|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 23 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek Rozenek i Urszula Chincz nie będą już gospodarzami ,,Pytania na śniadanie"
TVP2 jesienią planuje wprowadzić duże zmiany w programie „Pytanie na śniadanie”. Zmniejszy się liczba jego gospodarzy - prowadzącymi przestaną być Jacek Rozenek i Urszula Chincz - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Agencje stawiają na szerokie kompetencje pracowników, rozchwytywani specjaliści od technologii
Rozwój nowych mediów wymusza na agencjach marketingowych mocne modyfikowanie oferty, za którym idą inwestycje specjalistów od komunikacji interaktywnej, mających możliwie najszersze kompetencje. Najtrudniej pozyskać pracowników na stanowiska technologiczne, np. programistów - komentują dla Wirtualnemedia.pl szefowie agencji K2, VML Poland i Lemon Sky JWT.
więcej |
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Nasze Miasto" dużo mniej z reklam, mocno w górę ,,Super Express" i ,,Przegląd Sportowy" (TOP 10)
W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 6,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Kilkunastoprocentowe spadki przychodów zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”, natomiast wzrosty sięgające 30 proc. osiągnęły „Super Express” i „Przegląd Sportowy”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" mocno w dół, zyskała ,,Polityka"
W maju br. większość tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Tygodnik Do Rzeczy” i „Wprost”. Wzrosty zanotowały m.in. „Polityka” oraz „Gość Niedzielny” będący liderem zestawienia.
więcej
|
RMF FM liderem słuchalności radia w Polsce w I półroczu - największy udział i zasięg
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w I półroczu 2014 roku należała do RMF FM. Stacja ta również była pierwsza pod względem zasięgu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rosną zarobki w branży reklamowej. 18 tys. dla dyrektora kreatywnego, 15 tys. dla media directora (raport)
|
,,Secret Service" zebrał już 116 tys. zł od fanów na powrót na rynek
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jacek Rozenek i Urszula Chincz nie będą już gospodarzami ,,Pytania na śniadanie"
TVP2 jesienią planuje wprowadzić duże zmiany w programie „Pytanie na śniadanie”. Zmniejszy się liczba jego gospodarzy - prowadzącymi przestaną być Jacek Rozenek i Urszula Chincz - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Niemal co trzeci abonent telewizji płatnej myśli o jej porzuceniu
30 proc. abonentów kablówek i platform rozważa rezygnację z oferty operatora, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o płatnej telewizji - wynika z raportu domu mediowego MEC „Projekt Cyfrowizja”.
więcej
|
|
Dariusz Dąbski: jednocyfrowy wzrost rynku reklamy, 7 proc. udziału TV Puls i Puls
Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, poinformował, że spodziewa się jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 roku. Podtrzymuje on cel spółki z początku roku - osiągnięcie 7 proc. udziału w tym roku przez oba jej kanały.
więcej
|
|
Marian Kmita: Polska kontra Polska 0:0 (z siatkarskim mundialem w tle)
- Dziesiątki spotkań w ministerstwach i ich agendach, godziny prelekcji i prezentacji unikalnej szansy na promocję marki „Polska” wśród 168 krajów z całego świata (tyle odbierze telewizyjny sygnał z mistrzostw świata) spaliło na panewce - pisze Marian Kmita, dyrektor sportu w Telewizji Polsat.
więcej
|
|
Platforma nc+ z kartą do Multikina: do 31 filmów za 79 zł miesięcznie
Platforma nc+ zaoferowała swoim abonentom kartę Multikino Unlimited, która umożliwiać będzie oglądanie bez dodatkowych opłat seansów filmowych w kinach należących do sieci Multikino.
więcej
|
|
MiniMini+ pokaże bajkę stworzoną przez dzieci niesłyszące i niedowidzące
Stacja MiniMini+ pokaże w sierpniu animację stworzoną przez dzieci z dysfunkcją wzroku i słuchu, której tematem przewodnim są wiersze Jana Brzechwy o zwierzętach.
więcej
|
|
UPC Polska ma nowy serwis internetowy
Operator kablowy UPC Polska uruchomił nową wersję swojego serwisu internetowego dostępnego pod adresem upc.pl.
więcej
|
|
Internauci mogą oceniać filmy nadawane w Canal+
Na profilu stacji Canal+ Film na Facebooku ruszyła aplikacja "Film na +", za pośrednictwem której widzowie mogą oceniać i recenzować filmy prezentowane na antenie kanału.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
MEC i MediaCom największymi domami mediowymi w Polsce (TOP 10)
W ub.r. na polskim rynku domów mediowych największe budżety reklamowe obsługiwały i najwięcej pracowników zatrudniały MEC i MediaCom. Duże wzrosty obrotów osiągnęły Mindshare i Initiative, natomiast niewielkie spadki zanotowały Starcom i Havas Media.
więcej
|
|
Agencje stawiają na szerokie kompetencje pracowników, rozchwytywani specjaliści od technologii
Rozwój nowych mediów wymusza na agencjach marketingowych mocne modyfikowanie oferty, za którym idą inwestycje specjalistów od komunikacji interaktywnej, mających możliwie najszersze kompetencje. Najtrudniej pozyskać pracowników na stanowiska technologiczne, np. programistów - komentują dla Wirtualnemedia.pl szefowie agencji K2, VML Poland i Lemon Sky JWT.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Nasze Miasto" dużo mniej z reklam, mocno w górę ,,Super Express" i ,,Przegląd Sportowy" (TOP 10)
W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 6,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Kilkunastoprocentowe spadki przychodów zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”, natomiast wzrosty sięgające 30 proc. osiągnęły „Super Express” i „Przegląd Sportowy”.
więcej
|
|
Droższe reklamy w stacjach Grupy RMF, o 3,8 proc. w RMF FM
Grupa RMF udostępniła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na okres jesienny. Poszczególne oferty drożeją średnio od 2,5 do 4,3 proc.
więcej
|
|
Samsung wyśmiewa małe wyświetlacze w iPhone'ach (wideo)
Samsung opublikował kolejny spot reklamowy, w którym krytykuje smartfony Apple, tym razem za niezbyt duże wyświetlacze.
więcej
|
|
Marcin Talarek i Jacek Karaszewski uruchomili agencję IRL
Działalność rozpoczęła agencja IRL, pełniąca funkcję zewnętrznego działu badań i rozwoju dla firm z branży marketingowej. Założycielami i szefami agencji są Marcin Talarek (poprzednio związany z Cheil Polska) oraz Jacek Karaszewski (wcześniej pracujący m.in. w Walk Digital i Max Weber).
więcej
|
|
,,Mój wybór" - pracownicy Sony reklamują smartfony i tablety Xperia
W radiu i internecie wystartowała kampania reklamowa urządzeń Sony Xperia pod hasłem „Mój wybór”. Akcję, której bohaterami są pracownicy Sony Mobile, przygotowały firmy Greenmark, Walk, MediaCom i Kod ID.
więcej
|
|
Judyta Dettlaff, Katarzyna Kowalska-Włoszczak i Dominik Dynkowski w agencji LeadR
Do zespołu agencji LeadR dołączyły Judyta Dettlaff i Katarzyna Kowalska-Włoszczak, które zajmą się działaniami email marketingowymi. Pracę w agencji - jako programista PHP - rozpoczął również Dominik Dynkowski.
więcej
|
|
Shinrai - nowy program partnerski OKI Europe
Firma OKI Europe uruchomiła nowy ogólnoeuropejski program partnerski Shinrai, który ma wzmocnić i przyczynić się do rozwoju relacji OKI z obecnymi oraz nowymi partnerami.
więcej
|
|
Tymbark i Radio ZET zachęcają plażowiczów do aktywnego wypoczynku
Wystartowała wakacyjna akcja „Active Summer” organizowana przez markę Tymbark (należącą do Maspexu Wadowice) i Radio ZET, zachęcająca do zdrowego i aktywnego wypoczynku na plaży.
więcej
|
|
Think Kong wypromuje w social media kosmetyki Sally Hansen
Od lipca agencja Think Kong rozpoczęła obsługę w serwisach społecznościowych marki Sally Hansen (należącej do Coty).
więcej
|
|
Consulting & More, Kiss, Pink Milk i Discover Golf razem jako Goodfellas Group
Agencja public relations Consulting & More, agencja reklamowa Kiss, agencja interaktywna Pink Milk i agencja eventowa Discover Golf utworzyły wspólnie grupę marketingową Goodfellas Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Nasze Miasto" dużo mniej z reklam, mocno w górę ,,Super Express" i ,,Przegląd Sportowy" (TOP 10)
W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 6,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Kilkunastoprocentowe spadki przychodów zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”, natomiast wzrosty sięgające 30 proc. osiągnęły „Super Express” i „Przegląd Sportowy”.
więcej
|
|
Marta Rudowicz wicenaczelną ,,Elle". Bartosz Gałkowski i Ewelina Gralak w redakcji
Marta Rudowicz awansowała na stanowisko zastępcy redaktor naczelnej miesięcznika „Elle” (Grupa Burda). Do redakcji magazynu dołączyli zaś Bartosz Gałkowski i Ewelina Gralak.
więcej
|
|
Sprzedaż ,,Tele Tygodnia" spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko ,,Kurier TV"
W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.
więcej
|
|
Michał Piekarski dyrektorem artystycznym ,,Gali"
Michał Piekarski został nowym dyrektorem artystycznym dwutygodnika „Gala” (Grupa Burda). Odpowiada za przygotowanie nowej szaty graficznej magazynu.
więcej
|
|
Wolters Kluwer przejął część prawną LexisNexis Polska
Wydawnictwo Wolters Kluwer podpisało umowę przejęcia części prawnej firmy LexisNexis Polska. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|