|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 3 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo
Pod marką Veedo.pl Grupa TVN w połowie września br. uruchomi nowy portal o charakterze wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serwis postawi na krótkie materiały pokazujące talenty i pomysły ludzi.
więcej
|
|
Sąd: Artur Michniewicz nie został poddany mobbingowi w TVP
Sąd Rejonowy w Warszawie oddalił pozew Artura Michniewicza przeciw Telewizji Polskiej. Były dziennikarz TVP oskarżył w nim o mobbing wiceszefa Jedynki Andrzeja Godlewskiego.
więcej
|
|
TVP Info i TVN24 na czele stacji tematycznych. TVP Regionalna i Stopklatka TV w czołówce
W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazło się TVP Info. Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 numerem jeden była cały czas stacja TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wiadomości" umocniły się na pozycji lidera, ,,Fakty" wyprzedziły ,,Teleexpress"
W sierpniu br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”, które zanotowały największy wzrost w zestawieniu. Natomiast jedyny spadek odnotował „Teleexpress”, który został wyprzedzony przez „Fakty”.
więcej
|
|
10 nowości w TVN Turbo. Marcelina Zawadzka, Michał Migała i Arkadiusz Klich nowymi twarzami stacji (wideo)
Kanał TVN Turbo w jesiennej ramówce umieści dziesięć nowych polskich programów. Na antenie męskiej stacji pojawią się też zupełnie nowe twarze m.in. Marcelina Zawadzka, Michał Migała, Arkadiusz Klich, Krzysztof Ruszała czy Karol Wójcicki.
więcej
|
|
Polsat liderem naziemnej telewizji cyfrowej. TVP1 o 29 proc. w dół
W sierpniu br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Publiczna Jedynka zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała TV6.
więcej
|
|
Kolorowe motyle w nowej czołówce "Na Wspólnej" (wideo)
Nadawany w TVN codzienny serial “Na Wspólnej” od nowego sezonu zyskał zupełnie nową czołówkę, w której pojawią się kolorowe motyle. Zdjęcia do niej zrealizowano w lipcu br.
więcej
|
|
20 minut dłużej przed telewizorem podczas tegorocznych wakacji. Hitem mundial
W wakacje na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku względem analogicznego okresu ub.r. Natomiast średni czas oglądania telewizji wydłużył się o 20 minut.
więcej
|
|
Tele 5 HD i TV Puls HD w UPC Polska. 50 kanałów HD w ofercie
Kanały Tele 5 HD i TV Puls HD dołączyły we wtorek do oferty sieci kablowej UPC Polska. Operator poinformował, że udostępnia już 50 kanałów emitowanych w wysokiej rozdzielczości.
więcej
|
|
Piąty sezon serialu ,,Bananowy doktor" w Universal Channel
7 września 2014 roku Universal Channel rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „Bananowy doktor”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Piotr Morkowski i Patrycja Bruź-Soniewicka za Igora Kaleńskiego na czele Saatchi & Saatchi Polska
W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Polska Piotr Morkowski objął stanowisko CEO, a Patrycja Bruź-Soniewicka - managing directora. Dotychczas kierujący firmą Igor Kaleński odchodzi z niej.
więcej
|
|
Ilona Felicjańska jako ,,uzależniona, ale nie gorsza" reklamuje rajstopy Adrian
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa rajstop Adrian, w której modelka Ilona Felicjańska jest przedstawiona jako „uzależniona, ale nie gorsza”. Towarzyszy temu hasło główne marki: „Adrian kocha wszystkie kobiety”.
więcej
|
|
Adam Pachla pokieruje w 140 Media sprzedażą reklam na Twitterze
Adam Pachla objął funkcję head of sales w agencji 140 Media, odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował w Polsat Media, Polskapresse, IDMnecie oraz Gemiusie.
więcej
|
|
Joanna Borczak: z Medim na dyrektora marketingu Euromedic
Joanna Borczak objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie Euromedic. Poprzednio pracowała w spółce Medim, a wcześniej m.in. w Centrum Medycznym LIM i Grupie Lux Med.
więcej
|
|
Małgorzata Kożuchowska z hasłem ,,Trend zapiał" w jesiennej kampanii centrum Bonarka
Pod hasłem „Trend zapiał” ruszyła jesienna kampania reklamowa centrum handlowego Bonarka. Krakowską galerię po raz kolejny promuje Małgorzata Kożuchowska.
więcej
|
|
Pracownicy i biznes w kampanii ,,Łódź pozdrawia" (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona akcji promującej Łódź, tym razem podkreślająca walory gospodarcze tego miasta. Kampanię przygotowały firmy MOSQI.TO i Anagram Film.
więcej
|
|
Superpolisa zaprasza do współpracy agentów
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Superpolisy, zajmującej się porównywaniem i sprzedażą ubezpieczeń. Celem firmy jest zaproszenie agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach ogólnopolskiej sieci partnerskiej. Kreację przygotowała agencja Chimney.
więcej
|
|
Serce i Rozum z piątką do wyboru w kampanii Orange (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange Polska z udziałem Serca i Rozumu. Marka promuje jesienną ofertę z dodatkowym sprzętem dostępnym za złotówkę. Spoty będą emitowane w telewizji i stacjach radiowych.
więcej
|
|
Beata Pawłowska nowym dyrektorem zarządzającym Oriflame Poland
Beata Pawłowska dołączyła do zespołu Oriflame Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektora zarządzającego. Zastąpiła Jana Wernickiego, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Agencja Entrymedia wypromuje zegarki MyKronoz
Entrymediy rozpoczęła współpracę z producentem zegarków MyKronoz. Agencja będzie odpowiedzialna za promocję marki w mediach tradycyjnych i elektronicznych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" przeprosił prezydenta Komorowskiego za publikację zdjęcia jego półnagiego wnuczka
Serwis Fakt.pl (Ringier Axel Spinger Polska) opublikował we wtorek fotografię prezydenta Bronisława Komorowskiego z jego półnagim wnuczkiem w tle. Zdjęcie zostało usunięte, a redakcja przeprosiła głowę państwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska": sąd ukarał za tekst ,,sobowtórów" naszych dziennikarzy (wideo)
Według „Gazety Polskiej” wskutek absurdalnej pomyłki sąd w procesie karnym nakazał zapłatę odszkodowania za nieprawdziwe informacje w artykule „Gazety Polskiej Codziennie” nie jego autorom, Dorocie Kani i Wojciechowi Musze, tylko tak samo nazywającym się postronnym osobom.
więcej
|
|
,,Secret Service" wróci na rynek pod koniec września w cenie 14,50 zł
Reaktywowany magazyn o grach komputerowych „Secret Service” (Idea Ahead) ma się pojawić w sprzedaży pod koniec września br. Tytuł będzie kosztował 14,50 zł.
więcej
|
|
Dwutygodniki people tracą czytelników, najmocniej "Grazia" i "Gala"
W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Grazia” i „Gala”. W samym czerwcu “Gala” jako jedyna w segmencie osiągnęła wzrost sprzedaży.
więcej
|
|
Większy zarząd i roszady w Infor Biznes
Monika Szulc-Wąsikowska została wiceprezesem spółki Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej” i kilku serwisów internetowych. Opuszczone przez nią stanowisko dyrektora Centrum Reklamy objęła zaś Katarzyna Jasińska-Szulc.
więcej
|
|
Marek Cybulski prezesem AKPA Polska Press, odchodzi Grzegorz Chęciński
Grzegorz A. Chęciński zrezygnował ze stanowiska prezesa agencji informacyjno-fotograficznej AKPA Polska Press. Nowym prezesem firmy został Marek Cybulski.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo
Pod marką Veedo.pl Grupa TVN w połowie września br. uruchomi nowy portal o charakterze wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serwis postawi na krótkie materiały pokazujące talenty i pomysły ludzi.
więcej
|
|
6 mln polskich internautów w e-sklepach odzieżowych. Na czele Zalando, Bonprix i Deichmann (analiza)
Odzieżowe sklepy internetowe przyciągają miesięcznie około 6 mln polskich internautów, w większości kobiety, osoby w wieku 15-44 lat, ze średnim lub wyższym wykształceniem i mieszkające w miastach. Najpopularniejszymi serwisami w tej kategorii są Zalando.pl, Bonprix.pl i Deichmann.com.
więcej
|
|
Polski internauta korzysta z sieci na ponad 4 urządzeniach (infografika)
Multiscreening staje się coraz popularniejszy, ale związane z nim zwyczaje są zależne od pory dnia - wynika z najnowszej edycji raportu TNS.
więcej
|
|
Michał Bonarowski: z Astoria Avenue do Grupy Allegro
Michał Bonarowski objął funkcję senior PR brand managera w Grupie Allegro. Ostatnio pracował w agencji Astoria Avenue i jako freelancer, a wcześniej przez wiele lat był dziennikarzem.
więcej
|
|
Google zmienia nazwy swoich produktów dla biznesu
Koncern Google wprowadził nowe nazwy swoich narzędzi adresowanych do partnerów biznesowych. Przy wszystkich usługach pojawił się dopisek for Work.
więcej
|
|
Adam Pachla pokieruje w 140 Media sprzedażą reklam na Twitterze
Adam Pachla objął funkcję head of sales w agencji 140 Media, odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował w Polsat Media, Polskapresse, IDMnecie oraz Gemiusie.
więcej
|
|
Dyrektywa UE zabierze pieniądze ZAiKS-owi i polskim muzykom obecnym na YouTubie
Zarobki wykonawców na YouTubie są zależne od oglądalności reklam, mniej pieniędzy dla ZAiKS-u i nowy podział zysków między producentem a Google - to konsekwencje wprowadzenia w Polsce unijnej dyrektywy w zakresie praw autorskich.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|