|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 17 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Będzie charytatywny mecz piłkarski TVN kontra TVP?
W tym roku nie odbędzie się piłkarski mecz charytatywny między drużyną TVN a reprezentacją Sejmu RP. Zamiast z politykami, gwiazdy TVN zagrają prawdopodobnie z drużyną Telewizji Polskiej - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Katarzyna Dowbor poprowadzi program o zdrowiu w Polsat Cafe
W jesiennej ramówce kanału Polsat Cafe znajdzie się nowy program o tematyce zdrowotnej. Jego gospodynią będzie Katarzyna Dowbor - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP wybrała uczestników show ,,Rolnik szuka żony", 2 tys. zgłoszeń od kobiet
Trwają zdjęcia do pierwszego sezonu nowego programu TVP1 „Rolnik szuka żony”. Wybrano już pięciu uczestników, którzy poszukiwać będą w show swoich życiowych partnerek. Chętnych na zostanie żoną rolnika jest ponad dwa tysiące kobiet.
więcej
|
|
TV Republika z nową oprawą graficzną (foto)
Kanał informacyjno-publicystyczny Telewizja Republika zyskał nową oprawę graficzną. Po jej wprowadzeniu stacja upodobniła się do innych kanałów newsowych.
więcej
|
|
Time Warner nie chce fuzji z koncernem Murdocha za 80 mld dol.
Time Warner, właściciel m.in. stacji HBO, CNN i Cartooon Network, odrzucił propozycję przejęcia przez - należący do Ruperta Murdocha - koncern 21st Century Fox. Oferta opiewała na 80 mld dolarów.
więcej
|
|
,,Piaskiem po oczach" przegrało z TVP Info. Hitem rozmowa ze Zbigniewem Jakubasem
W minionym sezonie „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 270 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych, ale pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 685 tys. zł.
więcej
|
|
Bartosz Hojka, Tomasz Jagiełło i Grzegorz Kossakowski w radzie nadzorczej Stopklatki
Bartosz Hojka, Tomasz Jagiełło i Grzegorz Kossakowski to nowi przedstawiciele Agory w radzie nadzorczej spółki Stopklatka SA, nadawcy naziemnej stacji Stopklatka TV. Nowym członkiem rady ze strony Kino Polska TV został Marcin Kowalski.
więcej
|
|
HBO zdradza szczegóły piątego sezonu serialu "Gra o tron"
Stacja HBO ogłosiła nazwiska pięciu reżyserów, którzy zajmą się realizacją 10 odcinków nadchodzącego piątego sezonu serialu "Gra o tron".
więcej
|
|
,,Faking it" i ,,Happyland" nowościami wrześniowej ramówki MTV Polska
We wrześniu 2014 roku MTV Polska rozpocznie emisję dwóch nowych seriali: „Faking it” i „Happyland”. Ponadto stacja pokaże nowe odcinki takich produkcji jak „Cathish”, „Dopasowani” i „Inna”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Legia, Lech i Lechia na czele biznesowego rankingu polskich klubów piłkarskich
Legia Warszawa zwyciężyła w biznesowym rankingu polskich klubów piłkarskich opublikowanym w szóstej edycji raportu „Ekstraklasa piłkarskiego biznesu”, przygotowanym przez spółkę Ekstraklasa SA i firmę doradczą EY.
więcej
|
|
Iwona Doktorowicz-Dudek za Piotra Jurjewicza wiceprezesem ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej
Iwona Doktorowicz-Dudek objęła funkcję wiceprezesa ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej. Pełniący poprzednio to stanowisko Piotr Jurjewicz będzie pracował w kontrolującej firmę Grupie SABMiller jako consumer integrated marketing director w Ameryce Łacińskiej.
więcej
|
|
,,Wybieraj pasty świadomie" - uśmiechy internautów w kampanii Sensodyne (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa specjalistycznych past do zębów Sensodyne (produkowanych przez GlaxoSmithKline) oparta na internetowym konkursie. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wybieraj pasty świadomie”, przygotował i realizuje MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Value Media i WeLoveAds wypromują Liberty Direct w Google
Dom mediowy Value Media i agencja WeLoveAds (należące do Group One) wygrały przetarg na obsługę reklamową Liberty Direct w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google.
więcej
|
|
,,Startuj po nagrody" w promocji L'Oréal Men Expert
Wystartowała loteria pod hasłem „Startuj po nagrody” promująca kosmetyki L’Oréal Men Expert (produkowane przez L’Oréal Polska). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
|
Komiksowe ,,Życie Alexa" promuje wódkę Absolut
Ruszyła internetowa kampania reklamowa wódki Absolut utrzymana w konwencji komiksu o architekcie Alexie. W jej ramach organizowany jest casting na bohaterów animacji. Akcję przygotowały agencja IQ Marketing.
więcej
|
|
Mariusz Walczak i Ewelina Roguska w Consulting & More
Do zespołu agencji Consulting & More dołączyli Mariusz Walczak, który objął stanowisko account managera, oraz Ewelina Roguska - junior account executive.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Secret Service" zebrał już 116 tys. zł od fanów na powrót na rynek
Wydawca reaktywowanego magazynu „Secret Service” zdecydował się na sfinansowanie powrotu tytułu na rynek za pomocą crowdfundingu. Fani pisma wpłacili już na jego start prawie 116 tys. zł.
więcej
|
|
Ernst & Young i PMPG spierają się, czy ze sobą współpracowały
Firma Ernst & Young zaprzecza, by doradzała Platformie Mediowej Point Group przy sporządzeniu sprawozdań finansowych zakwestionowanych przez KNF. Wydawca „Wprost” zapewnia jednak, że taka współpraca z Ernst & Young miała miejsce i ujawnia dokument jej dotyczący.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa
W okresie od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Poseł PSL Jan Bury chce przeprosin i grozi sądem za publikację ,,Gazety Polskiej" o ojcu
W środę w „Gazecie Polskiej” (Forum) ukazał się artykuł Doroty Kani o przewodniczącym PSL Janie Burym oraz jego ojcu Józefie, który miał być działaczem PZPR. - Skierowaliśmy do redakcji wniosek o sprostowanie i publikację przeprosin - mówi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Kosiński, rzecznik prasowy PSL.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" liderem pism popularnonaukowych, a ,,Focus Historia" historycznych
W kwietniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”, natomiast wśród magazynów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „Focus Historia”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Pudelek.pl przeprasza Annę Przybylską. ,,Wyciągniemy konsekwencje"
W środę Pudelek.pl opublikował niesprawdzoną informację o śmierci Anny Przybylskiej. Wydawca serwisu przeprasza aktorkę, a wobec autora artykułu wyciągnie konsekwencje - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Filmweb w dół, zyskuje Film.wp.pl (TOP serwisów o filmach)
Wśród serwisów o filmach i serialach liderem jest Filmweb, przy czym w skali roku zanotował spory spadek odwiedzalności. Sporo straciły też Aleseriale.pl, natomiast wzrost osiągnął Film.wp.pl.
więcej
|
|
Polacy najchętniej słuchają w internecie stacji rockowych, RMF On liderem wśród serwisów
Polscy internauci słuchają radia online w sposób zbliżony do radia eterowego. Dotyczy to zarówno miejsca, pory i okoliczności, jak i sposobu słuchania - wynika z badania Millward Brown.
więcej
|
|
eBay: w II kw. przychód i zysk w górę
eBay ma za sobą udany kwartał. Zarówno przychód, jak i zysk firmy wzrósł w ujęciu rocznym, do czego w dużej mierze przyczynił się należący do niej system PayPal.
więcej
|
|
WP.pl rozbudowuje sekcję wiadomości lokalnych
Na stronie głównej portalu WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) powiększono blok informacji lokalnych, w którym obecnie prezentowane są doniesienia nie tylko z Warszawy, lecz także pięciu innych dużych miast.
więcej
|
|
Murator uruchomił serwis Zakupy.tuznajdziesz.pl
Zakupy.tuznajdziesz.pl to nowy serwis e-commerce Wydawnictwa Murator, który powstał z połączenia witryn Zakupy-budowa.tuznajdziesz.pl, Zakupy-wnetrza.tuznajdziesz.pl i Zakupy-ogrod.tuznajdziesz.pl.
więcej
|
|
,,Więcej filmów" w kampanii Kinoplex.pl
Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Kinoplex.pl (należącego do Agory), prowadzona pod hasłem „Więcej filmów”. Akcja potrwa do końca sierpnia.
więcej
|
|
Pudelek.pl na krótko ,,uśmiercił" Annę Przybylską. ,,Skandaliczna sprawa"
Serwis Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) podał w środę po południu niepotwierdzoną informację o śmierci aktorki Anny Przybylskiej. Managerka gwiazdy zdementowała tę wiadomość i zażądała sprostowania jej na stronie głównej witryny.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Coraz mniej pozytywnych ocen sądów i prokuratury
Pracę sądów źle ocenia 42 proc., a prokuratury 39 proc. respondentów; ubyło pozytywnych ocen obu instytucji - wykazał lipcowy sondaż CBOS, przeprowadzony po opublikowaniu przez tygodnik "Wprost" nagrań nielegalnie podsłuchanych rozmów polityków i innych osób publicznych.
więcej
|
|
Pogorszyły się notowania prezydenta i parlamentu
W ostatnim miesiącu pogorszyły się notowania prezydenta Bronisława Komorowskiego oraz obu izb parlamentu - wynika z najnowszego sondażu CBOS. W lipcu działalność prezydenta dobrze ocenia 69 proc. badanych, Sejmu - 19 proc., Senatu - 21 proc. Odsetek Polaków dobrze oceniających głowę państwa spadł w porównaniu z poprzednim badaniem aż o sześć punktów procentowych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|