|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 12 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Wolny i Magdalena Gwóźdź poprowadzą codzienny ,,Reporter Polski" w TVP2
Od września na antenę Dwójki powraca „Reporter Polski”. W nowym sezonie magazyn będzie nadawany pięć razy w tygodniu i zyska nowych gospodarzy. Program powstawać będzie we współpracy z oddziałami regionalnymi TVP.
więcej |
|
,,Twój Styl" traci czytelniczki, ,,Joy" na drugim miejscu wśród pism luksusowych
W maju 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Joy” - na przeciw biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
więcej |
|
Siatkarski mundial trafi na listę ważnych wydarzeń, emisja tylko w kanale otwartym
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji złożyła do Komisji Europejskiej rozporządzenie, rozszerzające listę ważnych wydarzeń, które powinny być pokazywane w kanałach otwartych. Trafił na nią m.in. siatkarski mundial.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Teleturniej ,,Tylko ty" z Tomaszem Kammelem znika z TVP2. ,,To był eksperyment"
Telewizyjna Dwójka zdecydowała, że nie będzie kontynuować emisji teleturnieju „Tylko ty”, którego prowadzącymi byli Tomasz Kammel i Radosław Kotarski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jesienią w jego miejscu widzowie obejrzą dodatkowe odcinki „Jednego z dziesięciu”.
więcej
|
|
Tomasz Wolny i Magdalena Gwóźdź poprowadzą codzienny ,,Reporter Polski" w TVP2
Od września na antenę Dwójki powraca „Reporter Polski”. W nowym sezonie magazyn będzie nadawany pięć razy w tygodniu i zyska nowych gospodarzy. Program powstawać będzie we współpracy z oddziałami regionalnymi TVP.
więcej
|
|
Siatkarski mundial trafi na listę ważnych wydarzeń, emisja tylko w kanale otwartym
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji złożyła do Komisji Europejskiej rozporządzenie, rozszerzające listę ważnych wydarzeń, które powinny być pokazywane w kanałach otwartych. Trafił na nią m.in. siatkarski mundial.
więcej
|
|
Osoby starsze najchętniej oglądają TVP1. TVP2 wyprzedziła TVN (raport za 2014 rok)
Liderem oglądalności wśród widzów w wieku powyżej 50 lat pozostaje niezmiennie TVP1. Druga jest TVP2, której udało się wyprzedzić TVN, a dopiero czwarte miejsce zajmuje Polsat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
1,1 mln widzów Tour de Pologne w TVP1. Ponad 2 mln zł z reklam
Tegoroczny wyścig kolarski Tour de Pologne oglądało łącznie w TVP1 i TVP Sport więcej widzów niż rok temu. Wpływy z reklam nadanych przy relacjach z imprezy wyniosły w Jedynce niemal 2,2 mln zł.
więcej
|
|
Dorota Kośmicka-Gacke: z TVP do ATM Grupy
Dorota Kośmicka-Gacke dołączyła do warszawskiego zespołu ATM Grupy, gdzie jako producent odpowiadać będzie za nowe projekty telewizyjne spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Przepustka" z groźnymi przestępcami w TTV. Prowadzącą Monika Góralewska
W jesiennej ramówce kanału TTV znajdzie się nowy program „Przepustka”, który poprowadzi Monika Góralewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie ona rozmawiać z więźniami skazanymi za najcięższe przestępstwa.
więcej
|
|
Mjuzik.tv zastąpił Rbl.tv. ,,Powrót do korzeni telewizji muzycznej"
Od wtorku 12 sierpnia br. kanał muzyczny Rbl.tv zmienił się w Mjuzik.tv. Nowa stacja prezentuje wyłącznie teledyski. - Jej format stanowi powrót do korzeni prawdziwej telewizji muzycznej - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media.
więcej
|
|
Reality-show ,,Kto poślubi mojego syna?" od września w TVN
Od początku września w poniedziałkowe wieczory TVN pokazywać będzie nowy reality-show „Kto poślubi mojego syna?”. Jego gospodynią została Agnieszka Jastrzębska.
więcej
|
|
Polsat liderem, TVP2 śrubuje swój niechlubny rekord. ,,Wiadomości" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Plastusiowy Pamiętnik" w MiniMini+
18 sierpnia 2014 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animacji „Plastusiowy Pamiętnik”.
więcej
|
|
Boys, Fun Factory i Małgorzata Ostrowska na Polo Hit Festival
Stacja Polo TV w sobotę 23 sierpnia zorganizuje w Szczecinie pierwszą edycję Polo Hit Festival. W programie imprezy znajdą się koncerty z przebojami lat 90. oraz hitami gwiazd muzyki disco polo. Wśród zagranicznych wykonawców będą Captain Jack i Turbo B.
więcej
|
|
Mecz Bayern Monachium - Borussia Dortmund z Robertem Lewandowskim w Eurosporcie 2
13 sierpnia 2014 roku odbędzie się mecz o Superpuchar Niemiec, w którym Bayern Monachium zmierzy się z Borussią Dortmund. Spotkanie na żywo pokaże Eurosport 2.
więcej
|
|
Alexandra Sanchez i Anna Kalinowska w A+E Networks Poland
Alexandra Sanchez objęła nowo utworzone stanowisko managera ds. trade marketingu w A+E Networks Poland. Z kolei Anna Kalinowska została w tej firmie specjalistą ds. badań.
więcej
|
|
Duże zmiany w ostatnim sezonie serialu "Zakazane imperium"
W sieci pojawił się pierwszy zwiastun ostatniego sezonu serialu "Zakazane imperium".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Every Sound Makes Music" w kampanii House (wideo)
Startuje jesienna kampania reklamowa odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Every Sound Makes Music”, wspólnie z działem marketing marki przygotowali Rafał Milach, Bart Pogoda oraz firmy Splendid&Wise i Zjednoczenie.com.
więcej
|
|
,,Zobacz. Przeżyj" w kampanii przeciw pływaniu pod wpływem alkoholu (wideo)
Warmińsko-mazurska policja zaczęła kampanię pod hasłem „Zobacz. Przeżyj” ostrzegającą przed pływaniem po pożyciu alkoholu. Akcję przygotowała agencja Auris Media Group.
więcej
|
|
Alina Baikova na zdjęciach Marcina Tyszki reklamuje Mohito
Rusza kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Mohito (produkowanej przez firmę LPP). Bohaterką akcji jest modelka Alina Baikova, której zdjęcia wykonał Marcin Tyszka. Produkcją reklam zajęła się firma Warsaw Creatives.
więcej
|
|
,,Co dwa Żubry, to nie jeden" w reklamie piwa Żubr (wideo)
Do emisji trafia nowy spot piwa Żubr (Kompania Piwowarska), ilustrujący hasło „Co dwa Żubry, to nie jeden”. Całą kampanię przygotowały firmy Walk Creative, G7, IQ Marketing, Papaya Films, Juice, Platige Image, MEC i Q&A Communications.
więcej
|
|
Marketerzy niezadowoleni z reklam w mobilnych wyszukiwarkach
Niemal 2/3 marketerów uważa, że reklamy w wyszukiwarkach mobilnych dają gorsze efekty od reklam w wyszukiwarkach desktopowych - wynika z badania Kenshoo.
więcej
|
|
Deweloper nie może zastrzec sobie prawa do darmowej reklamy na budynku
Deweloper nie może zastrzegać sobie prawa do bezpłatnej i bezterminowej reklamy na budynku - poinformował w poniedziałek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W tym roku UOKiK 16 razy interweniował w tego typu sprawach.
więcej
|
|
Value Media: Piotr Pater na czele działu analitycznego, Marta Jereczek jako web analyst
Piotr Pater awansował w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) na stanowisko chief web analyst. Zwolnioną przez niego funkcję web analyst objęła Marta Jereczek, która poprzednio pracowała w agencji Conversion.
więcej
|
|
MG: cydr będzie można reklamować tak samo jako piwo
Resort gospodarki przygotował projekt noweli ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, który umożliwi reklamę cydru, tak jak piwa; projekt ma być omawiany we wtorek przez rząd - poinformowało biuro prasowe MG.
więcej
|
|
Microsoft kontra Apple: Surface 3 Pro może zastąpić MacBooka Air (wideo)
W najnowszej kampanii tabletu Surface Pro 3 Microsoft wziął na celownik MacBooka Air firmy Apple, pokazując że jego urządzenie oferuje o wiele więcej możliwości i z powodzeniem może zastępować laptop.
więcej
|
|
Leo Burnett odświeży wizerunek McDonald's
Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na przygotowanie koncepcji globalnej kampanii reklamowej odświeżającej wizerunek sieci restauracji McDonald’s. Akcja ruszy pod koniec br. lub na początku 2015 roku.
więcej
|
|
Żubrówka Złota i Żubrówka Bison Grass w limitowanej odsłonie
Na rynek trafiła nowa wódka marki Żubrówka (produkowana przez CEDC) - Żubrówka Złota. Ponadto w limitowanej odsłonie dostępna jest Żubrówka Bison Grass.
więcej
|
|
Olga Savinc w dziale kreacji El Padre
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do działu kreacji agencji El Padre na stałe dołączyła Olga Savinc. Objęła funkcję copywritera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Twój Styl" traci czytelniczki, ,,Joy" na drugim miejscu wśród pism luksusowych
W maju 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Joy” - na przeciw biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
więcej
|
|
Kwartalnik muzyczny ,,M/I" potrzebuje 24 tys. zł na start
Grupa dziennikarzy i artystów zamierza wydać kwartalnik muzyczny „M/I”. Pieniądze ma jego wprowadzenie na rynek zaczęli zbierać za pomocą serwisu crowdfundingu. Na start potrzeba 24 tys. zł, a premiera pisma planowana jest na wrzesień br.
więcej
|
|
Anita Szarlik sekretarzem redakcji ,,Wprost"
Anita Szarlik dołączyła do zespołu tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”), gdzie objęła funkcję sekretarza redakcji. Zastąpiła Piotra Witka, który z pisma odszedł w czerwcu br.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|