|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 21 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Kabaretowa scena Dwójki" po siedmiu latach wraca do TVP2
Od września w każdą niedzielę TVP2 emitować będzie „Kabaretową scenę Dwójki”. Program wraca do ramówki stacji po siedmiu latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Milion dla zwycięzcy nowego show TVP1 "Talent zgłoś się!". W jury Anna Mucha, Tomasz Karolak i Roman Młodkowski
W październiku br. telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego programu „Talent zgłoś się!”, w którym promowane będą wynalazki i innowacyjne projekty naukowe. W finale uczestników oceni Marek Kondrat, a zwycięzca otrzyma około milion złotych.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" ostro w dół w I półroczu. Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie
Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w I półroczu br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek Polska”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio PiN ma się zmienić w Muzo.fm
Nadawca Radia PiN chce zmienić jego nazwę na Muzo.fm. Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji trafił już wniosek w tej sprawie. Przedstawiciele rozgłośni nie chcą na razie komentować tej sprawy.
więcej |
|
,,Polityka" trzeci raz podobną okładką krytykuje prasę brukową
Tematem okładkowym „Polityki” trzeci raz w ostatnich latach są media tabloidowe. Wszystkie trzy okładki są oparte na motywie krzykliwych tytułów z prasy brukowej. - To naturalne przedstawienie tego tematu, bo z takimi tytułami kojarzą się te media - tłumaczy Joanna Mucho, kierowniczka działu graficznego „Polityki”.
więcej |
|
Agora: wiele nieścisłości w publikacji ,,W Sieci" o naszej ,,agonii", ale pozwu nie będzie
W nowym numerze tygodnik „W Sieci” (Fratria) analizuje słabą sytuację finansową Agory, wydawcy m.in. „Gazety Wyborczej”. - Choć publikacje zawierają wiele nieścisłości i nieuprawnionych wniosków - to nie będziemy chcieli odnosić się do nich, zarówno komentując je czy podejmując inne działania - informuje Wirtualnemedia.pl rzeczniczka Agory.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polska reklama o 1,9 proc. w górę dzięki wydatkom farmacji i FMCG, ostro w dół prasa
W I połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 3,616 mld zł, o 1,9 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wzrosły inwestycje branży farmaceutycznej oraz wpływy telewizji, internetu i radia, natomiast zmalały nakłady sektora telekomunikacyjnego i bankowego oraz przychody prasy, kin i outdooru.
więcej
|
RASP zwalnia moderatorów internetowych. ,,Centralizacja moderacji w Grupie Onet, bez związku z Sikorskim"
Ringier Axel Springer Polska kończy współpracę z siedmioma moderatorami komentarzy zamieszczanych na stronach internetowych spółki. - Odtąd postmoderacja dla wszystkich spółek koncernu w Polsce będzie skoncentrowana w Onecie, a zajmująca się tym struktura zostaje odpowiednio powiększona - informuje Wirtualnemedia.pl firma.
więcej
|
Orange Sport przeprasza za homofobiczne żarty komentatorów
|
Rafał Majka szybko wjedzie do świata reklamy, ale nie wiadomo na jak długo
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Kabaretowa scena Dwójki" po siedmiu latach wraca do TVP2
Od września w każdą niedzielę TVP2 emitować będzie „Kabaretową scenę Dwójki”. Program wraca do ramówki stacji po siedmiu latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Milion dla zwycięzcy nowego show TVP1 "Talent zgłoś się!". W jury Anna Mucha, Tomasz Karolak i Roman Młodkowski
W październiku br. telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego programu „Talent zgłoś się!”, w którym promowane będą wynalazki i innowacyjne projekty naukowe. W finale uczestników oceni Marek Kondrat, a zwycięzca otrzyma około milion złotych.
więcej
|
|
TV4 stawia na seriale o policji. Nowe pasmo popołudniu (wideo)
Jesienią w ramówce TV4 pojawi się nowe, dwugodzinne pasmo, na które złożą się trzy polskie seriale paradokumentalne: „Na patrolu”, „Sekrety sąsiadów" oraz „Policjantki i policjanci”. Oglądać je będzie można w dni powszednie od 18.00.
więcej
|
|
TVP: teatr na żywo nie tylko w szkołach, ale też w hospicjach
Telewizja Polska będzie kontynuować tej jesieni projekt Internetowego Teatru TVP dla szkół i Przeglądu Uczniowskich Zespołów Teatralnych. W trzeciej jego edycji nadawca planuje organizację projekcji spektakli w hospicjach dla dzieci.
więcej
|
|
Byli prowadzący z Eski Rock twarzami kanału Muzo.tv (wideo)
W ramówce nowego muzycznego kanału Muzo.tv, który rusza 26 września br., znajdą się m.in. pasma „MuzoRanek”, „Muzo non stop” czy „7 po siódmej”. Ich gospodarzami będą byli prezenterzy Eski Rock.
więcej
|
|
,,Dziewiczy teren" i ,,Pozory mylą" nowościami jesieni w MTV. Wracają sprawdzone formaty
Od września br. kanał MTV Polska rozpocznie emisję trzech nowych produkcji: „Pozory mylą”, „Dziewiczy teren” i „Happyland”. Stacja pokaże również nowe odcinki takich pozycji jak „Nastoletnie matki 5”, „Cathish 3” i „Dopasowani 2”.
więcej
|
|
,,Mama kontra mama" za ,,Ugotowanych" w niedzielnym paśmie TVN
Od 7 września telewizja TVN emitować będzie nowy reality-show „Mama kontra mama”, w którym cztery matki będą wymieniać poglądy na temat wychowania dzieci. Polska to jeden z pierwszych krajów, do których trafia ten format.
więcej
|
|
Katarzyna Dowbor i Maciej Dowbor gospodarzami koncertu na Polsat Sopot Festival
Katarzyna Dowbor i jej syn Maciej Dowbor będą gospodarzami piątkowego koncertu „Słodkie lata 90.”, który odbędzie się pierwszego dnia Polsat Sopot Festival. Towarzyszyć im będą Krzysztof Ibisz i Maja Bohosiewicz.
więcej
|
|
Stacja muzyczna Muzo.tv ruszy 26 września. Postawi na pop i rock
Kanał muzyczny Muzo.tv rozpocznie nadawanie w piątek 26 września br. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Należąca do Telewizji Polsat stacja prezentować będzie teledyski z gatunków pop i rock.
więcej
|
|
,,Niedziela marzeń" - maraton z wybranymi przez widzów pozycjami w teleToon+
Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego kanał teleToon+ umożliwi najmłodszym widzom ułożenie programu telewizyjnego na ostatnią niedzielę wakacji. W głosowaniu internetowym zdecydują oni, jakie seriale zostaną pokazane na antenie.
więcej
|
|
Powstanie drugi sezon serialu "Halt and Catch Fire"
Stacja AMC zamówiła drugi sezon serialu "Halt and Catch Fire".
więcej
|
|
Piąty sezon serialu ,,Magazyn 13" w Scifi Universal (wideo)
27 sierpnia 2014 roku Scifi Universal rozpocznie emisję piątego - finałowego - sezonu serialu „Magazyn 13”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ewa Chodakowska w kampanii antyperspirantu ,,6 w 1" Adidasa (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowy antyperspirant marki Adidas (z portfolio Coty Polska) - „6 w 1”. Bohaterką akcji jest trenerka fitnessu Ewa Chodakowska, a za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja 4Frame.
więcej
|
|
Radwańska i Janowicz reklamują Formułę 4G LTE Unlimited w Play (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Formułę 4G LTE Unlimited wprowadzoną do sprzedaży przez sieć Play. Bohaterami akcji są tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Film It, Shootme, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Brodzik i Wilczak reklamują ,,oszczędzanie przez kredytowanie" w Plus Banku (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca kredyt gotówkowy w Plus Banku objęty programem promocyjnym SmartDom. W akcji - przygotowanej przez firmy Grey Group, TFP i Media Direction OMD - występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
więcej
|
|
,,Akcja Edukacja" - Matras pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)
Pod hasłem „Akcja Edukacja” zaczęła się kampania reklamująca podręczniki i artykuły szkolne dostępne w księgarniach Matras. Jest to pierwsza akcja marketingowa Matrasa prowadzona w telewizji. Kampanię przygotowały firmy Reklamownia, m5 i IQ Media.
więcej
|
|
Sephora reklamuje promocję ,,3 w cenie 2" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa perfumerii Sephora wspierająca promocję „3 w cenie 2”. Akcję przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
więcej
|
|
Nowe technologie zmieniają nawyki telewizyjne szefów marketingu
Marketerzy, szefowie agencji reklamowych i mediów zmieniają swoje nawyki oglądania telewizji, na co największy wpływ mają nowe technologie - wynika z badania Advertsising Age.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Do Rzeczy" ostro w dół w I półroczu. Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie
Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w I półroczu br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek Polska”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
,,Polityka" trzeci raz podobną okładką krytykuje prasę brukową
Tematem okładkowym „Polityki” trzeci raz w ostatnich latach są media tabloidowe. Wszystkie trzy okładki są oparte na motywie krzykliwych tytułów z prasy brukowej. - To naturalne przedstawienie tego tematu, bo z takimi tytułami kojarzą się te media - tłumaczy Joanna Mucho, kierowniczka działu graficznego „Polityki”.
więcej
|
|
Agora: wiele nieścisłości w publikacji ,,W Sieci" o naszej ,,agonii", ale pozwu nie będzie
W nowym numerze tygodnik „W Sieci” (Fratria) analizuje słabą sytuację finansową Agory, wydawcy m.in. „Gazety Wyborczej”. - Choć publikacje zawierają wiele nieścisłości i nieuprawnionych wniosków - to nie będziemy chcieli odnosić się do nich, zarówno komentując je czy podejmując inne działania - informuje Wirtualnemedia.pl rzeczniczka Agory.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa w I półroczu
W I półroczu 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" z rekordową sprzedażą dzięki taśmom (dane numer po numerze)
Pierwszy numer „Wprost” (AWR „Wprost”), w którym opublikowany zostały zapisy rozmów polityków z podsłuchów sprzedał się w liczbie 133 tys. egz. Drugie wydanie ze stenogramami z „taśm” osiągnęło już wynik na poziomie 216 tys. egz. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" z ogromnym wzrostem sprzedaży. Wyprzedził ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy"
Tygodnik „Wprost”, który w czerwcu br. opublikował nagrania z podsłuchów polityków i biznesmenów, zwiększył w ujęciu rocznym swoją sprzedaż ogółem o 50 proc. i awansował na czwarte miejsce wśród tygodników opinii. Większość z pozostałych tygodników zanotowało spadki, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Dżihadyści dokonali egzekucji porwanego dziennikarza. ,,Przesłanie dla Ameryki"
Dżihadyści z Państwa Islamskiego opublikowali w internecie wideo pokazujące egzekucję amerykańskiego dziennikarza Jamesa Foleya. Dwie osoby z rządu USA stwierdziły, że nagranie jest autentyczne, a śmierć dziennikarza potwierdziła jego rodzina.
więcej
|
|
Sylwester Latkowski: dostarczyłem prokuraturze pendrive'a z dokumentami ws. WSI
Redaktor naczelny tygodnika Wprost Sylwester Latkowski dostarczył w środę do prokuratury nośnik, na którym - według jego słów - są pliki z tajnymi dokumentami, które były podstawą do opracowania aneksu do raportu Komisji Weryfikacyjnej ds. WSI.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Mariusz Wąsiński z Media Impact Polska w radzie nadzorczej IAB Polska
Mariusz Wąsiński, wiceprezes i dyrektor sprzedaży w Media Impact Polska, został członkiem rady nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
więcej
|
|
#Splash, czyli sieć zalana wyzwaniami
W mediach społecznościowych przyzwyczailiśmy się już do potoku słów. Dyskusje różnej jakości, emocje, sieciowa nienawiść - wszystko zamknięte w słowach - pisze Mikołaj Nowak, new media manager w "Faktach" TVN.
więcej
|
|
Pisarze kontra Amazon, oskarżają koncern o wymuszanie obniżki cen
Niemiecka sekretarz stanu ds. kultury Monika Gruetters ostro skrytykowała w środę amerykańską księgarnię internetową Amazon, popierając protest ponad 1100 niemieckojęzycznych pisarzy, oskarżających koncern o wymuszanie na wydawnictwach obniżki cen.
więcej
|
|
GigaKablówka - nowa oferta Netii na sieci dawnego Aster
Netia wprowadziła w Warszawie i Krakowie nową usługę o nazwie GigaKablówka, w której internet jest dostępny z prędkością do 300 Mb/s, a pakiet internet z telewizją kosztuje 39,90 zł miesięcznie.
więcej
|
|
Polskabiega.pl w nowej odsłonie, nowe logo akcji
Serwis Polskabiega.pl (Agora) ruszył w nowej odsłonie, wzbogaconej o nowe funkcjonalności i porady ekspertów oraz zoptymalizowanej do czytania na smartfonach. Zarówno internetowa strona, jak i akcja społeczna „Polska biega”, mają także nowe logo.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|