|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 3 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP: Janusz Korwin-Mikke nie ma żadnych praw do odszkodowania
Telewizja Polska twierdzi, że prezes Kongresu Nowej Prawicy Janusz Korwin-Mikke nie może liczyć na odszkodowanie za to, że nie wystąpił w jej programie. Zdaniem prawników spółki, w żadnym aktów prawnych nie ma przymusu zapraszania konkretnych polityków do audycji TVP.
więcej
|
|
Sieci kablowe oskarżają Polsat o ,,praktyki monopolistyczne". 92,5 zł od abonenta za siatkarski mundial
Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacyjnych Mediakom, reprezentujący mniejsze kablówki, zaskoczony jest ofertą pokazywania siatkarskiego mundialu, którą przedstawił Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To przejaw monopolistycznego podejścia dużego nadawcy do operatorów kablowych - grzmi organizacja.
więcej
|
|
,,Ugotowani" jesienią pięć razy w tygodniu. Zastąpią ,,W11"
Jesienią reality-show TVN „Ugotowani” oglądać będzie można pięć razy w tygodniu. W paśmie zdjętego serialu „W11” pojawią się cztery odcinki poświęcone kolejnym bohaterom z jednego miasta, a w niedzielę zobaczyć będzie można odcinek „The best of” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pierwsze weekendowe wydania Gazeta.pl przyciągnęły 39 tys. internautów. ,,Ostatni weekend lipcowy był rekordowy"
Pierwsze dwa wydania weekendowego działu portalu Gazeta.pl (Agora) miały 38,9 tys. użytkowników i 202,1 tys. odsłon. - Ostatni weekend lipca był rekordowy: zanotowano powyżej 250 tys. wizyt w tekstach i materiałach wideo działu - podkreśla Joanna Bednarek z portalu.
więcej |
|
,,Wielka czwórka" z najniższym udziałem w historii - poniżej 40 proc. Mecze MŚ w Brazylii hitami lipca
W lipcu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych awansowała TVP1, która wyprzedziła Polsat. Wzrost zanotował TVN. Łączny wynik tzw. „wielkiej czwórki” spadł poniżej 40 proc. i był najniższy w historii.
więcej |
|
Polsat przepłacił za prawa do mistrzostw świata, a siatkówka kojarzona z Plusem (opinie)
Choć Polsat deklaruje, że nie pokaże siatkarskich mistrzostw świata w otwartym kanale, to eksperci od marketingu twierdzą, że i wszystko się jeszcze w tej kwestii może zmienić. Wszyscy zgodnie podkreślają, że Polsat kilka lat temu przepłacił za prawa do tych transmisji i teraz szuka sposób na odzyskanie zainwestowanych pieniędzy.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Tak się dziś robi dobry PR - eksperci chwalą akcję ,,Postaw się Putinowi - jedz jabłka"
Eksperci z branży marketingowej są jednomyślni: „Postaw się Putinowi - jedz jabłka i pij cydr” to świetna akcja. Nie wierzą jednak, że takie spontaniczne działania mogą trwać dłużej niż kilka dni i wpłynąć na trwałe zmiany przyzwyczajeń żywieniowych Polaków oraz pomóc gospodarce.
więcej
|
Lewandowski najcenniejszy reklamowo, skok Stocha - w dół Wojewódzki, Rubik, Janowicz i Boniek (TOP 100)
Robert Lewandowski jest niezmiennie najcenniejszą marketingowo polską gwiazdą, wycenianą na milion złotych. Do czołówki wskoczyli Kamil Stoch i Marcin Gortat, a wypadli z niej Kuba Wojewódzki, Anja Rubik i Jerzy Janowicz - wynika z rankingu magazynu „Forbes”.
więcej
|
Google pierwszy raz z 20 mln polskich użytkowników, NK.pl poniżej 6 mln (Megapanel z maja)
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2014 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP: Janusz Korwin-Mikke nie ma żadnych praw do odszkodowania
Telewizja Polska twierdzi, że prezes Kongresu Nowej Prawicy Janusz Korwin-Mikke nie może liczyć na odszkodowanie za to, że nie wystąpił w jej programie. Zdaniem prawników spółki, w żadnym aktów prawnych nie ma przymusu zapraszania konkretnych polityków do audycji TVP.
więcej
|
|
Sieci kablowe oskarżają Polsat o ,,praktyki monopolistyczne". 92,5 zł od abonenta za siatkarski mundial
Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacyjnych Mediakom, reprezentujący mniejsze kablówki, zaskoczony jest ofertą pokazywania siatkarskiego mundialu, którą przedstawił Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To przejaw monopolistycznego podejścia dużego nadawcy do operatorów kablowych - grzmi organizacja.
więcej
|
|
,,Ugotowani" jesienią pięć razy w tygodniu. Zastąpią ,,W11"
Jesienią reality-show TVN „Ugotowani” oglądać będzie można pięć razy w tygodniu. W paśmie zdjętego serialu „W11” pojawią się cztery odcinki poświęcone kolejnym bohaterom z jednego miasta, a w niedzielę zobaczyć będzie można odcinek „The best of” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wielka czwórka" z najniższym udziałem w historii - poniżej 40 proc. Mecze MŚ w Brazylii hitami lipca
W lipcu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych awansowała TVP1, która wyprzedziła Polsat. Wzrost zanotował TVN. Łączny wynik tzw. „wielkiej czwórki” spadł poniżej 40 proc. i był najniższy w historii.
więcej
|
|
Polsat przepłacił za prawa do mistrzostw świata, a siatkówka kojarzona z Plusem (opinie)
Choć Polsat deklaruje, że nie pokaże siatkarskich mistrzostw świata w otwartym kanale, to eksperci od marketingu twierdzą, że i wszystko się jeszcze w tej kwestii może zmienić. Wszyscy zgodnie podkreślają, że Polsat kilka lat temu przepłacił za prawa do tych transmisji i teraz szuka sposób na odzyskanie zainwestowanych pieniędzy.
więcej
|
|
TVN szykuje nowy serwis wideo
Grupa TVN pracuje nad nowym rozrywkowym serwisem internetowym z treściami wideo - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat z zakazem używania nazwy Polsat News+ na czas procesu
Platforma nc+ pozwała Telewizję Polsat o naruszenie prawa do znaku towarowego i czyn nieuczciwej konkurencji w związku z emisją kanału pod nazwą Polsat News+. Nadawca przemianował tę stację na Polsat News 2, bo sąd zdecydował o zabezpieczeniu powództwa.
więcej
|
|
,,Wiadomości" z największym wzrostem oglądalności w lipcu, ,,Panorama" ostro w dół
Pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lipcu br. należała do „Wiadomości”, które zanotowały największy wzrost w zestawieniu. Zyskały także „Fakty”, a najwięcej straciła „Panorama”.
więcej
|
|
Kasia Kwiatkowska poprowadzi talk-show w Polsat Cafe
Kanał Polsat Cafe planuje wprowadzić do jesiennej ramówki nowy talk-show „Baw mnie. Kasia Kwiatkowska Show” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W programie znajdą się rozmowy z gwiazdami, a realizowany on będzie z udziałem publiczności.
więcej
|
|
"Sonic Highways" - nowy serial HBO. "Muzyczna mapa Ameryki"
Stacja HBO wyznaczyła datę premiery serialu "Sonic Highways", za którym stoi Dave Grohl z Foo Fighters.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Procter & Gamble rezygnuje z połowy marek, będą dalsze cięcia reklamowe
Koncern Procter & Gamble zapowiedział, że w ciągu najbliższych dwóch lat zmniejszy swoje portfolio o 90-100 marek, pozostawiając 70-80 najsilniejszych brandów. Firma zamierza dalej ograniczać wydatki reklamowe, przenosząc je z mediów tradycyjnych do cyfrowych.
więcej
|
|
Arkadiusz Legoń: telewizja plus internet = reklamowy power
Telewizja i internet wykorzystywane wspólnie w ramach zintegrowanych działań komunikacyjnych stanowią potężne środowisko, w którym można realizować praktycznie każdy cel marketingowy: wizerunek, sprzedaż, zaangażowanie, relacje itp. - ocenia Arkadiusz Legoń z GoldenSubmarine.
więcej
|
|
22 proc. więcej na reklamy kosmetyków. Liderami L'Oréal, P&G i Nivea (analiza)
W pierwszych pięciu miesiącach br. cennikowe wydatki na reklamy produktów do higieny i pielęgnacji wyniosły 1,136 mld zł, o prawie 22 proc. więcej niż rok wcześniej. Największymi marketerami z tego sektora były L’Oréal Polska, Procter & Gamble Polska i Nivea Polska.
więcej
|
|
Dorota Gomółka: z Cheil Polska do EM Lab
Dorota Gomółka objęła funkcję dyrektor zarządzającej agencji eventowej EM Lab (należącej do grupy Mediacap), zastępując na tym stanowisku Dorotę Rzeszutek. Wcześniej pracowała m.in. w Cheil Polska, Ogilvy Action, FireFly Group i Polymus.
więcej
|
|
Scholz & Friends Warszawa przejmuje od Young & Rubicam obsługę Grupy Wirtualna Polska
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Wirtualna Polska. Poprzednio dla Wirtualnej Polski pracowała agencja Young & Rubicam.
więcej
|
|
Alior Bank jako sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski uruchomi serwis ,,Łączy nas piłka"
Przez najbliższe dwa lata Alior Bank będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski - pierwszej drużyny, a także kadry do lat 21 i olimpijskiej. Bank zamierza uruchomić serwis „Łączy nas piłka” zrzeszający kibiców reprezentacji.
więcej
|
|
AMS nie zgodziła się na reklamy PiS z ,,sitwą" PO. Kaczyński: to cenzura
Plakat, który PiS chciał umieścić na nośnikach AMS pokazuje fotografie czołowych polityków PO w mało korzystnych ujęciach. U dołu znajduje się hasło „By żyło się lepiej. Sitwie” i zmodyfikowane logo PO: twarz o zarysie granic Polski, ale z wyciągniętym językiem. Jeszcze poniżej jest slogan: „Taśmy i rachunki nie kłamią”.
więcej
|
|
Play z Agnieszką Dygant reklamuje darmowy internet w Formule Rodzina 4.0+ (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca darmowy pakiet internetu dostępny w ramach taryfy Formuła Rodzina 4.0+ w sieci Play. Akcję, w której bierze udział Agnieszka Dygant, przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Twój plan na FUN" reklamuje Mirindę (wideo)
W telewizji, kinach, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa napoju Mirinda (produkowanego przez PepsiCo) pod hasłem „Twój plan na FUN”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, Digital One, OMD Media Direction i Questia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyny people tracą czytelników. ,,Grazia" z największym spadkiem
W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Grazia” i „Flesz”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z sześcioma wydawcami regionalnymi
Z początkiem sierpnia „Gazeta Wyborcza” (Agora) utworzyła stanowiska wydawców regionalnych w sześciu największych miastach. Na razie funkcję objęło pięć osób: Ilona Byra we Wrocławiu, Katarzyna Owczarek-Pukaczewska w Łodzi, Jan Grzechowiak w Gdańsku, Józef Stachów w Krakowie i Włodzimierz Bogaczyk w Poznaniu.
więcej
|
|
Egmont wydał ,,Angry Birds Magazyn"
Wydanwictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek dwumiesięcznik „Angry Birds Magazyn”, skierowany do fanów gry Angry Birds.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Pierwsze weekendowe wydania Gazeta.pl przyciągnęły 39 tys. internautów. ,,Ostatni weekend lipcowy był rekordowy"
Pierwsze dwa wydania weekendowego działu portalu Gazeta.pl (Agora) miały 38,9 tys. użytkowników i 202,1 tys. odsłon. - Ostatni weekend lipca był rekordowy: zanotowano powyżej 250 tys. wizyt w tekstach i materiałach wideo działu - podkreśla Joanna Bednarek z portalu.
więcej
|
|
Kolejne rekordy w Megapanelu mobilnym. Liderami Grupa WP i Onet.pl (TOP 20)
W maju br. strony czołowych 20 polskich wydawców zanotowały rekordowe 1,5 mld krajowych odsłon mobilnych. Liderami pod tym względem niezmiennie są Grupa Wirtualna Polska i Grupa Onet - RASP oraz należące do nich serwisy Onet.pl i WP.pl.
więcej
|
|
Arkadiusz Legoń: telewizja plus internet = reklamowy power
Telewizja i internet wykorzystywane wspólnie w ramach zintegrowanych działań komunikacyjnych stanowią potężne środowisko, w którym można realizować praktycznie każdy cel marketingowy: wizerunek, sprzedaż, zaangażowanie, relacje itp. - ocenia Arkadiusz Legoń z GoldenSubmarine.
więcej
|
|
Fanpage'e facebookowe w Polsce: Serce i Rozum już nie jest liderem (raport za lipiec 2014)
Zmiana na czele rankingu najpopularniejszych stron wśród polskich użytkowników Facebooka: w lipcu br. profilowi Serce i Rozum pozycję lidera odebrała strona Facebook for Every Phone. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Scholz & Friends Warszawa przejmuje od Young & Rubicam obsługę Grupy Wirtualna Polska
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Wirtualna Polska. Poprzednio dla Wirtualnej Polski pracowała agencja Young & Rubicam.
więcej
|
|
Serial ,,House of Cards" już legalnie w sieci dla Polaków. Trafił do ipli
Do oferty telewizji internetowej ipla trafił pierwszy sezon amerykańskiego serialu „House of Cards”. To pierwsza legalna możliwość obejrzenia tej produkcji w internecie w Polsce.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome liderem, Firefox w dół, Opera blisko IE w Polsce
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w lipcu br. zanotowała nieznaczny spadek w ujęciu globalnym, ale na polskim rynku ponownie odskoczyła Firefoksowi.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|