|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,O mnie się nie martw" powalczy jesienią z ,,Tańcem z Gwiazdami". ,,Nowe pasmo serialowe"
We wrześniu na antenie TVP2 zadebiutuje serial prawniczy „O mnie się nie martw”, który będzie emitowany w piątkowe wieczory zamiast „Barw szczęścia”. - Wprowadzamy nowe pasmo serialowe - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef Dwójki.
więcej
|
|
Nadawcy TV: szczegółowa grupa docelowa ważniejsza niż grupa komercyjna 16-59
Większość biur reklamy polskich kanałów telewizyjnych nie zamierza wzorem TVP rozszerzać grupy komercyjnej z 16-49 do 16-59 lat. - Zdecydowanie bardziej istotne jest budowanie jakościowych produktów pod grupy docelowe reklamodawców niż zmienianie grupy rozliczeniowej - uważają przedstawiciele Polsat Media, TVN Media, IDMnetu i Atmedia.
więcej
|
|
Aleksandra Marciniak na czele Havas Sports & Entertainment, odchodzi Piotr Pietrzak
Aleksandra Marciniak objęła funkcję general managera w polskim oddziale agencji Havas Sports & Entertainment (należącej do Havas Media Group). Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Pietrzaka, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,O mnie się nie martw" powalczy jesienią z ,,Tańcem z Gwiazdami". ,,Nowe pasmo serialowe"
We wrześniu na antenie TVP2 zadebiutuje serial prawniczy „O mnie się nie martw”, który będzie emitowany w piątkowe wieczory zamiast „Barw szczęścia”. - Wprowadzamy nowe pasmo serialowe - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef Dwójki.
więcej
|
|
Nadawcy TV: szczegółowa grupa docelowa ważniejsza niż grupa komercyjna 16-59
Większość biur reklamy polskich kanałów telewizyjnych nie zamierza wzorem TVP rozszerzać grupy komercyjnej z 16-49 do 16-59 lat. - Zdecydowanie bardziej istotne jest budowanie jakościowych produktów pod grupy docelowe reklamodawców niż zmienianie grupy rozliczeniowej - uważają przedstawiciele Polsat Media, TVN Media, IDMnetu i Atmedia.
więcej
|
|
,,Z filmoteki bezpieki" Cezarego Gmyza jesienią w TV Republika
W jesiennej ramówce Telewizji Republika znajdzie się nowy program Cezarego Gmyza „Z filmoteki bezpieki”, w którym prezentowane będą dokumenty zrealizowane przez Służbę Bezpieczeństwa. Cykl powstawać będzie we współpracy z Instytutem Pamięci Narodowej.
więcej
|
|
Fokus TV jesienią bez Radosława Kotarskiego. ,,Tajemnice historii" wrócą wiosną
W jesiennej ramówce kanału Fokus TV nie będzie drugiej serii programu „Tajemnice historii”. Magazyn prowadzony przez Radosława Kotarskiego ma jednak wrócić na antenę stacji wiosną przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Vectra ma już prawie 600 tys. klientów telewizji cyfrowej
Sieć kablowa Vectra na koniec I półrocza miała ponad 900 tys. abonentów. Niemal 600 tys. z nich korzystało już z telewizji cyfrowej, która rośnie najbardziej dynamicznie spośród wszystkich usług operatora.
więcej
|
|
,,Wiadomości" i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na wrzesień 30-sekundowe spoty są średnio o 2,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy po głównym wydaniu „Wiadomości” oraz przy serialach „M jak miłość”, „O mnie się nie martw” i „Na dobre i na złe”.
więcej
|
|
Stanisław Jekiełek pozostanie przewodniczącym rady nadzorczej TVP
Stanisław Jekiełek został wybrany przewodniczącym nowej rady nadzorczej TVP podczas jej pierwszego posiedzenia, które odbyło się w poniedziałek 18 sierpnia. Stanowisko wiceszefa rady powierzono Leszkowi Rowickiemu, a jej sekretarzem mianowano Marzenę Barańską.
więcej
|
|
Analitycy: Cyfrowy Polsat może przejąć akcje Netii
Analitycy Domu Maklerskiego PKO BP uważają, że Zbigniew Jakubas przejmujący akcje Netii, może w przyszłości sprzedaż swój pakiet inwestorowi branżowemu. Za 2-3 lat papiery od biznesmena mógłby odkupić Cyfrowy Polsat.
więcej
|
|
Kanały AXN bez brand directora. Marcin Skabara odszedł z Sony
Marcin Skabara, brand director Sony Pictures Television Networks na Europę Centralną, odszedł z firmy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Za stacje pod marką AXN odpowiadał łącznie przez 11 lat.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,Blondynki" z Joanną Moro w TVP1
W niedzielę 7 września 2014 roku TVP1 wyemituje pierwszy odcinek trzeciej serii „Blondynki”. W postać głównej bohaterki - dr Sylwii Kubus - po raz pierwszy wcieli się Joanna Moro.
więcej
|
|
TVP1 nowym liderem dzięki ME w lekkiej atletyce, TVP2 odrabia straty. ,,Wiadomości" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Jacek Czernuszenko przeszedł z Virgin Mobile Polska do platformy nc+
Jacek Czernuszenko, były prezes Virgin Mobile Polska, dołączył do zespołu zarządzającego platformy satelitarnej nc+. Objął tam nowo powstałe stanowisko dyrektora ds. zmian i projektów specjalnych.
więcej
|
|
Serial ,,Camelot" w TV Puls (wideo)
2 września 2014 roku TV Puls rozpocznie emisję serialu przygodowego „Camelot”. Będzie to jego premiera w telewizji ogólnopolskiej.
więcej
|
|
Nowa seria programu ,,Fani czterech kółek" w Discovery Channel
5 września 2014 roku Discovery Channel rozpocznie emisję jedenastej serii programu „Fani czterech kółek”.
więcej
|
|
8. sezon serialu ,,Doktor Who" w BBC Entertainment (wideo)
23 sierpnia 2014 roku BBC Entertainment rozpocznie emisję ósmego sezonu serialu „Doktor Who”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nadawcy TV: szczegółowa grupa docelowa ważniejsza niż grupa komercyjna 16-59
Większość biur reklamy polskich kanałów telewizyjnych nie zamierza wzorem TVP rozszerzać grupy komercyjnej z 16-49 do 16-59 lat. - Zdecydowanie bardziej istotne jest budowanie jakościowych produktów pod grupy docelowe reklamodawców niż zmienianie grupy rozliczeniowej - uważają przedstawiciele Polsat Media, TVN Media, IDMnetu i Atmedia.
więcej
|
|
Aleksandra Marciniak na czele Havas Sports & Entertainment, odchodzi Piotr Pietrzak
Aleksandra Marciniak objęła funkcję general managera w polskim oddziale agencji Havas Sports & Entertainment (należącej do Havas Media Group). Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Pietrzaka, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
,,Empik każdego inspiruje inaczej" - Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w szkolnej kampanii (wideo)
Pod hasłem „Empik każdego inspiruje inaczej” rozpoczęła się kampania reklamująca artykuły szkolne dostępne w sieci Empik. Akcję, której bohaterami są aktor Cezary Pazura i piosenkarz Dawid Kwiatkowski, przygotowały firmy Change Integrated, Play Production i Lowe Media.
więcej
|
|
,,Wiadomości" i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na wrzesień 30-sekundowe spoty są średnio o 2,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy po głównym wydaniu „Wiadomości” oraz przy serialach „M jak miłość”, „O mnie się nie martw” i „Na dobre i na złe”.
więcej
|
|
Daniel Świątkowski chief innovation officerem w Lemon Sky JWT
Daniel Świątkowski awansował w agencji Lemon Sky JWT na stanowisko chief innovation officera. W firmie, a wcześniej w Lemon Sky, pracuje od półtora roku.
więcej
|
|
PKO BP w kąciku oka reklamuje ,,wzruszająco przystępną" Mini Ratkę (wideo)
W nowej kampanii PKO BP pokazującej organizmy klientów reklamowana jest pożyczka gotówkowa Mini Ratka, określana jako „wzruszająco przystępna”. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
Kompania Piwowarska szuka agencji reklamowej do obsługi Redd's
Ruszył przetarg na obsługę reklamową piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Zlecenia broni agencja Grey Group Poland.
więcej
|
|
Brodzik i Wilczak promują pakiet Cyfrowego Polsatu z siatkarskim mundialem (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa promująca nową ofertę programu SmartDom z pakietem Rodzinnym HD w Cyfrowym Polsacie, pozwalającym na pełny dostęp do siatkarskiego mundialu. W akcji biorą udział Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
więcej
|
|
Piotr Dobrowolski: z Grupy Allegro - GG na szefa sprzedaży bezpośredniej w Adrino
Piotr Dobrowolski objął funkcję direct sales directora w sieci reklamy mobilnej Adrino. Poprzednio przez sześć lat pracował w Grupie Allegro - GG.
więcej
|
|
Talk-show z wiewiórkami reklamuje ,,drugi rok gratis" przy pożyczce w BGŻ (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję „Drugi rok gratis” dotyczącą pożyczki gotówkowej w Banku BGŻ. Akcję, której głównymi bohaterkami są promujące ten bank od kilku lat wiewiórki, przygotowały firmy Grandes Kochonos, Initiative, ZenithOptimedia Group, Papaya Films i Lunapark.
więcej
|
|
Ultimo: Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa firmy Ultimo specjalizującej się w zakupie wierzytelności konsumenckich i pomagająca osobom zadłużonym w spłacie zobowiązań. Akcję przygotowały firmy ADHD Warsaw i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Poczuj się czysto. Poczuj się świeżo" w kampanii szamponów Adidas dla mężczyzn (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamująca nową linię męskich szamponów Adidas (produkowanych przez Coty Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Unlimited, Media Direction i MEC.
więcej
|
|
Globalne nakłady na reklamę wzrosną w tym roku o 4,5 proc.
W 2014 roku światowe wydatki na reklamę sięgną 534 miliardów dolarów - prognozuje grupa GroupM, należąca do holdingu WPP.
więcej
|
|
Fakro, Wiśniowski i 99rent partnerami piłkarskiej reprezentacji Polski
Firmy Fakro, Wiśniowski i 99rent zostały kolejnymi partnerami reprezentacji Polski w piłce nożnej. Fakro podpisał z PZPN umowę na cztery lata, a Wiśniowski i 99rent - na dwa lata.
więcej
|
|
Reebok nagrodzi za największy tatuaż z logo marki (wideo)
Reebok organizuje nietypowy konkurs dla fanów fitnessu. Aby wygrać, należy wytatuować na swoim ciele jak największe logo marki.
więcej
|
|
S3 otworzyła biuro w Gdańsku
Agencja S3 (należąca do Grupy K2) otworzyła swoje biuro w Gdańsku. To trzecia taka placówka firmy, pozostałe działają w Warszawie i Łodzi.
więcej
|
|
Mind Progress Group wypromuje Vantage Development
Agencja Mind Progress Group rozpoczęłą obsługę reklamową firmy Vantage Development. Współpracę zaplanowano bezterminowo.
więcej
|
|
Cube Group wypromuje sklep Adrenaline.pl
Agencja Cube Group wygrała przetarg na obsługę sklepu internetowego Adrenaline.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|