|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 14 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Powstanie drugi sezon serialu ,,Krew z krwi". TVP2 kompletuje obsadę
Telewizyjna Dwójka zamierza nakręcić drugi sezon serialu kryminalnego „Krew z krwi”. Stacja jest w trakcie potwierdzania obsady aktorskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Siatkarski mundial na sprzedaż. Od 1250 zł za licencję Polsatu
Polsat rozpoczął sprzedaż licencji na publiczne odtwarzanie Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn, które we wrześniu br. odbędą się w Polsce. Aby pokazać mundial w lokalu trzeba zapłacić co najmniej 1250 zł.
więcej
|
|
Które kanały oglądają abonenci nc+? TVN, Polsat i TVP1 (top 125)
Najchętniej oglądaną stacją wśród abonentów nc+ pozostaje TVN. Druga jest TVP1, a trzeci - Polsat, który wyprzedził TVP2. Tuż za tzw. „wielką czwórką” znalazł się kanał TVN24 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Hładki, prezenter i wydawca w Telewizji Polskiej, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy.
więcej
|
|
TV Republika wybrała logo, ale nie wiadomo czy je wykorzysta
Telewizja Republika rozstrzygnęła konkurs na nowy logotyp stacji. Nie wiadomo jednak, czy nadawca zdecyduje się posługiwać znakiem graficznym, który wybrał w konkursie.
więcej
|
|
Telewizja naziemna coraz bardziej doceniana przez Polaków. Płatna tv za droga
Telewidzowie coraz bardziej doceniają bezpłatną telewizję naziemną, wskazując na takie jej zalety jak brak opłat, brak umowy i wystarczająca oferta programowa. O telewizji płatnej mówią natomiast, że jest droga, a jej oferta programowa - mimo że znacznie szersza niż telewizji naziemnej - nie zawsze zgodna z oczekiwaniami - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Basia Ritz nową twarzą kanału Kuchnia+
Jesienią kanał Kuchnia+ wprowadzi na antenę nowy program Basi Ritz „Kuchnia z sercem”. Poza tym widzowie stacji obejrzą kolejne serie takich produkcji jak „Jakubiak lokalnie”, „ABC gotowania” czy „Przez dziurkę od sera”.
więcej
|
|
Bundesliga piłkarzy ręcznych w Sportklubie. 24 mecze na żywo
Kanał Sportklub nabył prawa do pokazywania rozgrywek niemieckiej ligi piłki ręcznej mężczyzn w sezonie 2014/2015. Na antenie stacji znajdą się w tym okresie transmisje z co najmniej 24 spotkań.
więcej
|
|
Trzy nowe programy jesienią w Domo+
Kanał Domo+ w jesiennej ramówce umieści trzy nowe polskie programy: „Daleko od miasta”, „Wyzwanie nowe mieszkanie” oraz „Remont w 48 godzin”. Na antenie pojawi się też kolejna seria „Home stagingu - mieszkań do sprzedania”.
więcej
|
|
Drugi sezon ,,Przekraczając granice" z polskim wątkiem w AXN
22 września 2014 roku AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Przekraczając granice”. W produkcji zagrali polscy aktorzy: Krzysztof Pieczyński, Radosław Kaim i Krzysztof Kwiatkowski.
więcej
|
|
Disco Polo Music w UPC Polska
W poniedziałek 18 sierpnia kanał muzyczny Disco Polo Music pojawi się w ofercie telewizji cyfrowej sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
|
TV Puls promuje ,,Hannibala" i ,,American Horror Story"
W połowie sierpnia br. TV Puls ruszy z kampanią reklamową amerykańskich seriali „Hannibal” i „American Horror Stoy”, który stacja pokazywać będzie jako pierwsza ogólnodostępna telewizja w Polsce.
więcej
|
|
,,Disco pod gwiazdami" w Polsacie z Kate Ryan, Boys i Weekendem
Telewizja Polsat w najbliższy weekend transmitować będzie imprezę muzyczną „Disco pod gwiazdami”, która odbędzie się w Płocku. Podczas dwóch koncertów wystąpią m.in. Kate Ryan, Boney M, Weekend czy Boys.
więcej
|
|
Telenowela ,,Sekret" od września w TV Puls i na PlayPuls
1 września 2014 roku TV Puls rozpocznie emisję hiszpańskiej telenoweli „Sekret”. Będzie to premiera telewizyjna tego serialu w Polsce. Poszczególne odcinki będą dostępne w PlayPuls.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rafał Majka szybko wjedzie do świata reklamy, ale nie wiadomo na jak długo
Kolarz Rafał Majka dzięki ostatnim sukcesom stał się atrakcyjnym ambasadorem marketingowym, ale powinien utrzymać wysoką formę przez dłuższy czas, żeby zapracować na długoterminową umowę reklamową. Jego wizerunek pasuje do różnorodnych marek, m.in. banków, samochodów, napojów i kosmetyków - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego.
więcej
|
|
Wakacyjna ciąża reklamuje ,,zakupy na chłodno" w Lidlu (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca komfortowe warunki w sklepach Lidl oraz możliwość wcześniejszego zaplanowania zakupów w nich dzięki aplikacji mobilnej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zrób zakupy na chłodno”, przygotowały GPD Advertising i Havas Media.
więcej
|
|
Scholz & Friends Warszawa przejmuje od Young & Rubicam obsługę Plusa na Kartę
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową w zakresie strategii i kreacji oferty prepaidowej sieci telekomunikacyjnej Plus. Poprzednio zajmowała się tym Young & Rubicam, która dalej obsługuje ofertę abonamentową Plusa.
więcej
|
|
Woda Żywiec Zdrój reklamowana jako ,,numer 1 w Polsce" (wideo)
Ruszył drugi etap wizerunkowej kampanii reklamowej wody mineralnej Żywiec Zdrój, podkreślający, że jest to najpopularniejsza i najchętniej kupowana marka wody butelkowanej w Polsce. Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Tomasz Stanek: z ZenithOptimedia Group do Carat Polska
Tomasz Stanek objął funkcję communication managera w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia Group, Mastermind i CR Media Consulting.
więcej
|
|
Nadmorskie koncerty w kampanii Coca-Coli ,,Powiedz to piosenką" (wideo)
W ramach kampanii reklamowej Coca-Coli pod hasłem „Powiedz to piosenką” rusza cykl koncertów w nadmorskich kurortach. Za organizację imprez odpowiada agencja Havas Engage Polska.
więcej
|
|
Juliette Binoche reklamuje Kredyt Prostoliczony ,,za 10 zł" w Credit Agricole Bank Polska
Startuje nowa kampania reklamowa gotówkowego Kredytu Prostoliczonego oferowanego przez Credit Agricole Bank Polska. Akcję, opartą na wizerunku Juliette Binoche, przygotowały firmy Just i Arena.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Spada sprzedaż magazynów dla panów. ,,Men's Health" najchętniej kupowany
W maju 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn umocnił się „Men’s Health”, który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
więcej
|
|
PR-owcy zarabiają coraz więcej od dziennikarzy
Branża PR przyciąga coraz więcej dziennikarzy, na co wpływ mają przede wszystkim zarobki - wynika z analizy Pew Research Center.
więcej
|
|
,,Pani Domu" z Edytą Herbuś i specjalnym logo na 20-lecie pisma
W poniedziałek 18 sierpnia br. w sprzedaży pojawi się urodzinowe wydanie dwutygodnika „Pani Domu” (Edipresse Polska). Z okazji jubileuszu 20-lecia pisma do tego numeru dołączone zostaną kupony rabatowe.
więcej
|
|
,,Przegląd Sportowy" ze ,,Skarbem Kibica Ligi Angielskiej"
W czwartek 14 sierpnia ukaże się „Skarb Kibica”, dodatek do „Przeglądu Sportowego” i magazynu „Mecz” (Ringier Axel Springer Polska), który w całości poświęcono rozgrywkom ligi angielskiej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|