|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rewolucja w redakcji ,,Forbes", odchodzi Kazimierz Krupa
Kazimierz Krupa, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), złożył we wtorek wypowiedzenie i odchodzi z wydawnictwa. Magazynem pokieruje na razie Jacek Pochłopień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe
- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Beata Sadowska poprowadzi talk-show ,,Prywatna historia kina" w Stopklatka TV
Pod koniec września naziemny kanał filmowy Stopklatka TV rozpocznie emisję autorskiego talk-show „Prywatna historia kina”, który poprowadzi dziennikarka Beata Sadowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Analityka internetowa jako narzędzie budowania przewagi biznesowej
Szybki rozwój nowych technologii, coraz silniejsza rola internetu oraz powszechna digitalizacja stanowią i szansę, i olbrzymie wyzwanie dla biznesu. Jak wyjść zwycięsko z rynkowych pojedynków? Już nie na ilość trzeba stawiać, lecz na jakość - pisze Joanna Skierska, szefowa polskiego oddziału firmy Gemius.
więcej |
|
Ewa Wanat: wzrost słuchalności RDC to efekt nowej ramówki
Ewa Wanat, redaktor naczelna Polskiego Radia RDC uważa, że wzrost słuchalności rozgłośni, jest efektem wdrożonej jesienią 2013 roku ramówki oraz prowadzonych wtedy działań promocyjnych. Przewiduje, że na koniec tego roku radio zdobędzie 2 proc. udziału w rynku radiowym.
więcej |
|
,,Wprost" bez felietonów Magdaleny Środy. ,,Nie odpowiadał mi serial podsłuchowy"
Magdalena Środa zrezygnowała z pisania felietonów do tygodnika „Wprost”, w zamian zakładając blog na portalu NaTemat.pl. - Nie mogłam się pogodzić z linią redakcyjną „Wprost” realizowaną w ostatnim czasie - tłumaczy Środa.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
- Bardzo cieszyłbym się, gdyby taki gracz jak Netflix wszedł do Polski. Bo będzie walczył z piractwem i uczył użytkowników płacić za dostęp do treści - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN nadzorujący dział Online. Zapowiada, że jesienią TVN uruchomi nowy serwis z krótkimi materiałami wideo.
więcej
|
,,Puls Biznesu" wyśmiewa przedrukowe teksty w paywallu ,,Gazety Wyborczej". ,,GW": to błąd, przepraszamy
Dziennikarze „Puls Biznesu” wytknęli Wyborcza.biz, serwisowi działu gospodarczego „Gazety Wyborczej”, że artykuły zaczerpnięte z „PB” są w nim oferowane w płatnym dostępie. - Przepraszamy „Puls Biznesu” za tę sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby taki błąd już się nie powtórzył - tłumaczy „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
Menedżerowie z polskiej branży reklamowej i internetowej też splashują (wideo)
|
,,Do Rzeczy" ostro w dół w I półroczu. Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Beata Sadowska poprowadzi talk-show ,,Prywatna historia kina" w Stopklatka TV
Pod koniec września naziemny kanał filmowy Stopklatka TV rozpocznie emisję autorskiego talk-show „Prywatna historia kina”, który poprowadzi dziennikarka Beata Sadowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Festiwal w Sopocie stracił 720 tys. widzów. Polsat liderem rynku
Polsat Sopot Festival 2014 oglądało średnio 1,97 mln widzów, o 720 tys. mniej niż ubiegłoroczną edycję widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 7,21 mln zł.
więcej
|
|
Kobiety i seniorzy to widzowie głównych stacji. TVP najmocniejsza na wsi, a TVN w mieście
Czołowe stacje telewizyjne są oglądane głównie przez kobiety, widzów po pięćdziesiątce oraz z wykształceniem podstawowym. Widzowie z miast wybierają najchętniej TVN, a ci ze wsi Jedynkę - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowe logotypy Ale kino+, MiniMini+, teleToon+, Kuchnia+, Domo+, Planete+. nSport zmienia się w nSport+
Od września br. zmienią się logotypy kanałów tematycznych platformy nc+ - Ale kino+, MiniMini+, teleToon+, Kuchnia+, Domo+, Planete+ i nSport+. Odświeżeniu ulegnie również oprawa wizualna części tych stacji.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat reklamuje darmowe transmisje z siatkarskich mistrzostw świata (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu podkreślająca, że tylko jego abonenci będą mieć darmowy dostęp do transmisji z mistrzostw świata siatkarzy. Akcję przygotowały firmy Grey Group, TFP, PHD Media Direction i Carat Polska.
więcej
|
|
Wyniki oglądalności stacji telewizyjnych w grupach wiekowych (raport)
Przedstawiamy raport dotyczący najpopularniejszych stacji telewizyjnych w grupach wiekowych: 4-12, 16-24, 25-34, 35-49 i 50+.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem, TVN wyprzedził TVP1. ,,Fakty" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Galę ,,Eska Music Awards 2014" w TVP1 oglądało 1,7 mln widzów
Eska Music Awards 2014 oglądało średnio 1,70 mln widzów. TVP1 w czasie emisji gali przegrała walkę o widza w rynku z Polsatem, który w tym czasie pokazywał Polsat Sopot Festival 2014. Wpływy z reklam wyniosły 664 tys. zł.
więcej
|
|
Mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn w Toya za 99,90 zł
Sieć kablowa Toya udostępni swoim abonentom możliwość oglądania mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn, które odbędą się w dniach od 30 sierpnia do 21 września 2014 roku w Polsce. Za dostęp do mundialu trzeba będzie zapłacić 99,90 zł.
więcej
|
|
HBO: Koniec serialu "Newsroom". Oto finałowy zwiastun (wideo)
Stacja HBO zaprezentowała krótką zapowiedź trzeciego sezonu serialu "Newsroom".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe
- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" dużo mniej z reklam, mocno w górę ,,Super Express" (TOP 10)
W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 9 proc. niższe niż rok wcześniej. Wśród tytułów ogólnopolskich największe spadki zanotowały „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy”, natomiast wzrosty jako jedyne osiągnęły „Super Express” i „Fakt”.
więcej
|
|
Gdańsk walczy z reklamami. "90 procent to samowole budowlane"
90 proc. reklam znajdujących się w Gdańsku to samowole budowlane - poinformował wczoraj szef referatu estetyzacji miasta gdańskiego magistratu Michał Szymański. W ciągu ostatnich miesięcy udało się usunąć ok. stu różnych reklam, głównie w Śródmieściu i we Wrzeszczu.
więcej
|
|
,,Głowa do góry! Czas na lepszy start!" - Tadeusz Sznuk w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)
W telewizji, internecie i kinach zaczęła się kampania stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce promująca zbiórkę funduszy na zakup podręczników i szkolnych wyprawek dla dzieci, którymi opiekuje się stowarzyszenie. Akcję na zasadzie non profit przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i MediaVest.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat reklamuje darmowe transmisje z siatkarskich mistrzostw świata (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu podkreślająca, że tylko jego abonenci będą mieć darmowy dostęp do transmisji z mistrzostw świata siatkarzy. Akcję przygotowały firmy Grey Group, TFP, PHD Media Direction i Carat Polska.
więcej
|
|
195 tys. zł kary dla Vision Express za reklamy promocji ,,3 w 1"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że spot telewizyjny reklamujący promocję „3 w 1” w salonach Vision Express wprowadzał klientów w błąd. Nałożył na to karę wynoszącą 194,9 tys. zł.
więcej
|
|
Tańczące parówki reklamują Berlinki (wideo)
Startuje telewizyjna kampania reklamowa parówek Berlinki (produkowanych przez Animex). Akcję przygotowały firmy Publicis, Human Ark i MEC.
więcej
|
|
Ładowanie telefonów na przystankach w kampanii ,,energii od Fortum" (wideo)
W ramach kampanii reklamowej firmy energetycznej Fortum na 11 przystankach komunikacji miejskiej we Wrocławiu wprowadzono możliwość bezpłatnego zasilania telefonów komórkowych. Akcję przygotowały firmy Tequila Polska i AMS.
więcej
|
|
ING Bank Śląski przelewem do ZUS reklamuje mobilne Konto Direct dla Firmy (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca mobilny dostęp do Konta Direct dla Firmy oferowanego przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały i realizują firmy Brain, Alvernia Content, GoldenSubmarine i Lowe Media.
więcej
|
|
,,Kolor niech żyje!" w kampanii Samsunga Galaxy Tab S (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca tablet Samsung Galaxy Tab S. Akcja przebiega pod hasłem „Kolor niech żyje!”, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Leo Burnett, Good Looking Studio, Starcom i Havas PR Warsaw.
więcej
|
|
Piwo Tatra debiutuje w wersji niepasteryzowanej
Grupa Żywiec wprowadza na rynek nowy wariant piwa Tatra - Tatra Niepasteryzowane. W połowie września ruszy wspierająca to kampania reklamowa, za którą odpowiadają firmy Heart & Brain, Opus Film, Global, Roots PR i Media Vest.
więcej
|
|
Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie
Adidas uruchomił w ramach kampanii butów Predator Instinct grę w serwisie Instagram. Akcję, do udziału w której zachęcają dziennikarz Michał Pol i piłkarz Jakub Kosecki. przygotowały firmy Isobar Poland i Carat.
więcej
|
|
Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki w kampanii ,,Live in Levi's"
W ramach kampanii reklamowej „Live in Levi’s” w sesjach zdjęciowych z ubraniami Levi’s wystąpili dziennikarka TVN Agnieszka Szulim oraz aktor Antoni Pawlicki.
więcej
|
|
Narzędzia Topex reklamowane pod hasłem ,,Niezbędny tak jak Ty" (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach zaczęła się kampania reklamowa narzędzi ręcznych Topex. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Topex - niezbędny tak jak Ty”, przygotowały firmy What, Play Production i Arena.
więcej
|
|
adQuota wchodzi do Polski, przejmując Adello Polska
Europejska sieć reklamy mobilnej adQuota (mobile SSP) rozwija swoją działalność w Polsce, podejmując współpracę z przedsiębiorcami, którzy wcześniej zaangażowani byli w spółkę joint venture Adello Polska, największego konkurenta adQuota na naszym rynku. Sieć działać będzie pod marką adQuota Poland.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rewolucja w redakcji ,,Forbes", odchodzi Kazimierz Krupa
Kazimierz Krupa, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), złożył we wtorek wypowiedzenie i odchodzi z wydawnictwa. Magazynem pokieruje na razie Jacek Pochłopień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" bez felietonów Magdaleny Środy. ,,Nie odpowiadał mi serial podsłuchowy"
Magdalena Środa zrezygnowała z pisania felietonów do tygodnika „Wprost”, w zamian zakładając blog na portalu NaTemat.pl. - Nie mogłam się pogodzić z linią redakcyjną „Wprost” realizowaną w ostatnim czasie - tłumaczy Środa.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" dużo mniej z reklam, mocno w górę ,,Super Express" (TOP 10)
W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 9 proc. niższe niż rok wcześniej. Wśród tytułów ogólnopolskich największe spadki zanotowały „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy”, natomiast wzrosty jako jedyne osiągnęły „Super Express” i „Fakt”.
więcej
|
|
,,Bravo" z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
W maju 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który jednak pozostał liderem zestawienia.
więcej
|
|
Alicja Węgorzewska felietonistką ,,Gazety Polskiej Codziennie"
Alicja Węgorzewska rozpoczęła publikację felietonów na łamach „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum). Jej teksty ukazywać się będą raz w tygodniu w wydaniach weekendowych.
więcej
|
|
Największe włoskie przeboje z "Gazetą Wyborczą"
We wtorek i środę, 26 i 27 sierpnia br. z "Gazetą Wyborczą" (Agora) będzie można kupić CD z najpiękniejszymi włoskimi przebojami.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Analityka internetowa jako narzędzie budowania przewagi biznesowej
Szybki rozwój nowych technologii, coraz silniejsza rola internetu oraz powszechna digitalizacja stanowią i szansę, i olbrzymie wyzwanie dla biznesu. Jak wyjść zwycięsko z rynkowych pojedynków? Już nie na ilość trzeba stawiać, lecz na jakość - pisze Joanna Skierska, szefowa polskiego oddziału firmy Gemius.
więcej
|
|
Twórca pop-upów: internet byłby lepszy bez reklam
Ethan Zuckerman, twórca wyskakujących okien z reklamami internetowymi, mówi: „Przepraszam”. I wyjaśnia, jak doszło do wynalezienia pop-upów.
więcej
|
|
Darmowy internet od Plusa za reklamy w placówkach Poczty Polskiej (lista)
W wybranych placówkach Poczty Polskiej ruszył pilotażowy program bezpłatnego dostępu do bezprzewodowego internetu w zamian za zgodę na wyświetlanie reklam. To efekt współpracy Poczty Polskiej z siecią komórkową Plus oraz firmą Moben.
więcej
|
|
Karol Traczykowski prezesem GoldenLine, Mariusz Gralewski stawia na ZnanyLekarz.pl
Karol Traczykowski objął funkcję prezesa serwisu GoldenLine. Mariusz Gralewski, współzałożyciel i poprzedni szef witryny, będzie odpowiadał w niej za rozwój produktu oraz zajmował się swoim drugim serwisem - ZnanyLekarz.pl.
więcej
|
|
40,9 mld urządzeń w internecie rzeczy w 2020 r.
W 2014 roku globalna liczba aktywnych urządzeń połączonych bezprzewodowo w sieć tzw. internetu rzeczy przekroczy próg 16 miliardów - prognozuje firma badawcza ABI Research.
więcej
|
|
Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie
Adidas uruchomił w ramach kampanii butów Predator Instinct grę w serwisie Instagram. Akcję, do udziału w której zachęcają dziennikarz Michał Pol i piłkarz Jakub Kosecki. przygotowały firmy Isobar Poland i Carat.
więcej
|
|
Xevin Lab zainwestował w BoxOfAds.com i SocialLead
Inkubator technologiczny, spółka Xevin Lab powiększyła się o dwa nowe projekty związane z branżą reklamową - BoxOfAds.com i SocialLead.
więcej
|
|
Kultowe seriale w Google Street View
Przy okazji 66. gali rozdania nagród Emmy Google Street View wzbogacił swoją ofertę o widoki znane z popularnych produkcji telewizyjnych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|