|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 29 Sierpnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat chce utrzymać pozycję lidera. Jesienią wyda na program tyle co wiosną
Telewizja Polsat, która wiosną została liderem rynku telewizyjnego w grupie komercyjnej, liczy na utrzymanie tej pozycji jesienią. Wydatki na jesienną ofertę programową głównej anteny mają być zbliżone do tych wiosennych.
więcej
|
|
Za ile i gdzie będzie można oglądać Mistrzostwa Świata w siatkówce?
W sobotę 30 września rozpoczną się Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn, które w tym roku rozgrywane będą w Polsce. Prawa do transmisji meczów posiada Telewizja Polsat, która zdecydowała się jednak zakodować mundial. Ile trzeba będzie zapłacić za możliwości obejrzenia tego wydarzenia?
więcej
|
|
TVN7 z nowym logo i oprawą graficzną (wideo)
Z początkiem września kanał TVN7 zyska nową oprawę graficzną, opartą na nowym logotypie. Kreacją identyfikacji - mającej podkreślać filmowy charakter stacji - zajęła się agencja Luxlotusliner.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: do połowy 2015 roku wszyscy klienci z dekoderami HD
Platforma Cyfrowy Polsat zakłada, że do połowy 2015 roku wszyscy klienci jej telewizji satelitarnej będą już korzystać z dekoderów HD. Ma to pozwolić spółce na lepsze wykorzystanie pojemności na satelicie.
więcej
|
|
Z TVP Polonia znika program ,,Polonia 24", w jego miejsce ,,Halo! Polonia!". Widzowie protestują
We wtorek 2 września br. TVP Polonia rozpocznie emisję nowego programu reporterskiego „Halo! Polonia!”, którego gospodarzami będą Agata Konarska i Marek Zając. Zastąpi on magazyn „Polonia 24”, który zostanie zdjęty z anteny. Sprzeciwiają się temu widzowie.
więcej
|
|
Polsat przesuwa start kanału Polsat Film 2
- Rozważymy uruchomienie kanału Polsat Film 2 w tym roku - zapowiedział wczoraj na konferencji Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat. Nadawca cały czas pracuje nad koncepcją filmowej stacji.
więcej
|
|
Tomasz Swędrowski głównym komentatorem siatkarskiego mundialu
Dziennikarze Polsatu Sport Jerzy Mielewski, Przemysław Iwańczyk i Krzysztof Wanio będą gospodarzami studia towarzyszącego meczom mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn i magazynu poświeconego tej imprezie. Głównym komentującym mecze będzie z kolei Tomasz Swędrowski.
więcej
|
|
Adventure HD rusza 1 września. Na platformie nc+ za 1,99 zł miesięcznie
Od 1 września br. rozpocznie nadawanie nowy kanał dokumentalny Adventure HD. Stacja wśród platform cyfrowych będzie dostępna wyłącznie w nc+, gdzie oferowana będzie jako opcja dodatkowa za 1,99 zł miesięcznie. Kanał trafi też do kablówek.
więcej
|
|
,,Muszkieterowie", ,,Z pamiętnika położnej" i talk-show Beaty Sadowskiej jesienią w Stopklatka TV
Jesienią widzowie filmowego kanału Stopklatka TV obejrzą premierowe sezony seriali produkcji BBC - „Muszkieterowie” i „Z pamiętnika położnej”. We wrześniu wystartuje autorski program stacji „Prywatna historia kina”, którego gospodynią będzie Beata Sadowska.
więcej
|
|
ATM Grupa miała 6,26 mln zł zysku w I półroczu 2014 r.
ATM Grupa zanotowała 6,26 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I połowie 2014 r. wobec 0,13 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: 3,5 mln użytkowników płatnej TV, 130 mln zł zysku
Grupa Cyfrowy Polsat miała w I półroczu br. 2,5 mld zł przychodu i 130 mln zł zysku netto. Spółki wchodzącej w jej skład świadczyły łącznie 16 mln usług. Liczba abonentów telewizji wyniosła ok. 3,5 mln, a 300 tys. klientów zdobyła oferta SmartDOM.
więcej
|
|
,,Teoria wielkiego podrywu" i ,,South Park" jesienią w Comedy Central
Jesienią kanał Comedy Central pokaże widzom kolejne sezony seriali „South Park”, „Dwie spłukane dziewczyny” i „Jeden gniewny Charlie”. W Comedy Central Family znajdzie się zaś m.in. serial „Hoży doktorzy”.
więcej
|
|
Piąty sezon serialu ,,Nowe Gliny" w kanale 13 Ulica
2 września 2014 roku kanał 13 Ulica rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „Nowe Gliny”.
więcej
|
|
,,Piraci" , ,,Fisherowie" i ,,Mentalista VI" w jesiennej ramówce Canal+
We wrześniu 2014 roku na antenie Canal+ zadebiutują dwa nowe seriale: „Piraci” i „Fisherowie”. Stacja rozpocznie również emisję szóstego sezonu „Mentalisty”.
więcej
|
|
Nowa seria ,,Nagiego instynktu przetrwania" w Discovery Channel
15 września 2014 roku Discovery Channel rozpocznie emisję nowej serii programu „Nagi instynkt przetrwania”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Coca-Cola odpowiada internautom w pierwszej polskiej kampanii opartej na rozpoznawaniu obrazu
W ramach kampanii „Powiedz to piosenką” Coca-Cola komentuje wpisy internautów ze zdjęciami puszek i butelek tego napoju. Na potrzeby akcji - realizowanej przez firmy Next i Brand24 - po raz pierwszy wykorzystywane jest rozpoznawanie grafik zamieszczanych na Instagramie.
więcej
|
|
Koniec małych banerów u Apple'a. Koncern pozwoli na reklamy zajmujące cały ekran
Apple wprowadza nowe narzędzia dla reklamodawców. Pozwolą one wyświetlać reklamy na całej powierzchni wyświetlacza telefonu lub tabletu. Użytkownicy będą wściekli?
więcej
|
|
Czarno-białe spoty od Davida Finchera reklamują Gap (wideo)
Gap zatrudnił Davida Finchera do wyreżyserowania reklam promujących jesienną kolekcję odzieżowej marki.
więcej
|
|
,,Zabierz rodzinę na wspólne pomaganie!" w kampanii promującej wolontariat (wideo)
Ruszyła kampania Fundacji PZU i Akademii Rozwoju Filantropii zachęcająca do angażowania się całymi rodzinami w wolontariat. Akcja, pod hasłem „Zabierz rodzinę na wspólne pomaganie!”, jest prowadzona w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Travel Channel przechodzi z Atmediów do Polsat Media
Od początku września biuro reklamy Polsat Media przejmuje sprzedaż czasu reklamowego w kanale Travel Channel (należącym do Scripps Networks International). Poprzednio zajmowały się tym Atmedia.
więcej
|
|
Facebook wprowadza targetowanie reklam według rodzaju sieci
Facebook udostępnił nową możliwość targetowania reklam, pozwalającą reklamodawcom docierać do ludzi zależnie od typu sieci, przez którą łączą się z internetem: 2G, 3G lub 4G.
więcej
|
|
Rutinoscorbin reklamowany przez troskliwego ojca jako ,,numer 1" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Rutinoscorbinu (produkowanego przez GSK Consumer Healthcare) podkreślająca, że jest to lek „numer 1 w okresie przeziębienia i gryp”. Akcję przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
AmeriGas klientem Good i K2 Media
Agencje Good i K2 Media (należące do Grupy K2) wygrały przetarg na obsługę marketingową firmy AmeriGas. Współpracę zaplanowano długofalowo.
więcej
|
|
Infinity Group uruchomi e-sprzedaż dla Businessman Fan Clubu
Agencja Infinity Group zajmie się obsługą Businessman Fan Clubu, operatora oferującego wyjazdy turystyczne dla klientów indywidualnych i firmowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wojciech Krzyżaniak już nie jest szefem Kropka TV. P&P tworzy platformy redakcyjne
Spółka P&P zdecydowała o przekształceniu redakcji pism „Kropka TV” i „Moje smaki życia” w dwie platformy tematyczne. Z wydawnictwa odchodzi Wojciech Krzyżaniak, dotąd redaktor naczelny „Kropki TV”. Oboma tytułami kierować będzie teraz Agnieszka Świecka.
więcej
|
|
PMPG z mniejszymi przychodami, ale większym zyskiem. "Taśmy Wprost nie zaszkodziły"
Platforma Mediowa Point Group zamknęła I półrocze br. z niższymi przychodami, ale zanotowała bardzo duży wzrost zysku netto. Zarząd spółki zapewnia, że ujawnienie “taśm Wprost” nie zaszkodzi jej działalności.
więcej
|
|
Wrześniowe ,,Logo" w nowej odsłonie. Saramonowicz, Lizut i Samcik felietonistami
W piątek 29 sierpnia br. ukaże się odświeżony numer magazynu „Logo” (Agora). Od wrześniowego wydania czytelnicy będą mogli przeczytać felietony m.in. Andrzeja Saramonowicza, Mikołaja Lizuta i Macieja Samcika.
więcej
|
|
Jan Złotorowicz redaktorem wydań w ,,Super Expressie"
Jan Złotorowicz, dotychczas zastępca kierownika działu polityka w „Super Expressie” (Murator), dołączy od września do grona redaktorów wydań.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa WP ze wzrostem wpływów i zysku. Szykuje nowe studio wideo, VoD i przejęcia w e-commerce
W I połowie br. Grupa Wirtualna Polska zanotowała kilkunastoprocentowy wzrost przychodów i kilkudziesięcioprocentowy wzrost zysku netto. Firma w najbliższym czasie wyda kilka milionów złotych na nowe studio wideo oraz negocjuje przejęcia, m.in. w obszarze e-commerce, a także pozyskanie licencji na oferowanie filmów i seriali w modelu VoD.
więcej
|
|
Twitter: narzędzie do analizowania popularności postów dla każdego
Twitter oddał w ręce wszystkich użytkowników platformę pozwalającą na śledzenie powodzenia konkretnych wpisów wśród innych osób korzystających z serwisu.
więcej
|
|
Rodzice wiedzą, że e-reklamy mogą zagrażać dzieciom, ale nie chcą płacić za blokowanie
Większość rodziców najmłodszych internautów zdaje sobie sprawę z tego, że ich pociechy mogą spotkać się w sieci z nieodpowiednim dla nich przekazem reklamowym. Nie godzą się jednak na ponoszenie dodatkowych opłat za komercyjny dostęp do serwisów, które pozwoliłyby znacznie ograniczyć ekspozycję na przekazy reklamowe, w tym również te, z którymi ich dzieci nie powinny mieć kontaktu - wynika z badania Pentagon Research.
więcej
|
|
Facebook wprowadza targetowanie reklam według rodzaju sieci
Facebook udostępnił nową możliwość targetowania reklam, pozwalającą reklamodawcom docierać do ludzi zależnie od typu sieci, przez którą łączą się z internetem: 2G, 3G lub 4G.
więcej
|
|
Alibaba, chiński odpowiednik eBaya, zadebiutuje na Wall Street. Ma szansę zebrać 26 mld dolarów
16 września na Wall Street ma zadebiutować Alibaba, czyli chiński odpowiednik eBaya. Analitycy szacują, że może to być największe IPO w historii, gdyż spółka ma szansę zebrać nawet 26 mld dolarów. Alibaba chce przyciągnąć kapitał 80-proc. udziałem w szybko rosnącym rynku e-handlu, który korzysta na bogacącej się klasie średniej w Chinach. Równocześnie to znacznie mniej ryzykowna inwestycja niż ostatnie głośne i tej miary IPO za oceanem, czyli Facebook..
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Rodzice wiedzą, że e-reklamy mogą zagrażać dzieciom, ale nie chcą płacić za blokowanie
Większość rodziców najmłodszych internautów zdaje sobie sprawę z tego, że ich pociechy mogą spotkać się w sieci z nieodpowiednim dla nich przekazem reklamowym. Nie godzą się jednak na ponoszenie dodatkowych opłat za komercyjny dostęp do serwisów, które pozwoliłyby znacznie ograniczyć ekspozycję na przekazy reklamowe, w tym również te, z którymi ich dzieci nie powinny mieć kontaktu - wynika z badania Pentagon Research.
więcej
|
|
Ubywa zwolenników rządu Donalda Tuska
23 proc. badanych przez CBOS deklaruje w sierpniu, że jest zwolennikami rządu; 44 proc. - to przeciwnicy obecnego gabinetu. Zadowolenie z tego, że na czele rządu stoi Donald Tusk, deklaruje 26 proc. badanych; niezadowolonych jest 60 proc.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|