|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 1 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jolanta Pieńkowska przechodzi do TVN24 BiŚ, wkrótce nowy prowadzący "DD TVN"
Jolanta Pieńkowska po dziewięciu latach pracy odeszła z programu “Dzień dobry TVN”. Od 8 września br. zostanie współprowadzącą magazynu “Świat” w TVN24 Biznes i Świat. Nowy gospodarz morning-show TVN ma być znany w tym tygodniu.
więcej
|
|
Telewizje jesienią stawiają na formaty reality, tylko jeden nowy serial (raport)
W jesiennych ramówkach czterech największych telewizji pojawi się kilka nowych formatów reality-show. Będzie natomiast tylko jeden nowy duży serial fabularny. Najwięcej nowości pokaże TVN, a żadnej nie przygotował Polsat. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 liderem wieczorem, Polsat w ciągu dnia, a TVN w paśmie dzienników (raport godzina po godzinie)
Podczas tegorocznych wakacji najchętniej oglądaną stacją w ścisłym prime-time była telewizyjna Jedynka, wczesnym wieczorem najwięcej oglądających gromadził TVN, a w ciągu dnia widzowie najchętniej wybierali Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Robert Sowa bez programu w TVP1
Nadawany w TVP1 program kulinarny “Przepis dnia” nie będzie już prowadzony przez Roberta Sowę. Od września gospodarzem sponsorowanej przez firmę Prymat audycji będzie Marcin Budynek.
więcej
|
|
Ruszył konkurs na pięć kolejnych multipleksów
Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłosił konkurs na operatorów pięciu lokalnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej, które mają działać na terenie zachodniej i południowo-zachodniej Polski. Na tym obszarach w przeszłości analogowo nadawała Telewizja Odra.
więcej
|
|
"La Maviuta", "Kosmos" i "Kacza dynastia" jesienią w TV6
Produkcja Bartka Kędzierskiego “La Maviuta”, reality-show “Kacza dynastia”, serial dokumentalny “Kosmos” oraz serial komediowy „Czarodzieje z Waverly Place” - to najważniejsze jesienne nowości telewizyjnej Szóstki.
więcej
|
|
Justyna Janus-Konarska poprowadzi ,,Słownik polsko@polski" w TVP Polonia
W sobotę 6 września br. na antenę TVP Polonia wraca - po wakacyjnej przerwie - program prof. Jana Miodka „Słownik polsko@polski”. Nowa współprowadzącą magazyn będzie dr Justyna Janus-Konarska.
więcej
|
|
823 tys. abonentów sieci Multimedia Polska, mocno rośnie telewizja cyfrowa
Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec czerwca br. miała 823 tys. abonentów. Cały czas najdynamiczniej rośnie liczba abonentów telewizji cyfrowej, która w tym roku przegoniła liczbę klientów telewizji analogowej.
więcej
|
|
TVN i Discovery o jedną trzecią mniej z reklam, mocno w górę TVP i AXN (TOP 10)
W lipcu br. cennikowe wpływy stacji telewizyjnych były o 3,9 proc. wyższe niż rok wcześniej. O 33-35 proc. zmalały przychody TVN i Discovery Channel, natomiast duże wzrosty zanotowały TVP1, TVP2, AXN i TVP Seriale.
więcej
|
|
Danuta Stenka, Zbigniew Wodecki, Jakub Błaszczykowski promują cykl ,,Operacja Życie" w TVP1
6 września br. TVP1 rozpocznie emisję czwartego sezonu dokumentalnej produkcji „Operacja Życie”, opowiadającej o transplantacji. W jej promocje zaangażowali się m.in. Danuta Stenka, Zbigniew Wodecki i Jakub Błaszczykowski.
więcej
|
|
,,Druga wojna światowa" - TVP i ZDF zrealizowały wspólnie dokument o II wojnie
We wtorek 2 września br. TVP1 i niemiecka stacja ZDF wyemitują równolegle pierwszą część filmu dokumentalnego „Druga wojna światowa”, koprodukowanego przez obydwu nadawców.
więcej
|
|
TTV i National Geographic promują "Tabu Polska" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serialu dokumentalnego “Tabu Polska”, która emitowany będzie na antenach stacji National Geographic Channel i TTV. Działania obejmą telewizję, radio, prasę oraz internet.
więcej
|
|
TVP pokonała TVN 2:1 w piłkarskim meczu na stadionie Legii (fotogaleria)
Rozegrany w niedzielę mecz piłki nożnej między drużynami Telewizji Polskiej oraz TVN, zakończył się zwycięstwem TVP 2:1. Pieniądze z biletów przeznaczone zostaną na rzecz odbudowy Kliniki Rehabilitacyjnej Instytutu Matki Polki w Łodzi.
więcej
|
|
Jolanta Pieńkowska odchodzi z "Dzień Dobry TVN"
Jolanta Pieńkowska odchodzi z programu “Dzień dobry TVN”, który współprowadziła przez niemal dziewięć lat. Przechodzi do kanału TVN24 Biznes i Świat, gdzie będzie gospodynią magazynu “Świat”.
więcej
|
|
TTV szykuje serial ,,Emigranci"
Telewizja TTV produkuje serial dokumentalny „Emigranci”, opowiadający o Polakach, którzy postawili na życie za granicą. Pilotowy odcinek produkcji stacja pokazała w niedzielę 31 sierpnia br.
więcej
|
|
Gwiazdy Polsatu matrixowo reklamują jesienną ramówkę (wideo)
W jesiennym spocie promocyjnym Telewizji Polsat gwiazdy programów i seriali stacji pojawiają się w scenach zrealizowanych za pomocą różnych spektakularnych technik wizualnych. Klip prezentuje kluczowe pozycje ramówki Polsatu.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio ZET Gold znów z pasmami i wiadomościami lokalnymi
W poniedziałek 1 września br. rusza jesienna ramówka Radia ZET Gold, w której pojawią się ponownie poranki lokalne, prowadzone przez dziennikarzy z oddziałów rozgłośni. Na antenę wracają też lokalne serwisy informacyjne.
więcej
|
|
Maciej Rock i Irek Jakubek ponownie w poranku RMF Maxxx, konkurs na 10-lecie stacji
1 września startuje jesienna ramówka RMF Maxxx, w której poranny program „Wstawaj, nie udawaj” ponownie poprowadzi duet Maciej Rock i Irek Jakubek. Z okazji 10. urodzin stacja zmieniła oprawę dźwiękową i wygląd strony internetowej, a słuchacze mogą wziąć udział w urodzinowym konkursie.
więcej
|
|
Radio Złote Przeboje zachęca do słuchania radia w pracy
Ruszyła kampania promocyjna Radia Złote Przeboje, która ma podkreślać, że stacji dobrze słucha się w pracy. Rozgłośnia przygotowała również konkurs dla słuchaczy, a akcja potrwa do października.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie, Jedynka i Złote Przeboje do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
ZAIKS przegrał z fryzjerem ws. niepłacenia tantiem za muzykę emitowaną z radia
Wrocławski Sąd Apelacyjny oddalił w piątek odwołanie Stowarzyszenie Autorów ZAiKS ws. niepłacenia tantiem za muzykę emitowaną z radia w zakładzie fryzjerskim. Podtrzymał korzystne dla zakładu orzeczenie sądu pierwszej instancji. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gdańsk szuka agencji do promowania miasta wśród turystów ze Skandynawii
Urząd Miejski w Gdańsku ogłosił przetarg na planowanie i zakup mediów do internetowej kampanii promującej miasto wśród potencjalnych turystów z Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji.
więcej
|
|
Po oskarżeniach o seksizm reklama Samsunga Galaxy Note 4 wycofana z YouTube'a (wideo)
Samsung zdecydował się usunąć z sieci jedną z reklam promujących nowy smartfon Galaxy Note 4. Klip spotkał się z zarzutami o to, że zawiera treści seksistowskie.
więcej
|
|
Tomasz Szkodziński creative directorem VML Poland
Tomasz Szkodziński awansował w agencji VML Poland na stanowisko creative directora. Pracuje w niej od ponad czterech lat.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl" reklamuje ,,trend na sprzęt" w Orange (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa Orange informująca o nowoczesnych smartfonach dostępnych w niskich cenach w taryfach dla klientów indywidualnych i biznesowych. Akcję, w której występują bohaterowie serialu „Rodzinka.pl”, przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw, Lemon, Chimney i MEC.
więcej
|
|
,,Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce" w kampanii Wirtualnej Polski (wideo)
Nową identyfikację wizualną i stronę główną Wirtualnej Polski wspiera wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Akcję wspólnie z wydawcą portalu przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
TVN i Discovery o jedną trzecią mniej z reklam, mocno w górę TVP i AXN (TOP 10)
W lipcu br. cennikowe wpływy stacji telewizyjnych były o 3,9 proc. wyższe niż rok wcześniej. O 33-35 proc. zmalały przychody TVN i Discovery Channel, natomiast duże wzrosty zanotowały TVP1, TVP2, AXN i TVP Seriale.
więcej
|
|
Media Markt reklamuje ,,wielką wyprzedaż" (wideo)
W elektromarketach Media Markt trwa promocja „Wielka wyprzedaż” obejmująca wybrane urządzenia RTV i AGD. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Media Saturn Holding Polska wspólnie z firmami Ideal Ideal, Redblue i Universal McCann.
więcej
|
|
ALS Association chciała zastrzec Ice Bucket Challenge jako znak towarowy
Charytatywna akcja na rzecz leczenia stwardnienia zanikowego bocznego (ALS) w internecie zdobyła miliony fanów. Organizacja ALS Association postanowiła chronić Ice Bucket Challenge zastrzeżonym znakiem towarowym, ale wycofała się z pomysłu po protestach internautów.
więcej
|
|
,,4 plastry to wygoda!" w kampanii serów Hochland
Pod hasłem „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!” ruszyła kampania promująca sery żółte marki Hochland. Akcję przygotowały agencje Grasp i Quality Public Relations.
więcej
|
|
Wirtualna Polska na nowo: zmienia logo i stronę główną
Wirtualna Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, której głównym elementem jest logo zaprojektowane przez agencję BNA. Jednocześnie mocno zmienia się strona główna portalu, na której będą dominować duże grafiki i materiały wideo.
więcej
|
|
Piotr Glinicki na czele działu sprzedaży BrandTube
W agencji BrandTube utworzono dział sprzedaży, na czele którego stanął Piotr Glinicki, poprzednio związany z Orange Polska. Do końca roku w nowym zespole ma zostać zatrudnionych dziesięciu managerów.
więcej
|
|
Carat Polska z interdyscyplinarnym zespołem obsługi klientów
Dom mediowy Carat Polska we współpracy z agencją reklamową Isobar Poland (obie firmy należą do Dentsu Aegis Network Polska) tworzy wspólny, interdyscyplinarny zespół zajmujący się kompleksową obsługą klientów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Secret Service" zebrał od fanów prawie 300 tys. złotych. Będzie dwumiesięcznikiem
Firma Idea Ahead, która postanowiła reaktywować magazyn „Secret Service”, zebrała w polskim serwisie crowfundingowym o wiele więcej pieniędzy niż zakładane 93 tys. zł. To otwiera dla pisma nowe perspektywy.
więcej
|
|
Radosław Sikorski w brytyjskiej prasie skarży się na ,,Fakt" ws. drona i komentarzy
Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski w felietonie dla brytyjskiego tygodnika „The Spectator” poskarżył się na metody stosowane przez polski tabloid „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). - Kolejna publiczna wypowiedź pana ministra nie zmienia statusu spraw - mówi Wirtualnemedia.pl Anna Marucha, rzecznik prasowa RASP.
więcej
|
|
Andrzej Saramonowicz felietonistą ,,Gazety Wyborczej"
Andrzej Saramonowicz, reżyser i scenarzysta, został stałym felietonistą „Gazety Wyborczej” (Agora). Jego teksty ukazywać będą się codziennie na portalu Wyborcza.pl, a także raz w miesiącu w „Magazynie Świątecznym”, weekendowym dodatku do „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Dane sprzedaży miesięczników dziecięcych. ,,Księżniczka" o 86 proc. do góry
W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.
więcej
|
|
Wall Street Journal traci ważnych ludzi. Odchodzą Brad Westbrook i Kelly Leach
Szef sprzedaży wydań cyfrowych i wydawczyni Wall Street Journal Europe postanowili rozstać się z redakcją najbardziej opiniotwórczego dziennika ekonomicznego na świecie.
więcej
|
|
Anna Widzyk szefową oddziału PAP w Brukseli
Polska Agencja Prasowa wprowadza zmiany personalne w swoim oddziale w Brukseli. Do brukselskiego zespołu dołączył Krzysztof Strzępka, zastępując Julitę Żylińską. Nowy szefem biura została Anna Widzyk.
więcej
|
|
,,Prawo na co dzień" zmienia się w codzienny dodatek ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Od 1 września „Prawo na co dzień” - piątkowy dodatek do „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) - zmienia cykl wydawniczy i będzie ukazywał się codziennie. Mają się w nim znaleźć praktyczne porady prawne.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nielsen odpadł z konkursu na badanie polskiego internetu
Do drugiego etapu konkursu na opracowanie metodologii i realizację stałego badania polskiego internetu zakwalifikowały się firmy ComScore, Gemius, GfK Polonia i MillwardBrown. Z rywalizacji odpadł natomiast Nielsen.
więcej
|
|
Facebook szykuje wyszukiwarkę wpisów z ostatnich 10 lat
Facebook jest na etapie testowania narzędzia do wyszukiwania postów użytkowników na podstawie słów kluczowych. Serwis Bloomberg informuje, że niektórzy użytkownicy mobilnej aplikacji Facebooka otrzymali możliwość korzystania z wyszukiwarki, która pozwala na odnalezienie starszych postów zamieszczonych w serwisie przez ich znajomych.
więcej
|
|
Grupa K2 z wyższymi wpływami i niższą stratą. E-marketing na plusie, usługi mediowe na minusie
W I półroczu br. Grupa K2 zanotowała 34,7 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 42 proc. więcej niż rok wcześniej. Strata netto spółki zmalała w skali roku o 33 proc., do 1,12 mln zł. Firma osiągnęła dodatni wynik operacyjny w segmencie e-marketingowym i ujemny w segmencie mediowym.
więcej
|
|
Firefox testuje reklamy na nowych kartach przeglądarki
W jednej z rozwojowych wersji przeglądarki Firefox pojawiła się nowa karta zawierająca elementy sponsorowane. W ten sposób Mozilla chce zwiększyć swoje wpływy reklamowe.
więcej
|
|
,,Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce" w kampanii Wirtualnej Polski (wideo)
Nową identyfikację wizualną i stronę główną Wirtualnej Polski wspiera wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Akcję wspólnie z wydawcą portalu przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Klasyki filmowe od Zebry i Perspektywy na VoD.pl
W serwisie VoD.pl (należącym do Grupy Onet.pl) z początkiem września pojawi się prawie 100 filmów wyprodukowanych przez studia Zebra i Perspektywa. Są to m.in. klasyczne produkcje Marka Koterskego, Andrzeja Wajdy i Władysława Pasikowskiego.
więcej
|
|
Portal Polsatsport.pl w nowej odsłonie (wideo)
Portal sportowy Polsatsport.pl zyskał zupełnie nową szatę graficzną i zmieniony układ strony. Serwis stał się też bardziej interaktywny. Całość jest utrzymana w biało-niebieskich barwach.
więcej
|
|
Wirtualna Polska na nowo: zmienia logo i stronę główną
Wirtualna Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, której głównym elementem jest logo zaprojektowane przez agencję BNA. Jednocześnie mocno zmienia się strona główna portalu, na której będą dominować duże grafiki i materiały wideo.
więcej
|
|
"Marco Polo" - w grudniu nowy serial serwisu Netflix
Szefostwo serwisu Netflix ("House of Cards", "Orange is the New Black") ujawniło zdjęcia i datę premiery swojej nowej produkcji - serialu "Marco Polo".
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|