Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 6 Sierpnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" najwięcej straciły w I półroczu (wykres)

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki, a najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” „Gazeta Wyborcza”. Na plusie tylko „Parkiet”. więcej

 
Anna Janicka wygrała z Edipresse w sądzie pracy

Anna Janicka, była redaktor naczelna „Show”, a obecnie naczelna „Grazii” (oba tytuły Wydawnictwo Bauer), wygrała proces w sądzie pracy, wytoczony jej przez wydawnictwo Edipresse Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP i Polskie Radio na liście strategicznych spółek państwowych, wykluczona prywatyzacja

Telewizja Polska i Polskie Radio znalazły się na opracowanej przez Ministerstwo Skarbu Państwa liście firm o strategicznym znaczeniu dla krajowej gospodarki, a Polska Agencja Prasowa i kilka mniejszych rozgłośni radiowych - na liście podmiotów o istotnym znaczeniu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

IQFM poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Manager

Radio ZET poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

eurozet poszukuje osoby na stanowisko
Operator kamery

TradeTracker poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Wydawnictwo prasowe poszukuje osoby na stanowisko
Supervisor Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Portalu Informacyjnego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Portalu Informacyjnego

Aktywna Mama poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
11 mln użytkowników stron sportowych. Na czele serwisy Onetu i WP, w dół Interia i Babol.pl (analiza)

Serwisy o sporcie miesięcznie odwiedza 11 mln polskich internautów - w większości to mężczyźni, osoby w wieku 15-44 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, mieszkające w miastach. Najpopularniejsze są strony sportowe Onetu i WP.pl, a spore spadki zanotowały Interia.pl i Babol.pl. więcej

 
TVN24 BiŚ z ogromnym wzrostem, pierwsze dane TV Republika

TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w lipcu br. Największy wzrost w zestawieniu zanotował TVN24 Biznes i Świat, zaś TV Republika osiągnęła taki sam wynik jak Polsat News 2. więcej

 
Ziemowit Pędziwiatr zwolniony z TVP Info

Ziemowit Pędziwiatr, prezenter pogody w kanale TVP Info, został zwolniony z Telewizji Polskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Stacja sprawy nie chce komentować. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polsat przepłacił za prawa do mistrzostw świata, a siatkówka kojarzona z Plusem (opinie)

Choć Polsat deklaruje, że nie pokaże siatkarskich mistrzostw świata w otwartym kanale, to eksperci od marketingu twierdzą, że i wszystko się jeszcze w tej kwestii może zmienić. Wszyscy zgodnie podkreślają, że Polsat kilka lat temu przepłacił za prawa do tych transmisji i teraz szuka sposób na odzyskanie zainwestowanych pieniędzy. więcej

Tak się dziś robi dobry PR - eksperci chwalą akcję ,,Postaw się Putinowi - jedz jabłka"

Eksperci z branży marketingowej są jednomyślni: „Postaw się Putinowi - jedz jabłka i pij cydr” to świetna akcja. Nie wierzą jednak, że takie spontaniczne działania mogą trwać dłużej niż kilka dni i wpłynąć na trwałe zmiany przyzwyczajeń żywieniowych Polaków oraz pomóc gospodarce. więcej

Lewandowski najcenniejszy reklamowo, skok Stocha - w dół Wojewódzki, Rubik, Janowicz i Boniek (TOP 100)
Google pierwszy raz z 20 mln polskich użytkowników, NK.pl poniżej 6 mln (Megapanel z maja)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP i Polskie Radio na liście strategicznych spółek państwowych, wykluczona prywatyzacja

Telewizja Polska i Polskie Radio znalazły się na opracowanej przez Ministerstwo Skarbu Państwa liście firm o strategicznym znaczeniu dla krajowej gospodarki, a Polska Agencja Prasowa i kilka mniejszych rozgłośni radiowych - na liście podmiotów o istotnym znaczeniu. więcej

 
TVN24 BiŚ z ogromnym wzrostem, pierwsze dane TV Republika

TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w lipcu br. Największy wzrost w zestawieniu zanotował TVN24 Biznes i Świat, zaś TV Republika osiągnęła taki sam wynik jak Polsat News 2. więcej

 
Ziemowit Pędziwiatr zwolniony z TVP Info

Ziemowit Pędziwiatr, prezenter pogody w kanale TVP Info, został zwolniony z Telewizji Polskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Stacja sprawy nie chce komentować. więcej

 
Będzie charytatywny mecz TVN z TVP. Piotr Kraśko kontra Kamil Durczok

Telewizja Polska i TVN porozumiały się w sprawie organizacji charytatywnego meczu w piłce nożnej, w którym zmierzą się drużyny obu telewizji. Wydarzenie transmitowane będzie w niedzielę 31 sierpnia na antenach TVP1 i TVN. więcej

 
Polsat liderem naziemnej telewizji cyfrowej. TVP 1, TVP 2 i Polsat Sport News z największymi spadkami

W lipcu br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Największy spadek zanotował Polsat Sport News, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się TVP Kultura. więcej

 
TVP na dużym plusie. 116 mln zł zysku w I półroczu

Telewizja Polska w I półroczu br. zanotowała dodatni wynik finansowy brutto w wysokości 116,2 mln zł. To o 107,4 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ub.r. więcej

 
,,Wrogie niebo" Stevena Spielberga jesienią w TV4

Telewizyjna Czwórka jesienią pokaże pierwszy sezon amerykańskiego serialu „Wrogie Niebo”, wyprodukowanego przez Stevena Spielberga. To pełna rozmachu apokaliptyczna wizja świata po starciu z pozaziemską cywilizacją. więcej

 
Telewizja Polska nie pokaże meczu Celtic-Legia, możliwa transmisja w internecie

Telewizja Polska nie zdołała kupić praw do transmisji rewanżowego meczu Celtic Glasgow - Legia Warszawa w eliminacjach piłkarskiej Ligi Mistrzów. Spotkanie będzie relacjonowane tylko czterema kamerami, a TVP stara się pozyskać prawa do pokazania takiej transmisji w swoim serwisie internetowym. więcej

 
,,Rodzina Kennedych" od września w Polsat Romans

6 września 2014 roku Polsat Romans rozpocznie emisje serialu „Rodzina Kennedych”. więcej

 
Powstanie ósmy sezon serialu "Teoria wielkiego podrywu". 90 mln dol. w trzy lata

Aktorzy popularnego serialu "Teoria wielkiego podrywu" w końcu doszli do porozumienia ze stacją CBS. więcej

 
 
Radio  
 
TVP i Polskie Radio na liście strategicznych spółek państwowych, wykluczona prywatyzacja

Telewizja Polska i Polskie Radio znalazły się na opracowanej przez Ministerstwo Skarbu Państwa liście firm o strategicznym znaczeniu dla krajowej gospodarki, a Polska Agencja Prasowa i kilka mniejszych rozgłośni radiowych - na liście podmiotów o istotnym znaczeniu. więcej

 
Polskie Radio nadaje cyfrowo we Wrocławiu i Szczecinie

Polskie Radio z początkiem sierpnia br. uruchomiło cyfrowe nadawanie w systemie DAB+ w kolejnych miastach: Wrocławiu i Szczecinie. W każdym z nich w wersji cyfrowej można słuchać ośmiu stacji. więcej

 
Reklama  
 
BZ WBK w 2015 r. zmieni nazwę na Santander

Bank Zachodni WBK w przyszłym roku zacznie proces rebrandingu na Santander, markę swojego większościowego udziałowca - poinformował Mateusz Morawiecki, prezes BZ WBK. więcej

 
Orange reklamuje SOS dla klientów T-Mobile z powodu podwyżek (wideo)

Orange zaczął kampanię reklamową nawiązującą do podwyżek opłat abonamentowych wprowadzonych właśnie przez T-Mobile Polska. Pomarańczowy operator przekonuje, że można przenieść się do niego bez żadnych negatywnych konsekwencji. więcej

 
Piotr Wysocki: z TVN Media do Codemedia

Piotr Wysocki objął w domu mediowym Codemedia nowo utworzone stanowisko business development directora. Wcześniej pracował w TVN Media i Bonnier Business Polska. więcej

 
Janusz Biesiada dyrektorem marketingu Lechii Gdańsk

Janusz Biesiada został nowym dyrektorem marketingu klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk. W ostatnich latach związany był z Halą Olivią oraz pomorską siatkówką. więcej

 
Jabłczyńska, Jakóbiak i Trybalski w kampanii Shell V-Power Nitro+ (wideo)

Pod hasłem „Jazda pełna wrażeń z Shell V Power Nitro+” rozpoczęła się kampania reklamowa paliwa Shell V-Power Nitro+ dostępnego na stacjach Shell. Ambasadorami akcji są aktorka Joanna Jabłczyńska, youtuber Łukasz Jakóbiak i fotograf Piotr Trybalski. więcej

 
Anna Lewandowska w kampanii promującej WF wśród dziewczyn

We wrześniu zacznie się kampania Ministerstwa Sportu i Turystyki zachęcająca dziewczyny do uczestniczenia w lekcjach WF. Ambasadorką akcji - za której przygotowanie odpowiada agencja BBDO Warszawa - będzie najprawdopodobniej Anna Lewandowska. więcej

 
Rząd pracujemy nad zniesieniem zakazu reklamowania cydru

Ministerstwo gospodarki chce umożliwić reklamowanie cydru. Szef resortu, wicepremier Janusz Piechociński uważa, że mogłoby to pomóc sadownikom po tym, jak Rosja nałożyła embargo na import polskich jabłek. więcej

 
Agencja Allegro zmienia identyfikację i stawia na ,,Smart Communications"

Agencja Allegro wprowadza nową identyfikację wizualną, która ma podkreślić rozszerzenie oferty firmy: z event marketingu na pełny zasób usług marketingowych pod hasłem „Smart Communications”. więcej

 
Właściciel opuszczający psa reklamuje Nokia Treasure Tag (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa lokalizatora Treasure Tag przeznaczonego do smartfonów. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Ars Thanea. więcej

 
Cristiano Ronaldo tylko w bieliźnie CR7 Underwear na billboardach

Cristiano Ronaldo bierze udział w outdoorowej kampanii reklamowej bielizny własnej marki - CR7 Underwear. więcej

 
Justyna Puławska marketing and communication coordinatorem w Axis Communications

Justyna Puławska objęła funkcję marketing and communication coordinator w spółce w Axis Communications. Wcześniej pracowała w firmach Robert Bosch i Cetelem Polska Expansion oraz Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. więcej

 
Leo Messi i Rustie w nowej reklamie adidasa (wideo)

Do internetu trafiło nowe nagranie Rustiego zatytułowane "Velcro". Numer wykorzystano w nowej reklamie adidasa "Back in Barcelona", w której wystąpił Leo Messi. więcej

 
Will.i.am promuje samochód Lexus NX

Will.i.am zaprezentował klip, który zrealizował we współpracy z Lexusem. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Entdecke Brasilien: gol Wynns Coonawarra Estate: It's all a matter of time Harley-Davidson: Trade in, Trade Up Ariel: Don't wear your food Volvo: Proud sponsor of these guys
 
Prasa  
 
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" najwięcej straciły w I półroczu (wykres)

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki, a najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” „Gazeta Wyborcza”. Na plusie tylko „Parkiet”. więcej

 
Anna Janicka wygrała z Edipresse w sądzie pracy

Anna Janicka, była redaktor naczelna „Show”, a obecnie naczelna „Grazii” (oba tytuły Wydawnictwo Bauer), wygrała proces w sądzie pracy, wytoczony jej przez wydawnictwo Edipresse Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rośnie zysk Axel Springer, koncern zarabia na aktywności w przestrzeni cyfrowej

Axel Springer zaprezentował swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku. Niemiecki koncern wydawniczy kontynuuje wzrostowy trend, głównie dzięki skutecznym działaniom w przestrzeni cyfrowej. więcej

 
Wydawca ,,USA Today" podzieli się na firmę prasową i telewizyjno-internetową

Koncern Gannett, do którego należy kilkadziesiąt gazet na czele z „USA Today”, stacje telewizyjne głównie związane z NBC i CBS oraz serwisy internetowe, ogłosił, że podzieli się w przyszłym roku na dwie niezależne spółki: zajmującą się prasą i odpowiadającą za działalność telewizyjno-internetową. więcej

 
Mniejsze spadki sprzedaży dzienników w czerwcu. Na plusie ,,Parkiet" i ,,Przegląd Sportowy"

Większość dzienników zanotowało w czerwcu br. spadki sprzedaży ogółem, ale były one niższe niż w poprzednich miesiącach. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”. Wzrosty odnotowały zaś „Parkiet” i „Przegląd Sportowy”. więcej

 
Jedynki  
 
 
National Geographic Polska - 2014-08-05 Tele Max - 2014-08-05 Kurier TV - 2014-08-05 Cała Ty! - 2014-08-05 Marie Claire - 2014-08-05
 
Internet  
 
11 mln użytkowników stron sportowych. Na czele serwisy Onetu i WP, w dół Interia i Babol.pl (analiza)

Serwisy o sporcie miesięcznie odwiedza 11 mln polskich internautów - w większości to mężczyźni, osoby w wieku 15-44 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, mieszkające w miastach. Najpopularniejsze są strony sportowe Onetu i WP.pl, a spore spadki zanotowały Interia.pl i Babol.pl. więcej

 
Pracownicy Grupy WP morskim splashem rzucili wyzwanie innym portalom (wideo)

Pracownicy gdańskiego biura Grupy Wirtualnej Polski wykonali nietypowy, morski splash. Do wykonania splasha nominowali osoby z konkurencyjnych portali horyzontalnych. więcej

 
Użytkownicy iOS zdecydowanie aktywniejsi online niż użytkownicy Androida

Posiadacze urządzeń mobilnych firmy Apple są aż siedmiokrotnie bardziej aktywni w sieci niż właściciele urządzeń pracujących pod kontrolą systemu Android - wynika z danych Net Applications. więcej

 
Uwaga na maile z fałszywymi fakturami od operatorów telekomunikacyjnych

Urząd Komunikacji Elektronicznej ostrzega przed korespondencją nadsyłaną z adresów e-mail podobnych do adresów dostawców usług telekomunikacyjnych i wykorzystującą ich logotypy. Regulator otrzymuje informacje wskazujące na próby wprowadzenia w błąd konsumentów poprzez przesyłanie pocztą elektroniczną fałszywych faktur. więcej

 
Public Relations  
 
Huawei z Partner of Promotion
 
AkademiaGier.com wybrała Good One PR
 
Unicorn Media dla Spyllo.pl
 
Project 77 wypromuje markę Dare2B
 
Świeża Bazylia PR dla restauracji Trzecia Waza
 
PR Inspiration dla Poznań City Center
 
Technologie  
 
Orange reklamuje SOS dla klientów T-Mobile z powodu podwyżek (wideo)
 
Roboty mogą sprawić, że zniknie 700 zawodów
 
Samsung sprzedaje najwięcej smartfonów na świecie, ale na największym rynku już nie jest liderem
 
myPhone C-Smart za 299 zł w sklepach Biedronka
 
Użytkownicy iOS zdecydowanie aktywniejsi online niż użytkownicy Androida
 
124 mln pecetów sprzedanych w II kw., Apple liderem dzięki iPadom
 
iSource będzie sprzedawać w Polsce produkty ZTE
 
LG promuje smartfon LG G3 s (wideo)
 
Zasięg usług telekomunikacyjnych a rozwiązanie umowy - poradnik UKE
 
Apple TV traci udział w rynku telewizyjnych przystawek
 
Gospodarka  
 
KE pyta władze Rosji o embargo na warzywa i owoce z Polski
 
Janusz Piechociński przewiduje tąpnięcie w eksporcie na Ukrainę i do Rosji
 
Mniejszy zyski polskich banków przez skup obligacji przez EBC
 
Polska gospodarka ma szansę na ponad 4 proc. wzrostu PKB w 2015 r.
 
Rosną inwestycje polskich firm w maszyny i urządzenia. 6,5 mld w tym roku
 
Rolnicy mają coraz wyższe dochody, ale banki bez oferty dla nich
 
Andrzej Klesyk: PZU przejmuje klientów dzięki bezpośredniej likwidacji szkód
 
Coraz mniej wypadków śmiertelnych na budowach
 
Bessa nie grozi małym i średnim spółkom
 
Składka na grupowe ubezpieczenie pracownika to jego przychód
 
Kultura/Rozrywka  
 
Sandra Bullock to najlepiej opłacana aktorka. W czołówce także Lawrence i Aniston
 
Powstanie ósmy sezon serialu "Teoria wielkiego podrywu". 90 mln dol. w trzy lata
 
Leo Messi i Rustie w nowej reklamie adidasa (wideo)
 
Ryan Reynolds zagra w filmie "Criminal"
 
Azealia Banks pokazała "Heavy Metal and Reflective". Zobacz wideo
 
"Resurrection" - nowa płyta New Found Glory
 
Will.i.am promuje samochód Lexus NX
 
Blog  
 
Ponury cień Wschodu. Putin kontynuuje agresję, a Merkel wyraźnie mu sprzyja. Kolejny dowód: fikcyjne sankcje UE wobec Rosji. Ta fikcyjność to efekt nacisków Berlina. A dlaczego schowano nieujawnione taśmy z nagraniami polityków i biznesmenów? - Krzysztof Czabański
 
Mój sąsiad leming. Odmiana patriotyczna. - Ewaryst Fedorowicz
 
Wzruszyłam się... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
APEL do wszystkich, którzy coś wiedzą o PR i reklamie! - Piotr Barełkowski
 
,,Deklaracja wiary i sumienia nauczycieli" - siła bloga, sezon ogórkowy, czy dziennikarska manipulacja? - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Małgorzata Łupina: Polki ciągle oczekują od telewizji nowości

- Francuzki kochają teleturnieje, które emitowane są już 20 lat. Polki zaś szybko się nudzą i cały czas oczekują od telewizji nowości - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, wicedyrektor programowa TVN odpowiedzialna za kończący właśnie 10 lat kanał TVN Style. więcej

 
Izabela Albrychiewicz: agencje i marketerzy muszą być jak developerzy
 
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego
 
Kwestionariusz  
 
Beata Turlejska-Zduńczyk: Jako hostessa byłam dobra :)

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO agencji Lemon Sky JWT. więcej

 
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce
 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl