Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 16 Lipca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dziennikarze: publikowanie podsłuchów tylko w społecznym interesie

Za publikowaniem podsłuchiwanych rozmów powinien zawsze stać interes społeczny - uznały Towarzystwo Dziennikarskie i SDRP w deklaracji odnoszącej się do publikacji tygodnika "Wprost". Deklaracji nie podpisało SDP, choć brało udział w jej przygotowaniu i zgadza się co do meritum. więcej

 
Na Ask.fm najwięcej kobiet, nastolatków i osób ze wsi (analiza)

Wśród polskich użytkowników serwisu Ask.fm ponad 60 proc. to kobiety, ponad dwie trzecie - osoby mające poniżej 25 lat, a mniej więcej połowa mieszka na wsi. W ciągu roku spadki popularności witryna zanotowała tylko wśród osób starszych i z dużych miast. więcej

 
Polska wersja ,,Gogglebox" jesienią w TTV

Telewizja TTV szykuje do jesiennej ramówki polską edycję brytyjskiego reality-show „Gogglebox”-  dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie trwają poszukiwania uczestników do programu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Staż w Zespole PR

nc+ poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Data Analyst

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner Buyer

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta Zespołu Literackiego

FOX International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
Acquisitions Supervisor

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Agencja cyfrowego marketingu poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Manager

Internetowy Dom Mediowy Net poszukuje osoby na stanowisko
Performance Specialist

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Google rządzi na rynku reklamy online, Microsoft pokona Yahoo!

Google ma ponad 30-proc. udział w globalnym przychodzie z internetowej reklamy i jest zdecydowanym liderem rynku. Drugi jest Facebook, a Yahoo! straci w tym roku trzecią pozycję na rzecz Microsoft - prognozuje firma eMarketer. więcej

 
,,Fakt" najchętniej czytanym dziennikiem. Pierwsze dane dla grupy 16-59 lat

„Fakt” pozostaje najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce, zwiększając przewagę nad „Gazetą Wyborczą” - wynika z badania PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa. więcej

 
Edelman i Weber Shandwick najlepiej zarabiającymi agencjami PR na świecie

Edelman i Weber Shandwick powiększyły swoją przewagę w opracowywanym przez The Holmes Report rankingu najlepiej zarabiających na świecie agencji PR. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jedynka z najsłabszym wynikiem w historii. VOX FM mocno do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w II kwartale 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym. Dużo straciła również Jedynka, która zanotowała najniższy udział w historii - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Branża reklamowa podzielona ws. ,,Smutnego autobusu": bajka dla dorosłych bez finezji

Stylistyka bajki dziecięcej i brak happy endu w spocie „Smutny autobusu” mogą zwrócić uwagę rodziców na poruszany w nim problem. Z drugiej strony wyśmiewanie filmiku w mediach i internecie sprawia, że jego tematyka schodzi na dalszy plan - oceniają dla Wirtualenemdia.pl specjaliści z agencji reklamowych. więcej

,,O mnie się nie martw" nowym serialem TVP2
,,Rząd się psuje, Sienkiewicz musi wylecieć" - RMF FM reklamuje się ,,podsłuchowo"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polska wersja ,,Gogglebox" jesienią w TTV

Telewizja TTV szykuje do jesiennej ramówki polską edycję brytyjskiego reality-show „Gogglebox”-  dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie trwają poszukiwania uczestników do programu. więcej

 
Ewa Ewart nakręciła film o Powstaniu Warszawskim. ,,Zdobyć miasto" w TVN24

TVN24 pod koniec lipca br. pokaże film dokumentalny Ewy Ewart opowiadający o bohaterach Powstania Warszawskiego. - Udało mi w tej produkcji zebrać wszystkich najważniejszych aktorów tego wydarzenia, zarówno z Polski jak i zagranicy - mówi w rozmowie z nami dokumentalistka. więcej

 
Mecze Ekstraklasy kibice obejrzą również w internecie

W piątek 18 lipca startuje nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy. Mecze będą pokazywane na kanałach sportowych platformy nc+ (Canal+ Sport, Canal+ Family i nSport) oraz w internecie. więcej

 
Polo TV liderem kanałów muzycznych. Disco Polo Music w czołówce

W czerwcu 2014 roku liderem oglądalności wśród kanałów muzycznych było Polo TV. Największy wzrost odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV. Tuż za podium uplasowało się Disco Polo Music. więcej

 
Maria Szabłowska i Krzysztof Szewczyk znów w TVP. Ruszyła ,,Latoteka"

Telewizyjna Jedynka rozpoczęła emisję wakacyjnego programu muzycznego „Latoteka”. Jego gospodarzami są Maria Szabłowska i Krzysztof Szewczyk, w przeszłości prowadzący „Wideotekę dorosłego człowieka”. więcej

 
,,Kawa na ławę" zyskała widzów. TVN24 z dużą przewagą nad TVP Info

W minionym sezonie „Kawę na ławę” Bogdana Rymanowskiego śledziło średnio 574 tys. widzów, o 21 tys. więcej niż rok wcześniej. Program dał stacji pozycję zdecydowanego lidera wśród kanałów informacyjnych. więcej

 
Maria Sadowska rezygnuje z udziału w ,,The Voice of Poland"

Maria Sadowska poinformowała, że nie wystąpi w piątej edycji muzycznego show TVP2 „The Voice of Poland”. Wokalistka i reżyserka zasiadała w fotelu trenera w dwóch seriach tego programu. więcej

 
Polsat Film HD w ofercie UPC Polska

Kanał Polsat Film HD dołączył do oferty telewizji cyfrowej sieci kablowej UPC Polska. więcej

 
Vox Music TV od sierpnia z reklamami

Kanał muzyczny Vox Music TV od 1 sierpnia br. rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie broker IDMnet wchodzący w skład Grupy ZPR, będącej właścicielem stacji. więcej

 
Beata Grabarczyk: Blokada medialna wobec Korwin-Mikkego to szczyt hipokryzji

Nawoływanie do bojkotu to, moim zdaniem, szczyt hipokryzji. Najpierw zaprasza się Janusza Korwin-Mikkego do programów telewizyjnych, pokazuje się go tam gdzie można, bo podnosi oglądalność, a potem wprowadza się blokadę medialną - ocenia Beata Grabarczyk, szefowa anteny Polsat News+. więcej

 
 
Radio  
 
VOX FM wygrywa z Jedynką w Trójmieście, w górę Złote Przeboje i Radio Gdańsk

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Google rządzi na rynku reklamy online, Microsoft pokona Yahoo!

Google ma ponad 30-proc. udział w globalnym przychodzie z internetowej reklamy i jest zdecydowanym liderem rynku. Drugi jest Facebook, a Yahoo! straci w tym roku trzecią pozycję na rzecz Microsoft - prognozuje firma eMarketer. więcej

 
Beata Turlejska-Zduńczyk: Jako hostessa byłam dobra :)

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO agencji Lemon Sky JWT. więcej

 
PHD Media Direction z budżetem mediowym Wizz Air

Dom mediowy PHD Media Direction (należący do Grupy OMD) wygrał przetarg na obsługę mediową linii lotniczych Wizz Air na 35 rynkach, m.in. w Polsce. więcej

 
Orzeźwienie na pustyni reklamuje Tymbark (wideo)

Do emisji w telewizji i internecie trafiła nowa reklama napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice). Kampanię przygotowały firmy 21 East i Mindshare Polska. więcej

 
Tragedia imprezowiczów w kampanii ,,Alkohol za kierownicą - nie zgadzam się!" (wideo)

W województwie zachodniopomorskim rozpoczęła się kampania społeczna „Alkohol za kierownicą - nie zgadzam się!” przestrzegająca przed prowadzeniem samochodu pod wpływem alkoholu. Akcję przygotowała agencja Mojotribe. więcej

 
Legia Warszawa bliska przedłużenia umowy sponsorskiej z Pepsi

W przyszłym tygodniu Legia Warszawa ma przedłużyć umowę sponsorską z Pepsi-Cola General Bottlers Poland, w ramach której stadion klubu nosi nazwę Pepsi Arena, a oficjalnym napojem drużyny jest Gatorade. więcej

 
Maciej Niepsuj: z Codemedia na buying directora w Lowe Media

Maciej Niepsuj objął funkcję buying directora w domu mediowym Lowe Media. Wcześniej pracował w Codemedia i Polsat Media. więcej

 
Dawid Skalny account managerem w Sparc Media Polska

Do zespołu polskiego oddziału agencji Sparc Media dołączył Dawid Skalny, gdzie objął stanowisko account managera. więcej

 
,,#Jak dziewczyna" komplementem w kampanii Always (wideo)

Startuje globalna wizerunkowa kampania reklamowa podpasek i wkładek Always (produkowanych przez Procter & Gamble), która ma dodać pewności siebie dojrzewającym nastoletnim dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny. więcej

 
,,Twarze przedsiębiorczości" promują Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Rozpoczęła się kampania społeczna „Twarze przedsiębiorczości” nawiązująca do motywu przewodniego tegorocznego Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Celem akcji jest promocja pozytywnego wizerunku osób prowadzących firmy. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Old Spice: soccer inXpress: protect your shipment Verizon: don't text and drive. Garagista: all beer Sweet Baby Ray's: barbecue sauce
 
Prasa  
 
Dziennikarze: publikowanie podsłuchów tylko w społecznym interesie

Za publikowaniem podsłuchiwanych rozmów powinien zawsze stać interes społeczny - uznały Towarzystwo Dziennikarskie i SDRP w deklaracji odnoszącej się do publikacji tygodnika "Wprost". Deklaracji nie podpisało SDP, choć brało udział w jej przygotowaniu i zgadza się co do meritum. więcej

 
,,Fakt" najchętniej czytanym dziennikiem. Pierwsze dane dla grupy 16-59 lat

„Fakt” pozostaje najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce, zwiększając przewagę nad „Gazetą Wyborczą” - wynika z badania PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa. więcej

 
,,Moje Mieszkanie" nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich

W kwietniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Dom & Wnętrze”, z kolei najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2014-07-16 Polityka - 2014-07-16 Mam ogród - 2014-07-16 Polonia Christiana - 2014-07-15 Nowa Fantastyka - 2014-07-15
 
Internet  
 
Na Ask.fm najwięcej kobiet, nastolatków i osób ze wsi (analiza)

Wśród polskich użytkowników serwisu Ask.fm ponad 60 proc. to kobiety, ponad dwie trzecie - osoby mające poniżej 25 lat, a mniej więcej połowa mieszka na wsi. W ciągu roku spadki popularności witryna zanotowała tylko wśród osób starszych i z dużych miast. więcej

 
Google rządzi na rynku reklamy online, Microsoft pokona Yahoo!

Google ma ponad 30-proc. udział w globalnym przychodzie z internetowej reklamy i jest zdecydowanym liderem rynku. Drugi jest Facebook, a Yahoo! straci w tym roku trzecią pozycję na rzecz Microsoft - prognozuje firma eMarketer. więcej

 
Onet odświeżył VoD.pl

Ruszyła nowa wersja należącego do Grupy Onet.pl serwisu VoD.pl. Witryna została m.in. dostosowana do wyświetlania na ekranach urządzeń mobilnych. więcej

 
Yahoo!: w II kw. przychód i zysk w dół

Yahoo! ma za sobą kolejny słaby kwartał, zakończony zarówno spadkiem przychodu, jak i zysku. więcej

 
LinkedIn przejmuje Newsle

Działająca na podobnej zasadzie co Google Alerts usługa Newsle została przejęta przez serwis społecznościowy LinkedIn. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Grupa IQS kupuje od Gemiusa za 1,3 mln zł Interaktywny Instytut Badań Rynkowych

Grupa IQS (należąca do holdingu Mediacap) przejęła od Gemiusa całościowe udziały Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. Wartość transakcji maksymalnie wyniesie 1,3 mln zł. więcej

 
Polacy najbardziej ufają prezydentowi, duży spadek Radosława Sikorskiego

Prezydent Bronisław Komorowski cieszy się zaufaniem 74 proc. badanych, premier Donald Tusk - 37 proc., a marszałek Sejmu Ewa Kopacz - 35 proc. - wynika z sondażu CBOS. W ciągu miesiąca o 15 punktów proc. spadły notowania szefa MSZ Radosława Sikorskiego. więcej

 
Public Relations  
 
Edelman i Weber Shandwick najlepiej zarabiającymi agencjami PR na świecie
 
Marka pracodawcy w cenie - o employer brandingu
 
Garden of Words obsłuży Pasaże Tesco
 
Technologie  
 
Microsoft zaczyna aktualizację smartfonów Nokia Lumia do Lumia Cyan (wideo)
 
Procesory Apple A8 z dwoma rdzeniami o taktowaniu 2 GHz
 
Samsung Galaxy Note 4 ze skanerem tęczówki oka?
 
Microsoft zapowiada obniżki cen tabletów i komputerów z Windowsem
 
Popularność Chromebooków zmusza Della do wstrzymania sprzedaży detalicznej
 
LG Tone+ - bezprzewodowy zestaw słuchawkowy do smartfonów od LG
 
Gospodarka  
 
LOT zaczyna współpracę z Eurolotem. Czas na code-share
 
Wzrost cen wódki i papierosów ratuje nas przed deflacją
 
Realne zyski z lokat najniżej od półtora roku
 
Specjalne pasy dla kierowców aut osobowych przy punktach poboru opłat na autostradach
 
Rekordowo długi sezon truskawek, Nawet o jedną szóstą mniej jabłek
 
Warszawiacy krytykują transport i hałas, ale szczęśliwsi niż mieszkańcy Paryża
 
Specjalne strefy ekonomiczne będą przyciągać małe i średnie firmy
 
Rośnie polski eksport do Azji Południowej i Afryki
 
Inteligentne domy powszechniejsze, ale nadal obawiamy się o bezpieczeństwo
 
Kultura/Rozrywka  
 
Jamiroquai we wrześniu wystąpi na Stadionie Narodowym
 
Światowe gwiazdy wystąpią latem w Polsce
 
Kurt Russell zagra w "Hateful Eight", nowym filmie Quentina Tarantino
 
"Blacc Hollywood" - nowy album Wiza Khalifa
 
R. Kelly szykuje klubowy krążek
 
Daniel Radcliffe jak diabeł w filmie "Horns"
 
Jason Patric i Bruce Willis w filmie "The Prince"
 
Blog  
 
Minister Ch... D... Sienkiewicz, gdyby rzeczywiście ruszył d... i poszedł nie tylko do knajpy, żeby jeść i pić za państwowe, to by zobaczył jak niekompetentne są podległe mu służby - Krzysztof Czabański
 
Genialny design Whirlpool! Ale czy genialne Customer Experience? - Janusz Kamieński
 
Zetesel - do nogi! - Ewaryst Fedorowicz
 
Pic na sztukę czy katolików? - ks. Artur Stopka
 
Po co mi ten cały CSR? - Marta Cała-Sturzbecher
 
Nasz gość  
 
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego

Pomiar multimediów i aplikacji to jeden z prężniej rozwijających się obszarów, tak w Polsce jak i na świecie. Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że choć badanie audio-wideo w naszym kraju nie jest jeszcze idealne, to w ciągu najbliższego roku uda się wypracować standard akceptowalny przez cały rynek. więcej

 
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i niezorganizowane
 
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
 
Kwestionariusz  
 
Beata Turlejska-Zduńczyk: Jako hostessa byłam dobra :)

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO agencji Lemon Sky JWT. więcej

 
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce
 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl