|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 5 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Szacunkowe stawki dla celebrytów za udział w reklamach są oderwane od rzeczywistości
Najlepiej na markę oddziałują te gwiazdy, które postanowiły się z nią związać na dłużej. Przedstawiciele agencji reklamowych przyznają, że podane przez magazyn „Forbes” stawki, które firmy muszą rzekomo zapłacić za udział celebrytów w reklamie, nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
więcej
|
|
Banki o 3 proc. więcej na reklamy. Liderami ING Bank Śląski i BZ WBK
W I połowie br. cennikowe budżety reklamowe banków (bez internetu) wyniosły 652,5 mln zł, z czego prawie trzy czwarte trafiło do telewizji. Najwięcej wydały ING Bank Śląski i BZ WBK, a budżet tego drugiego, tak samo jak Banku Millennium, wzrósł niemal o połowę.
więcej
|
|
TVP Info i TVN24 na czele stacji tematycznych, tracą Polo TV i Eska TV (top 25)
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazło się TVP Info. Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 numerem jeden była cały czas stacja TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maffashion, Joanna Horodyńska i naczelna "Harper's Bazaar" w jury show Polsat Café
Program „Shopping Queen”, który jesienią br. pokaże Polsat Café, poprowadzi Sara Boruc. Wśród sześciu jurorów reality-show znajdą się m.in. Maffashion, Joanna Góra, Ada Fijał i Joanna Horodyńska.
więcej |
|
Figurski przeprasza Wojewódzkiego za okładkę ,,Wprost". ,,Infantylizm Latkowskiego"
Michał Figurski skrytykował okładkę nowego numeru „Wprost”, sugerującej, że odcina się od chamstwa medialnego symbolizowanego przez Kubę Wojewódzkiego. - Wygląda na to, że pan redaktor naczelny ma jakieś niezałatwione sprawy, które ku mojemu zdumieniu postanowił sobie za moim pośrednictwem załatwić - stwierdził.
więcej |
|
TV Republika na platformie nc+? ,,Rozmowy bliskie finalizacji"
Telewizja Republika jest na finiszu rozmów z platformą nc+ dotyczących włączenia stacji do oferty operatora. - Pracujemy nad rozszerzeniem dystrybucji i powiększeniem zasięgu technicznego - przyznaje Radosław Dobrzyński, dyrektor generalny TV Republika.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polsat przepłacił za prawa do mistrzostw świata, a siatkówka kojarzona z Plusem (opinie)
Choć Polsat deklaruje, że nie pokaże siatkarskich mistrzostw świata w otwartym kanale, to eksperci od marketingu twierdzą, że i wszystko się jeszcze w tej kwestii może zmienić. Wszyscy zgodnie podkreślają, że Polsat kilka lat temu przepłacił za prawa do tych transmisji i teraz szuka sposób na odzyskanie zainwestowanych pieniędzy.
więcej
|
Tak się dziś robi dobry PR - eksperci chwalą akcję ,,Postaw się Putinowi - jedz jabłka"
Eksperci z branży marketingowej są jednomyślni: „Postaw się Putinowi - jedz jabłka i pij cydr” to świetna akcja. Nie wierzą jednak, że takie spontaniczne działania mogą trwać dłużej niż kilka dni i wpłynąć na trwałe zmiany przyzwyczajeń żywieniowych Polaków oraz pomóc gospodarce.
więcej
|
Lewandowski najcenniejszy reklamowo, skok Stocha - w dół Wojewódzki, Rubik, Janowicz i Boniek (TOP 100)
|
Google pierwszy raz z 20 mln polskich użytkowników, NK.pl poniżej 6 mln (Megapanel z maja)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Info i TVN24 na czele stacji tematycznych, tracą Polo TV i Eska TV (top 25)
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazło się TVP Info. Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 numerem jeden była cały czas stacja TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Maffashion, Joanna Horodyńska i naczelna "Harper's Bazaar" w jury show Polsat Café
Program „Shopping Queen”, który jesienią br. pokaże Polsat Café, poprowadzi Sara Boruc. Wśród sześciu jurorów reality-show znajdą się m.in. Maffashion, Joanna Góra, Ada Fijał i Joanna Horodyńska.
więcej
|
|
TV Republika na platformie nc+? ,,Rozmowy bliskie finalizacji"
Telewizja Republika jest na finiszu rozmów z platformą nc+ dotyczących włączenia stacji do oferty operatora. - Pracujemy nad rozszerzeniem dystrybucji i powiększeniem zasięgu technicznego - przyznaje Radosław Dobrzyński, dyrektor generalny TV Republika.
więcej
|
|
Maciej Kurzajewski będzie drugim gospodarzem programu ,,Świat się kręci"
Do Agaty Młynarskiej, prowadzącej dotąd program „Świat się kręci” w TVP1, jesienią dołączy na stałe Maciej Kurzajewski. Będą oni prowadzić ten codzienny program na zmianę.
więcej
|
|
Nowy serial ,,Szkoła" od września w TVN. Życie gimnazjalistów i licealistów
Od września telewizja TVN rozpocznie emisję nowego serialu scripted-docu „Szkoła”, prezentującego historie z życia gimnazjalistów i licealistów. Produkcja realizowana będzie w Krakowie, a TVN nadawać ją będzie pięć razy w tygodniu w paśmie popołudniowym.
więcej
|
|
Partie mniej wydały na kampanię do Parlamentu Europejskiego, PiS liderem wydatków
Ponad 11 mln zł wydały łącznie komitety wyborcze, biorące udział w tegorocznej kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego. Najwięcej w przeliczeniu na zdobyty mandat wydał PiS. Najmniej Nowa Prawica.
więcej
|
|
Katastrofalna oglądalność TVP2 - w grupie komercyjnej poniżej 6 proc.
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Najstarsza polska didżejka reklamuje Eska TV
DJ Wika, najstarsza didżejka w Polsce, została twarzą nowej kampanii promocyjnej stacji muzycznej Eska TV. Akcja wystartowała 4 sierpnia br.
więcej
|
|
TVP Info i Polsat News najlepiej relacjonowały kampanię do PE, TV Trwam najgorzej
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji stwierdziła, że najlepiej kryteria misji publicznej w czasie kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego wypełniły TVP Info i inne kanały TVP oraz Polsat News. Najmniej korzystnie wypadła TV Trwam. Na antenach wszystkich stacji najczęściej pojawiali się politycy PO i PiS.
więcej
|
|
Animal Planet HD z osobną ramówką i oprawą w Polsce
Kanał Animal Planet HD od środy 13 sierpnia br. będzie nadawał z ramówką przygotowywaną wyłącznie na polski rynek. Stacja zyska też w pełni polską oprawę graficzną.
więcej
|
|
Kanał ID modyfikuje logo i oprawę graficzną (wideo)
Stacja ID od 13 sierpnia br. zyska nową oprawę graficzną wraz z odświeżonym logotypem. - Nowa oprawa to jeden z elementów ewolucji ID - mówi Bartłomiej Główczyński, channel director lifestyle w Discovery Networks.
więcej
|
|
Atak internetowego oszusta na dziennikarzy TTV, zdemolowany samochód
Ekipa programu TTV „Blisko ludzi” została zaatakowana przez Krzysztofa H., oskarżonego o wyłudzanie pieniędzy przez internet. H. zdemolował samochód dziennikarzy i groził im.
więcej
|
|
ProSiebenSat.1 Welt w internecie i aplikacji mobilnej
Niemiecka grupa medialna ProSiebenSat.1 udostępniła w 17 krajach, w tym w Polsce, aplikację mobilną oraz stronę internetową kanału ProSiebenSat.1 Welt.
więcej
|
|
Multimedia Polska z nową ofertą ubezpieczenia mieszkania
Sieć Multimedia Polska wspólnie z firmą ubezpieczeniową STU Ergo Hestia przygotowała pięć nowych pakietów ubezpieczenia mieszkania. Z oferty mogą skorzystać aktualni oraz nowi abonenci operatora.
więcej
|
|
"Constantine" - nowy serial NBC (zobacz zwiastun)
Stacja NBC zaprezentowała kolejną zapowiedź serialu "Constantine".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szacunkowe stawki dla celebrytów za udział w reklamach są oderwane od rzeczywistości
Najlepiej na markę oddziałują te gwiazdy, które postanowiły się z nią związać na dłużej. Przedstawiciele agencji reklamowych przyznają, że podane przez magazyn „Forbes” stawki, które firmy muszą rzekomo zapłacić za udział celebrytów w reklamie, nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
więcej
|
|
Banki o 3 proc. więcej na reklamy. Liderami ING Bank Śląski i BZ WBK
W I połowie br. cennikowe budżety reklamowe banków (bez internetu) wyniosły 652,5 mln zł, z czego prawie trzy czwarte trafiło do telewizji. Najwięcej wydały ING Bank Śląski i BZ WBK, a budżet tego drugiego, tak samo jak Banku Millennium, wzrósł niemal o połowę.
więcej
|
|
Najstarsza polska didżejka reklamuje Eska TV
DJ Wika, najstarsza didżejka w Polsce, została twarzą nowej kampanii promocyjnej stacji muzycznej Eska TV. Akcja wystartowała 4 sierpnia br.
więcej
|
|
Jakub Zielecki: z Saatchi & Saatchi Poland do Havas Worldwide Warsaw
Jakub Zielecki objął funkcję deputy creative directora w agencji Havas Worldwide Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w Saatchi & Saatchi Poland, Change Integrated i Leo Burnett.
więcej
|
|
Citylighty Clear Channel Poland z darmowym WiFi w kampanii Coca-Coli (wideo)
W ramach kampanii Coca-Coli pod hasłem „Powiedz to piosenką” na 35 citylightach należących do Clear Channel Poland zainstalowano urządzenia dające dostęp do internetu za pomocą Wi-Fi.
więcej
|
|
Bracia Komersowie reklamują Pocztę Polską w e-commerce (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa usług Poczty Polskiej skierowanych do branży e-commerce. Akcję, której bohaterami są bracia Komersowie, przygotowały firmy CAM Media i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Kioskarz Robert Górski na Facebooku reklamuje Orange Smart na Kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa taryfy Smart w Orange na Kartę podkreślająca, że w tej ofercie korzystanie z Facebooka nie jest wliczane do pakietu internetowego. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Lemon, Badi Badi i MEC.
więcej
|
|
Magdalena Lubiniecka-Kowalska: z TVN Media do Polsat Media
Zmiany kadrowe w Polsat Media. Magdalena Lubiniecka-Kowalska, do tej pory związana z TVN Media, zastąpiła na stanowisku kierownika ds. planowania kampanii reklamowych online Katarzynę Zajączkowską, a Maciej Furnal przejął obowiązki Adama Pachli i będzie odpowiedzialny za obsługę kampanii online.
więcej
|
|
Marcin Olejnik:z K2 Media do Lemon Sky JWT
Marcin Olejnik objął funkcję account managera w agencji Lemon Sky JWT. Poprzednio pracował w K2 Media.
więcej
|
|
,,#ShineStrong" - Pantene zachęca kobiety tylko do niezbędnych przeprosin (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii marki kosmetycznej Pantene (należącej do Procter & Gamble) pod hasłem „#ShineStrong”. Akcja zwraca uwagę na nieświadome nadużywanie prze kobiety słowa „przepraszam”.
więcej
|
|
Modecom za Mantę partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski
Firma Modecom, produkująca tablety, smartfony i akcesoria komputerowe, przez najbliższe dwa lata będzie partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Poprzednią firmą z tego sektora wspierającą drużynę narodową była Manta.
więcej
|
|
,,Dreams" - nowa reklama iPhone'a 5S (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową reklamę telewizyjną promującą smartfona iPhone 5S.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Figurski przeprasza Wojewódzkiego za okładkę ,,Wprost". ,,Infantylizm Latkowskiego"
Michał Figurski skrytykował okładkę nowego numeru „Wprost”, sugerującej, że odcina się od chamstwa medialnego symbolizowanego przez Kubę Wojewódzkiego. - Wygląda na to, że pan redaktor naczelny ma jakieś niezałatwione sprawy, które ku mojemu zdumieniu postanowił sobie za moim pośrednictwem załatwić - stwierdził.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Życie na Gorąco" na czele sprzedaży tygodników (top 61)
W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Robert Zieliński zwolniony z tajemnicy dziennikarskiej w procesie przeciwko Romanowi Osicy i Agnieszce Burzyńskiej
Krakowski sąd zwolnił w poniedziałek dziennikarza Roberta Zielińskiego z tajemnicy dziennikarskiej w sprawie publikacji o wiceministrze finansów Jacku Kapicy. Reporter śledczy jest świadkiem w procesie karnym jaki minister wytoczył Romanowi Osicy i Agnieszce Burzyńskiej.
więcej
|
|
Julita Ziółkowska dyrektorem reklamy i marketingu w Marquard Media Polska
Julita Ziółkowska, dotąd dyrektor biura reklamy Marquard Media Polska, objęła stanowisko dyrektora reklamy i marketingu w tej spółce. Zarządzanie marketingiem przejęła od prezes wydawnictwa Alicji Skrzypczak.
więcej
|
|
Kolporter liderem rynku dystrybucji prasy, Ruch traci udział w rynku
Kielecki Kolporter pozostaje największym dystrybutorem prasy w Polsce, zwiększając udział w rynku względem ub.r. Traci z kolei jego główny konkurent, czyli Ruch - wynika z analizy przygotowanej przez Izbę Wydawców Prasy.
więcej
|
|
Mariusz Ryznar w centrali Burdy. Jerzy Janczak dyrektorem dystrybucji w Polsce
Kolejne zmiany w Grupie Burda. Mariusz Ryznar obejmie stanowisko starszego managera dystrybucji w centrali Burda International. Natomiast za dystrybucję w polskich spółkach medialnej grupy odpowiadać będzie teraz Jerzy Janczak.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|