Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 7 Sierpnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jesienią zadebiutuje ,,Uroda życia" od Edipresse. Naczelną Anna Maruszeczko

Wydawnictwo Edipresse Polska jesienią wprowadzi na rynek nowy luksusowy miesięcznik dla dojrzałych kobiet „Uroda życia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pismem kieruje Anna Maruszeczko, a wydawca planuje, że jego sprzedaż wynosić będzie 80 tys. egz. więcej

 
20 mln zł na jesienną ramówkę TV Puls. Hity serialowe z USA filarem oferty

W jesiennej ramówce TV Puls pojawi się kilka premierowych seriali amerykańskich. Nie będzie natomiast zapowiadanej ofensywy polskich produkcji - widzowie zobaczą tylko rodzimy reality-show „Niesamowite historie”. więcej

 
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne na minusie w I półroczu 2014

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Realizator / Inżynier studia telewizyjnego

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor wideo

Platige Image poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

IQFM poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Manager

Radio ZET poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

eurozet poszukuje osoby na stanowisko
Operator kamery

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Vectra nie zainwestuje w Netię, udziałowcy nie chcieli sprzedać akcji

Wezwanie - przez sieć kablową Vectra - do sprzedaży akcji Netii zakończyło się niepowodzeniem, ponieważ nie zdecydowali się na to właściciele 33 proc. udziałów spółki. - Jesteśmy otwarci na inne okazje inwestycyjne i ewentualne propozycje, które mogą pojawić się w przyszłości - deklaruje Tomasz Żurański, prezes Vectry. więcej

 
Awantura w Polsat News: Zawisza oblany wodą przez Rafalalę obrażał i wyszedł ze studia (wideo)

Do mocnego incydentu doszło w środowym programie „Tak czy nie” w Polsat News: gdy działacz Ruchu Narodowego Artur Zawisza nazwał transseksualistkę Rafalalę „tym czymś” został przez nią oblany wodą, po czym opuścił studio. więcej

 
Interia i Gazeta.pl odpowiedziały splashami Wirtualnej Polsce (wideo)

W odpowiedzi na wyzwanie rzucone przez Wirtualną Polskę, pracownicy Interii i Gazeta.pl nagrali swoje splashe. Sami nominowali do tego m.in. polskie biura Facebooka, Google i YouTube’a oraz redakcję „Faktów” TVN. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN24 BiŚ z ogromnym wzrostem, pierwsze dane TV Republika

TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w lipcu br. Największy wzrost w zestawieniu zanotował TVN24 Biznes i Świat, który zastąpił TVN CNBC, zaś debiutująca w badaniu TV Republika osiągnęła taki sam wynik jak Polsat News 2. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" najwięcej straciły w I półroczu (wykres)

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki, a najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” „Gazeta Wyborcza”. Na plusie tylko „Parkiet”. więcej

Szacunkowe stawki dla celebrytów za udział w reklamach są oderwane od rzeczywistości
Polsat przepłacił za prawa do mistrzostw świata, a siatkówka kojarzona z Plusem (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
20 mln zł na jesienną ramówkę TV Puls. Hity serialowe z USA filarem oferty

W jesiennej ramówce TV Puls pojawi się kilka premierowych seriali amerykańskich. Nie będzie natomiast zapowiadanej ofensywy polskich produkcji - widzowie zobaczą tylko rodzimy reality-show „Niesamowite historie”. więcej

 
Vectra nie zainwestuje w Netię, udziałowcy nie chcieli sprzedać akcji

Wezwanie - przez sieć kablową Vectra - do sprzedaży akcji Netii zakończyło się niepowodzeniem, ponieważ nie zdecydowali się na to właściciele 33 proc. udziałów spółki. - Jesteśmy otwarci na inne okazje inwestycyjne i ewentualne propozycje, które mogą pojawić się w przyszłości - deklaruje Tomasz Żurański, prezes Vectry. więcej

 
Awantura w Polsat News: Zawisza oblany wodą przez Rafalalę obrażał i wyszedł ze studia (wideo)

Do mocnego incydentu doszło w środowym programie „Tak czy nie” w Polsat News: gdy działacz Ruchu Narodowego Artur Zawisza nazwał transseksualistkę Rafalalę „tym czymś” został przez nią oblany wodą, po czym opuścił studio. więcej

 
Trzy polskie produkcje w National Geographic. ,,Tabu", ,,Konwój" i program Przemysława Salety

Jesienią br. na antenie National Geographic Channel znajdą się trzy polskie produkcje. Widzowie zobaczą rodzimą wersję cyklu dokumentalnego „Tabu”, program „Przemek Saleta. Najcięższe zadania” oraz serię „Nocny konwój”. więcej

 
UPC ma mniej abonentów, ale rośnie liczba sprzedanych usług

Sieć UPC Polska na koniec czerwca br. miała o 13 tys. abonentów mniej niż rok wcześniej. Cały czas przybywa jednak klientów poszczególnych usług, najmocniej zyskuje telewizja cyfrowa. więcej

 
TV Puls stawia na własny serwis VoD. Ruszył PlayPuls

Telewizja Puls uruchomiła własny serwis wideo na żądanie pod marką PlayPuls. W jego ofercie są pozycje z ramówek TV Puls i Puls 2, w tym seriale amerykańskie. Serwis ma zarabiać na reklamach. - Chcemy monetyzować nasze treści w sieci - mówi Dariusz Dąbski, szef Telewizji Puls. więcej

 
TV Puls HD rusza 2 września. ,,Kanały HD powinny trafić na MUX-8"

Telewizja Puls w poniedziałek 2 września br. rozpocznie nadawanie kanału TV Puls HD. Na początek stacja trafi do oferty wybranych sieci kablowych. Nadawca chciałby też umieścić kanał w telewizji naziemnej, o ile w przyszłości pojawi się taka możliwość. więcej

 
Siedem nowych kanałów w ofercie Vectry, sześć w jakości HD

Sieć kablowa Vectra od 27 sierpnia br. poszerzy swoją ofertę o siedem nowych kanałów, w tym sześć w jakości HD jak m.in. TV Puls HD i Stopklatka TV HD. Ponadto TV Republika przeniesiona zostanie do niższego pakietu. więcej

 
Murdoch rezygnuje z przejęcia Time Warnera

Należący do Ruperta Murdocha koncern 21st Century Fox poinformował, że wycofuje ofertę kupna firmy Time Warner. Powodem jest spadek ceny jego akcji od złożenia pierwszej propozycji. więcej

 
Nowy sezon Ligue 1 w Canal+ (wideo)

8 sierpnia 2014 roku wystartuje nowy sezon Ligue 1. Piłkarskie zmagania na francuskich boiskach prezentowane będą wyłącznie na antenach kanałów sportowych Canal+. więcej

 
 
Radio  
 
Bronisław Komorowski w siedzibie RMF FM. Nagroda za ,,najpiękniejszą flagę"

Prezydent Bronisław Komorowski odwiedził wczoraj siedzibę RMF FM. Podczas wizyty wręczył dziennikarzom stacji nagrodę przyznaną za akcję zorganizowaną w Krakowie w Dzień Flagi. więcej

 
Rosną wpływy z abonamentu. W tym roku wyższe o 100 mln zł od prognozowanych

Wpływy abonamentowe w 2014 r. będą wyższe o 100 mln zł od prognozowanych i wyniosą 750 mln zł - poinformowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Oznacza to wzrost przychodów z abonamentu trzeci rok z rzędu. więcej

 
Reklama  
 
Ewa Trzewikowska: z Havas Worldwide Warsaw na dyrektora kreatywnego Digital One

Ewa Trzewikowska objęła funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Digital One. Wcześniej pracowała w agencjach Havas Worldwide Warsaw, FireFly Creation, Tequila Polska i TBWA/Chiat Day. więcej

 
Współczesna Kronika Filmowa reklamuje piwo Żywiec (wideo)

Startuje kampania reklamowa piwa Żywiec oparta na spotach stylizowanych na PRL-owską Polską Kronikę Filmową. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Just, Gong, MediaVest i TBWA PR. więcej

 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bartłomiej Koprowski, client service director agencji Martis. więcej

 
Tomasz Kammel w kampanii ,,Zostań PiersiBadaczem!" (wideo)

Pod hasłem „Zostań PiersiBadaczem!” zaczęła się kampania promująca aplikację „PiersiBadacze” zachęcająca kobiety do okresowego badania piersi. Ambasadorem akcji - przygotowanej przez firmy CAE Agency, Fama PR i Stermedia - jest prezenter Telewizji Polskiej Tomasz Kammel. więcej

 
,,Promocja do następnej klasy" - Mickiewicz reklamuje Merlin.pl (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Merlin.pl pod hasłem „Promocja do następnej klasy”. Akcję, wykorzystującą wizerunek Adama Mickiewicza, przygotowała agencja GPD Advertising. więcej

 
Ilona Borucka: z Interactive Solutions do Brand Support

Ilona Borucka objęła funkcję senior account managera w agencji reklamowej Brand Support. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Interactive Solutions, Ogilvy, Leo Burnett i Publicis. więcej

 
Walka ze smartfonową muchą reklamuje mobilne Allegro (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii reklamującej aplikacje mobilne Allegro.pl. Akcję wspólnie z działem marketingu serwisu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann. więcej

 
Ekscytujące życie seniorów w reklamie Magne B6 Cardio (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa suplementu diety Magne B6 Cardio (produkowanego przez Sanofi). Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, OTO Film i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Norbsoft i mobiCreative razem z agencją Snapp

Zajmujące się marketingiem mobilnym agencje Norbsoft, mobiCreative i Snapp rozpoczęły współpracę. Firmy przygotowują i wprowadzą na rynek wspólną ofertę. więcej

 
Resort zdrowia przeciwko zniesieniu zakazu reklamowania cydru

Ministerstwo zdrowia jest przeciwko umożliwieniu reklamy cydru; podkreśla, że reklama alkoholu jest wyjątkowo szkodliwa z punktu widzenia interesu zdrowia publicznego, a podatni na nią byliby głównie młodzi ludzie. więcej

 
Think Kong dla kosmetyków Manhattan w mediach społecznościowych

Agencja Think Kong zaczęła obsługę marki kosmetycznej Manhattan (należącej do Coty Polska) w serwisach społecznościowych. więcej

 
Jarosław Grzymała szefem produkcji w Film Produkcja

Jarosław Grzymała został nowym szefem produkcji firmy Film Produkcja. Ostatnio prowadził studio Production Story. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Volkswagen:  One angle is not enough PIAF: Different categories Gradiente: Tablet for kids by Gradiente Clight: Grapefruit Honda:  Concerto in 4 cylinders
 
Prasa  
 
Jesienią zadebiutuje ,,Uroda życia" od Edipresse. Naczelną Anna Maruszeczko

Wydawnictwo Edipresse Polska jesienią wprowadzi na rynek nowy luksusowy miesięcznik dla dojrzałych kobiet „Uroda życia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pismem kieruje Anna Maruszeczko, a wydawca planuje, że jego sprzedaż wynosić będzie 80 tys. egz. więcej

 
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne na minusie w I półroczu 2014

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”. więcej

 
Marta Kordyl: z Plejady do ,,Flesza"

Marta Kordyl dołączyła od sierpnia br. do redakcji dwutygodnika „Flesz” (Edipresse Polska). Została dziennikarką w dziale Życie Gwiazd. więcej

 
Jedynki  
 
 
CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2014-08-06 Mecz - 2014-08-06 Dobre Rady - 2014-08-06 Dziecko - 2014-08-06 Twoje dziecko - 2014-08-06
 
Internet  
 
Interia i Gazeta.pl odpowiedziały splashami Wirtualnej Polsce (wideo)

W odpowiedzi na wyzwanie rzucone przez Wirtualną Polskę, pracownicy Interii i Gazeta.pl nagrali swoje splashe. Sami nominowali do tego m.in. polskie biura Facebooka, Google i YouTube’a oraz redakcję „Faktów” TVN. więcej

 
Cena najważniejsza przy wyborze e-sklepu, Doz.pl najlepiej oceniany

Najważniejszym czynnikiem decydującym przy wyborze sklepu internetowego jest cena, zwłaszcza w okresie świątecznym. Inne czynniki grają mniejszą rolę i nie są aż tak podatne na sezonowość - wynika z badania IRCenter i SW Research. więcej

 
Groupon znów ze stratą i wzrostem przychodu. 53,2 mln aktywnych klientów

Groupon zakończył na minusie II kwartał 2014 roku. Wzrósł za to przychód firmy, jak również liczba aktywnych klientów, którzy coraz częściej korzystają z jej oferty z poziomu urządzeń mobilnych. więcej

 
,,Promocja do następnej klasy" - Mickiewicz reklamuje Merlin.pl (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Merlin.pl pod hasłem „Promocja do następnej klasy”. Akcję, wykorzystującą wizerunek Adama Mickiewicza, przygotowała agencja GPD Advertising. więcej

 
Walka ze smartfonową muchą reklamuje mobilne Allegro (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii reklamującej aplikacje mobilne Allegro.pl. Akcję wspólnie z działem marketingu serwisu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann. więcej

 
W 2014 r. globalny rynek e-commerce urośnie o blisko 20 proc.

W 2014 roku globalny przychód ze sprzedaży online zwiększy się o 19,3 proc. wobec roku 2013, do 1,47 biliona dolarów - prognozuje firma eMarketer. więcej

 
Rosyjscy hakerzy wykradli dane z setek tysięcy stron internetowych

Rosyjska organizacja przestępcza wykradła około 1,2 mld haseł i loginów do stron internetowych oraz ponad 500 mln adresów poczty elektronicznej. Informacje zostały przechwycone z ok. 420 tys. stron internetowych. więcej

 
Manuela Skubik: z Plotek.pl do Jastrzabpost.pl

Manuela Skubik dołączyła do redakcji serwisu show-biznesowego Jastrzabpost.pl. Będzie zajmować się przygotowywaniem relacji wideo z imprez i wydarzeń medialnych. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Jabłka je 94 proc. Polaków, najlepsze surowe i w postaci soku

94 proc. Polaków w ciągu ostatnich 12 miesięcy spożywało jabłka - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Dla mężczyzn zadłużenie to coś normalnego, kobiety się go boją

Dla większości mężczyzn nieregularne spłacanie rachunków i rat to coś normalnego, natomiast dla kobiet to powód do stresu i niepokoju - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Planet PR wypromuje Powszechną Informację Medyczną
 
Saski Brzeg dniem i nocą z 5tka PR & Marketing Szeptany
 
Technologie  
 
Nowe dowody osobiste od 1 stycznia 2015 r. (wzór)
 
236 mld USD na mobilne media w 2013 r., 254 mld USD w 2018 r.
 
MultiPhone PSP5508Duo - nowy smartfon od Prestigio za 699 zł
 
Koniec wojny patentowej Samsunga z Apple poza USA
 
Vibe Z2 Pro - 6-calowy phablet od Lenovo z procesorem Snapdragon 801 (wideo)
 
T-Mobile Usługi Bankowe z 70 tys. nowych klientów po 3 miesiącach
 
W II kw. 70 proc. rynku tabletów dla Androida, iOS w dół
 
Gospodarka  
 
Wizz Air: osiem nowych tras z Lotniska Chopina, piąty samolot w bazie
 
Rosja zakaże całego importu rolnego z USA i owoców oraz warzyw z UE
 
Stopa bezrobocia w lipcu wyniosła 11,9% wobec 12,0% w czerwcu
 
W sierpniu w weekendy bramki na autostradzie A1 bez opłat
 
Na przekazywanie części składki do OFE zdecydowało się prawie 2 mln osób
 
Prawie wszystkie szkoły w Polsce skorzystają z darmowego podręcznika "Nasz elementarz"
 
Popyt polskich firm na kredyty budzi optymizm
 
22 spółki na liście spółek strategicznych dla Polski
 
Sieci handlowe sprzedając polskie owoce mogą zmniejszyć negatywne skutki rosyjskiego embarga
 
Rewolucja w przychodniach. Dokumentacja medyczna będzie elektroniczna
 
System emerytalny niebawem przestanie się bilansować. Za dużo umów cywilnoprawnych
 
Lotnisko Chopina stawia na ruch cargo. Jest nowa płyta, będzie terminal
 
Zakup klimatyzacji do biura czy auta obniży podatek
 
Kultura/Rozrywka  
 
Umowy podpisane. "Teoria wielkiego podrywu" w pełnym składzie
 
Prawie wszystkie szkoły w Polsce skorzystają z darmowego podręcznika "Nasz elementarz"
 
Nicolas Cage w filmie "Left Behind" (wideo)
 
Ben Howard pokazał "End Of The Affair"
 
"Rise Of The Sun" od O.S.T.R.
 
Trasa koncertowa Cochise. Gdzie zespół wystąpi w tym roku?
 
"Second Nature" - nowy album Flying Colors
 
Blog  
 
Apple story, czyli jak zostałem ruskim agentem. - Ewaryst Fedorowicz
 
Ponury cień Wschodu. Putin kontynuuje agresję, a Merkel wyraźnie mu sprzyja. Kolejny dowód: fikcyjne sankcje UE wobec Rosji. Ta fikcyjność to efekt nacisków Berlina. A dlaczego schowano nieujawnione taśmy z nagraniami polityków i biznesmenów? - Krzysztof Czabański
 
Wzruszyłam się... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
APEL do wszystkich, którzy coś wiedzą o PR i reklamie! - Piotr Barełkowski
 
,,Deklaracja wiary i sumienia nauczycieli" - siła bloga, sezon ogórkowy, czy dziennikarska manipulacja? - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Małgorzata Łupina: Polki ciągle oczekują od telewizji nowości

- Francuzki kochają teleturnieje, które emitowane są już 20 lat. Polki zaś szybko się nudzą i cały czas oczekują od telewizji nowości - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, wicedyrektor programowa TVN odpowiedzialna za kończący właśnie 10 lat kanał TVN Style. więcej

 
Izabela Albrychiewicz: agencje i marketerzy muszą być jak developerzy
 
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego
 
Kwestionariusz  
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bartłomiej Koprowski, client service director agencji Martis. więcej

 
Beata Turlejska-Zduńczyk: Jako hostessa byłam dobra :)
 
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl