Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 26 Sierpnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Rewolucja w redakcji ,,Forbes", odchodzi Kazimierz Krupa

Kazimierz Krupa, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), złożył we wtorek wypowiedzenie i odchodzi z wydawnictwa. Magazynem pokieruje na razie Jacek Pochłopień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Beata Sadowska poprowadzi talk-show ,,Prywatna historia kina" w Stopklatka TV

Pod koniec września naziemny kanał filmowy Stopklatka TV rozpocznie emisję autorskiego talk-show „Prywatna historia kina”, który poprowadzi dziennikarka Beata Sadowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Dentsu Aegis Network Polska poszukuje osoby na stanowisko
Starszy specjalista ds. PR

Lemon Sky JWT poszukuje osoby na stanowisko
Senior Strategy Planner

IAA poszukuje osoby na stanowisko
koordynator - project manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEO/SEM Specialist

Cappuccino Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

SuperKoszyk.pl poszukuje osoby na stanowisko
Marketing manager

Mindshare Polska poszukuje osoby na stanowisko
executive, senior media planner

Com&Media poszukuje osoby na stanowisko
Country Manager

Radio ZET poszukuje osoby na stanowisko
Doradca ds. Sprzedaży Internetowej

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Team Kreatywny

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Acquisition Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Akademia OnetBiznes

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Acquisition Manager Video / VOD

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Analityka internetowa jako narzędzie budowania przewagi biznesowej

Szybki rozwój nowych technologii, coraz silniejsza rola internetu oraz powszechna digitalizacja stanowią i szansę, i olbrzymie wyzwanie dla biznesu. Jak wyjść zwycięsko z rynkowych pojedynków? Już nie na ilość trzeba stawiać, lecz na jakość - pisze Joanna Skierska, szefowa polskiego oddziału firmy Gemius. więcej

 
Ewa Wanat: wzrost słuchalności RDC to efekt nowej ramówki

Ewa Wanat, redaktor naczelna Polskiego Radia RDC uważa, że wzrost słuchalności rozgłośni, jest efektem wdrożonej jesienią 2013 roku ramówki oraz prowadzonych wtedy działań promocyjnych. Przewiduje, że na koniec tego roku radio zdobędzie 2 proc. udziału w rynku radiowym. więcej

 
,,Wprost" bez felietonów Magdaleny Środy. ,,Nie odpowiadał mi serial podsłuchowy"

Magdalena Środa zrezygnowała z pisania felietonów do tygodnika „Wprost”, w zamian zakładając blog na portalu NaTemat.pl. - Nie mogłam się pogodzić z linią redakcyjną „Wprost” realizowaną w ostatnim czasie - tłumaczy Środa. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski

- Bardzo cieszyłbym się, gdyby taki gracz jak Netflix wszedł do Polski. Bo będzie walczył z piractwem i uczył użytkowników płacić za dostęp do treści - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN nadzorujący dział Online. Zapowiada, że jesienią TVN uruchomi nowy serwis z krótkimi materiałami wideo. więcej

,,Puls Biznesu" wyśmiewa przedrukowe teksty w paywallu ,,Gazety Wyborczej". ,,GW": to błąd, przepraszamy

Dziennikarze „Puls Biznesu” wytknęli Wyborcza.biz, serwisowi działu gospodarczego „Gazety Wyborczej”, że artykuły zaczerpnięte z „PB” są w nim oferowane w płatnym dostępie. - Przepraszamy „Puls Biznesu” za tę sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby taki błąd już się nie powtórzył - tłumaczy „Gazeta Wyborcza”. więcej

Menedżerowie z polskiej branży reklamowej i internetowej też splashują (wideo)
,,Do Rzeczy" ostro w dół w I półroczu. Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Beata Sadowska poprowadzi talk-show ,,Prywatna historia kina" w Stopklatka TV

Pod koniec września naziemny kanał filmowy Stopklatka TV rozpocznie emisję autorskiego talk-show „Prywatna historia kina”, który poprowadzi dziennikarka Beata Sadowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Festiwal w Sopocie stracił 720 tys. widzów. Polsat liderem rynku

Polsat Sopot Festival 2014 oglądało średnio 1,97 mln widzów, o 720 tys. mniej niż ubiegłoroczną edycję widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 7,21 mln zł. więcej

 
Kobiety i seniorzy to widzowie głównych stacji. TVP najmocniejsza na wsi, a TVN w mieście

Czołowe stacje telewizyjne są oglądane głównie przez kobiety, widzów po pięćdziesiątce oraz z wykształceniem podstawowym. Widzowie z miast wybierają najchętniej TVN, a ci ze wsi Jedynkę - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.   więcej

 
Nowe logotypy Ale kino+, MiniMini+, teleToon+, Kuchnia+, Domo+, Planete+. nSport zmienia się w nSport+

Od września br. zmienią się logotypy kanałów tematycznych platformy nc+ - Ale kino+, MiniMini+, teleToon+, Kuchnia+, Domo+, Planete+ i nSport+. Odświeżeniu ulegnie również oprawa wizualna części tych stacji. więcej

 
Cyfrowy Polsat reklamuje darmowe transmisje z siatkarskich mistrzostw świata (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu podkreślająca, że tylko jego abonenci będą mieć darmowy dostęp do transmisji z mistrzostw świata siatkarzy. Akcję przygotowały firmy Grey Group, TFP, PHD Media Direction i Carat Polska. więcej

 
Wyniki oglądalności stacji telewizyjnych w grupach wiekowych (raport)

Przedstawiamy raport dotyczący najpopularniejszych stacji telewizyjnych w grupach wiekowych: 4-12, 16-24, 25-34, 35-49 i 50+. więcej

 
Polsat nowym liderem, TVN wyprzedził TVP1. ,,Fakty" hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Galę ,,Eska Music Awards 2014" w TVP1 oglądało 1,7 mln widzów

Eska Music Awards 2014 oglądało średnio 1,70 mln widzów. TVP1 w czasie emisji gali przegrała walkę o widza w rynku z Polsatem, który w tym czasie pokazywał Polsat Sopot Festival 2014. Wpływy z reklam wyniosły 664 tys. zł. więcej

 
Mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn w Toya za 99,90 zł

Sieć kablowa Toya udostępni swoim abonentom możliwość oglądania mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn, które odbędą się w dniach od 30 sierpnia do 21 września 2014 roku w Polsce. Za dostęp do mundialu trzeba będzie zapłacić 99,90 zł. więcej

 
HBO: Koniec serialu "Newsroom". Oto finałowy zwiastun (wideo)

Stacja HBO zaprezentowała krótką zapowiedź trzeciego sezonu serialu "Newsroom". więcej

 
 
Radio  
 
Ewa Wanat: wzrost słuchalności RDC to efekt nowej ramówki

Ewa Wanat, redaktor naczelna Polskiego Radia RDC uważa, że wzrost słuchalności rozgłośni, jest efektem wdrożonej jesienią 2013 roku ramówki oraz prowadzonych wtedy działań promocyjnych. Przewiduje, że na koniec tego roku radio zdobędzie 2 proc. udziału w rynku radiowym. więcej

 
RMF FM słucha najwięcej osób z wykształceniem średnim, VOX FM ostro do góry (raport)

W okresie od lutego do lipca 2014 roku pozycja lidera rynku radiowego wśród osób z wykształceniem średnim należała do RMF FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wojciech Borowik przewodniczącym rady nadzorczej RDC

Wojciech Borowik został wybrany przewodniczącym nowej rady nadzorczej Polskiego Radia RDC podczas jej pierwszego posiedzenia, które odbyło się w poniedziałek 25 sierpnia. Stanowisko wiceszefa rady powierzono Barbarze Kwiatkowskiej-Przybyle. więcej

 
Złote Przeboje Elita i Polskie Radio PiK do góry, Eska Bydgoszcz w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Polskie Radio z cyfrowym radiem w kolejnych sześciu aglomeracjach i z programem dla dzieci

W październiku w kolejnych sześciu miastach nastąpi cyfryzacja Polskiego Radia. Dzięki temu do końca roku ponad 30 proc. Polaków będzie mogło korzystać z nowej formy odbioru. Równocześnie z poszerzeniem zasięgu ma ruszyć nowa stacja dla dzieci i rodziców, a na początku przyszłego roku lub nieco później dla seniorów. więcej

 
Reklama  
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" dużo mniej z reklam, mocno w górę ,,Super Express" (TOP 10)

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 9 proc. niższe niż rok wcześniej. Wśród tytułów ogólnopolskich największe spadki zanotowały „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy”, natomiast wzrosty jako jedyne osiągnęły „Super Express” i „Fakt”. więcej

 
Gdańsk walczy z reklamami. "90 procent to samowole budowlane"

90 proc. reklam znajdujących się w Gdańsku to samowole budowlane - poinformował wczoraj szef referatu estetyzacji miasta gdańskiego magistratu Michał Szymański. W ciągu ostatnich miesięcy udało się usunąć ok. stu różnych reklam, głównie w Śródmieściu i we Wrzeszczu. więcej

 
,,Głowa do góry! Czas na lepszy start!" - Tadeusz Sznuk w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)

W telewizji, internecie i kinach zaczęła się kampania stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce promująca zbiórkę funduszy na zakup podręczników i szkolnych wyprawek dla dzieci, którymi opiekuje się stowarzyszenie. Akcję na zasadzie non profit przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i MediaVest. więcej

 
Cyfrowy Polsat reklamuje darmowe transmisje z siatkarskich mistrzostw świata (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu podkreślająca, że tylko jego abonenci będą mieć darmowy dostęp do transmisji z mistrzostw świata siatkarzy. Akcję przygotowały firmy Grey Group, TFP, PHD Media Direction i Carat Polska. więcej

 
195 tys. zł kary dla Vision Express za reklamy promocji ,,3 w 1"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że spot telewizyjny reklamujący promocję „3 w 1” w salonach Vision Express wprowadzał klientów w błąd. Nałożył na to karę wynoszącą 194,9 tys. zł. więcej

 
Tańczące parówki reklamują Berlinki (wideo)

Startuje telewizyjna kampania reklamowa parówek Berlinki (produkowanych przez Animex). Akcję przygotowały firmy Publicis, Human Ark i MEC. więcej

 
Ładowanie telefonów na przystankach w kampanii ,,energii od Fortum" (wideo)

W ramach kampanii reklamowej firmy energetycznej Fortum na 11 przystankach komunikacji miejskiej we Wrocławiu wprowadzono możliwość bezpłatnego zasilania telefonów komórkowych. Akcję przygotowały firmy Tequila Polska i AMS. więcej

 
ING Bank Śląski przelewem do ZUS reklamuje mobilne Konto Direct dla Firmy (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca mobilny dostęp do Konta Direct dla Firmy oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały i realizują firmy Brain, Alvernia Content, GoldenSubmarine i Lowe Media. więcej

 
,,Kolor niech żyje!" w kampanii Samsunga Galaxy Tab S (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca tablet Samsung Galaxy Tab S. Akcja przebiega pod hasłem „Kolor niech żyje!”, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Leo Burnett, Good Looking Studio, Starcom i Havas PR Warsaw. więcej

 
Piwo Tatra debiutuje w wersji niepasteryzowanej

Grupa Żywiec wprowadza na rynek nowy wariant piwa Tatra - Tatra Niepasteryzowane. W połowie września ruszy wspierająca to kampania reklamowa, za którą odpowiadają firmy Heart & Brain, Opus Film, Global, Roots PR i Media Vest. więcej

 
Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie

Adidas uruchomił w ramach kampanii butów Predator Instinct grę w serwisie Instagram. Akcję, do udziału w której zachęcają dziennikarz Michał Pol i piłkarz Jakub Kosecki. przygotowały firmy Isobar Poland i Carat. więcej

 
Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki w kampanii ,,Live in Levi's"

W ramach kampanii reklamowej „Live in Levi’s” w sesjach zdjęciowych z ubraniami Levi’s wystąpili dziennikarka TVN Agnieszka Szulim oraz aktor Antoni Pawlicki. więcej

 
Narzędzia Topex reklamowane pod hasłem ,,Niezbędny tak jak Ty" (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach zaczęła się kampania reklamowa narzędzi ręcznych Topex. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Topex - niezbędny tak jak Ty”, przygotowały firmy What, Play Production i Arena. więcej

 
adQuota wchodzi do Polski, przejmując Adello Polska

Europejska sieć reklamy mobilnej adQuota (mobile SSP) rozwija swoją działalność w Polsce, podejmując współpracę z przedsiębiorcami, którzy wcześniej zaangażowani byli w spółkę joint venture Adello Polska, największego konkurenta adQuota na naszym rynku. Sieć działać będzie pod marką adQuota Poland. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
NFL Women's: Together we make football Gap: Dress Normal Turkish Cargo: Who likes a spoilt carrot? Kingstone Press: Goes perfectly with anything you like Splashdown: Waterpark
 
Prasa  
 
Rewolucja w redakcji ,,Forbes", odchodzi Kazimierz Krupa

Kazimierz Krupa, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), złożył we wtorek wypowiedzenie i odchodzi z wydawnictwa. Magazynem pokieruje na razie Jacek Pochłopień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wprost" bez felietonów Magdaleny Środy. ,,Nie odpowiadał mi serial podsłuchowy"

Magdalena Środa zrezygnowała z pisania felietonów do tygodnika „Wprost”, w zamian zakładając blog na portalu NaTemat.pl. - Nie mogłam się pogodzić z linią redakcyjną „Wprost” realizowaną w ostatnim czasie - tłumaczy Środa. więcej

 
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" dużo mniej z reklam, mocno w górę ,,Super Express" (TOP 10)

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 9 proc. niższe niż rok wcześniej. Wśród tytułów ogólnopolskich największe spadki zanotowały „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy”, natomiast wzrosty jako jedyne osiągnęły „Super Express” i „Fakt”. więcej

 
,,Bravo" z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych

W maju 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który jednak pozostał liderem zestawienia. więcej

 
Alicja Węgorzewska felietonistką ,,Gazety Polskiej Codziennie"

Alicja Węgorzewska rozpoczęła publikację felietonów na łamach „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum). Jej teksty ukazywać się będą raz w tygodniu w wydaniach weekendowych. więcej

 
Największe włoskie przeboje z "Gazetą Wyborczą"

We wtorek i środę, 26 i 27 sierpnia br. z "Gazetą Wyborczą" (Agora) będzie można kupić CD z najpiękniejszymi włoskimi przebojami. więcej

 
Jedynki  
 
 
Ciasta sprawdzone przepisy - 2014-08-25 Żyjmy Dłużej - 2014-08-25 Moje Smaki Życia - 2014-08-25 Tele Tydzień - 2014-08-25 Bravo GiRL! - 2014-08-25
 
Internet  
 
Analityka internetowa jako narzędzie budowania przewagi biznesowej

Szybki rozwój nowych technologii, coraz silniejsza rola internetu oraz powszechna digitalizacja stanowią i szansę, i olbrzymie wyzwanie dla biznesu. Jak wyjść zwycięsko z rynkowych pojedynków? Już nie na ilość trzeba stawiać, lecz na jakość - pisze Joanna Skierska, szefowa polskiego oddziału firmy Gemius. więcej

 
Twórca pop-upów: internet byłby lepszy bez reklam

Ethan Zuckerman, twórca wyskakujących okien z reklamami internetowymi, mówi: „Przepraszam”. I wyjaśnia, jak doszło do wynalezienia pop-upów. więcej

 
Darmowy internet od Plusa za reklamy w placówkach Poczty Polskiej (lista)

W wybranych placówkach Poczty Polskiej ruszył pilotażowy program bezpłatnego dostępu do bezprzewodowego internetu w zamian za zgodę na wyświetlanie reklam. To efekt współpracy Poczty Polskiej z siecią komórkową Plus oraz firmą Moben. więcej

 
Karol Traczykowski prezesem GoldenLine, Mariusz Gralewski stawia na ZnanyLekarz.pl

Karol Traczykowski objął funkcję prezesa serwisu GoldenLine. Mariusz Gralewski, współzałożyciel i poprzedni szef witryny, będzie odpowiadał w niej za rozwój produktu oraz zajmował się swoim drugim serwisem - ZnanyLekarz.pl. więcej

 
40,9 mld urządzeń w internecie rzeczy w 2020 r.

W 2014 roku globalna liczba aktywnych urządzeń połączonych bezprzewodowo w sieć tzw. internetu rzeczy przekroczy próg 16 miliardów - prognozuje firma badawcza ABI Research. więcej

 
Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie

Adidas uruchomił w ramach kampanii butów Predator Instinct grę w serwisie Instagram. Akcję, do udziału w której zachęcają dziennikarz Michał Pol i piłkarz Jakub Kosecki. przygotowały firmy Isobar Poland i Carat. więcej

 
Xevin Lab zainwestował w BoxOfAds.com i SocialLead

Inkubator technologiczny, spółka Xevin Lab powiększyła się o dwa nowe projekty związane z branżą reklamową - BoxOfAds.com i SocialLead. więcej

 
Kultowe seriale w Google Street View

Przy okazji 66. gali rozdania nagród Emmy Google Street View wzbogacił swoją ofertę o widoki znane z popularnych produkcji telewizyjnych. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Sondaż wybory parlamentarne: PiS - 31 proc., PO - 26 proc.

Gdyby wybory parlamentarne odbywały się w pierwszej połowie sierpnia PiS uzyskałoby 31 proc. głosów, a PO - 26 proc. - wynika z najnowszego sondażu TNS Polska. Próg wyborczy przekroczyłyby też: SLD - z 12 proc. poparcia i PSL - z 7 proc. więcej

 
Public Relations  
 
Questia wypromuje Pepsi
 
24/7Communication dla Lux Med
 
Technologie  
 
Darmowy internet od Plusa za reklamy w placówkach Poczty Polskiej (lista)
 
Android i Windows Phone dla oszczędnych, iPhone'y dla bogatszych
 
MS4001 - nowy smartfon od Manty za 299 zł
 
Live 2 - nowy smartfon od Kruger&Matz za 679 zł
 
LG wprowadza na rynek telewizory OLED 4K
 
PlayStation Network wraca do normy po cyberataku
 
Gospodarka  
 
Będą zmiany dotyczące badań lekarskich pracowników
 
Koszt pieniądza na rynku międzybankowym na rekordowo niskim poziomie, ale kredytowe eldorado nie będzie trwać wiecznie
 
Znaczące obniżenie opłat za publiczne przedszkola
 
Lotos chce wyemitować obligację o wartości 1 mld zł. "Chcemy zbilansować portfel naszych aktywów"
 
Dlaczego Polkom trudno osiągnąć sukces? "Są zbyt skromne i nie wierzą w siebie"
 
Standard hoteli w Polsce rośnie, a ceny noclegów są jednymi z najniższych w UE
 
Monnari otworzy nowych 11 salonów. "Dobry rok dla polskiej branży odzieżowej"
 
Jakie są zagrożenia dla bezpieczeństwa sieci firmy?
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Age Official Age" i "Plectrumelectrum" - dwa nowe albumy Prince'a
 
Dawid Podsiadło jako David Ross. Chce podbić Europę
 
Zmarł Richard Attenborough
 
"Shady XV" - nowy album Eminema
 
Kultowe seriale w Google Street View
 
"Doktor Who 8" hitem BBC. Prawie 7 milionów widzów
 
HBO: Koniec serialu "Newsroom". Oto finałowy zwiastun (wideo)
 
Blog  
 
SUPERNOWA - PTAK FASHION CITY! - Piotr Barełkowski
 
Apple story, czyli jak poznałem potęgę filozofii.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Dzisiaj spotkałam gender - Ada Kiryluk
 
Legia Warszawa - trudna miłość - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Uber, ale... - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
 
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl