|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 4 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN24 BiŚ wyprzedziło Superstację, TV Republika powalczy o awans z ostatniej pozycji
TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w sierpniu br. Największy wzrost zanotował TVN24 Biznes i Świat, która wyprzedził Superstację. Ostatnie miejsce zajęła TV Republika, która liczy na zwiększenie widowni jesienią.
więcej
|
|
Mieszane opinie marketingowców o Ice Bucket Challenge, podziw budzi skala akcji
- W tej akcji często chodzi o autokreację. Jeżeli jednak wpływa to na przekazywanie środków na pomoc chorym, to można patrzeć na nią z przymrużeniem oka - Ice Bucket Challenge oceniają Norbert Kilen, Paweł Gala, Kamila Kownacka i Yuri Drabent.
więcej
|
|
,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"
W lipcu 2014 roku większość dzienników zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Wzrosty odnotowały zaś „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek Pałasiński o ,,Polsce niedomytej jak Kaczyński". TVN: nie kontrolujemy i nie odpowiadamy za to
Dziennikarz TVN24 Biznes i Świat Jacek Pałasiński na Facebooku ostro skrytykował PiS i Jarosława Kaczyńskiego, ostrzegając przed ich powrotem do władzy. TVN nie komentuje, czy naruszył w ten sposób wskazówki zachowania w social media wyznaczone dziennikarzom stacji.
więcej |
|
TVP od początku roku sprzedała nieruchomości za 1,6 mln zł
Telewizja Polska sprzedała w okresie od stycznia do sierpnia 2014 roku w przetargach publicznych sześć lokali mieszkalnych w Warszawie za 1,6 mln zł. We wrześniu spółka sfinalizuje kolejne umowy na sumę 1,05 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Interia z nowym logo - już bez tarczy i ,,.pl"
Portal Interia.pl w najbliższym czasie wprowadzi nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logo. Będzie to wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Ciekawi od zawsze”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN24 BiŚ wyprzedziło Superstację, TV Republika powalczy o awans z ostatniej pozycji
TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w sierpniu br. Największy wzrost zanotował TVN24 Biznes i Świat, która wyprzedził Superstację. Ostatnie miejsce zajęła TV Republika, która liczy na zwiększenie widowni jesienią.
więcej
|
|
Jacek Pałasiński o ,,Polsce niedomytej jak Kaczyński". TVN: nie kontrolujemy i nie odpowiadamy za to
Dziennikarz TVN24 Biznes i Świat Jacek Pałasiński na Facebooku ostro skrytykował PiS i Jarosława Kaczyńskiego, ostrzegając przed ich powrotem do władzy. TVN nie komentuje, czy naruszył w ten sposób wskazówki zachowania w social media wyznaczone dziennikarzom stacji.
więcej
|
|
TVP od początku roku sprzedała nieruchomości za 1,6 mln zł
Telewizja Polska sprzedała w okresie od stycznia do sierpnia 2014 roku w przetargach publicznych sześć lokali mieszkalnych w Warszawie za 1,6 mln zł. We wrześniu spółka sfinalizuje kolejne umowy na sumę 1,05 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja Polska krytykuje Polsat za zakodowanie siatkarskiego mundialu
- Pozbawienie milionów widzów dostępu do siatkarskiego mundial jest świadomą i samodzielną decyzją Polsatu - ocenia Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. Przypomina jednocześnie, że w 2008 roku, kiedy Polsat zakupił prawa do transmisji mistrzostw, nie zorganizowano oficjalnego przetargu.
więcej
|
|
Bundesliga na próbę w Discovery Turbo Xtra
Mecze piłkarskiej Bundesligi od 13 września br. oglądać będzie można także na antenie kanału Discovery Turbo Xtra. To pierwszy namacalny efekt przejęcia Eurosportu przez Discovery Communications.
więcej
|
|
TVN dołącza do inicjatywy na rzecz uczciwej reklamy
Grupa TVN przystąpiła do zainicjowanej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB akcji na rzecz uczciwej reklamy.
więcej
|
|
,,RetroReanimacja" pierwszym polskim programem Discovery Turbo Xtra
W drugiej połowie września w Discovery Turbo Xtra pojawi się pierwszy polski program. Będzie to „RetroReanimacja”, opowiadająca o funkcjonowaniu warsztatu samochodowego, zajmującego się odnawianiem i customingiem pojazdów klasycznych.
więcej
|
|
Reality ,,Teen Mom Poland" z MTV trafił do TTV
Telewizja TTV zaczęła pokazywać serial dokumentalny „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki”, wyprodukowany przez MTV Polska. Produkcja opowiada o wczesnym macierzyństwie.
więcej
|
|
Zoltan Bodnar dyrektorem finansowym UPC Polska
Zoltan Bodnar od października br. obejmie funkcję dyrektora finansowego operatora kablowego UPC Polska. Zastąpi na tym stanowisku Chrisa Biedermanna, który rozstaje sie z firmą.
więcej
|
|
12 sezon serialu ,,Ojciec Mateusz" w TVP1
4 września 2014 roku TVP1 rozpocznie emisję 12 sezonu serialu „Ojciec Mateusz".
więcej
|
|
Drugi sezon serialu ,,Rectify" w Sundance Channel
9 października 2014 roku Sundance Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Rectify”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mieszane opinie marketingowców o Ice Bucket Challenge, podziw budzi skala akcji
- W tej akcji często chodzi o autokreację. Jeżeli jednak wpływa to na przekazywanie środków na pomoc chorym, to można patrzeć na nią z przymrużeniem oka - Ice Bucket Challenge oceniają Norbert Kilen, Paweł Gala, Kamila Kownacka i Yuri Drabent.
więcej
|
|
Marcin Dorociński reklamuje ,,drogę do zdrowia" z PZU (wideo)
Nowa kampania reklamowa PZU pod hasłem „Droga do zdrowia” podkreśla zaangażowanie firmy w popularyzowanie zdrowego stylu życia. Akcję, której bohaterem jest Marcin Dorociński, przygotowały firmy VML Poland i Starlink.
więcej
|
|
Michał Milowicz reklamuje ,,mój burger" w McDonald's (wideo)
Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła konkurs „Mój burger” promujący oferowane przez nią burgery. Ambasadorem akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej - realizowanej przez firmy DDB Warszawa i Macroscope OMD - jest Michał Milowicz.
więcej
|
|
IKEA parodiuje reklamy Apple'a (wideo)
IKEA opublikowała reklamę swojego nowego katalogu parodiującą styl klipów reklamowych przygotowywanych przez Apple.
więcej
|
|
,,Nie skazuj ich na nudę" w kampanii ,,Live in Levi's" (wideo)
W polskich mediach zaczęła się kampania reklamowa ubrań Levi’s pod hasłem „Live in Levi’s”. Akcję, do której zaangażowano m.in. Agnieszkę Szulim i Antoniego Pawlickiego, realizują u nas firmy Media Direction OMD i Aliganza Fashion Agency.
więcej
|
|
Brand24 z Mickiem Griffinem jako szefem sprzedaży i biurem w Gdańsku
Mick Griffin objął funkcję globalnego szefa sprzedaży w firmie Brand24 zajmującej się monitorowaniem internetu. Jednocześnie spółka otworzyła swoje biuro w Gdańsku.
więcej
|
|
Adidas stawia na Twitter, Instagram i RASP kosztem Facebooka i telewizji
Według Adidas Poland komunikację do nastolatków znacznie efektywniej można w internecie prowadzić na Twitterze i Instagramie niż Facebooku. Firma jest zadowolona ze współpracy z Ringier Axel Springer Polska podczas piłkarskich mistrzostw świata. Przekonuje też, że zakodowanie transmisji z siatkarskiego mundialu nie oznacza dla niej dużych strat.
więcej
|
|
Niegrzeczne uczennice reklamują odzież Sinsay (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Sinsay (produkowanej przez LPP). Bohaterkami akcji są dwie modelki wystylizowane na uczennice walczące z rygorami tradycyjnej szkoły angielskiej.
więcej
|
|
Las Vegas Energy Drink ostatnim partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski
PZPN zakończył pozyskiwanie oficjalnych partnerów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jako ostatni w tej grupie znalazł się napój Las Vegas Energy Drink, którego producent podpisał ze Związkiem umowę na cztery lata.
więcej
|
|
Perła znów reklamowana jako ,,najbardziej lubelskie piwo na świecie" (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Perła (produkowanego przez Perłę - Browary Lubelskie) podkreślająca jego silne związki z Lubelszczyzną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Raymond i dom mediowy Media Group.
więcej
|
|
Apple najcenniejszą marką świata przed Google i IBM (TOP 10)
Apple i Google to najbardziej wartościową marki świata - pokazuje raport „The Telegraph” opracowany na podstawie danych z trzech firm analitycznych: Millward Brown, BrandFinance i Interbrand.
więcej
|
|
MetLife nadal klientem Mindshare Polska
Towarzystwo ubezpieczeniowe MetLife przedłużyło umowę z domem mediowym Mindshare Polska dotyczącą kompleksowej obsługi mediowej.
więcej
|
|
Dorota Dobrzycka product managerem marki Perfecta
Dorota Dobrzycka dołączyła do działu marketingu Dax Cosmetics, gdzie objęła stanowisko product managera marki Perfecta.
więcej
|
|
Mind Progress Group reklamuje myPhone Luna
Rozpoczęła się kampania promująca wprowadzony właśnie do sprzedaży smartfon myPhone Luna. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Mind Progress Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"
W lipcu 2014 roku większość dzienników zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Wzrosty odnotowały zaś „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
|
Najchętniej kupowane miesięczniki w Polsce - na czele ,,Kobieta i Życie" (top 123)
W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 123 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl
więcej
|
|
Ruch zaoferuje w kioskach usługi ubezpieczeniowe i finansowe
Ruch mocniej wchodzi w sektor usług. Chce rozwijać ofertę pocztową, bo jak podkreślają przedstawiciele spółki, przyrost klientów i liczby przesyłek jest znaczący. Zamierza również wejść w usługi ubezpieczeniowe i bankowe – prowadzi rozmowy z instytucjami finansowymi, by zaoferować klientom dodatkowe usługi, oprócz płatności za rachunki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|