualenemdia.pl specjaliści z agencji reklamowych.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" nowym serialem TVP2
|
,,Rząd się psuje, Sienkiewicz musi wylecieć" - RMF FM reklamuje się ,,podsłuchowo"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP straciła na mundialu
Średnio 3 mln osób oglądało na głównych antenach TVP tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej w Brazylii. To nieco mniej niż cztery lata temu śledziło mundial w RPA, ale zdecydowanie większą widownią cieszył się finał. Wzrosły wpływy z reklam, ale impreza była deficytowa dla TVP.
więcej
|
|
Joanna Kulig w prawniczym serialu TVP2 ,,O mnie się nie martw"
Jesienią w ramówce TVP2 pojawi się nowy serial komediowy. „O mnie się nie martw”, który będzie emitowany zamiast „Rodzinki.pl”. Główne role zagrają w nim Joanna Kulig i Stefan Pawłowski, a w obsadzie znaleźli się również m.in. Katarzyna Maciąg i Andrzej Zieliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kaliszuk i Przybylski w drugiej edycji show ,,Twoja twarz brzmi znajomo", ruszyły zdjęcia
Endemol Polska w zeszłym tygodniu zaczął realizację drugiej serii programu rozrywkowego Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Produkcja ujawniła, że dwoma ostatnimi uczestnikami show są Marek Kaliszuk i Marcin Przybylski.
więcej
|
|
,,Warsaw Shore 2" hitem MTV Polska. W planach trzecia edycja
Drugą edycję „Warsaw Shore” oglądało średnio 160 tys. widzów. W czasie emisji programu MTV Polska pokonała swoich wszystkich głównych konkurentów i miała kilkanaście razy wyższe udziały od średnich dobowych.
więcej
|
|
Nowy dekoder Wifibox+ z kartą sieciową w ofercie platformy nc+
Platforma nc+ na przełomie lipca i sierpnia br. wprowadzi do swojej oferty nowy dekoder Wifibox+. Z kolei klientom posiadającym urządzenia bez wbudowanej karty sieciowej operator zaoferuje moduł Wi-Fi.
więcej
|
|
Olga Bołądź zagra w serialu ,,Lekarze"
Trwają prace na planie piątego sezonu produkcji TVN „Lekarze”. W serialu pojawi się nowa bohaterka, którą zagra Olga Bołądź.
więcej
|
|
Karol Kowalek dyrektorem finansowym Kino Polska TV
Karol Kowalek objął nowo utworzone stanowisko dyrektora finansowego w Grupie Kino Polska TV, nadawcy m.in. stacji Kino Polska i Filmbox - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 liderem oglądalności w zeszłym tygodniu. TVP2 poniżej 9 proc.
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
10,5 mln osób oglądało finał mundialu Niemcy-Argentyna
Średnio 10,5 mln widzów śledziło w niedzielny wieczór finał Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii, w którym Niemcy pokonali Argentynę. Był to najchętniej oglądany mecz tegorocznego mundialu.
więcej
|
|
Peter Capaldi jako Doktor Who (zobacz wideo)
W internecie pojawiła się pierwsza oficjalna zapowiedź ósmego sezonu serialu "Doctor Who".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Kartą też się opłaca. I kropka" - Biedronka reklamuje płatności kartą (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa informująca o możliwości płaceniu kartą w sklepach Biedronka. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kartą też się opłaca. I kropka”, przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising, OTO Film i MEC.
więcej
|
|
Michał Adamczyk executive producerem w Microsoft Polska
Michał Adamczyk, były dyrektor multimediów w G+J Polska, od lipca br. objął nowo utworzone stanowisko execuitive producera w firmie Microsoft Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tu polska innowacja ma swój początek" w kampanii Grupy Adamed (wideo)
W telewizji zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy farmaceutycznej Grupa Adamed. Spot na potrzeby akcji, prowadzonej pod hasłem „Tu polska innowacja ma swój początek”, przygotowała agencja Defacto Event Factory.
więcej
|
|
Adidas podpisał rekordowy kontrakt sponsorski z Manchesterem United na 750 mln funtów
Manchester United i producent odzieży sportowej Adidas podpisały rekordowy - opiewający na kwotę 75 mln funtów rocznie - kontrakt sponsorski.
więcej
|
|
Piotr Nalepa dyrektorem marketingu Grupy Edukacyjnej
Piotr Nalepa objął stanowisko dyrektora marketingu Grupy Edukacyjnej.
więcej
|
|
Polskie Radio podwyższa ceny reklam
Od 28 lipca wzrosną ceny reklam emitowanych na antenach Polskiego Radia.
więcej
|
|
Małgorzata Szelenbaum: z Atmedia do grupy ClickAd
Małgorzata Szelenbaum dołączyła do zespołu grupy ClickAd, gdzie została pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży. Jest to nowe stanowisko w strukturach holdingu.
więcej
|
|
Tiger Restart i Mental reklamowane ,,na ciężkie poranki, na koncentrację"
Wystartowała outdoorowa kampania reklamowa dwóch wersji napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice): Restart i Mental. Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam Poland i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Barbara Berkan nowym client service directorem w OS3
Barbara Berkan dołączyła do zespołu agencji OS3, gdzie objęła stanowisko client service directora. Jest odpowiedzialna za zarządzanie działem obsługi klienta.
więcej
|
|
POS Media Poland z działem promocyjnym
Agencja POS Media Poland, zajmująca się reklamą indoorową, wyodrębniła w swoich strukturach dział odpowiadający za realizację akcji promocyjnych.
więcej
|
|
Allegro inspiracjami i cenami reklamuje ofertę dla domu i zdrowia
Pod hasłem „Kiedy coś Cię zainspiruje, sprawdź ile na Allegro kosztuje” zaczęła się kampania reklamowa oferty z kategorii Dom i Zdrowie w serwisie Allegro.pl. Akcja jest prowadzona w internecie.
więcej
|
|
zanox: 7 awansów i 5 nowych osób, Mateusz Łukianiuk na czele advertiser sales
Spore zmiany kadrowe nastąpiły ostatnio w polskim oddziale zanox. Siedem osób awansowało na nowe stanowisko, a pięć nowych dołączyło do firmy. Ponadto przeprowadziła się ona do nowego, większego biura.
więcej
|
|
Opel kontynuuje kampanię promującą samochody z fabryczną instalacją LPG
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej koncernu General Motors Poland, promującej samochody Opel z fabryczną instalacją LPG. Za działania, obejmujące nośniki OOH, odpowiada grupa Dentsu Aegis Network, dom mediowy Carat i agencja Posterscope.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Do Rzeczy" promuje się jako ,,najmłodszy tygodnik opinii"
Na okładce tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) pojawił się slogan „Najmłodszy tygodnik opinii”. To kolejny tytuł z segmentu, po „Polityce”, „W Sieci” i „Wprost”, wprowadzający hasło okładkowe.
więcej
|
|
Bojkot medialny Janusza Korwin-Mikkego? ,,Albo na stałe, albo wcale" (opinie)
- My, dziennikarze nie bardzo wiemy jak tę żabę zjeść, bo ona nam się wymknęła spod kontroli. Jeżeli wprowadzamy blokadę medialną to niech ona będzie trwała, żeby za pół roku to co się teraz mówi o jego chamskim zachowaniu i braku kultury było nadal aktualne - bojkot mediów wobec Janusza Korwin-Mikkego oceniają Katarzyna Kolenda-Zaleska, Ewa Wanat i Beata Grabarczyk.
więcej
|
|
,,Fakt" odpowiada Sikorskiemu: zdjęcia posiadłości były w magazynach lifestylowych, pokazują zamożność
- Zdjęcia posiadłości i wnętrz domu ministra Sikorskiego są publicznie znane dzięki sesjom fotograficznym dla magazynów lifestylowych. Ilustrowały artykuł o zamożności ministra Sikorskiego, który odmawia zwrotu kosztów za prywatną kolację - tak wydawca „Faktu” odpowiada na zarzuty Radosława Sikorskiego.
więcej
|
|
Jacek Makowski dyrektorem nowych produktów ogłoszeniowych Grupy Polskapresse
Jacek Makowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora nowych produktów ogłoszeniowych w firmach Polskapresse i Media Regionalne.
więcej
|
|
,,PC Format" liderem pism komputerowych. ,,PC World" o 43 proc. w dół
W kwietniu 2014 roku liderem sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „PC Format”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC World”.
więcej
|
|
Radosław Sikorski: dron ,,Faktu" naruszył moją prywatność, zawiadamiam prokuraturę
Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski twierdzi, że niedawno nad jego domem krążył samolot bezzałogowy z kamerami przysłany przez „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Polityk złożył w tej sprawie doniesienie do prokuratury.
więcej
|
|
Ruszyła mobilna wersja serwisu Fakt.pl i SMS-owy serwis newsowy za 1 zł dziennie
Ringier Axel Springer uruchomił mobilną wersję serwisu internetowego Fakt.pl. - Doskonalimy wszystkie kanały dotarcia do odbiorców, a serwis mobilny ma w tym procesie kluczowe znaczenie - mówi Robert Feluś, redaktor naczelny „Faktu”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|