|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 31 Lipca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Google pierwszy raz z 20 mln polskich użytkowników, NK.pl poniżej 6 mln (Megapanel z maja)
Strony Google w maju br. pierwszy raz w historii odwiedziło ponad 20 mln polskich użytkowników. Facebook zbliżył się do pułapu 17 mln użytkowników, a witryny Onetu i RASP przekroczyły poziom 15 mln. Za to NK.pl miała poniżej 6 mln odwiedzających.
więcej
|
|
Zarząd i rada nadzorcza Polskiego Radia z absolutorium
Minister skarbu, działając jako walne zgromadzenie, zatwierdził sprawozdanie finansowe Polskiego Radia za 2013 rok i udzielił absolutorium jej zarządowi oraz radzie nadzorczej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (maj 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ryszard Skrzypczak członkiem nowej rady nadzorczej TVP
Ryszard Skrzypczak został powołany przez ministra skarbu do nowej rady nadzorczej Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Ogilvy & Mather odpowiada TVP: ,,70 sekund ciszy" to nie pusty gest
- Nazywanie kampanii „70 sekund ciszy” pustym gestem jest niewłaściwe, bo akcja ta jest realnym działaniem na rzecz zwrócenia uwagi i zaangażowania tych osób, które dotychczas w upamiętnianiu Powstania Warszawskiego nie brały udziału - podkreśla Olga Sobieraj, CEO w Ogilvy & Mather Advertising, polemizując z rzecznikiem Telewizji Polskiej.
więcej |
|
,,Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym" - Dorociński i Lekko Stronniczy w kampanii PZU (wideo)
Fundacja PZU rozpoczyna kampanię społeczną „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” promującą bezpieczną jazdę. Akcję, w której uczestniczą m.in. Marcin Dorociński i twórcy internetowi na czele z Lekko Stronniczymi, przygotowały firmy VML Poland, On Board PR i Starlink.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Branża reklamowa pod wrażeniem kampanii Lidla z Brodnickim i Okrasą (opinie)
Kreatywni i stratedzy z agencji reklamowych chwalą kampanię sklepów Lidl z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. - Znakomicie dobrani ambasadorzy i rozwijający się, ciekawy format komunikacji przynoszą marce Lidl spory awans wizerunkowy - podkreślają. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomasz Bartnik, Agata Pamięta, Jacek Karolak, Lejla Zaharan i Kuba Janicki.
więcej
|
Mało prorosyjskiego spamu na polskich portalach. Wydawcy nie blokują ani nie usuwają komentarzy
Konflikt rosyjsko-ukraiński jest jednym z najbardziej dyskutowanych tematów w polskich serwisach internetowych, przy czym przedstawiciele czołowych portali nie zauważyli, żeby masowo pojawiały się wpisy prorosyjskie i antyukraińskie, co ostatnio zdemaskowały u siebie witryny „Le Figaro”, „Guardiana” i „Newsweeka Polska”.
więcej
|
,,Hulaj w skrócie" - wulgarna wpadka Wojciecha Manna w Trójce przeszła bez echa (posłuchaj)
|
Izabela Albrychiewicz: agencje i marketerzy muszą być jak developerzy
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Ogilvy & Mather odpowiada TVP: ,,70 sekund ciszy" to nie pusty gest
- Nazywanie kampanii „70 sekund ciszy” pustym gestem jest niewłaściwe, bo akcja ta jest realnym działaniem na rzecz zwrócenia uwagi i zaangażowania tych osób, które dotychczas w upamiętnianiu Powstania Warszawskiego nie brały udziału - podkreśla Olga Sobieraj, CEO w Ogilvy & Mather Advertising, polemizując z rzecznikiem Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
,,Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym" - Dorociński i Lekko Stronniczy w kampanii PZU (wideo)
Fundacja PZU rozpoczyna kampanię społeczną „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” promującą bezpieczną jazdę. Akcję, w której uczestniczą m.in. Marcin Dorociński i twórcy internetowi na czele z Lekko Stronniczymi, przygotowały firmy VML Poland, On Board PR i Starlink.
więcej
|
|
Naga kobieta reklamująca produkty dla dzieci w Empiku wbrew normom etycznym
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama sklepu internetowego Empik.com z nagą kobietą - prezentująca produkty dla dzieci i emitowana w serwisie z grami dziecięcymi - naruszyła branżowy kodeks etyczny.
więcej
|
|
Sfinks zapłaci Marcinowi Gortatowi 104 tys. zł za bezprawne reklamy
Spółka Sfinks Polska ma zapłacić koszykarzowi Marcinowi Gortatowi za wykorzystanie jego wizerunku w kampanii reklamowej sieci restauracji Sphinx już po wygaśnięciu odpowiedniej umowy - orzekł warszawski sąd apelacyjny.
więcej
|
|
Magdalena Niewińska, Paweł Melon i Marcin Stępniak dyrektorami w Polsat Media
Od 1 sierpnia br. Magdalena Niewińska, Paweł Melon i Marcin Stępniak obejmą trzy równorzędne stanowiska dyrektorów ds. obsługi klienta w biurze reklamy Polsat Media.
więcej
|
|
Barbara Madej: z 9.90 PR do Grupy Adweb
Barbara Madej zaczęła pracę jako PR manager w agencji Grupa Adweb. Wcześniej pracowała w agencjach 9.90 PR, Smart PR i Good News PR.
więcej
|
|
"Feel XE" - brytyjscy artyści promują nowego Jaguara
Jaguar rozpoczął kampanię "Feel XE", promującą najnowszy model sportowego sedana Jaguar XE. W akcji biorą udział brytyjscy artyści ze świata muzyki, filmu i designu.
więcej
|
|
Grzegorz Przychodni: z McCann Worldgroup do Concept Liberty Group
Grzegorz Przychodni objął funkcję dyrektora finansowego w Concept Liberty Group (do której należą agencje Concept Publishing Polska, Nevada & Bloom i Concept Interactive). Poprzednio przez 17 lat pracował w McCann Worldgroup.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google pierwszy raz z 20 mln polskich użytkowników, NK.pl poniżej 6 mln (Megapanel z maja)
Strony Google w maju br. pierwszy raz w historii odwiedziło ponad 20 mln polskich użytkowników. Facebook zbliżył się do pułapu 17 mln użytkowników, a witryny Onetu i RASP przekroczyły poziom 15 mln. Za to NK.pl miała poniżej 6 mln odwiedzających.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (maj 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
NaTemat.pl z reportażami od internautów w dziale sponsorowanym
Serwis NaTemat.pl na początku września uruchomi dział Non Fiction z reportażami, do których pisania i przesyłania zachęca internautów. Sponsorem sekcji będzie Totalizator Sportowy.
więcej
|
|
Amazon szuka pracowników do polskich centrów logistycznych - pensje od 12,5 zł/h
Amazon rozpoczął rekrutację do nowych centrów logistyczne pod Wrocławiem i Poznaniem. Firma poszukuje team liderów i pracowników na stanowiska produkcyjne.
więcej
|
|
Spada popularność serwisów o pracy i karierze
W kwietniu 2014 roku portale tematyczne poświęcone karierze zawodowej odwiedziło blisko 6 milionów polskich internautów. To o jedną piątą mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
|
Groupon.pl w nowej odsłonie
Ruszyła nowa odsłona polskiej wersji serwisu zakupów grupowych Groupon. Strona zyskała nowy layout i funkcjonalności.
więcej
|
|
Dokumenty Google teraz z Material Design
Webowa wersja pakietu biurowego Dokumenty Google została wyposażona w interfejs Material Design.
więcej
|
|
Chrome 37 w wersji 64-bitowej trafia do kanału beta
Przeglądarka Google Chrome doczekała się swojej 64-bitowej wersji, która właśnie trafiła do kanału wydawniczego beta.
więcej
|
|
Twitter na minusie w II kw., 312 mln USD przychodu i 271 mln użytkowników
145 milionów dolarów straty i 312 milionów dolarów przychodu zanotował Twitter w II kwartale bieżącego roku. Liczba aktywnych użytkowników popularnego mikrobloga sięgnęła 271 milionów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|