Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 28 Sierpnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN skorygował ramówkę i powalczy o pozycję lidera. "Bez eksplozji kosztów"

- Problemy ramówki wiosennej zostały przeanalizowane, jesienią wprowadzono odpowiednie korekty - informuje Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Stacja chce odzyskać pozycję lidera, ale nie przewiduje nadmiernych wydatków programowych. więcej

 
Tomasz Sekielski odchodzi z programu ,,Woronicza 17" w TVP Info

Od września Karolina Lewicka będzie jedyną prowadzącą programu „Woronicza 17”, nadawanego w niedzielne poranki w TVP Info. Zastąpi Tomasza Sekielskiego dla którego stacja szykuje nowy program - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zmiany na Facebooku uderzą w farmy klików i serwisy rozrywkowe (opinie)

Zapowiedziane przez Facebook kolejne modyfikacje algorytmu wyświetlania wpisów na fanpage’ach najmocniej odczują aktywne na nim zewnętrzne serwisy rozrywkowe i tzw. farmy klików. Portal Zuckerberga chce też na dłużej przytrzymać u siebie użytkowników, a wydawców zachęcić do promowania się reklamami - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od social media. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu sportowego

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor marketingu projektów internetowych

Dentsu Aegis Network Polska poszukuje osoby na stanowisko
Starszy specjalista ds. PR

IAA poszukuje osoby na stanowisko
koordynator - project manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEO/SEM Specialist

Cappuccino Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

SuperKoszyk.pl poszukuje osoby na stanowisko
Marketing manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisu Biznes

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant Excel

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
9 mln polskich użytkowników serwisów VoD. Nielegalne bardziej przyciągają młodych i ze wsi, legalne - wykształconych

10 czołowych serwisów VoD miesięcznie odwiedza 8-9 mln polskich internautów. Zdecydowanie popularniejsze są witryny legalne niż pirackie. Na tych drugich stosunkowo więcej jest internautów w wieku 15-24 lat i mieszkających na wsi, a na pierwszych - osób starszych i z wyższym wykształceniem. więcej

 
Olgierd Dobrzyński na czele Eurosportu. Odchodzi Krzysztof Świergiel

Olgierd Dobrzyński, country manager Central Europe w Discovery Networks CEEMEA, odpowiada teraz także za kanały Eurosportu w Europie Środkowej. Przejął obowiązki Krzysztofa Świergiela, który zrezygnował z funkcji szefa Eurosport Polska. więcej

 
Sześć polskich produkcji jesienią w TV4 (wideo)

W jesiennej ramówce TV4 znajdą się cztery nowe programy: reality-show „Tata sam w domu” oraz seriale „Policjantki i policjanci”, „Sekrety sąsiadów” i „Na patrolu”. Na antenie znajdzie się też superprodukcja Stevena Spielberga „Wrogie niebo” i telenowela „Burza”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
NaTemat.pl i Anna Mucha uruchomią razem serwis parentingowy Mamadu.pl

Wydawca NaTemat.pl i Anna Mucha pracują nad przekształceniem bloga parentingowego aktorki, Mamadu.pl, w większy serwis o takiej samej tematyce. Obecnie trwa rekrutacja dziennikarzy i menedżerów do redakcji, a start jest planowany na jesień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Rewolucja w redakcji ,,Forbes", odchodzi Kazimierz Krupa

Kazimierz Krupa, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), złożył w poniedziałek wypowiedzenie i odchodzi z wydawnictwa. Magazynem pokieruje na razie Jacek Pochłopień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN skorygował ramówkę i powalczy o pozycję lidera. "Bez eksplozji kosztów"

- Problemy ramówki wiosennej zostały przeanalizowane, jesienią wprowadzono odpowiednie korekty - informuje Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Stacja chce odzyskać pozycję lidera, ale nie przewiduje nadmiernych wydatków programowych. więcej

 
Tomasz Sekielski odchodzi z programu ,,Woronicza 17" w TVP Info

Od września Karolina Lewicka będzie jedyną prowadzącą programu „Woronicza 17”, nadawanego w niedzielne poranki w TVP Info. Zastąpi Tomasza Sekielskiego dla którego stacja szykuje nowy program - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Olgierd Dobrzyński na czele Eurosportu. Odchodzi Krzysztof Świergiel

Olgierd Dobrzyński, country manager Central Europe w Discovery Networks CEEMEA, odpowiada teraz także za kanały Eurosportu w Europie Środkowej. Przejął obowiązki Krzysztofa Świergiela, który zrezygnował z funkcji szefa Eurosport Polska. więcej

 
Sześć polskich produkcji jesienią w TV4 (wideo)

W jesiennej ramówce TV4 znajdą się cztery nowe programy: reality-show „Tata sam w domu” oraz seriale „Policjantki i policjanci”, „Sekrety sąsiadów” i „Na patrolu”. Na antenie znajdzie się też superprodukcja Stevena Spielberga „Wrogie niebo” i telenowela „Burza”. więcej

 
UPC migruje klientów do droższych pakietów Canal+. Można rozwiązać umowę

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła proces migracji klientów dotychczasowych pakietów Canal+ do ich nowej wersji, oferowanej w wyższej cenie. Abonenci, którzy nie zaakceptują zmian, mogą bezkarnie zrezygnować z oferty premium. więcej

 
2,2 mln abonentów platformy nc+, niższe przychody

Platforma cyfrowa nc+ miała na koniec II kwartału br. 2,2 mln abonentów, o 300 tys. mniej niż rok wcześniej. Spółka w I półroczu br. zanotowała spadek przychodów, ale wzrosło jej miesięczne ARPU - podano w raporcie finansowym TVN. więcej

 
Siatkarski mundial na platformie nc+ za 81 zł

Platforma nc+ udostępni swoim abonentom możliwość oglądania mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn. Cena dostępu do czterech kanałów Polsat Volleyball w opcji “a la carte” wyniesie 81 zł. więcej

 
Siatkarski mundial w UPC tylko za 79 zł

Sieć UPC Polska oferuje dostęp do wszystkich meczów mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn w cenie 79 zł. To najniższa oferta cenowa spośród wszystkich dużych operatorów płatnej telewizji. więcej

 
Joanna Moro, Joanna Kulig, gwiazdy ,,Czasu honoru" i ,,The Voice of Poland" reklamują jesień w TVP

Seriale „Czas Honoru - Powstanie”, „O mnie się nie martw”, „Blondynka” oraz programy „Rolnik Szuka żony” i „The Voice of Poland” promowane będą w ramach jesiennej kampanii Telewizji Polskiej. Działania obejmą outdoor, prasę, radio i internet. więcej

 
Niższe przychody i zysk 4fun Media

W I półroczu br. spółka telewizyjna 4fun Media zanotowała niższe przychody i zysk netto niż rok wcześniej. Nadawca tłumaczy, że spadek ten wynika z większej konkurencji na rynku. więcej

 
Nowe cykle w jesiennym sezonie ,,Pytania na śniadanie", Karolina Malinowska z ,,Misją Mama"

Od września poranny program Dwójki „Pytanie na śniadanie” poprowadzą tylko cztery pary. Do redakcji morning-show dołączyły nowe twarze, m.in. Karolina Malinowska i Grzegorz Dolniak. więcej

 
Historyczny cykl ,,Portrety wojenne" we wrześniu w TVP2

We wrześniu TVP2 pokaże we wtorkowe wieczory serię pięciu filmów dokumentalnych „Portrety wojenne”, opowiadających o polskich bohaterach wojennych. więcej

 
,,Wydarzenia" Polsatu ze Stadionu Narodowego w dniu otwarcia siatkarskiego mundialu

W sobotę 30 sierpnia, czyli w dniu rozpoczęcia Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn, „Wydarzenia” Polsatu nadaną zostaną ze studia znajdującego się na Stadionie Narodowym. Realizowane będą tam też programy Polsat News: „Gość Wydarzeń” i „Nowy dzień”. więcej

 
TVN z niedużym wzrostem przychodów. 126 mln zł zysku

W I półroczu br. TVN zanotował minimalny wzrost przychodów, ale w II kwartale jego przychody spadły. Spółka zakończyła pierwsze sześć miesięcy br. z zyskiem netto na poziomie 126,2 mln zł, podczas gdy rok wcześniej notował stratę. więcej

 
Seria A w nSport, Canal+ Family i Canal+ Family2

30 sierpnia 2014 roku wystartuje kolejny sezon włoskiej piłkarskiej ligi Serie A. Wybrane mecze będzie można oglądać na antenie kanałów nc+. więcej

 
Drugi sezon programu ,,David w Europie" w Kuchnia+

2 października 2014 roku Kuchnia+ rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „David w Europie”. więcej

 
Nowe odcinki serialu ,,Niesamowity świat Gumballa" w Cartoon Network

8 września br. dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję kolejnych premierowych odcinków serialu „Niesamowity świat Gumballa”. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET wyprzedziło Trójkę w Lublinie, Eska ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Marcin Krawczyński i Piotr Rachtan na czele działu innowacji VML Poland

Agencja VML Poland wydzieliła w swojej strukturze dział odpowiadający za przygotowywanie i realizację innowacyjnych projektów. Kierują nim Marcin Krawczyński i Piotr Rachtan, od kilku lat pracujący w agencji. więcej

 
Joanna Moro, Joanna Kulig, gwiazdy ,,Czasu honoru" i ,,The Voice of Poland" reklamują jesień w TVP

Seriale „Czas Honoru - Powstanie”, „O mnie się nie martw”, „Blondynka” oraz programy „Rolnik Szuka żony” i „The Voice of Poland” promowane będą w ramach jesiennej kampanii Telewizji Polskiej. Działania obejmą outdoor, prasę, radio i internet. więcej

 
Henryka Bochniarz i Jerzy Buzek promują Europejskie Forum Nowych Idei 2014

Wystartowała druga odsłona kampanii promującej Europejskie Forum Nowych Idei (EFNI). Ten międzynarodowy kongres środowisk biznesowych promowany będzie w telewizji, stacjach radiowych, prasie ogólnopolskiej, internecie oraz na billboardach. Tegoroczne hasło przewodnie kampanii brzmi: „Na trzy dni świat się zatrzyma! W Sopocie”. więcej

 
IKEA hipnotyzuje i przenosi klientów w przyszłość (wideo)

IKEA zdecydowała się na zaskakujący sposób promocji swojego najnowszego katalogu. więcej

 
,,Frixion zaczarowana kraina" reklamuje długopisy Pilot

W internecie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamująca długopisy marki Pilot. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Frixion zaczarowana kraina”, przygotowała agencja Peppermint. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Coca Cola: Fanta green apple Adidas: Athletic McDonalds: Taste of Moscow Panasonic: No pulling LG: When you have to draw fast
 
Prasa  
 
Maleją wpływy reklamowe magazynów. ,,Tele Tydzień" i ,,Wprost" w dół, ,,Viva!" i ,,Poradnik Domowy" mocno w górę (TOP 10)

W lipcu br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam o 4,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród czołowych tytułów duże spadki tych wpływów zanotowały „Tele Tydzień”, „Wprost”, „Świat Kobiety” i „Claudia”, a duże wzrosty -  „Viva!”, „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka” i „Pani”. więcej

 
Ruszyły dwa śledztwa prokuratury ws. przeszukania w redakcji "Wprost"

Łódzka prokuratura okręgowa wszczęła w środę dwa śledztwa: ws. naruszenia nietykalności oraz stosowania przemocy wobec prokuratorów w redakcji "Wprost" oraz ewentualnego niedopełnienia obowiązków przez policjantów przy zabezpieczeniu działań śledczych. więcej

 
,,Tele Max" i ,,Super TV" z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki

W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Shape - 2014-08-28 GQ - 2014-08-27 Marie Claire - 2014-08-27 Harper's Bazaar (świat) - 2014-08-27 Kaczor Donald - 2014-08-27
 
Internet  
 
Zmiany na Facebooku uderzą w farmy klików i serwisy rozrywkowe (opinie)

Zapowiedziane przez Facebook kolejne modyfikacje algorytmu wyświetlania wpisów na fanpage’ach najmocniej odczują aktywne na nim zewnętrzne serwisy rozrywkowe i tzw. farmy klików. Portal Zuckerberga chce też na dłużej przytrzymać u siebie użytkowników, a wydawców zachęcić do promowania się reklamami - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od social media. więcej

 
9 mln polskich użytkowników serwisów VoD. Nielegalne bardziej przyciągają młodych i ze wsi, legalne - wykształconych

10 czołowych serwisów VoD miesięcznie odwiedza 8-9 mln polskich internautów. Zdecydowanie popularniejsze są witryny legalne niż pirackie. Na tych drugich stosunkowo więcej jest internautów w wieku 15-24 lat i mieszkających na wsi, a na pierwszych - osób starszych i z wyższym wykształceniem. więcej

 
Dropbox desperacko goni Google i Microsoft. Wprowadza 1 TB miejsca w chmurze za 10 dolarów

Tylko około 30 złotych trzeba zapłacić na nową usługę Pro w serwisie Dropbox, która pozwoli umieścić na wirtualnym dysku w internecie aż 1 TB danych. więcej

 
Axel Springer i Grupa Onet.pl szukają polskich start-upów

W nowej rundzie Axel Springer Plug and Play, akceleratora internetowego założonego w ub.r. przez Axel Springer, po raz pierwszy będą mogły brać udział start-upy z Polski. Zgłaszać można się do 12 września. więcej

 
NASK: 2,5 mln aktywnych domen .pl

Na koniec II kwartału br. w rejestrze domeny .pl funkcjonowało blisko 2,5 miliona aktywnych nazw - wynika z raportu instytutu badawczego NASK. więcej

 
Google otworzy centrum start-upów w Seulu i kupuje hangar-gigant po Howardzie Hughesie

Google inwestuje w innowacje i własne siedziby. Koncern uruchomi nowe centrum stert-upów w stolicy Korei Południowej, a w historycznym hangarze w Los Angeles zamierza wybudować swoje nowe biura. więcej

 
Wielka Brytania: Będą oznaczenia wiekowe na teledyskach

Brytyjskie władze zamierzają stworzyć system oznaczeń teledysków. Klipy zawierające zbyt wiele przemocy lub seksu będzie można oglądać powyżej osiemnastki. więcej

 
Snapchat ze 100 mln użytkowników wyceniony przez nowych inwestorów na 7-10 mld dolarów

Aplikacja mobilna Snapchat przekroczyła poziom 100 mln użytkowników miesięcznie. W ostatnim czasie zainwestowały w nią firmy Kleiner Perkins i DST Global, wyceniając aplikację na 7-10 mld dolarów. więcej

 
6 mln polskich internautów odwiedza serwisy o gotowaniu

Na strony www z przepisami i poradami kulinarnymi zagląda blisko 6 milionów polskich internautów. W ciągu dwóch lat o jedną szóstą wzrósł odsetek użytkowników, którzy z nich korzystają, a najpopularniejszy jest serwis Durszlak.pl - wynika z danych Gemiusa. więcej

 
Aresztowano właściciela serwisu "De lege Artis". Wyłudzenia pieniędzy na "cookies"

Sąd aresztował Krzysztofa H. prowadzącego serwis internetowy "De lege Artis", oskarżonego przez prokuraturę o oszustwo. Internauci przekonani, że akceptują politykę "cookies", w istocie zgadzali się na opłaty za korzystanie z serwisu. H. grozi do 10 lat więzienia. więcej

 
Rafał Trzaskowski: coraz więcej spraw załatwimy przez internet

Możliwość załatwienia jak największej liczby spraw za pośrednictwem internetu, podnoszenie kompetencji cyfrowych, a także rozwój infrastruktury szerokopasmowego internetu - zapowiedział minister administracji i cyfryzacji Rafał Trzaskowski w środę w Sejmie. więcej

 
JejŚwiat.pl w nowej odsłonie i z nowymi działami

Serwis JejŚwiat.pl (Nextweb Media) wprowadził nowy layout, który dopasowuje układ strony do urządzeń mobilnych. Wprowadzono też nowe działy. więcej

 
Public Relations  
 
Xerox Polska z Linkleaders, Maja Godowska za Aleksandrę Żarkowską
 
Technologie  
 
Dropbox desperacko goni Google i Microsoft. Wprowadza 1 TB miejsca w chmurze za 10 dolarów
 
HTC Desire 510 - nowy smartfon od HTC w Polsce za 799 zł (wideo)
 
Mario Cvitkovic nowym prezesem Virgin Mobile Polska
 
Tablet myTab Mini 3G za 379 zł w sklepach Biedronka
 
Intelect - nowa linia tabletów Kiano od 299 zł
 
Flipagram w wersji na smartfony Lumia
 
Gospodarka  
 
Rafał Trzaskowski: coraz więcej spraw załatwimy przez internet
 
Priorytety MEN: bezpłatne podręczniki, szkolnictwo zawodowe i matematyka
 
Donald Tusk: o 20 proc. większe ulgi podatkowe na 3 i kolejne dziecko
 
PKO BP stawia na PKO Bank Hipoteczny. Chce sprzedawać kredyty o wartości 300 mln zł miesięcznie
 
Niemcy wydają na ubrania pięć razy więcej niż Polacy. "Rynek atrakcyjny dla polskich marek"
 
Obniżka stóp procentowych przez RPP nie osłabi złotego. Rynek czeka na Fed
 
Ponad 200 tys. pojazdów w Polsce nie ma polisy OC
 
BOŚ Bank chce zwiększyć sprzedaż kredytów proekologicznych, czeka na start programu Prosument
 
1,7 mld zł zysku PZU w I półroczu 2014 r.
 
Uwaga na pozostawienie paszportu recepcjoniście w hotelu. "Zagraża to bezpieczeństwu danych osobowych"
 
Ryanair stawia na klientów biznesowych, wprowadza Ryanair Business Plus
 
Jakie zasady opodatkowania wykorzystywania aut służbowych do celów prywatnych
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Start a Fire" hymnem mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn
 
"No Fixed Address" - nowy album Nickelback
 
Tom Hanks znów zagra profesora Roberta Langdona. Czas na "Inferno"
 
"I Can't Give You Anything But Love" - Lady Gaga z Tonym Bennettem
 
Priorytety MEN: bezpłatne podręczniki, szkolnictwo zawodowe i matematyka
 
"She Came to Give It to You" - Usher z Nicki Minaj (wideo)
 
Juicy J z Wiz Khalifa w "Smoke A Nigga"
 
Jean Reno zagra w filmie "Squad"
 
Blog  
 
Nie zawracajmy sobie nimi głowy! - Krzysztof Czabański
 
Złe lato - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Czas Honoru Powstanie - pierwsze wrażenia - Arkadiusz Widawski
 
SUPERNOWA - PTAK FASHION CITY! - Piotr Barełkowski
 
Apple story, czyli jak poznałem potęgę filozofii.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
 
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl