Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 4 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN24 BiŚ wyprzedziło Superstację, TV Republika powalczy o awans z ostatniej pozycji

TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w sierpniu br. Największy wzrost zanotował TVN24 Biznes i Świat, która wyprzedził Superstację. Ostatnie miejsce zajęła TV Republika, która liczy na zwiększenie widowni jesienią. więcej

 
Mieszane opinie marketingowców o Ice Bucket Challenge, podziw budzi skala akcji

- W tej akcji często chodzi o autokreację. Jeżeli jednak wpływa to na przekazywanie środków na pomoc chorym, to można patrzeć na nią z przymrużeniem oka - Ice Bucket Challenge oceniają Norbert Kilen, Paweł Gala, Kamila Kownacka i Yuri Drabent. więcej

 
,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"

W lipcu 2014 roku większość dzienników zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Wzrosty odnotowały zaś „Parkiet” i „Super Express”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Idea Bank poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

Przeagencja poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Head of Financial Services

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu sportowego

Dentsu Aegis Network Polska poszukuje osoby na stanowisko
Starszy specjalista ds. PR

IAA poszukuje osoby na stanowisko
koordynator - project manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEO/SEM Specialist

Cappuccino Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Jacek Pałasiński o ,,Polsce niedomytej jak Kaczyński". TVN: nie kontrolujemy i nie odpowiadamy za to

Dziennikarz TVN24 Biznes i Świat Jacek Pałasiński na Facebooku ostro skrytykował PiS i Jarosława Kaczyńskiego, ostrzegając przed ich powrotem do władzy. TVN nie komentuje, czy naruszył w ten sposób wskazówki zachowania w social media wyznaczone dziennikarzom stacji. więcej

 
TVP od początku roku sprzedała nieruchomości za 1,6 mln zł

Telewizja Polska sprzedała w okresie od stycznia do sierpnia 2014 roku w przetargach publicznych sześć lokali mieszkalnych w Warszawie za 1,6 mln zł. We wrześniu spółka sfinalizuje kolejne umowy na sumę 1,05 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Interia z nowym logo - już bez tarczy i ,,.pl"

Portal Interia.pl w najbliższym czasie wprowadzi nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logo. Będzie to wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Ciekawi od zawsze”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo

Pod marką Veedo.pl Grupa TVN w połowie września br. uruchomi nowy portal o charakterze wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serwis postawi na krótkie materiały pokazujące talenty i pomysły ludzi. więcej

6 mln polskich internautów w e-sklepach odzieżowych. Na czele Zalando, Bonprix i Deichmann (analiza)

Odzieżowe sklepy internetowe przyciągają miesięcznie około 6 mln polskich internautów, w większości kobiety, osoby w wieku 15-44 lat, ze średnim lub wyższym wykształceniem i mieszkające w miastach. Najpopularniejszymi serwisami w tej kategorii są Zalando.pl, Bonprix.pl i Deichmann.com. więcej

Anna Kalczyńska poprowadzi "Dzień dobry TVN". Zastąpi Jolantę Pieńkowską
Wydawca ,,Wprost" nie może sprzedać tytułu. Roman Giertych zadowolony. "To złośliwość"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN24 BiŚ wyprzedziło Superstację, TV Republika powalczy o awans z ostatniej pozycji

TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w sierpniu br. Największy wzrost zanotował TVN24 Biznes i Świat, która wyprzedził Superstację. Ostatnie miejsce zajęła TV Republika, która liczy na zwiększenie widowni jesienią. więcej

 
Jacek Pałasiński o ,,Polsce niedomytej jak Kaczyński". TVN: nie kontrolujemy i nie odpowiadamy za to

Dziennikarz TVN24 Biznes i Świat Jacek Pałasiński na Facebooku ostro skrytykował PiS i Jarosława Kaczyńskiego, ostrzegając przed ich powrotem do władzy. TVN nie komentuje, czy naruszył w ten sposób wskazówki zachowania w social media wyznaczone dziennikarzom stacji. więcej

 
TVP od początku roku sprzedała nieruchomości za 1,6 mln zł

Telewizja Polska sprzedała w okresie od stycznia do sierpnia 2014 roku w przetargach publicznych sześć lokali mieszkalnych w Warszawie za 1,6 mln zł. We wrześniu spółka sfinalizuje kolejne umowy na sumę 1,05 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Telewizja Polska krytykuje Polsat za zakodowanie siatkarskiego mundialu

- Pozbawienie milionów widzów dostępu do siatkarskiego mundial jest świadomą i samodzielną decyzją Polsatu - ocenia Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. Przypomina jednocześnie, że w 2008 roku, kiedy Polsat zakupił prawa do transmisji mistrzostw, nie zorganizowano oficjalnego przetargu. więcej

 
Bundesliga na próbę w Discovery Turbo Xtra

Mecze piłkarskiej Bundesligi od 13 września br. oglądać będzie można także na antenie kanału Discovery Turbo Xtra. To pierwszy namacalny efekt przejęcia Eurosportu przez Discovery Communications. więcej

 
TVN dołącza do inicjatywy na rzecz uczciwej reklamy

Grupa TVN przystąpiła do zainicjowanej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB akcji na rzecz uczciwej reklamy. więcej

 
,,RetroReanimacja" pierwszym polskim programem Discovery Turbo Xtra

W drugiej połowie września w Discovery Turbo Xtra pojawi się pierwszy polski program. Będzie to „RetroReanimacja”, opowiadająca o funkcjonowaniu warsztatu samochodowego, zajmującego się odnawianiem i customingiem pojazdów klasycznych. więcej

 
Reality ,,Teen Mom Poland" z MTV trafił do TTV

Telewizja TTV zaczęła pokazywać serial dokumentalny „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki”, wyprodukowany przez MTV Polska. Produkcja opowiada o wczesnym macierzyństwie. więcej

 
Zoltan Bodnar dyrektorem finansowym UPC Polska

Zoltan Bodnar od października br. obejmie funkcję dyrektora finansowego operatora kablowego UPC Polska. Zastąpi na tym stanowisku Chrisa Biedermanna, który rozstaje sie z firmą. więcej

 
12 sezon serialu ,,Ojciec Mateusz" w TVP1

4 września 2014 roku TVP1 rozpocznie emisję 12 sezonu serialu „Ojciec Mateusz". więcej

 
Drugi sezon serialu ,,Rectify" w Sundance Channel

9 października 2014 roku Sundance Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Rectify”. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio zakończyło nadawanie ,,Czwórki na Wizji". "Pozostanie anteną multimedialną"

Z końcem sierpnia Polskie Radio zakończyło projekt „Radia na Wizji” i wyłączyło sygnał telewizyjny kanału „Czwórka na Wizji”. - Stacja pozostanie anteną multimedialną - zaznacza spółka. więcej

 
Radio ZET liderem w Szczecinie, Złote Przeboje Na Fali ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Mieszane opinie marketingowców o Ice Bucket Challenge, podziw budzi skala akcji

- W tej akcji często chodzi o autokreację. Jeżeli jednak wpływa to na przekazywanie środków na pomoc chorym, to można patrzeć na nią z przymrużeniem oka - Ice Bucket Challenge oceniają Norbert Kilen, Paweł Gala, Kamila Kownacka i Yuri Drabent. więcej

 
Marcin Dorociński reklamuje ,,drogę do zdrowia" z PZU (wideo)

Nowa kampania reklamowa PZU pod hasłem „Droga do zdrowia” podkreśla zaangażowanie firmy w popularyzowanie zdrowego stylu życia. Akcję, której bohaterem jest Marcin Dorociński, przygotowały firmy VML Poland i Starlink. więcej

 
Michał Milowicz reklamuje ,,mój burger" w McDonald's (wideo)

Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła konkurs „Mój burger” promujący oferowane przez nią burgery. Ambasadorem akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej - realizowanej przez firmy DDB Warszawa i Macroscope OMD - jest Michał Milowicz. więcej

 
IKEA parodiuje reklamy Apple'a (wideo)

IKEA opublikowała reklamę swojego nowego katalogu parodiującą styl klipów reklamowych przygotowywanych przez Apple. więcej

 
,,Nie skazuj ich na nudę" w kampanii ,,Live in Levi's" (wideo)

W polskich mediach zaczęła się kampania reklamowa ubrań Levi’s pod hasłem „Live in Levi’s”. Akcję, do której zaangażowano m.in. Agnieszkę Szulim i Antoniego Pawlickiego, realizują u nas firmy Media Direction OMD i Aliganza Fashion Agency. więcej

 
Brand24 z Mickiem Griffinem jako szefem sprzedaży i biurem w Gdańsku

Mick Griffin objął funkcję globalnego szefa sprzedaży w firmie Brand24 zajmującej się monitorowaniem internetu. Jednocześnie spółka otworzyła swoje biuro w Gdańsku. więcej

 
Adidas stawia na Twitter, Instagram i RASP kosztem Facebooka i telewizji

Według Adidas Poland komunikację do nastolatków znacznie efektywniej można w internecie prowadzić na Twitterze i Instagramie niż Facebooku. Firma jest zadowolona ze współpracy z Ringier Axel Springer Polska podczas piłkarskich mistrzostw świata. Przekonuje też, że zakodowanie transmisji z siatkarskiego mundialu nie oznacza dla niej dużych strat. więcej

 
Niegrzeczne uczennice reklamują odzież Sinsay (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Sinsay (produkowanej przez LPP). Bohaterkami akcji są dwie modelki wystylizowane na uczennice walczące z rygorami tradycyjnej szkoły angielskiej. więcej

 
Las Vegas Energy Drink ostatnim partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski

PZPN zakończył pozyskiwanie oficjalnych partnerów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jako ostatni w tej grupie znalazł się napój Las Vegas Energy Drink, którego producent podpisał ze Związkiem umowę na cztery lata. więcej

 
Perła znów reklamowana jako ,,najbardziej lubelskie piwo na świecie" (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Perła (produkowanego przez Perłę - Browary Lubelskie) podkreślająca jego silne związki z Lubelszczyzną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Raymond i dom mediowy Media Group. więcej

 
Apple najcenniejszą marką świata przed Google i IBM (TOP 10)

Apple i Google to najbardziej wartościową marki świata - pokazuje raport „The Telegraph” opracowany na podstawie danych z trzech firm analitycznych: Millward Brown, BrandFinance i Interbrand. więcej

 
MetLife nadal klientem Mindshare Polska

Towarzystwo ubezpieczeniowe MetLife przedłużyło umowę z domem mediowym Mindshare Polska dotyczącą kompleksowej obsługi mediowej. więcej

 
Dorota Dobrzycka product managerem marki Perfecta

Dorota Dobrzycka dołączyła do działu marketingu Dax Cosmetics, gdzie objęła stanowisko product managera marki Perfecta. więcej

 
Mind Progress Group reklamuje myPhone Luna

Rozpoczęła się kampania promująca wprowadzony właśnie do sprzedaży smartfon myPhone Luna. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Mind Progress Group. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
„Nie skazuj ich na nudę” w kampanii „Live in Levi’s” IKEA: Bookbook 2015 Santander: Consider the possibility. Baxter: Protects against tick-borne encephalitis Savyolovsky Retail Centre: From scales to bow tie
 
Prasa  
 
,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"

W lipcu 2014 roku większość dzienników zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Wzrosty odnotowały zaś „Parkiet” i „Super Express”. więcej

 
Najchętniej kupowane miesięczniki w Polsce - na czele ,,Kobieta i Życie" (top 123)

W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 123 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl więcej

 
Ruch zaoferuje w kioskach usługi ubezpieczeniowe i finansowe

Ruch mocniej wchodzi w sektor usług. Chce rozwijać ofertę pocztową, bo jak podkreślają przedstawiciele spółki, przyrost klientów i liczby przesyłek jest znaczący. Zamierza również wejść w usługi ubezpieczeniowe i bankowe – prowadzi rozmowy z instytucjami finansowymi, by zaoferować klientom dodatkowe usługi, oprócz płatności za rachunki. więcej

 
Jedynki  
 
 
Grazia - 2014-09-03 Benefit - 2014-09-03 Bravo Sport - 2014-09-03 Świat Wiedzy - 2014-09-03 K MAG - 2014-09-03
 
Internet  
 
Interia z nowym logo - już bez tarczy i ,,.pl"

Portal Interia.pl w najbliższym czasie wprowadzi nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logo. Będzie to wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Ciekawi od zawsze”. więcej

 
NaTemat dostał 120 reportaży od czytelników, będzie je publikował co tydzień

Na portalu NaTemat.pl ruszył dział z reportażami napisanymi przez czytelników. Przez miesiąc od ogłoszenia startu tej sekcji serwis otrzymał 120 takich tekstów. W dziale co tydzień będzie publikowany jeden reportaż. więcej

 
TVN dołącza do inicjatywy na rzecz uczciwej reklamy

Grupa TVN przystąpiła do zainicjowanej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB akcji na rzecz uczciwej reklamy. więcej

 
BrandTube.tv - nowy kanał youtube'owy dla marketerów i vlogerów

Wystartował nowy youtube’owy kanał edukacyjny BrandTube. Zamieszczane będą w nim filmy na temat biznesowych zastosowań i komercyjnego wykorzystania YouTube. więcej

 
Divante obsłuży sklep internetowy ZloteWyprzedaze.pl

Agencja Divante zajęła się obsługą techniczną serwisu ZloteWyprzedaze.pl. W ramach współpracy zadba m.in. o rozwój oprogramowania. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Kibice pozytywnie oceniają reformę T-Mobile Ekstraklasy

Kibice piłkarscy dobrze oceniają wprowadzoną w poprzednim sezonie reformę rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy - wynika z badania Futbol Barometr, przeprowadzonego przez Pentagon Research. więcej

 
Public Relations  
 
VMG PR dla Grupy Advertis
 
BioOrganic z Kostrzewa PR
 
Technologie  
 
Xperia Z3 - wodoodporny smartfon od Sony w cenie 2899 zł (wideo)
 
Samsung prezentuje Galaxy Note 4 i Galaxy Note Edge z zakrzywionym ekranem
 
LTE w Play dociera do 58 procent Polaków
 
Samsung i Oculus pokazały Gear VR Innovation Edition (wideo)
 
Sony Xperia E3 - nowy smartfon Sony za 699 zł
 
Acer: nowe notebooki Aspire z obrotowymi ekranami
 
Luna - nowy phablet od myPhone za 699 zł
 
Acer z trzema nowymi tabletami Iconia Tab i One (wideo)
 
Xperia Z3 Compact jesienią w sklepach za 2299 zł (wideo)
 
Rafał Stalewski: z Oracle na country managera Tagetik Polska
 
Gospodarka  
 
Stopy procentowe będą niższe za miesiąc, ale raty kredytów już spadają
 
Ruch zaoferuje w kioskach usługi ubezpieczeniowe i finansowe
 
Rząd przyjął projekt budżetu na 2015 rok. Deficyt ma wynieść 46 mld 80 mln zł
 
LOT zaczyna zarabiać na przewozie pasażerów. "Idziemy zgodnie z planem restrukturyzacji"
 
Elżbieta Bieńkowska kandydatką Polski na komisarza UE
 
Ofensywa PKP Cargo. Chce przejąć czeskiego przewoźnika
 
Rusza Polska Grupa Zbrojeniowa. Ma skonsolidować polski przemysł obronny
 
Rząd zbyt optymistycznie prognozuje wzrost PKB w 2015 r. "Pojawi się luka w budżecie"
 
Rafał Stalewski: z Oracle na country managera Tagetik Polska
 
Koszmarne lato dla branży turystycznej we Włoszech
 
Tauron dywersyfikuje inwestycje
 
Niezwrócona na czas nadpłata PIT od fiskusa. "Powinny być naliczone odsetki"
 
Z rowerów miejskich codziennie korzysta kilkanaście tysięcy osób
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Honey Trap" - nowa płyta Johna Portera
 
Dwanaście piosenek na "25 Cents For a Riff", nowej płycie Acid Drinkers
 
"The Way" - nowa płyta Macy Gray. Na początek "Hands"
 
Mélanie Laurent w "By The Sea" z Angeliną Jolie i Bradem Pittem
 
Vince Vaughn zagra w "The Politician", filmie Setha Rogena
 
Dopiero w 2017 roku film "Jak wytresować smoka 3"
 
Blog  
 
Odpieprzcie się od Polsatu, pieczeniarze! - Mirosław Usidus
 
Ten naród nie jest winien? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
TuskoLis w akcji - Krzysztof Czabański
 
Jakiprezent.pl - nowa odsłona Wyszukiwarki Prezentów iPrezenty.pl - Paweł Lipiec
 
Zabłyśnij! - Ada Kiryluk
 
Nasz gość  
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
 
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl