|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 5 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Pochwały dla nowych logotypów WP i Interii. ,,Nowoczesne i dynamiczne"
Specjaliści z agencji brandingowych pozytywnie oceniają zmiany logotypów wprowadzone przez portale Wirtualna Polska i Interia. Podkreślają, że nowe znaki są nowocześniejsze i - m.in. dzięki brakowi końcówki „.pl” - lepiej odzwierciedlają specyfikę obecnego internetu.
więcej
|
|
Sobotnia "Rzeczpospolita" zmieni charakter na magazynowy. "Rozsądny ruch"
Gremi Business Communication, wydawca “Rzeczpospolitej”, planuje przekształcenie sobotniego wydania dziennika w magazyn z obszerną publicystyką, ale bez newsów. - To bardzo rozsądny ruch - komentują przedstawiciele rynku prasowego.
więcej
|
|
Milionowi minecraftowcy i e-commerce w social media (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)
Liderami wśród polskich profili na Facebooku, YouTubie i Twitterze są niezmiennie konta Roberta Lewandowskiego, Sylwestra Wardęgi i Wojciecha Szczęsnego. W sierpniu poziom miliona subskrybentów przekroczyły dwa kanały poświęcone grze „Minecraft”. W nowym raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl eksperci analizują, jak w serwisach społecznościowych funkcjonują sklepy internetowe.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TV Republika szykuje codzienny program ekonomiczny ,,Biznes po południu"
W jesiennej ramówce TV Republika pojawi się nowy program ekonomiczny „Biznes po południu”, który prowadzić będą na zmianę Tomasz Wróblewski, Marek Magierowski i Bartosz Marczuk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Kayah i Andrzej Piaseczny muzycznie reklamują Freshmarket (wideo)
Startuje pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci sklepów Freshmarket. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Grey Group, ZenithOptimedia Group, Mint Media i Q&A Communications - biorą udział piosenkarze Kayah i Andrzej Piaseczny.
więcej |
|
900 tys. widzów serialu ,,Szkoła", TVN na razie jest liderem
Nowy serial paradokumentalny TVN „Szkoła” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 880 tys. osób. Choć produkcja traci widzów, to stacja w czasie jej emisji jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"
W lipcu 2014 roku większość dzienników zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Wzrosty odnotowały zaś „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
Interia z nowym logo - już bez tarczy i ,,.pl"
Portal Interia.pl w najbliższym czasie wprowadzi nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logo. Będzie to wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Ciekawi od zawsze”.
więcej
|
TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo
|
6 mln polskich internautów w e-sklepach odzieżowych. Na czele Zalando, Bonprix i Deichmann (analiza)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Republika szykuje codzienny program ekonomiczny ,,Biznes po południu"
W jesiennej ramówce TV Republika pojawi się nowy program ekonomiczny „Biznes po południu”, który prowadzić będą na zmianę Tomasz Wróblewski, Marek Magierowski i Bartosz Marczuk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
900 tys. widzów serialu ,,Szkoła", TVN na razie jest liderem
Nowy serial paradokumentalny TVN „Szkoła” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 880 tys. osób. Choć produkcja traci widzów, to stacja w czasie jej emisji jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Kongres Nowej Prawicy chce pozwać TVP za bojkotowanie swoich przedstawicieli
Kongres Nowej Prawicy Janusza Korwin-Mikkego rozważa wystąpienie na drogę sądową przeciwko Telewizji Polskiej za blokowanie obecności polityków tej partii w programach publicznego nadawcy. Decyzja w tej sprawie ma zapaść w weekend - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Globalny gigant pomoże sprzedawać prawa do meczów Ekstraklasy. Umowa na 6 lat
Międzynarodowa agencja MP & Silva została doradcą Ekstraklasy SA przy sprzedaży praw mediowych do pokazywania rozgrywek Ekstraklasy w Polsce i na świecie. Umowa podpisana została na sześć lat i dotyczy sprzedaży licencji od sezonu 2015/2016.
więcej
|
|
Sąd w Mińsku: Biełsat nie może używać swojego logo
Sąd Najwyższy w Mińsku uznał kanał Biełsat winnym kradzieży znaku towarowego firmy BELSATplius należącej do białoruskiego biznesmena Andreja Bieliakowa. Sędziowie domagają się, by stacja przestała używać swój logotyp na terenie Białorusi.
więcej
|
|
MIT pozwał spółkę 4fun Media i żąda 50 tys. zł
Spółka MIT Mobile Internet Technology złożyła w sądzie pozew przeciw 4fun Media. Firma domaga się naprawienia szkody, jaką ona i jej udziałowiec - MNI poniosły w związku w wnioskiem 4fun Media o ogłoszenie upadłości MNI Premium.
więcej
|
|
Starcie uczestników "Mam talent!" i "X Factor" w TVN. Gospodynią Agnieszka Szulim
Telewizja TVN pokaże event podczas którego zmierzą sie ze sobą drużyny śpiewających uczestników programów “Mam talent!” i “X Factor”. Wydarzenie będzie uroczystym otwarciem stadionu miejskiego w Lublinie.
więcej
|
|
Margaret, Enej, Lemon i Ewelina Lisowska w akcji "Artyści dla dzieci" Fundacji Polsat
Ruszyła nowa odsłona kampanii Fundacji Polsat „Jesteśmy dla Dzieci” zatytułowana „Artyści dla dzieci”. Udział w niej wzięli Margaret, Enej, Lemon, Sylwia Grzeszczak, Ewelina Lisowska i Rafał Brzozowski i Patrycja Markowska.
więcej
|
|
TVP wzięła w leasing wóz transmisyjny za 802 tys. zł
Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na leasing wozu pomocniczego do 10-kamerowego wozu transmisyjnego. Zapłaci za niego 802 tys. zł.
więcej
|
|
Rusza serial "O mnie się nie martw" w TVP2. Czołówka z piosenką Margaret
TVP2 rozpoczyna emisję nowego obyczajowo-komediowego „O mnie się nie martw”. Główne role grają w nim Joanna Kulig i Stefan Pawłowski, a w obsadzie znaleźli się też m.in. Katarzyna Maciąg i Andrzej Zieliński. Piosenkę wykorzystaną w czołówce śpiewa Margaret.
więcej
|
|
"Na krawędzi 2" debiutuje w Polsacie. Na start dwa odcinki
Telewizja Polsat od czwartku 4 września br. rozpoczyna nadawanie drugiego sezonu serialu kryminalnego “Na krawędzi” z Kamilą Baar w roli głównej. Pierwszego dnia emisji stacja pokaże dwa pierwsze odcinki produkcji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Pochwały dla nowych logotypów WP i Interii. ,,Nowoczesne i dynamiczne"
Specjaliści z agencji brandingowych pozytywnie oceniają zmiany logotypów wprowadzone przez portale Wirtualna Polska i Interia. Podkreślają, że nowe znaki są nowocześniejsze i - m.in. dzięki brakowi końcówki „.pl” - lepiej odzwierciedlają specyfikę obecnego internetu.
więcej
|
|
Kayah i Andrzej Piaseczny muzycznie reklamują Freshmarket (wideo)
Startuje pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci sklepów Freshmarket. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Grey Group, ZenithOptimedia Group, Mint Media i Q&A Communications - biorą udział piosenkarze Kayah i Andrzej Piaseczny.
więcej
|
|
Będą nowe spoty BZ WBK z Kevinem Spacey. Czy aktor zareklamuje rebranding na Santander? (wideo)
W nowej kampanii reklamowej kredytu gotówkowego Duet w BZ WBK wykorzystywany jest wcześniej zrealizowany spot z Kevinem Spacey i Anną Dereszowską. Bank nie zdecydował jeszcze, czy będzie kontynuował współpracę z gwiazdorem „House of Cards” w przyszłym roku.
więcej
|
|
Stowarzyszenie Twoja Sprawa krytykuje reklamę Sprite'a. ,,Rozebraliście nastolatkę" (wideo)
Według Stowarzyszenia Twoja Sprawa spot napoju Sprite pokazujący nieudaną scenę miłosną pary nastolatków wpisuje się w tendencję do seksualizowania coraz młodszych dziewcząt. - #PrawdaJestTaka, że rozebraliście nastolatkę - ocenia organizacja i zachęca do krytykowania marki w social media.
więcej
|
|
,,Zwyciężamy dla Was" - Legia reklamuje się warszawiakom (wideo)
Klub piłkarski Legia Warszawa rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Zwyciężamy dla Was” podkreślającą jego związki ze stolicą i jej mieszkańcami. W spocie występuje kapitan drużyny, Ivica Vrdoljak.
więcej
|
|
Piotr Bajtała: z Ars Thanea na design directora w Cheil Poland
Piotr Bajtała objął funkcję design directora w agencji reklamowej Cheil Poland. Wcześniej pracował m.in. w Ars Thanea i Gong.
więcej
|
|
Włoskie zaskoczenie w sklepie reklamuje makaron Malma (wideo)
Do emisji w internecie trafił spot makaronu Malma (produkowanego przez Maspex Wadowice) pokazujący niestandardową akcję z udziałem autentycznych klientów kupujących ten produkt. Kampanię przygotowały firmy Grupa 3 i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Philip Ainsworth nowym dyrektorem marketingu Pernod Ricard Polska
Philip Ainsworth objął stanowisko dyrektora marketingu w Pernod Ricard Polska. Zastąpił Christiana Seela, który tą samą funkcję będzie pełnił teraz w niemieckim oddziale firmy.
więcej
|
|
Piotr Małkiewicz: z Kropki Bordo do Lemon Sky JWT
Piotr Małkiewicz dołączył do działu kreacji agencji Lemon Sky JWT, obejmując funkcję creative directora. Wcześniej pracował w agencjach Kropka Bordo i Euro RSCG 4D (obecnie Havas Worldwide Warsaw).
więcej
|
|
Netia reklamuje GigaKablówkę
Ruszyła kampania reklamowa GigaKablówki, usługi wprowadzonej właśnie przez Netię na sieci HFC dawnego Aster. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, Youngers.pl, Carat Polska i Value Media.
więcej
|
|
Hyundai i40 reklamowany z Pakietem Korzyści Go! (wideo)
Wystartowała kampania Hyundaia i40 oferowanego w ramach Pakietu Korzyści Go!. Akcję przygotowały i realizują firmy Opus B, The Digitals i Havas Media.
więcej
|
|
Rodzina bez długów w kampanii Grupy Kruk (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa Grupy Kruk (zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami), podkreślająca negatywny wpływ nadmiernego zadłużenia na relacje rodzinne. Akcję przygotowały firmy Grey Group, D35 i Easy Media.
więcej
|
|
Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2014
Wraz z początkiem września ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Podobnie jak rok wcześniej na zainteresowanych czekają trzy kategorie, obejmujące różne grupy pracowników branży komunikacji marketingowej. Zgłaszać można się do 30 września.
więcej
|
|
Karol Konieczny media plannerem/buyerem w BE Media
Karol Konieczny zaczął pracę jako media planner/buyer w biurze reklamy BE Media. Wcześniej pracował w Centrum Informacji Branżowej oraz Agorze.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|