|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 27 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOP15 serwisów radiowych: Eska.pl z rekordem, w dół PolskieRadio.pl, mocno w górę RMF24.pl
W kwietniu br. Eska.pl po raz pierwszy miała ponad 2 mln użytkowników. Spadki odwiedzalności zanotowały m.in. PolskieRadio.pl, RMFon.pl, RMF.FM i TOKFM.pl, za to dużo zyskało RMF24.pl.
więcej |
|
Świetlicki podkreśla: nie chcę Nagrody Nike z powodu procesu Agory i Michnika z Rymkiewiczem
Pisarz Marcin Świetlicki, nominowany w tym roku do literackiej Nagrody Nike, powtórzył, że nie życzy sobie tego wyróżnienia, m.in. dlatego że organizująca konkurs Agora wytoczyła proces poecie Jarosławowi Markowi Rymkiewiczowi. - Czy Adam Michnik wie o tym? Skończy się to tak, że będę musiał wykupić reklamę w TVP, TVN i wszystkich innych Polsatach, w której oświadczę, że naprawdę nie chcę Nagrody Nike - podkreśla Świetlicki.
więcej |
|
Dzieci najchętniej oglądają Polsat, TVN i Nickelodeon. TVP2 dopiero ósma (raport)
Polsat pozostaje najpopularniejszym kanałem wśród dzieci. W czołowej piątce - oprócz trzech głównych stacji - znajdują się też Nickelodeon i TV Puls. Ranking top 10 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Żarty i kpiny z limeryków Michała Rusinka promujących orzeszki Felix
Michał Rusinek, znany głównie jako były sekretarz Wisławy Szymborskiej, został ambasadorem kampanii promującej orzeszki Felix (produkowane przez Intersnack Poland), dla których napisał kilka limeryków. Wywołało to falę prześmiewczych komentarzy dziennikarzy i blogerów.
więcej
|
Przybora i Zaniewski założą własną agencję. ,,Nie potrzebujemy inwestora"
Kot Przybora i Iwo Zaniewski, odchodzący szefowie agencji PZL (należącej do Publicis Groupe), planują uruchomić własną, niezależną agencję. - Nie będziemy się związywać z żadną z istniejących grup marketingowych ani inwestycyjnych - deklaruje Przybora.
więcej
|
MEC i MediaCom największymi domami mediowymi w Polsce (TOP 10)
|
Jacek Rozenek i Urszula Chincz nie będą już gospodarzami ,,Pytania na śniadanie"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Maciej Kurzajewski i Agata Młynarska na zmianę gospodarzami ,,Świat się kręci"?
Maciej Kurzajewski od nowego sezonu najprawdopodobniej prowadzić będzie emitowany w TVP1 program „Świat się kręci” na zmianę Agatą Młynarską. W magazynie pojawią się też nowe cykle tematyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Portale i radia chętne do udziału w akcji ,,70 sekund ciszy", telewizja mniej
Znaczna część mediów komercyjnych weźmie udział w społecznej akcji „70 sekund ciszy” i na ponad minutę przerwie nadawanie zaplanowanego programu. Akcja ta ma upamiętnić 70. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.
więcej
|
|
Dzieci najchętniej oglądają Polsat, TVN i Nickelodeon. TVP2 dopiero ósma (raport)
Polsat pozostaje najpopularniejszym kanałem wśród dzieci. W czołowej piątce - oprócz trzech głównych stacji - znajdują się też Nickelodeon i TV Puls. Ranking top 10 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN jedną trzecią mniej z reklam, w górę TVP i TVN7, liderem Polsat (TOP 10)
W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych były o 1,5 proc. niższe niż rok wcześniej. Aż o 32 proc. zmalały przychody TVN, a mimo niewielkiego spadku liderem został Polsat. Duży wzrost osiągnął natomiast TVN7, zyskały też TVP1 i TVP2.
więcej
|
|
Polska dziennikarka ciężko raniona w strefie walk na wschodzie Ukrainy
Polska dziennikarka Bianka Zalewska, pracująca dla ukraińskiej telewizji Espreso TV oraz Telewizji Republika, została ciężko ranna w strefie walk między prorosyjskimi separatystami a siłami rządowymi na wschodzie Ukrainy - przekazał właściciel stacji. Polskie MSZ zajmuje się sprawą dziennikarki.
więcej
|
|
Spada widownia AXN. ,,2012" hitem stacji w tym roku
Serialowo-filmowy kanał AXN w tym roku ogląda średnio 40 tys. widzów, o 10 tys. mniej niż dwa lata temu. Największą popularnością w ostatnich miesiącach na antenie tej stacji nie cieszył się serial, ale amerykański hit kinowy „2012”.
więcej
|
|
Edyta Górniak wraca do ,,The Voice of Poland"
Edyta Górniak ponownie wcieli się w rolę trenerki w programie „The Voice of Poland”. Poza nią jurorami w piątej edycji talent-show TVP2 po raz kolejny będą Justyna Steczkowska, Tomson i Baron oraz Marek Piekarczyk.
więcej
|
|
Murdoch łączy Sky i BSkyB, żeby dać więcej za Time Warner
Kontrolowana przez Rupert Murdocha spółka 21st Century Fox sprzeda swoje udziały w platformach cyfrowych Sky Italia i Sky Deutschland platformie BSkyB (wszystkie trzy też należą do Murdocha). Wartość transakcji wyniesie ok. 5 mld funtów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Izabela Albrychiewicz: agencje i marketerzy muszą być jak developerzy
- Dziś agencje i marketerzy muszą zachowywać się tak jak developerzy software’ów, a nie osoby pracujące w reklamie. Media planner powinien być interdyscyplinarnym fachowcem, który rozumie zarówno świat offline, jak i digital - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, CEO MEC w Polsce.
więcej
|
|
Jak cyfrowa rewolucja w reklamie zewnętrznej nie może wyrwać się z objęcia analogowej
Digilog - czyli jak cyfrowa rewolucja w reklamie zewnętrznej nie może wyrwać się z objęcia analogowej rzeczywistości w Polsce - pisze o tym Maciej Wokitajtis.
więcej
|
|
TVN jedną trzecią mniej z reklam, w górę TVP i TVN7, liderem Polsat (TOP 10)
W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych były o 1,5 proc. niższe niż rok wcześniej. Aż o 32 proc. zmalały przychody TVN, a mimo niewielkiego spadku liderem został Polsat. Duży wzrost osiągnął natomiast TVN7, zyskały też TVP1 i TVP2.
więcej
|
|
Kosmetyki Wars z nowym logo i opakowaniami mają trafić do młodszych konsumentów
Męskie kosmetyki Wars (produkowane przez Miraculum) zyskały nową identyfikację wizualną i opakowania, które mają uczynić je atrakcyjniejszymi dla młodych osób. Jednocześnie ze sprzedaży wycofano dwie linie produktów, wprowadzając jedną nową.
więcej
|
|
Łóżka w chmurach i Szekspir w spocie IKEA (wideo)
Nowa reklama sieci sklepów meblarskich IKEA pokazuje podniebną podróż miedzy łóżkami unoszącymi się w chmurach. Spot przygotowała agencja Mother London.
więcej
|
|
Optizen Labs i Content Media łączą zespoły sprzedaży reklam
Agencja digital publishingowa Optizen Labs i broker reklamowy Content Media połączyły swoje struktury zajmujące się sprzedażą reklam. Wspólnym zespołem pokieruje Mariusz Czykier, partner w Content Media.
więcej
|
|
Smartfon z damskiej torebki reklamuje Konto Direct w ING Banku Śląskim (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa usług mobilnych dostępnych w ramach Konta Direct oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały firmy Brain, Alvernia Content, GoldenSubmarine i Lowe Media.
więcej
|
|
,,Twist & Szał" znów w kampanii Bakomy Twist (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej jogurtu Bakoma Twist przekonująca, że „nie każdy może tańczyć, ale każdy może wypić Twista”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Universal McCann i Time.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Świetlicki podkreśla: nie chcę Nagrody Nike z powodu procesu Agory i Michnika z Rymkiewiczem
Pisarz Marcin Świetlicki, nominowany w tym roku do literackiej Nagrody Nike, powtórzył, że nie życzy sobie tego wyróżnienia, m.in. dlatego że organizująca konkurs Agora wytoczyła proces poecie Jarosławowi Markowi Rymkiewiczowi. - Czy Adam Michnik wie o tym? Skończy się to tak, że będę musiał wykupić reklamę w TVP, TVN i wszystkich innych Polsatach, w której oświadczę, że naprawdę nie chcę Nagrody Nike - podkreśla Świetlicki.
więcej
|
|
Jakub Biskupski nie pracuje już w magazynie ,,Viva!"
Jakub Biskupski, dotąd dziennikarz dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska), rozstał się z redakcją magazynu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele sprzedaży dwutygodników, pisma telewizyjne w czołówce (top 27)
W kwietniu 2014 roku wśród wszystkich dwutygodników pozycję lidera zajął „Tele Świat”. Czołówkę zestawienia zdominowały magazyny telewizyjne. Top 27 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TOP15 serwisów radiowych: Eska.pl z rekordem, w dół PolskieRadio.pl, mocno w górę RMF24.pl
W kwietniu br. Eska.pl po raz pierwszy miała ponad 2 mln użytkowników. Spadki odwiedzalności zanotowały m.in. PolskieRadio.pl, RMFon.pl, RMF.FM i TOKFM.pl, za to dużo zyskało RMF24.pl.
więcej
|
|
Polscy użytkownicy serwisów erotycznych najchętniej odwiedzają e-sklepy, a najrzadziej strony religijne
Trzy czwarte polskich internautów odwiedzających strony erotyczne wchodzi także na sklepy internetowe - wynika z badania Gemiusa. Po ponad 70 proc. zagląda na witryny kobiece i strony z grami online, a tylko 14 proc. - serwisy religijne.
więcej
|
|
Google zachęca społeczność do poprawiania usługi Tłumacza
Tłumacz Google doczekał się specjalnej platformy, gdzie zgromadzona społeczność będzie czuwała nad odpowiednią jakością i efektywnością mechanizmów tłumaczących.
więcej
|
|
Google kupuje serwis gameplayowy Twitch
Koncern Google przejął serwis streamingowy Twitch. Według źródeł zbliżonych do sprawy, transakcja ta może kosztować internetowego giganta nawet miliard dolarów.
więcej
|
|
Firefox 32 na Androidzie z dodatkowymi opcjami personalizacji
Mozilla zapowiedziała, że kolejne wydanie Firefoksa dla systemu Android pozwoli użytkownikowi na personalizację ekranu startowego.
więcej
|
|
LinkedIn wprowadza spersonalizowane wiadomości reklamowe
LinkedIn poszerza swoją ofertę dla reklamodawców. Serwis właśnie uruchomił nową usługę - Direct Sponsored Updates.
więcej
|
|
Chrome dla Androida otrzyma interfejs Material Design
Najnowsza beta przeglądarki Google Chrome dla Androida oznaczona numerem 37 została wyposażona w nowy interfejs, zgodny z regułami Material Design.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|