|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 25 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP o swojej ofercie dla Polsatu: Była uczciwa. Nadal chcemy rozmawiać o Euro 2016
Telewizja Polska twierdzi, że jej oferta odkupienia praw do meczów Polaków na siatkarskim mundialu mężczyzn od Polsatu była uczciwa. - To była propozycja ratunkowa - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. Publiczny nadawca nadal chce rozmawiać o pozyskaniu sublicencji na spotkania Euro 2016.
więcej
|
|
Reklama radiowa o jedną piątą w górę. Polskie Radio, Eska i RMF z największymi wzrostami (TOP 10)
W I połowie br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były o 21,2 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze wyższe wzrosty wpływów osiągnęły Jedynka, Trójka, Eska Warszawa i RMF FM, a w czołówce spadek zanotowało tylko VOX FM.
więcej
|
|
Menedżerowie reklamowi bronią felixowych limeryków Rusinka: sztuka może być komercyjna, zbędny hejt
Dlaczego Michał Rusinek nie powinien brać udziału w kampanii marketingowej, tylko dlatego że jest osobą kojarzoną z kulturą wysoką? Jeśli będziemy wyśmiewać takie akcje jak kampania orzeszków Felix z jego limerykami, skażemy się na prymitywne promocje reklamowane przez celebrytów - komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Zajlich i Robert Sosnowski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michał Witkowski przenosi felietony do ,,Wprost". Przez krytyczną recenzję w ,,Polityce"?
Pisarz Michał Witkowski zrezygnował ze współpracy z „Polityką” i został stałym felietonistą tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego teksty będą się ukazywały w każdym wydaniu pisma.
więcej |
|
Spięcie dziennikarzy ,,GPC" i Telewizji Republika z rzecznikiem MSW. Na konferencji zabrano mikrofon (wideo)
Do niecodziennego spięcia doszło w czwartek podczas konferencji prasowej w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych. Po serii ostrych pytań dziennikarza „Gazety Polskiej Codziennie”, które pozostały bez odpowiedzi, rzecznik resortu kazał zabrać mikrofon zadającemu kolejne pytania dziennikarzowi „Rzeczpospolitej”.
więcej |
|
TTV z trzyletnią licencją na ,,Gogglebox". ,,Format bijący rekordy"
Telewizja TTV poinformowała, że nabyła trzyletnią licencję na produkcję i emisję polskiej wersji brytyjskiego programu „Gogglebox” - pierwszego zagranicznego formatu na antenie stacji. Widzowie ten reality-show zobaczą jesienią.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Przybora i Zaniewski założą własną agencję. ,,Nie potrzebujemy inwestora"
Kot Przybora i Iwo Zaniewski, odchodzący szefowie agencji PZL (należącej do Publicis Groupe), planują uruchomić własną, niezależną agencję. - Nie będziemy się związywać z żadną z istniejących grup marketingowych ani inwestycyjnych - deklaruje Przybora.
więcej
|
MEC i MediaCom największymi domami mediowymi w Polsce (TOP 10)
W ub.r. na polskim rynku domów mediowych największe budżety reklamowe obsługiwały i najwięcej pracowników zatrudniały MEC i MediaCom. Duże wzrosty obrotów osiągnęły Mindshare i Initiative, natomiast niewielkie spadki zanotowały Starcom i Havas Media.
więcej
|
Jacek Rozenek i Urszula Chincz nie będą już gospodarzami ,,Pytania na śniadanie"
|
Wokalista Lady Pank pijany na scenie ,,Lata z Radiem" w Tarnobrzegu? "Ludzie bawili się świetnie"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP o swojej ofercie dla Polsatu: Była uczciwa. Nadal chcemy rozmawiać o Euro 2016
Telewizja Polska twierdzi, że jej oferta odkupienia praw do meczów Polaków na siatkarskim mundialu mężczyzn od Polsatu była uczciwa. - To była propozycja ratunkowa - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. Publiczny nadawca nadal chce rozmawiać o pozyskaniu sublicencji na spotkania Euro 2016.
więcej
|
|
TTV z trzyletnią licencją na ,,Gogglebox". ,,Format bijący rekordy"
Telewizja TTV poinformowała, że nabyła trzyletnią licencję na produkcję i emisję polskiej wersji brytyjskiego programu „Gogglebox” - pierwszego zagranicznego formatu na antenie stacji. Widzowie ten reality-show zobaczą jesienią.
więcej
|
|
Marika odchodzi z ,,The Voice of Poland"
Piątej edycji „The Voice of Poland”, którą jesienią pokaże TVP2, nie poprowadzi Marika. Wokalistka zdecydowała o odejściu z show, bo chce się skupić na pracy nad płytą. To kolejna osoba, która zrezygnowała z dalszego udziału w programie.
więcej
|
|
Omenaa Mensah poprowadzi ,,Domy gwiazd" w Domo+
Omenaa Mensah, prezenterka pogody w Grupie TVN, została nową prowadzącą program „Domy gwiazd” nadawany w kanale Domo+. Zastąpiła w tej roli Dorotę Szelągowską.
więcej
|
|
Siatkarski mundial w otwartej telewizji czy zakodowany? ,,Trwają rozmowy"
W przyszłym tygodniu ma się wyjaśnić, gdzie będzie można zobaczyć mecze Polaków podczas tegorocznych Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn. Polsat chce pokazać je na otwartej antenie, ale szuka sponsorów. W grę wchodzi też płatny dostęp do spotkań.
więcej
|
|
Telewizja Polska ponownie uruchamia TVP Żagle
W dniach 25-27 lipca Telewizja Polska po raz drugi uruchomi kanał na żądanie TVP Żagle, który będzie dostępny na platformie hybrydowej TVP w internecie oraz za pomocą aplikacji mobilnej.
więcej
|
|
Filmy o agencie 007 z udziałem Brosnana w ,,Hitach na sobotę" TVP1
W najbliższych tygodniach TVP1 w filmowym cyklu „Hit na sobotę” pokazywać będzie produkcje, w których Pierce Brosnan grał Jamesa Bonda.
więcej
|
|
Speedway World Cup 2014 w nc+
W okresie od 26 lipca do 2 sierpnia 2014 odbywać się będzie Speedway World Cup 2014. Sportową imprezę na żywo pokazywać będą kanały nc+.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Reklama radiowa o jedną piątą w górę. Polskie Radio, Eska i RMF z największymi wzrostami (TOP 10)
W I połowie br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były o 21,2 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze wyższe wzrosty wpływów osiągnęły Jedynka, Trójka, Eska Warszawa i RMF FM, a w czołówce spadek zanotowało tylko VOX FM.
więcej
|
|
Bartłomiej Eider wraca z PR do dziennikarstwa. Został szefem RMF FM w Warszawie
Bartłomiej Eider został nowym szefem warszawskiego oddziału stacji RMF FM. Zastąpił na tym stanowisku Justynę Olszówkę.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Bydgoszczy, Radio PiK ostro w górę
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Janusz Panasewicz przeprasza za występ na trasie ,,Lata z Radiem". ,,Zawiodłem, choć nie miałem takich intencji"
W środę wieczorem Janusz Panasewicz wydał oświadczenie, w którym przeprasza fanów Lady Pank i organizatorów tarnobrzeskiego koncertu „Lata z Radiem” za swoją niedyspozycję podczas występu. - Czułem, że nie mogę zaśpiewać tak, jak bym sobie tego życzył - napisał wokalista.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Menedżerowie reklamowi bronią felixowych limeryków Rusinka: sztuka może być komercyjna, zbędny hejt
Dlaczego Michał Rusinek nie powinien brać udziału w kampanii marketingowej, tylko dlatego że jest osobą kojarzoną z kulturą wysoką? Jeśli będziemy wyśmiewać takie akcje jak kampania orzeszków Felix z jego limerykami, skażemy się na prymitywne promocje reklamowane przez celebrytów - komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Zajlich i Robert Sosnowski.
więcej
|
|
Maciej Marszałek za Marcina Niewiadomskiego dyrektorem marketingu Link4
Maciej Marszałek objął funkcję dyrektora marketingu w Link4, zastępując odchodzącego z firmy Marcina Niewiadomskiego. Z kolei dyrektorem departamentu e-business i sprzedaży bezpośredniej została Marta Perwenis.
więcej
|
|
Podrób na mecie, plaży i plakacie reklamuje KFC Duetos (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa restauracji KFC, której głównym bohaterem jest fałszywy człowiek-kurczak - Podrób. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Worldgroup, OMD i Edelman Polska.
więcej
|
|
,,Zanurz i wygraj" w kampanii herbaty Lipton (wideo)
Ruszyła kampania herbaty Lipton (produkowanej przez Unilever Polska) pod hasłem „Zanurz i wygraj”. Akcję, obejmująca loterię promocyjną, przygotowały i realizują firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Jan Foryś i Filip Załuska na wyłączność z Papaya Films
Reżyserzy Jan Foryś i Filip Załuska podpisali umowę na wyłączność z domem produkcyjnym Papaya Films. W maju wygrali zorganizowany przez firmę konkurs Papaya Young Directors.
więcej
|
|
Manta sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy
Firma Manta została partnerem T-Mobile Ekstraklasy. Firma będzie miała prawo do posługiwania się tytułem i znakiem oficjalnego partnera Ekstraklasy na wszystkich polach swojej komunikacji marketingowej. Kontrakt podpisano do końca bieżącego sezonu.
więcej
|
|
Oliwia Witewska i Barbara Pińkowska community managerami w Shake Hands
Do zespołu Shake Hands dołączyły Oliwia Witewska i Barbara Pińkowska. Obie zajęły stanowisko community managera i zajmą się obsługą nowych klientów agencji.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał Witkowski przenosi felietony do ,,Wprost". Przez krytyczną recenzję w ,,Polityce"?
Pisarz Michał Witkowski zrezygnował ze współpracy z „Polityką” i został stałym felietonistą tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego teksty będą się ukazywały w każdym wydaniu pisma.
więcej
|
|
Spięcie dziennikarzy ,,GPC" i Telewizji Republika z rzecznikiem MSW. Na konferencji zabrano mikrofon (wideo)
Do niecodziennego spięcia doszło w czwartek podczas konferencji prasowej w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych. Po serii ostrych pytań dziennikarza „Gazety Polskiej Codziennie”, które pozostały bez odpowiedzi, rzecznik resortu kazał zabrać mikrofon zadającemu kolejne pytania dziennikarzowi „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
,,Tele Max" i ,,Super TV" z wysoką sprzedażą wśród dwutygodników telewizyjnych
W kwietniu br. najchętniej kupowanym dwutygodnikiem telewizyjnym był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Wysoką sprzedażą pochwalić się mogły magazyny „Tele Max” i „Super TV”, które do niedawna były tygodnikami.
więcej
|
|
Internet |
|
|
,,Newsweek" w internecie dwa razy popularniejszy od ,,Wprost". Mocno w dół ,,Polityka" i ,,Gazeta Polska"
Witryna „Newsweeka” jest zdecydowanie najpopularniejsza wśród serwisów tygodników opinii, notując w ostatnim okresie mniej więcej dwukrotnie wyższą odwiedzalność niż strona „Wprost”. Spore spadki w skali roku zanotowały serwisy „Polityki”, „Gazety Polskiej” i „Tygodnika Powszechnego”, za to zyskała witryna „Gościa Niedzielnego”.
więcej
|
|
Facebook z przyciskiem ,,kupuję"
Facebook pracuje nad nowym przyciskiem, który pozwoli użytkownikom na dokonywanie zakupów bezpośrednio z poziomu serwisu lub jego aplikacji mobilnych.
więcej
|
|
Plus z nowym serwisem internetowym
Sieć komórkowa Plus uruchomiła nową wersję swojego serwisu internetowego. Witryna została wykonana w technologii RWD.
więcej
|
|
Uczniowie rozrywki najczęściej szukają na YouTube
Wideo i gry online to najpopularniejsza rozrywka w sieci wśród uczniów - wynika z badania Gemiusa.
więcej
|
|
Mapy Google z funkcją eksploracji
Mobilna aplikacja Map Google ma wkrótce zostać rozbudowana o funkcję eksploracji i podpowiadania użytkownikowi ciekawych miejsc w okolicy.
więcej
|
|
Darmowy internet "HotSpot T-Mobile" także w Express InterCity Słowacki
Dostarczana przez T-Mobile Polska usługa bezpłatnego internetu w pociągach PKP Intercity została udostępniona w kolejnym składzie.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy kochają Egipt i Polskiego Busa, Intercity ,,Czarną owcą"
Polacy w sieci, w kontekście wakacji, najczęściej dyskutują o Egipcie, Turcji i Bułgarii. Pierwszy kierunek zbiera też najwięcej pozytywnych recenzji. Najlepiej ocenianym przewoźnikiem jest Polski Bus, słabo radzi sobie Intercity - wynika z raportu agencji Re:buzz i SentiOne.
więcej
|
|
Słaba wiedza Polaków o ekonomii, podatkach, bankowości i oszczędzaniu
Polakom brakuje wiedzy z zakresu podstaw ekonomii. Nie najlepiej znamy zasady funkcjonowania systemu podatkowego i bankowego, a także nie orientujemy się w możliwościach oszczędzania i pomnażania swojego kapitału. W dużej mierze poziom wiedzy ekonomicznej Polaków jest uzależniony od wykształcenia oraz od stopnia korzystania z produktów oferowanych przez rynek finansowy - wynika z badania Millward Brown.
więcej
|
|
87 proc. Polaków korzystało ze świadczeń zdrowotnych w ostatnim półroczu
W ciągu sześciu miesięcy poprzedzających sondaż 87 proc. badanych korzystało ze świadczeń zdrowotnych z powodu choroby lub stanu zdrowia swojego lub dziecka, ze świadczeń takich nie korzystało 13 proc. ankietowanych - wynika z czerwcowego sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|