|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 6 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" najwięcej straciły w I półroczu (wykres)
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki, a najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” „Gazeta Wyborcza”. Na plusie tylko „Parkiet”.
więcej
|
|
Anna Janicka wygrała z Edipresse w sądzie pracy
Anna Janicka, była redaktor naczelna „Show”, a obecnie naczelna „Grazii” (oba tytuły Wydawnictwo Bauer), wygrała proces w sądzie pracy, wytoczony jej przez wydawnictwo Edipresse Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP i Polskie Radio na liście strategicznych spółek państwowych, wykluczona prywatyzacja
Telewizja Polska i Polskie Radio znalazły się na opracowanej przez Ministerstwo Skarbu Państwa liście firm o strategicznym znaczeniu dla krajowej gospodarki, a Polska Agencja Prasowa i kilka mniejszych rozgłośni radiowych - na liście podmiotów o istotnym znaczeniu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polsat przepłacił za prawa do mistrzostw świata, a siatkówka kojarzona z Plusem (opinie)
Choć Polsat deklaruje, że nie pokaże siatkarskich mistrzostw świata w otwartym kanale, to eksperci od marketingu twierdzą, że i wszystko się jeszcze w tej kwestii może zmienić. Wszyscy zgodnie podkreślają, że Polsat kilka lat temu przepłacił za prawa do tych transmisji i teraz szuka sposób na odzyskanie zainwestowanych pieniędzy.
więcej
|
Tak się dziś robi dobry PR - eksperci chwalą akcję ,,Postaw się Putinowi - jedz jabłka"
Eksperci z branży marketingowej są jednomyślni: „Postaw się Putinowi - jedz jabłka i pij cydr” to świetna akcja. Nie wierzą jednak, że takie spontaniczne działania mogą trwać dłużej niż kilka dni i wpłynąć na trwałe zmiany przyzwyczajeń żywieniowych Polaków oraz pomóc gospodarce.
więcej
|
Lewandowski najcenniejszy reklamowo, skok Stocha - w dół Wojewódzki, Rubik, Janowicz i Boniek (TOP 100)
|
Google pierwszy raz z 20 mln polskich użytkowników, NK.pl poniżej 6 mln (Megapanel z maja)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP i Polskie Radio na liście strategicznych spółek państwowych, wykluczona prywatyzacja
Telewizja Polska i Polskie Radio znalazły się na opracowanej przez Ministerstwo Skarbu Państwa liście firm o strategicznym znaczeniu dla krajowej gospodarki, a Polska Agencja Prasowa i kilka mniejszych rozgłośni radiowych - na liście podmiotów o istotnym znaczeniu.
więcej
|
|
TVN24 BiŚ z ogromnym wzrostem, pierwsze dane TV Republika
TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w lipcu br. Największy wzrost w zestawieniu zanotował TVN24 Biznes i Świat, zaś TV Republika osiągnęła taki sam wynik jak Polsat News 2.
więcej
|
|
Ziemowit Pędziwiatr zwolniony z TVP Info
Ziemowit Pędziwiatr, prezenter pogody w kanale TVP Info, został zwolniony z Telewizji Polskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Stacja sprawy nie chce komentować.
więcej
|
|
Będzie charytatywny mecz TVN z TVP. Piotr Kraśko kontra Kamil Durczok
Telewizja Polska i TVN porozumiały się w sprawie organizacji charytatywnego meczu w piłce nożnej, w którym zmierzą się drużyny obu telewizji. Wydarzenie transmitowane będzie w niedzielę 31 sierpnia na antenach TVP1 i TVN.
więcej
|
|
Polsat liderem naziemnej telewizji cyfrowej. TVP 1, TVP 2 i Polsat Sport News z największymi spadkami
W lipcu br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Największy spadek zanotował Polsat Sport News, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się TVP Kultura.
więcej
|
|
TVP na dużym plusie. 116 mln zł zysku w I półroczu
Telewizja Polska w I półroczu br. zanotowała dodatni wynik finansowy brutto w wysokości 116,2 mln zł. To o 107,4 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ub.r.
więcej
|
|
,,Wrogie niebo" Stevena Spielberga jesienią w TV4
Telewizyjna Czwórka jesienią pokaże pierwszy sezon amerykańskiego serialu „Wrogie Niebo”, wyprodukowanego przez Stevena Spielberga. To pełna rozmachu apokaliptyczna wizja świata po starciu z pozaziemską cywilizacją.
więcej
|
|
Telewizja Polska nie pokaże meczu Celtic-Legia, możliwa transmisja w internecie
Telewizja Polska nie zdołała kupić praw do transmisji rewanżowego meczu Celtic Glasgow - Legia Warszawa w eliminacjach piłkarskiej Ligi Mistrzów. Spotkanie będzie relacjonowane tylko czterema kamerami, a TVP stara się pozyskać prawa do pokazania takiej transmisji w swoim serwisie internetowym.
więcej
|
|
,,Rodzina Kennedych" od września w Polsat Romans
6 września 2014 roku Polsat Romans rozpocznie emisje serialu „Rodzina Kennedych”.
więcej
|
|
Powstanie ósmy sezon serialu "Teoria wielkiego podrywu". 90 mln dol. w trzy lata
Aktorzy popularnego serialu "Teoria wielkiego podrywu" w końcu doszli do porozumienia ze stacją CBS.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
BZ WBK w 2015 r. zmieni nazwę na Santander
Bank Zachodni WBK w przyszłym roku zacznie proces rebrandingu na Santander, markę swojego większościowego udziałowca - poinformował Mateusz Morawiecki, prezes BZ WBK.
więcej
|
|
Orange reklamuje SOS dla klientów T-Mobile z powodu podwyżek (wideo)
Orange zaczął kampanię reklamową nawiązującą do podwyżek opłat abonamentowych wprowadzonych właśnie przez T-Mobile Polska. Pomarańczowy operator przekonuje, że można przenieść się do niego bez żadnych negatywnych konsekwencji.
więcej
|
|
Piotr Wysocki: z TVN Media do Codemedia
Piotr Wysocki objął w domu mediowym Codemedia nowo utworzone stanowisko business development directora. Wcześniej pracował w TVN Media i Bonnier Business Polska.
więcej
|
|
Janusz Biesiada dyrektorem marketingu Lechii Gdańsk
Janusz Biesiada został nowym dyrektorem marketingu klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk. W ostatnich latach związany był z Halą Olivią oraz pomorską siatkówką.
więcej
|
|
Jabłczyńska, Jakóbiak i Trybalski w kampanii Shell V-Power Nitro+ (wideo)
Pod hasłem „Jazda pełna wrażeń z Shell V Power Nitro+” rozpoczęła się kampania reklamowa paliwa Shell V-Power Nitro+ dostępnego na stacjach Shell. Ambasadorami akcji są aktorka Joanna Jabłczyńska, youtuber Łukasz Jakóbiak i fotograf Piotr Trybalski.
więcej
|
|
Anna Lewandowska w kampanii promującej WF wśród dziewczyn
We wrześniu zacznie się kampania Ministerstwa Sportu i Turystyki zachęcająca dziewczyny do uczestniczenia w lekcjach WF. Ambasadorką akcji - za której przygotowanie odpowiada agencja BBDO Warszawa - będzie najprawdopodobniej Anna Lewandowska.
więcej
|
|
Rząd pracujemy nad zniesieniem zakazu reklamowania cydru
Ministerstwo gospodarki chce umożliwić reklamowanie cydru. Szef resortu, wicepremier Janusz Piechociński uważa, że mogłoby to pomóc sadownikom po tym, jak Rosja nałożyła embargo na import polskich jabłek.
więcej
|
|
Agencja Allegro zmienia identyfikację i stawia na ,,Smart Communications"
Agencja Allegro wprowadza nową identyfikację wizualną, która ma podkreślić rozszerzenie oferty firmy: z event marketingu na pełny zasób usług marketingowych pod hasłem „Smart Communications”.
więcej
|
|
Właściciel opuszczający psa reklamuje Nokia Treasure Tag (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa lokalizatora Treasure Tag przeznaczonego do smartfonów. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Ars Thanea.
więcej
|
|
Cristiano Ronaldo tylko w bieliźnie CR7 Underwear na billboardach
Cristiano Ronaldo bierze udział w outdoorowej kampanii reklamowej bielizny własnej marki - CR7 Underwear.
więcej
|
|
Justyna Puławska marketing and communication coordinatorem w Axis Communications
Justyna Puławska objęła funkcję marketing and communication coordinator w spółce w Axis Communications. Wcześniej pracowała w firmach Robert Bosch i Cetelem Polska Expansion oraz Fundacji na rzecz Nauki Polskiej.
więcej
|
|
Leo Messi i Rustie w nowej reklamie adidasa (wideo)
Do internetu trafiło nowe nagranie Rustiego zatytułowane "Velcro". Numer wykorzystano w nowej reklamie adidasa "Back in Barcelona", w której wystąpił Leo Messi.
więcej
|
|
Will.i.am promuje samochód Lexus NX
Will.i.am zaprezentował klip, który zrealizował we współpracy z Lexusem.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" najwięcej straciły w I półroczu (wykres)
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki, a najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” „Gazeta Wyborcza”. Na plusie tylko „Parkiet”.
więcej
|
|
Anna Janicka wygrała z Edipresse w sądzie pracy
Anna Janicka, była redaktor naczelna „Show”, a obecnie naczelna „Grazii” (oba tytuły Wydawnictwo Bauer), wygrała proces w sądzie pracy, wytoczony jej przez wydawnictwo Edipresse Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rośnie zysk Axel Springer, koncern zarabia na aktywności w przestrzeni cyfrowej
Axel Springer zaprezentował swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku. Niemiecki koncern wydawniczy kontynuuje wzrostowy trend, głównie dzięki skutecznym działaniom w przestrzeni cyfrowej.
więcej
|
|
Wydawca ,,USA Today" podzieli się na firmę prasową i telewizyjno-internetową
Koncern Gannett, do którego należy kilkadziesiąt gazet na czele z „USA Today”, stacje telewizyjne głównie związane z NBC i CBS oraz serwisy internetowe, ogłosił, że podzieli się w przyszłym roku na dwie niezależne spółki: zajmującą się prasą i odpowiadającą za działalność telewizyjno-internetową.
więcej
|
|
Mniejsze spadki sprzedaży dzienników w czerwcu. Na plusie ,,Parkiet" i ,,Przegląd Sportowy"
Większość dzienników zanotowało w czerwcu br. spadki sprzedaży ogółem, ale były one niższe niż w poprzednich miesiącach. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”. Wzrosty odnotowały zaś „Parkiet” i „Przegląd Sportowy”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|