|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 7 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
20 mln zł na jesienną ramówkę TV Puls. Hity serialowe z USA filarem oferty
W jesiennej ramówce TV Puls pojawi się kilka premierowych seriali amerykańskich. Nie będzie natomiast zapowiadanej ofensywy polskich produkcji - widzowie zobaczą tylko rodzimy reality-show „Niesamowite historie”.
więcej
|
|
Vectra nie zainwestuje w Netię, udziałowcy nie chcieli sprzedać akcji
Wezwanie - przez sieć kablową Vectra - do sprzedaży akcji Netii zakończyło się niepowodzeniem, ponieważ nie zdecydowali się na to właściciele 33 proc. udziałów spółki. - Jesteśmy otwarci na inne okazje inwestycyjne i ewentualne propozycje, które mogą pojawić się w przyszłości - deklaruje Tomasz Żurański, prezes Vectry.
więcej
|
|
Awantura w Polsat News: Zawisza oblany wodą przez Rafalalę obrażał i wyszedł ze studia (wideo)
Do mocnego incydentu doszło w środowym programie „Tak czy nie” w Polsat News: gdy działacz Ruchu Narodowego Artur Zawisza nazwał transseksualistkę Rafalalę „tym czymś” został przez nią oblany wodą, po czym opuścił studio.
więcej
|
|
Trzy polskie produkcje w National Geographic. ,,Tabu", ,,Konwój" i program Przemysława Salety
Jesienią br. na antenie National Geographic Channel znajdą się trzy polskie produkcje. Widzowie zobaczą rodzimą wersję cyklu dokumentalnego „Tabu”, program „Przemek Saleta. Najcięższe zadania” oraz serię „Nocny konwój”.
więcej
|
|
UPC ma mniej abonentów, ale rośnie liczba sprzedanych usług
Sieć UPC Polska na koniec czerwca br. miała o 13 tys. abonentów mniej niż rok wcześniej. Cały czas przybywa jednak klientów poszczególnych usług, najmocniej zyskuje telewizja cyfrowa.
więcej
|
|
TV Puls stawia na własny serwis VoD. Ruszył PlayPuls
Telewizja Puls uruchomiła własny serwis wideo na żądanie pod marką PlayPuls. W jego ofercie są pozycje z ramówek TV Puls i Puls 2, w tym seriale amerykańskie. Serwis ma zarabiać na reklamach. - Chcemy monetyzować nasze treści w sieci - mówi Dariusz Dąbski, szef Telewizji Puls.
więcej
|
|
TV Puls HD rusza 2 września. ,,Kanały HD powinny trafić na MUX-8"
Telewizja Puls w poniedziałek 2 września br. rozpocznie nadawanie kanału TV Puls HD. Na początek stacja trafi do oferty wybranych sieci kablowych. Nadawca chciałby też umieścić kanał w telewizji naziemnej, o ile w przyszłości pojawi się taka możliwość.
więcej
|
|
Siedem nowych kanałów w ofercie Vectry, sześć w jakości HD
Sieć kablowa Vectra od 27 sierpnia br. poszerzy swoją ofertę o siedem nowych kanałów, w tym sześć w jakości HD jak m.in. TV Puls HD i Stopklatka TV HD. Ponadto TV Republika przeniesiona zostanie do niższego pakietu.
więcej
|
|
Murdoch rezygnuje z przejęcia Time Warnera
Należący do Ruperta Murdocha koncern 21st Century Fox poinformował, że wycofuje ofertę kupna firmy Time Warner. Powodem jest spadek ceny jego akcji od złożenia pierwszej propozycji.
więcej
|
|
Nowy sezon Ligue 1 w Canal+ (wideo)
8 sierpnia 2014 roku wystartuje nowy sezon Ligue 1. Piłkarskie zmagania na francuskich boiskach prezentowane będą wyłącznie na antenach kanałów sportowych Canal+.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ewa Trzewikowska: z Havas Worldwide Warsaw na dyrektora kreatywnego Digital One
Ewa Trzewikowska objęła funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Digital One. Wcześniej pracowała w agencjach Havas Worldwide Warsaw, FireFly Creation, Tequila Polska i TBWA/Chiat Day.
więcej
|
|
Współczesna Kronika Filmowa reklamuje piwo Żywiec (wideo)
Startuje kampania reklamowa piwa Żywiec oparta na spotach stylizowanych na PRL-owską Polską Kronikę Filmową. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Just, Gong, MediaVest i TBWA PR.
więcej
|
|
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bartłomiej Koprowski, client service director agencji Martis.
więcej
|
|
Tomasz Kammel w kampanii ,,Zostań PiersiBadaczem!" (wideo)
Pod hasłem „Zostań PiersiBadaczem!” zaczęła się kampania promująca aplikację „PiersiBadacze” zachęcająca kobiety do okresowego badania piersi. Ambasadorem akcji - przygotowanej przez firmy CAE Agency, Fama PR i Stermedia - jest prezenter Telewizji Polskiej Tomasz Kammel.
więcej
|
|
,,Promocja do następnej klasy" - Mickiewicz reklamuje Merlin.pl (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Merlin.pl pod hasłem „Promocja do następnej klasy”. Akcję, wykorzystującą wizerunek Adama Mickiewicza, przygotowała agencja GPD Advertising.
więcej
|
|
Ilona Borucka: z Interactive Solutions do Brand Support
Ilona Borucka objęła funkcję senior account managera w agencji reklamowej Brand Support. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Interactive Solutions, Ogilvy, Leo Burnett i Publicis.
więcej
|
|
Walka ze smartfonową muchą reklamuje mobilne Allegro (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii reklamującej aplikacje mobilne Allegro.pl. Akcję wspólnie z działem marketingu serwisu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.
więcej
|
|
Ekscytujące życie seniorów w reklamie Magne B6 Cardio (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa suplementu diety Magne B6 Cardio (produkowanego przez Sanofi). Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, OTO Film i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Norbsoft i mobiCreative razem z agencją Snapp
Zajmujące się marketingiem mobilnym agencje Norbsoft, mobiCreative i Snapp rozpoczęły współpracę. Firmy przygotowują i wprowadzą na rynek wspólną ofertę.
więcej
|
|
Resort zdrowia przeciwko zniesieniu zakazu reklamowania cydru
Ministerstwo zdrowia jest przeciwko umożliwieniu reklamy cydru; podkreśla, że reklama alkoholu jest wyjątkowo szkodliwa z punktu widzenia interesu zdrowia publicznego, a podatni na nią byliby głównie młodzi ludzie.
więcej
|
|
Think Kong dla kosmetyków Manhattan w mediach społecznościowych
Agencja Think Kong zaczęła obsługę marki kosmetycznej Manhattan (należącej do Coty Polska) w serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
Jarosław Grzymała szefem produkcji w Film Produkcja
Jarosław Grzymała został nowym szefem produkcji firmy Film Produkcja. Ostatnio prowadził studio Production Story.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Interia i Gazeta.pl odpowiedziały splashami Wirtualnej Polsce (wideo)
W odpowiedzi na wyzwanie rzucone przez Wirtualną Polskę, pracownicy Interii i Gazeta.pl nagrali swoje splashe. Sami nominowali do tego m.in. polskie biura Facebooka, Google i YouTube’a oraz redakcję „Faktów” TVN.
więcej
|
|
Cena najważniejsza przy wyborze e-sklepu, Doz.pl najlepiej oceniany
Najważniejszym czynnikiem decydującym przy wyborze sklepu internetowego jest cena, zwłaszcza w okresie świątecznym. Inne czynniki grają mniejszą rolę i nie są aż tak podatne na sezonowość - wynika z badania IRCenter i SW Research.
więcej
|
|
Groupon znów ze stratą i wzrostem przychodu. 53,2 mln aktywnych klientów
Groupon zakończył na minusie II kwartał 2014 roku. Wzrósł za to przychód firmy, jak również liczba aktywnych klientów, którzy coraz częściej korzystają z jej oferty z poziomu urządzeń mobilnych.
więcej
|
|
,,Promocja do następnej klasy" - Mickiewicz reklamuje Merlin.pl (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Merlin.pl pod hasłem „Promocja do następnej klasy”. Akcję, wykorzystującą wizerunek Adama Mickiewicza, przygotowała agencja GPD Advertising.
więcej
|
|
Walka ze smartfonową muchą reklamuje mobilne Allegro (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii reklamującej aplikacje mobilne Allegro.pl. Akcję wspólnie z działem marketingu serwisu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.
więcej
|
|
W 2014 r. globalny rynek e-commerce urośnie o blisko 20 proc.
W 2014 roku globalny przychód ze sprzedaży online zwiększy się o 19,3 proc. wobec roku 2013, do 1,47 biliona dolarów - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Rosyjscy hakerzy wykradli dane z setek tysięcy stron internetowych
Rosyjska organizacja przestępcza wykradła około 1,2 mld haseł i loginów do stron internetowych oraz ponad 500 mln adresów poczty elektronicznej. Informacje zostały przechwycone z ok. 420 tys. stron internetowych.
więcej
|
|
Manuela Skubik: z Plotek.pl do Jastrzabpost.pl
Manuela Skubik dołączyła do redakcji serwisu show-biznesowego Jastrzabpost.pl. Będzie zajmować się przygotowywaniem relacji wideo z imprez i wydarzeń medialnych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|