|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 18 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Urszula Chincz przechodzi z TVP2 do TVN
Urszula Chincz, dotąd współprowadząca „Pytania na śniadanie” w TVP2, dołączy do zespołu „Dzień dobry TVN”. Będzie przygotowywać relacje na żywo i przeprowadzać wywiady z gwiazdami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP Kultura i TVP Historia będą kodowane na satelicie. "Więcej arcydzieł z zagranicy"
TVP twierdzi, że rezygnuje z emisji na satelicie Astra, bo planuje zakodować sygnał satelitarny TVP Kultura oraz TVP Historia i dzięki temu wzbogacić ich ramówki. SES Astra cały czas liczy na zmianę decyzję. - Została już podjęta - wyjaśnia rzecznik TVP.
więcej
|
|
"Kuba Wojewódzki" stracił 400 tys. widzów. Hitem Tomasz Terlikowski
Najnowszą serię talk-show “Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,14 mln osób, o 400 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. Mimo spadku TVN w czasie emisji programu pozostał liderem rynku telewizyjnego. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Tomaszem Terlikowskim.
więcej
|
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" stracił 520 tys. widzów
W obecnym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” ogląda średnio 2,09 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 520 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
,,Poszukiwacze" jesienną nowością Polsat Play
W październiku na antenie Polsat Play będzie miał premierę cykl „Poszukiwacze”, w którym dwóch naukowców będzie odkrywać historyczne znaleziska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Prawo Agaty" z mniejszą widownią. TVN przegrywa z TVP2
Pierwsze trzy odcinki nowego sezonu „Prawa Agaty” oglądało 2,12 mln osób. Serial TVN względem serii emitowanej rok temu stracił 220 tys. widzów. Produkcja zapewnia stacji drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Reklamy w TVP w górę, ,,M jak miłość" za 100 tys. zł
W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na październik spoty są o 0,7 proc. droższe niż rok wcześniej. Prawie 100 tys. zł trzeba wydać na reklamę przy „M jak miłość” oraz po niedzielnym wydaniu „Wiadomości”.
więcej
|
|
Trzeci sezon programu ,,Domy gwiazd" w Domo+. Prowadzącą Omenaa Mensah
5 października 2014 roku Domo+ rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Domy gwiazd”. Tę serię produkcji poprowadzi Omenaa Mensah.
więcej
|
|
Marcin Roszkowski: TVP oszczędza, przez co kilka milionów Polaków straci dostęp do jej kanałów
Telewizja Polska tylko do końca roku będzie płacić za wynajem miejsca na satelicie Astra. TVP swoją decyzję, która może utrudnić dostęp do kanałów telewizji publicznej nawet kilku milionom Polaków, szczególnie tym mieszkającym poza granicami Polski, uzasadnia chęcią likwidacji niepotrzebnych kosztów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Joanna Bosakirska: z Havas Worldwide Warsaw do Isobar Poland
Joanna Bosakirska objęła funkcję group account managera w agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała w Havas Worldwide Warsaw, OS3 i GoldenSubmarine.
więcej
|
|
Reklamy w TVP w górę, ,,M jak miłość" za 100 tys. zł
W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na październik spoty są o 0,7 proc. droższe niż rok wcześniej. Prawie 100 tys. zł trzeba wydać na reklamę przy „M jak miłość” oraz po niedzielnym wydaniu „Wiadomości”.
więcej
|
|
Słowiakowska-Polak, Szydłowski i Gruba w dziale kreacji Gong
Do działu kreacji agencji Gong dołączyli Anna Słowiakowska-Polak (obejmując funkcję senior copywritera), Piotr Szydłowski (jako digital creative) i Piotr Gruba (jako junior copywriter).
więcej
|
|
,,Piękno jest decyzją" w kampanii kosmetyków Perfecta (wideo)
W telewizji i sklepach wystartowała kampania reklamowa nowych serii kosmetyków marki Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Piękno jest decyzją”, przygotowały firmy Walk Creative i Media On.
więcej
|
|
,,Myśl pozytywnie" - Bakalland reklamuje bakalie BA!
Rozpoczęła się kampania reklamowa produktów bakaliowych BA! produkowanych przez Bakalland. Akcja, prowadzona pod hasłem „BA! ...i myśl pozytywnie”, obejmuje telewizję, radio, internet, outdoor i sklepy.
więcej
|
|
Zdasz.to reklamowany jako pomoc dla maturzystów (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa serwisu e-learningowego i serii repetytoriów Zdasz.to, oferowanych przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Akcję przygotowały agencje Walk Creative i Walk Digital.
więcej
|
|
,,25 lat niesamowitości" w jubileuszowej kampanii Asusa
W internecie zaczęła się kampania z okazji 25-lecie istnienia firmy Asus. Akcja, pod hasłem „25 lat niesamowitości”, jest prowadzona w serwisach społecznościowych i we współpracy z portalem Gazeta.pl.
więcej
|
|
Value Media promuje Showroom.pl w Google
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) rozpoczął obsługę odzieżowego sklepu internetowego Showroom.pl w zakresie marketingu w Google.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Grazia" staje się bardziej luksusowa. Joanna Liszowska na okładce
Od najnowszego wydania, który w czwartek trafiło na rynek, dwutygodnik “Grazia” (Wydawnictwo Bauer) zyskał bardziej luksusową szatę graficzną. Ponadto tytuł poszerzył część lifestylową. - Luksus. Ludzie. Lifestyle - tak brzmi nowe hasło magazynu.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" najchętniej czytane (zestawienie tygodników i dwutygodników)
W okresie od lutego do lipca 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarze najczęściej kasują słabe i rozległe komunikaty prasowe
73 proc. polskich dziennikarzy bez zastanowienia kasuje słabe merytorycznie informacje prasowe, natomiast zbyt obszerny email jest usuwany przez 37 proc. respondentów - wynika z badania firm pr.co i d*fusion communication.
więcej
|
|
,,Frankfurter Allgemeine Zeitung" zwolni 200 pracowników
W ciągu najbliższych trzech lat jedna piąta pracowników dziennika „Frankfurter Allgemeine Zaeitung” ma zostać zwolnionych. To efekt fatalnej sytuacji finansowej gazety.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" liderem sprzedaży e-wydań wśród dzienników
W lipcu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a najwięcej zyskał „Parkiet”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce zajął „Gazeta Wrocławska”.
więcej
|
|
Marcin Cejrowski szefem rubryki towarzyskiej w magazynie "Gala"
Do zespołu magazynu "Gala" dołączył Marcin Cejrowski, który został nowym szefem rubryki towarzyskiej (Galaktyka) i autorem cyklu felietonów z serii "koniec z plotkami".
więcej
|
|
,,Financial Times" zmienia wydanie drukowane
Nowa czcionka, zmiana wyglądu i układu kolumn - te zmiany mają dostosować drukowane wydanie „Financial Times” do oczekiwań cyfrowego czytelnika.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|