|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 14 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska i Polsat kłócą się o siatkarski mundial. ,,Niech TVP ujawni ofertę, jaką złożyła do FIVB"
- Trwa wyścig, kto prześcignie Karolinę Szostak w uzasadnianiu decyzji o zakodowaniu siatkarskiego mundialu - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. - Jeśli TVP złożyła FIVB lepszą ofertę to niech ją ujawni - odpowiada Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu.
więcej |
|
Wizja idzie do sądu z Telewizją Polską. "Bezprawne działanie zarządu TVP"
Związek zawodowy Wizja zamierza w walczyć w sądzie o unieważnienie umowy o outsourcingu, w wyniku którego pracownicy Telewizji Polskiej przeszli od lipca br. do firmy Leasing Team. - Działanie zarządu TVP narusza porządek prawny - grzmi Wizja.
więcej |
|
Filmy sprzed lat jako premiery w HBO. "To trafna decyzja"
Niektórzy abonenci pakietu z kanałami premium HBO zarzucają nadawcy, że premierami na ich antenach są określane nawet filmy sprzed kilkunastu lat. HBO wyjaśnia, że inne stacje stosują podobne oznaczenia, a dołączenie do oferty nieco starszych produkcji widzowie przyjęli z aprobatą.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP oszczędza. Jej kanały znikną z satelity Astra
Telewizja Polska tylko do końca roku wynajmować będzie miejsce na satelicie Astra, przeznaczone do dosyłu jej kanałów dla sieci kablowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Powodem tej decyzji jest chęć likwidacji niepotrzebnych kosztów - wyjaśnia nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
|
Telewizja Polska i Polsat kłócą się o siatkarski mundial. ,,Niech TVP ujawni ofertę, jaką złożyła do FIVB"
- Trwa wyścig, kto prześcignie Karolinę Szostak w uzasadnianiu decyzji o zakodowaniu siatkarskiego mundialu - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. - Jeśli TVP złożyła FIVB lepszą ofertę to niech ją ujawni - odpowiada Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu.
więcej
|
|
Wizja idzie do sądu z Telewizją Polską. "Bezprawne działanie zarządu TVP"
Związek zawodowy Wizja zamierza w walczyć w sądzie o unieważnienie umowy o outsourcingu, w wyniku którego pracownicy Telewizji Polskiej przeszli od lipca br. do firmy Leasing Team. - Działanie zarządu TVP narusza porządek prawny - grzmi Wizja.
więcej
|
|
Filmy sprzed lat jako premiery w HBO. "To trafna decyzja"
Niektórzy abonenci pakietu z kanałami premium HBO zarzucają nadawcy, że premierami na ich antenach są określane nawet filmy sprzed kilkunastu lat. HBO wyjaśnia, że inne stacje stosują podobne oznaczenia, a dołączenie do oferty nieco starszych produkcji widzowie przyjęli z aprobatą.
więcej
|
|
Druga seria ,,Na krawędzi" straciła 470 tys. widzów. Polsat na trzecim miejscu
Drugi sezon „Na krawędzi” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,42 mln widzów, czyli o 470 tys. mniej niż oglądało pierwszą serię pokazywaną wiosną ub.r. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
Ruszył trzeci multipleks lokalny z Telewizją Łużyce i kanałami 4fun Media
W piątek 12 września br. nadawanie rozpoczął trzeci w naszym kraju multipleks lokalny, który uruchomiony został na Dolnym Śląsku. Znalazły się na nim takie stacje jak Telewizja Łużyce, 4fun.tv i TV.Disco.
więcej
|
|
,,Turniej Mistrzów" na 20-lecie ,,Familiady" w TVP2
Z okazji 20. urodzin teleturnieju „Familiada” Dwójka przygotowała dla widzów „Turniej Mistrzów Familiady”, który potrwa przez kilka najbliższych tygodni. Weźmie w nim udział osiem drużyn, a finał rozgrywek zaplanowano na 5 października.
więcej
|
|
Platformy telewizyjne Murdocha połączą się w Sky Europe
Komisja Europejska pozwoliła Rupertowi Murdochowi na połączenie trzech platform telewizyjnych pod skrzydłami Sky Europe. Wartość transakcji to 9 mld dolarów.
więcej
|
|
Dziennikarze Polsatu i TVP kłócą się o siatkarskie transmisje. ,,Populistyczny bełkot" - ,,Dlaczego kodujecie?"
Dziennikarze sportowi Polsatu Mateusz Borek i Jerzy Mielewski oraz Telewizji Polskiej Jacek Kurowski, Sebastian Szczęsny i Bartosz Heller ostro dyskutowali na Twitterze wokół decyzji Polsatu o zakodowaniu transmisji z siatkarskich mistrzostw świata i związanego z tym oświadczenia Włodzimierza Szaranowicza.
więcej
|
|
Powstanie sequel serialu "Świat według Bundych"
Niemal dwie dekady po emisji ostatniego odcinka telewidzowie znowu będą mogli spotkać się z rodziną Bundych. Studio Sony Pictures Television rozpoczęło pracę nad kontynuacją serialu "Świat według Bundych".
więcej
|
|
Wielu Polaków surfuje po internecie i komunikuje się z przyjaciółmi przez telewizor
Polacy nadal chętnie oglądają telewizję. Ponad 70 proc. osób ankietowanych przez TNS Polska przyznało, że przed telewizorem spędza od jednej do trzech godzin dziennie. Mimo ogromnej popularności laptopów i tabletów, Polacy zdecydowanie preferują oglądanie telewizji w telewizorach. Chętnie też wykorzystują ich najnowsze funkcje pozwalające surfować po internecie czy komunikować się z przyjaciółmi.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
77 nominacji do Effie Awards 2014. Najwięcej dla Starcomu i MEC
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 77 nominacji. Po kilkanaście otrzymały domy mediowe Starcom i MEC.
więcej
|
|
Sprite, Haier i Lidl wakacyjnymi hitami reklamowymi YouTube'a w Polsce (wideo)
W lipcu i sierpniu reklamami najczęściej oglądanymi na YouTubie przez polskich internautów były spoty napoju Sprite, lodówek Haier i sklepów Lidl. Każdy zanotował po ponad 500 tys. wyświetleń.
więcej
|
|
Radosław Kotarski reklamuje Konto 360° w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową Konta 360°, której bohaterem jest youtuber i prezenter telewizyjny Radosław Kotarski. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Isobar Poland i Initiative Media.
więcej
|
|
Wirtualno-realne przeżycia graczy i Messiego w reklamie ,,FIFA 15" (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa gry „FIFA 15” pokazująca, jak mocne i sugestywne są przeżycia w niej dla graczy, wśród których jest Leo Messi. Kreację reklamy przygotowała agencja Wieden+Kennedy.
więcej
|
|
Restaurator reklamuje ofertę Plusa dla firm (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nielimitowanej oferty Plusa dla przedsiębiorców. Akcję przygotowały i realizują firmy Young & Roubicam, TFP i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Delektuj się" - Delecta z nowym hasłem reklamuje Łatwe Ciacho (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca ciasto z mikrofalówki Łatwe Ciacho, marki Delecta (produkowane przez Rieber Foods Polska). Akcję - pod hasłem „Łatwe ciacho zawsze pod ręką!” - przygotowały firmy Hullabaloo, Graffiti Films, Starcom i Kolterman Media Communications.
więcej
|
|
Kolejni bohaterowie domu w kampanii Leroy Merlin (wideo)
Leroy Merlin zaczął kolejną odsłonę kampanii, w której pokazuje bohaterskie dokonania remontowo-budowlane swoich autentycznych klientów. Akcję dział marketingu firmy przygotował wspólnie z agencjami Engine i Gutenberg Networks.
więcej
|
|
Zaskoczenie smakiem i dron w kampanii czekolady KarmeLove od Wedla (wideo)
Lotte Wedel rusza z kampanią reklamującą nową czekoladę - KarmeLove. Akcję, obejmującą telewizję, internet i outdoor, przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, OMD, Cosmo i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Topshop: pokaz mody i system sprzedaży na Facebooku (wideo)
Marka odzieżowa Topshop zastosuje nowatorski system sprzedaży produktów na Facebooku podczas pokazu swojej nowej kolekcji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Pudelek.tv i Kafeteria.tv rekordowo popularne dzięki obecności na WP.pl
Po tym jak treści z Pudelek.tv i Kafeteria.tv zaczęły być obecne na stronie głównej portalu WP.pl oba serwisy w maju i czerwcu br. osiągnęły rekordową odwiedzalność. Pozostałe serwisy wideo Grupy Wirtualna Polska, WP.tv, Wrzuta.pl i Smog.pl, nie zanotowały takich wzrostów.
więcej
|
|
Sprite, Haier i Lidl wakacyjnymi hitami reklamowymi YouTube'a w Polsce (wideo)
W lipcu i sierpniu reklamami najczęściej oglądanymi na YouTubie przez polskich internautów były spoty napoju Sprite, lodówek Haier i sklepów Lidl. Każdy zanotował po ponad 500 tys. wyświetleń.
więcej
|
|
Google kupiło firmę Polar, chce ożywić Google+
Google kupiło firmę Polar, założoną przez projektanta z polskimi korzeniami Luke’a Wroblewskiego. Ma ona pomóc w postawieniu na nogi serwisu społecznościowego Google+.
więcej
|
|
IKEA stawia na handel w internecie. Kiedy e-sklep w Polsce?
We wszystkich 27 krajach, w których działają jej salony, IKEA chce uruchomić lokalne sklepy internetowe.
więcej
|
|
Anna Kowalczyk redaktor naczelną Mamadu.pl - wśród blogerek Graff, Welman i Dziewit-Meller
W poniedziałek w południe rusza Mamadu.pl, serwis dla rodziców przekształcony z bloga Anny Muchy we współpracy z wydawcą NaTemat.pl. Redaktor naczelną strony została Anna Kowalczyk.
więcej
|
|
8 wskazówek jak skutecznie wykorzystać potencjał Twittera
W Polsce z Twittera korzysta coraz więcej firm i osób. Oznacza to, że potencjał tego medium jest coraz większy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|