|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 9 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych w I półroczu 2014 r. ,,Harper's Bazaar" z największym spadkiem
W I półroczu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największy wzrost odnotował „Cosmopolitan”, a najwięcej stracił „Harper’s Bazaar”. Szóstą pozycję zajęły „Wysokie Obcasy Extra”.
więcej |
|
Niesforny Plushak ,,bez konsekwencji" reklamuje młodym Plush na Kartę, znika Maciek Rock (wideo)
Startuje kampania reklamowa nowej oferty Plusa - Plush na Kartę, której brand hero jest niesforny misiek Plushak. Komunikacja pod hasłem „Bez konsekwencji” jest skierowana do osób w wieku 16-24 lat. Koncepcję, strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. W związku z wprowadzeniem nowej marki w tym roku nie będzie już dużej kampanii Plusa na Kartę z udziałem Macieja Rocka.
więcej |
|
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze
- Moja aktywność na Twitterze mnie samemu i programowi „Wstajesz i Wiesz” dała siłę, jakiej nie dałaby żadna akcja promocyjna. Twitter nie jest błahy, jak potrafi być YouTube, nie jest pstry, jak bywa Instagram. Tu wciąż jest więcej profesjonalizmu niż niepotrzebnej prywatności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar z TVN24, opisując swoją aktywność w social media.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Pochwały dla nowych logotypów WP i Interii. ,,Nowoczesne i dynamiczne"
Specjaliści z agencji brandingowych pozytywnie oceniają zmiany logotypów wprowadzone przez portale Wirtualna Polska i Interia. Podkreślają, że nowe znaki są nowocześniejsze i - m.in. dzięki brakowi końcówki „.pl” - lepiej odzwierciedlają specyfikę obecnego internetu.
więcej
|
TVN24 BiŚ wyprzedziło Superstację, TV Republika powalczy o awans z ostatniej pozycji
TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w sierpniu br. Największy wzrost zanotował kanał TVN24 Biznes i Świat, który wyprzedził Superstację. Ostatnie miejsce zajęła TV Republika, która liczy na zwiększenie widowni jesienią.
więcej
|
,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"
|
Interia z nowym logo - już bez tarczy i ,,.pl"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze
- Moja aktywność na Twitterze mnie samemu i programowi „Wstajesz i Wiesz” dała siłę, jakiej nie dałaby żadna akcja promocyjna. Twitter nie jest błahy, jak potrafi być YouTube, nie jest pstry, jak bywa Instagram. Tu wciąż jest więcej profesjonalizmu niż niepotrzebnej prywatności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar z TVN24, opisując swoją aktywność w social media.
więcej
|
|
Boruc, Kwiatkowska, Dowbor i Kozierowska nowymi twarzami Polsat Cafe
Jesienią w ramówce Polsat Cafe znajdzie się sześć nowych pozycji, w tym dwa formaty zagraniczne “Shopping Queen” i “U-turn”, a także cykl “Panny na wydaniu” i show Kasi Kwiatkowskiej. - Stawiamy na różnorodność oferty programowej - mówi Jolanta Borowiec, dyrektor stacji.
więcej
|
|
,,Świat się kręci" ma 850 tys. widzów i dalej przegrywa z konkurencją
Pierwsze odcinki drugiej edycji „Świat się kręci” oglądało średnio 852 tys. osób, o 43 tys. widzów więcej niż program gromadził rok temu. TVP1 w czasie jego emisji przegrywa z głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Legia Warszawa w Lidze Europy w TVN Turbo i Canal+ Sport
Mecze Legii Warszawa w Lidze Europy UEFA pokazywać będzie nie tylko Canal+ Sport, ale także dostępna szerzej stacja TVN Turbo. Pierwsze spotkanie z udziałem stołecznej drużyny widzowie zobaczą 18 września.
więcej
|
|
Kino Polska TV inwestuje w telezakupy. Kupi spółkę Okazje TV
Rada nadzorcza Kino Polska TV, nadawcy m.in. stacji Kino Polska i Filmbox, zdecydowała o zakupie większościowego pakietu udziałów spółki TV Okazje. Nabywana firma zajmuje się działalnością teleshoppingową.
więcej
|
|
Polsat liderem, ,,wielka czwórka" odbudowuje swoją pozycję. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do Polsatu. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Katarzyna Maciąg i Jerzy Stuhr w kampanii Stopklatki TV "Odkryj filmy warte spotkania" (wideo)
Kanał filmowy Stopklatka TV rozpoczął kampanię wizerunkową, w której pojawiają się Katarzyna Maciąg i Jerzy Stuhr. Działania pod hasłem “Odkryj filmy warte spotkania“ obejmują telewizję, kino, prasę i outdoor.
więcej
|
|
TVP Parlament debiutuje w telewizji hybrydowej
Od 10 września br. internetowy kanał tematyczny TVP Parlament będzie dostępny w ramach Platformy Hybrydowej Telewizji Polskiej. Oglądać go będą mogli użytkownicy telewizorów z funkcją HbbTV podłączonych do internetu.
więcej
|
|
"Taniec z Gwiazdami" najpopularniejszym show tygodnia
Pierwszy odcinek drugiej edycji show Polsatu “Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” miał najwięcej widzów spośród wszystkich wieczornych programów rozrywkowych nowej jesiennej ramówki. W grupie komercyjnej najlepszy wynik osiągnął “MasterChef” TVN.
więcej
|
|
Zrekonstruowane ,,Alternatywy 4" w TVP HD
13 września 2014 roku TVP HD rozpocznie emisję serialu „Alternatywy 4”, który został zrekonstruowany. Nowa wersja produkcji została również uzupełniona o sceny usunięte pierwotnie przez cenzurę.
więcej
|
|
Platforma na życzenie ,,Twój TiViK" z nowymi aplikacjami
W najnowszej aktualizacji platformy „Twój TiViK”, dostępnej na życzenie na dekoderach ADB, odświeżono stronę startową oraz dodano kolejne aplikacje dla abonentów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Niesforny Plushak ,,bez konsekwencji" reklamuje młodym Plush na Kartę, znika Maciek Rock (wideo)
Startuje kampania reklamowa nowej oferty Plusa - Plush na Kartę, której brand hero jest niesforny misiek Plushak. Komunikacja pod hasłem „Bez konsekwencji” jest skierowana do osób w wieku 16-24 lat. Koncepcję, strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. W związku z wprowadzeniem nowej marki w tym roku nie będzie już dużej kampanii Plusa na Kartę z udziałem Macieja Rocka.
więcej
|
|
Nescafé odświeża logo i ujednolicą identyfikację (wideo)
Koncern Nestlé wprowadza ujednoliconą identyfikację wizualną swojej marki kawowej Nescafé. Wizerunek jest oparty na odświeżonym logotypie i haśle „Wszystko zaczyna się z Nescafé!”.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk dziękuje polecającym klientom w kampanii eurobanku (wideo)
Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa eurobanku, w której Piotr Adamczyk dziękuje klientom tego banku polecającym go innym osobom. Akcję przygotowały firmy Brasil i Starcom.
więcej
|
|
Urinal Intensiv reklamowany jako ,,sprawdzony i bezpieczny na drogi moczowe" (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Urinal Intensiv (produkowanego przez Walmark), pierwsza przygotowana przez agencję McCann Worldgroup, która przejęła obsługę marki od Isobar Poland.
więcej
|
|
Budyń Winiary reklamowany na podwieczorek dla dzieci (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa budyniu Winiary (produkowanego przez Nestlé Polska) przekonująca, że to idealne danie na podwieczorek dla aktywnych dzieci. Akcję przygotowały firmy Legend Group i MEC.
więcej
|
|
Spotify wprowadza nowe formaty reklam wideo
Video Takeover i Sponsored Sessions to nowe produkty, które serwis Spotify proponuje reklamodawcom.
więcej
|
|
Agata Meble: 20 rat 0% albo rabaty do 20% (wideo)
W salonach meblowych Agata Meble zaczęła się promocja pod hasłem „20 rat 0% albo rabaty do 20% w Agata Meble”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Opus B i Havas Media Warsaw.
więcej
|
|
,,Nagrody na pełnym luzie" promują Chupa Chups (wideo)
Ruszyła promocja lizaków Chupa Chups (produkowanych przez Perfetti Van Melle Polska) prowadzona pod hasłem „Nagrody na pełnym luzie”. Akcję i wspierające ją reklamy przygotowała agencja Kropka Bordo.
więcej
|
|
Piotr Kucharski w kampanii "Smaczny przepis na zdrowie z Primaviką"
Firma Primavika ruszyła z kampanią promocyjną "Smaczny przepis na zdrowie z Primaviką”, która promuje marki Primavika i Primaeco. Ambasadorem marki i twarzą kampanii został znany z anteny TVN kucharz - Piotr Kucharski.
więcej
|
|
Marta Burzyńska: z OS3 do Gong
Marta Burzyńska dołączyła do zespołu działu client service agencji Gong, gdzie objęła stanowisko account managera.
więcej
|
|
Izabela Kurczewska i Maciej Nowicki jurorami na festiwalu Eurobest
Izabela Kurczewska oraz Maciej Nowicki jako przedstawiciele polskiej branży reklamowej będą oceniać prace w europejskim festiwalu kreatywności Eurobest 2014.
więcej
|
|
Raiffeisen Polbank i Wizz Air ze wspólnym programem partnerskim
Linie lotnicze Wizz Air oraz bank Raiffeisen Polbank uruchamiają program partnerski. Klientom oferowane będą karty kredytowe i debetowe Wizz Air MasterCard.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych w I półroczu 2014 r. ,,Harper's Bazaar" z największym spadkiem
W I półroczu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największy wzrost odnotował „Cosmopolitan”, a najwięcej stracił „Harper’s Bazaar”. Szóstą pozycję zajęły „Wysokie Obcasy Extra”.
więcej
|
|
Europejscy wydawcy przez dwa tygodnie przeciwko ,,monopolowi Google"
Rozpoczęta w sobotę akcja, w której wydawcy prasowi z całej Europy na łamach swoich gazet i czasopism apelują do władz Unii Europejskiej o zatrzymanie monopolu Google, potrwa dwa tygodnie. W Polsce apel wspiera Izba Wydawców Prasy.
więcej
|
|
Fundacja Centrum Kopernika udziałowcem "Tygodnika Powszechnego"
Fundacja Centrum Kopernika, powołana dzięki darowiźnie ks. prof. Michała Hellera, została mniejszościowym udziałowcem spółki Tygodnik Powszechny, wydawcy “Tygodnika Powszechnego”. Oba podmioty planują współpracę organizacyjną, wydawniczą i finansową.
więcej
|
|
,,Art & Business" w nowej szacie i z większym zespołem
Na rynku ukazał się jubileuszowy numer miesięcznika “Art & Business” (Art & Business Magazine), który obchodzi właśnie 25 lat istnienia. Od tego wydania tytuł ma zmienioną zawartość i nową szatę graficzną. Jego zespół wzmocnili też nowi współpracownicy.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" w akcji ,,Polish your English" uczy języka angielskiego w 80 dni
Ruszyła akcja „Polish your English”, w której „Gazeta Wyborcza” (Agora) zachęca czytelników do nauki języka angielskiego stosowanego w dyplomacji. Codziennie w wydaniach drukowane są m.in. przydatne dyplomatyczne zwroty.
więcej
|
|
"Elle Decoration" z większą objętością i nowymi działami
Z początkiem września na rynku ukazał się setny numer dwumiesięcznika wnętrzarskiego “Elle Decoration” (Burda Media Polska). Zadebiutowały w nim nowe działy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jarosław Kuźniar ze 100 tys. followersów na Twitterze (TOP50 dziennikarzy)
Jarosław Kuźniar jako pierwszy polski dziennikarz osiągnął liczbę 100 tys. użytkowników obserwujących jego profil na Twitterze. Wśród najpopularniejszych ludzi mediów wyprzedza Mateusza Borka, Michała Pola i Romana Kołtonia. W ostatnich miesiącach stosunkowo najwięcej followersów zyskali Michał Majewski, Krzysztof Stanowiski i Tomasz Smokowski.
więcej
|
|
Interia dzieli nową stronę główną na informacje i lifestyle (foto)
W środę strona główna portalu Interia.pl zostanie udostępniona w nowej wersji, podzielonej na dwie zasadnicze części: informacyjną i lifestylową. Portal przekonuje, że nowa odsłona, na której będzie widoczne jego nowe logo, świetnie wypadła w badaniach wśród użytkowników.
więcej
|
|
Google odpowiada wydawcom: nie promujemy własnych usług kosztem konkurencji, tylko służymy internautom
Prezes Google Eric Schmidt w odpowiedzi na zarzuty stawiane przez wydawców prasowych przekonuje, że jego firma nie promuje własnych serwisów i usług kosztem ich konkurentów. - Jak dotąd żaden organ regulacyjny nie zgłosił sprzeciwu w zakresie udzielania ludziom bezpośrednich odpowiedzi na ich pytania przez Google z tego prostego powodu, że jest to lepsze dla użytkowników - zaznacza.
więcej
|
|
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze
- Moja aktywność na Twitterze mnie samemu i programowi „Wstajesz i Wiesz” dała siłę, jakiej nie dałaby żadna akcja promocyjna. Twitter nie jest błahy, jak potrafi być YouTube, nie jest pstry, jak bywa Instagram. Tu wciąż jest więcej profesjonalizmu niż niepotrzebnej prywatności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar z TVN24, opisując swoją aktywność w social media.
więcej
|
|
Polscy dziennikarze aktywnie korzystają z serwisów społecznościowych
Materiały pochodzące z social media są dla polskich dziennikarzy źródłem inspiracji. Aż 92 proc. z nich korzysta z tych kanałów zawodowo, a 64 proc. robi to codziennie - wynika z najnowszego raportu „Dziennikarze i Social Media 2014” przygotowanego przez Multi Communications, Millward Brown oraz Instytut Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
Microsoft uruchamia nową wersję serwisu MSN
Bieżące informacje, możliwość personalizacji treści, dostęp do najważniejszych usług Microsoftu oraz nowe możliwości dla reklamodawców - ruszyła próbna wersja nowego portalu MSN.
więcej
|
|
Twitter testuje przycisk ,,Kup"
Twitter rozpoczął testowanie mechanizmu dokonywania zakupów online z poziomu konkretnych tweetów w serwisie.
więcej
|
|
pkt.pl z nową nazwą stawia na marketing zintegrowany dla małych i średnich firm
Wydająca katalogi yellow pages firma pkt.pl zmienia nazwę na pkt.pl Marketing Zintegrowany i stawia na rozwój usług marketingowych w internecie dla małych i średnich przedsiębiorstw.
więcej
|
|
Facebook ma 100 milionów użytkowników w Afryce
Facebook poinformował, że na kontynencie afrykańskim z największego serwisu społecznościowego korzysta 100 milionów ludzi, większość za pomocą urządzeń mobilnych.
więcej
|
|
Forsal.pl w technologii Responsive Web Design. Koniec wersji mobilnej
Serwis Forsal.pl (Infor Biznes) został udostępniony w technologii Responsive Web Design, która dostosowuje jego treści do wielkości wyświetlaczy smartfonów i tabletów. W związku z tym zlikwidowano wersję mobilną strony.
więcej
|
|
Nasz gość |
|
|
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze
- Moja aktywność na Twitterze mnie samemu i programowi „Wstajesz i Wiesz” dała siłę, jakiej nie dałaby żadna akcja promocyjna. Twitter nie jest błahy, jak potrafi być YouTube, nie jest pstry, jak bywa Instagram. Tu wciąż jest więcej profesjonalizmu niż niepotrzebnej prywatności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar z TVN24, opisując swoją aktywność w social media.
więcej
|
|
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe
|
|
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|