|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 11 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polskie portale też narzekają na Google. ,,Wyszukiwarka to tylko czubek góry lodowej"
Onet, Grupa WP i Gazeta.pl podzielają krytyczną stanowisko wydawców prasowych zarzucających Google praktyki monopolistyczne w segmencie wyszukiwarek. Podkreślają, że gigant z Mountain View mocno promuje też swoją pocztę Gmail i system mobilny Android, a jego wyszukiwarka dla wielu serwisów treściowych jest ważnym źródłem ruchu.
więcej
|
|
,,SuperSTARcie" nowym muzycznym show TVP2. Wojciech Mann w jury
Z początkiem października TVP2 rozpocznie emisję nowego rozrywkowego show „SuperSTARcie”, w którym rywalizować będą artyści muzyczni. W jury widowiska, opartego na formacie „The Ultimate Entertainer”, zasiądzie m.in. Wojciech Mann.
więcej
|
|
TVN postawi na aplikacje social TV. "Sukces przy formacie Mam talent!"
TVN jest zadowolony z pierwszych wyników interakcji użytkowników aplikacji “Mam talent!”. - Będziemy rozważać wprowadzenie takich rozwiązań również na inne formaty czy anteny - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Ziąbrowski, dyrektor badań w TVN Media.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,SuperSTARcie" nowym muzycznym show TVP2. Wojciech Mann w jury
Z początkiem października TVP2 rozpocznie emisję nowego rozrywkowego show „SuperSTARcie”, w którym rywalizować będą artyści muzyczni. W jury widowiska, opartego na formacie „The Ultimate Entertainer”, zasiądzie m.in. Wojciech Mann.
więcej
|
|
TVN postawi na aplikacje social TV. "Sukces przy formacie Mam talent!"
TVN jest zadowolony z pierwszych wyników interakcji użytkowników aplikacji “Mam talent!”. - Będziemy rozważać wprowadzenie takich rozwiązań również na inne formaty czy anteny - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Ziąbrowski, dyrektor badań w TVN Media.
więcej
|
|
KRRiT potrzebuje 15 mln zł. "Lawinowy wzrost wniosków o umorzenie abonamentu"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce, by jej przyszłoroczny budżet był o 15 mln większy od tegorocznego. Dodatkowe środki organ chce przeznaczyć na zwiększenie zatrudnienia osób zajmujących się wnioskami o umorzenie lub rozłożenie na raty abonamentu.
więcej
|
|
,,M jak miłość" straciło 500 tys. widzów. TVP2 nadal bezkonkurencyjna
Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 6 mln widzów. To o 530 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale i tak produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Zaginął dziennikarz TVP Warszawa Marcin Włodarski. Policja prosi o pomoc
Policja poszukuje Marcina Włodarskiego, dziennikarza oddziału Telewizji Polskiej w Warszawie. Mężczyzna zaginął 8 dni temu.
więcej
|
|
Wideo z PAP w ofercie Agencji TVN
TVN Media i Polska Agencja Prasowa zawarły umowę dotyczącą dystrybucji wywiadów i relacji wideo produkowanych przez PAP. Zgodnie z nią w serwisie agencyjnym x-news pojawią się materiały PAP z dziedziny polityki, rozrywki oraz lifestyle’u.
więcej
|
|
,,Mam talent!" z aplikacją social TV. 1,35 mln interakcji podczas pierwszego odcinka
Telewizja TVN udostępniła aplikację mobilną social TV poświęconą programowi „Mam talent!”. Podczas pierwszego odcinka siódmej serii tego talent-show skorzystało z niej 60 tys. użytkowników.
więcej
|
|
EBOiR sprzedał 2,44 proc. akcji Cyfrowego Polsatu
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, w procesie przyspieszonej budowy książki popytu, sprzedał 2,44 proc. akcji Cyfrowego Polsatu po cenie zbliżonej do 25,23 zł - poinformował bank w środowym komunikacie.
więcej
|
|
9 listopada premiera serialu "Newsroom 3" (wideo)
Stacja HBO zapowiedziała premierę trzeciego sezonu serialu "Newsroom".
więcej
|
|
Nowa seria programu ,,Dynamo - więcej niż magia" w Discovery Channel
16 października 2014 roku Discovery Channel rozpocznie emisję nowej serii programu „Dynamo - więcej niż magia”.
więcej
|
|
,,SuperSTARcie" - nowe muzyczne show TVP2
Z początkiem października TVP2 rozpocznie emisję nowego rozrywkowego show “SuperSTARcie”, w którym rywalizować będą artyści muzyczni. W jury widowiska, opartego na formacie „The Ultimate Entertainer”, zasiądzie się m.in. Wojciech Mann.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rynek reklamowy urośnie w br. o 5 proc. Telewizja dwa razy większa od internetu
Według domu mediowego Carat globalna wartość rynku reklamowego zwiększy się w całym 2014 roku o 5 proc., a w przyszłym roku - o kolejne 5 proc. Wydatki najmocniej wzrosną w internecie, a zmaleją w prasie.
więcej
|
|
Z YouTube'a nadchodzi nowa era celebrytów
Czy znacie The Fine Bros, PewDiePie albo Ryan’a Higa? Powinniście! Internet zmienia pojęcie celebryty. Dziś znanymi postaciami stają się modowi blogerzy, komicy czy piosenkarze z YouTube’a - opisuje Joanna Szwilling z K2 Media.
więcej
|
|
Ostatnie chwile motocyklisty w kampanii przeciw zbyt szybkiej jeździe (wideo)
Autentyczne nagranie śmiertelnego wypadku motocyklowego wykorzystano w społecznej kampanii przeciwko nadmiernej prędkości na drodze. Na YouTubie film ma ponad 11 milionów odsłon.
więcej
|
|
Magdalena Kosińska: z Żywiec Zdrój do Lotte Wedel za Roberta Najorka
Magdalena Kosińska zaczęła pracę jako dyrektor marketingu, PR i analiz biznesowych w Lotte Wedel, zastępując w tej funkcji Roberta Najorka. Wcześniej pracowała w Żywiec Zdrój SA, Kraft Foods Polska i Reckitt Benckiser.
więcej
|
|
Grupa GPEC sponsorem Trefla Sopot
Grupa GPEC została sponsorem klubu koszykarskiego Trefl Sopot. Umowę podpisano do końca czerwca 2016 roku.
więcej
|
|
Anna Lewandowska w kampanii ,,Stop zwolnieniom z WF" (wideo)
Zaczęła się kampania Ministerstwa Sportu i Turystyki promująca aktywność fizyczną wśród młodzieży, zwłaszcza uczennic gimnazjum. Twarzą akcji, przygotowanej przez resort wspólnie z agencją BBDO Warszawa, jest Anna Lewandowska.
więcej
|
|
Beata Banaś: z Goldbach Audience do Sociomantic Labs
Do polskiego zespołu Sociomantic Labs dołączyła Beata Banaś, która będzie odpowiedzialna z realizację strategii marketingowej firmy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, ze szczególnym uwzględnieniem Polski i Czech.
więcej
|
|
Sieć AdPlayer zajmie się sprzedażą reklam w serwisie GamingLive.tv
Sieć AdPlayer zaczęła sprzedaż reklam przy materiałach wideo w serwisie ze streamingiem gier na żywo GamingLive.tv.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Krzysztof Feusette napisał ,,Alfabet salonu" o ,,ludziach partii rządzącej". Kuźniar, Hajdarowicz, Olejnik ...
Do sprzedaży trafiła książka „Alfabet salonu” Krzysztofa Feusette’a, zawierająca opisy 80 postaci kojarzonych z mediami. Zdaniem autora mają one mieć wpływ na pozytywne odbieranie partii rządzącej. Wśród opisanych nazwisk znaleźli się m.in. Jarosław Kuźniar, Grzegorz Hajdarowicz i Monika Olejnik.
więcej
|
|
"Viva!" z nowymi rubrykami i wyższą ceną
W czwartek 11 września br. na rynku ukazało się najnowsze wydanie dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska), w której znalazły się nowe rubryki. Dodatkowo wydawca zdecydował się na podniesienie ceny tytułu.
więcej
|
|
,,Men's Health" na czele sprzedaży pism męskich w I półroczu 2014
W I półroczu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
więcej
|
|
Agora wydaje "Niezbędnik ogrodnika"
W czwartek 11 września br. na rynku ukazał się pierwszy numer nowego magazynu ogrodniczego Agory “Niezbędnik ogrodnika”. Każde wydanie tytułu wydawanego pod marką “Magnolii” poświęcone ma być jednemu tematowi.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polskie portale też narzekają na Google. ,,Wyszukiwarka to tylko czubek góry lodowej"
Onet, Grupa WP i Gazeta.pl podzielają krytyczną stanowisko wydawców prasowych zarzucających Google praktyki monopolistyczne w segmencie wyszukiwarek. Podkreślają, że gigant z Mountain View mocno promuje też swoją pocztę Gmail i system mobilny Android, a jego wyszukiwarka dla wielu serwisów treściowych jest ważnym źródłem ruchu.
więcej
|
|
Dzięki hitowi z psem-pająkiem Wardęga dystansuje Niekrytego Krytyka i Abstrachuje TV i dorównuje hip-hopowcom (TOP 30 youtuberów)
Sylwester Wardęga to zdecydowanie najpopularniejszy polski youtuber zarówno pod względem liczby obejrzeń klipów, jak i subskrybentów. Dzięki hitowemu wideo z psem-pająkiem powiększył przewagę na innymi kanałami, takimi jak Niekryty Krytyk, Abstrachuje TV i kanały z gameplayami z „Minecrafta”.
więcej
|
|
Z YouTube'a nadchodzi nowa era celebrytów
Czy znacie The Fine Bros, PewDiePie albo Ryan’a Higa? Powinniście! Internet zmienia pojęcie celebryty. Dziś znanymi postaciami stają się modowi blogerzy, komicy czy piosenkarze z YouTube’a - opisuje Joanna Szwilling z K2 Media.
więcej
|
|
Weekendowy dodatek Gazeta.pl czyta 300 tys. internautów
Uruchomioną pod koniec maja weekendową sekcję portalu Gazeta.pl w czerwcu odwiedziło 306,3 tys. użytkowników, z których każdy przeglądał ją średnio przez pięć minut.
więcej
|
|
Egipskie piramidy w Google Street View (wideo)
Zwiedzanie piramid w Gizie i posągu Sfinksa to nowa opcja w usłudze Street View dostępnej na Mapach Google.
więcej
|
|
Wyciek 5 mln haseł do kont Gmaila na rosyjskim forum
We wtorek użytkownik rosyjskiego forum udostępnił plik ze spisem blisko 5 mln kont Gmaila i haseł do nich. Na liście znajdują się adresy z Polski, ale według internautów dane są już nieaktualne.
więcej
|
|
Stworzyliśmy Google dla użytkowników, a nie dla stron internetowych
W miniony weekend niektóre z największych europejskich wydawnictw opublikowały w gazetach ogłoszenie mówiące o tym, że Google jest zbyt dominujący i że w naszych wynikach wyszukiwania faworyzujemy własne produkty, takie jak Mapy Google, YouTube czy Zakupy Google. Biorąc pod uwagę poważny charakter tych zarzutów, chciałbym przedstawić wszystkie fakty, aby użytkownicy mogli sami ocenić ich zasadność - pisze Eric Schmidt.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|