|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 19 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Jeśli słuchacze zechcą to zagramy disco polo
- Nie rezygnując z alternatywy rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki, takie jak rock, muzyka przebojowa czy hity z dawnych lat. Jeśli słuchacze zechcą zagramy także disco polo - mówi Wirtualnemedia.pl Iwona Kostka-Kwiatkowska, dyrektor radiowej Czwórki.
więcej
|
|
,,Newsweek" nowym liderem tygodników opinii. ,,Wprost" lepszy od ,,W Sieci"
W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Newsweek”. Większość tytułów zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tygodnik Do Rzeczy”. Wzrosty zanotowały „Wprost” i „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
Tomasz Terlikowski: Nie będzie rewolucji w TV Republika, konserwatyści za tym nie przepadają
Wczoraj ze stanowiska redaktora naczelnego Telewizji Republika ustąpił Bronisław Wildstein. - W dalszym ciągu będzie to stacja informacyjno-publicystyczna. Konserwatyści nie przepadają za rewolucjami - mówi nam Tomasz Terlikowski, który zajął jego miejsce.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Terlikowski: Nie będzie rewolucji w TV Republika, konserwatyści za tym nie przepadają
Wczoraj ze stanowiska redaktora naczelnego Telewizji Republika ustąpił Bronisław Wildstein. - W dalszym ciągu będzie to stacja informacyjno-publicystyczna. Konserwatyści nie przepadają za rewolucjami - mówi nam Tomasz Terlikowski, który zajął jego miejsce.
więcej
|
|
Spada widownia show "Kto poślubi mojego syna?". TVN liderem rynku
Nowy reality-show “Kto poślubi mojego syna?” przyciąga 2 mln widzów, zdecydowanie więcej niż TVN oglądało w tym samym paśmie rok temu. Stacja w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego, jednak widownia formatu spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
|
5 mln widzów ,,Na dobre i na złe" w nowym sezonie. TVP2 nokautuje konkurencję
Serial „Na dobre i na złe” w nowym sezonie ogląda średnio 4,96 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 150 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Vectra z nowym logo i familijnymi reklamami (wideo)
Sieć kablowa Vectra zyskała nowe logo i rozpoczyna kampanię reklamową utrzymaną w nowej, familijnej konwencji. Akcję przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, Bomaye, The Digitals i Starcom.
więcej
|
|
Maciej Stuhr w radzie programowej Stopklatki TV
Do rady programowej kanału filmowego Stopklatka TV wszedł aktor Maciej Stuhr. Dołączył do Andrzeja Wajdy, Agnieszki Holland i Juliusza Machulskiego, którzy patronują stacji od początku jej istnienia.
więcej
|
|
Robert Gonera promuje ofertę sportową nc+ (wideo)
Robert Gonera występuje w najnowszym spocie platformy nc+, promującym jej ofertę sportową. To kolejny etap kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”.
więcej
|
|
,,Skandaliczny magazyn historyczny" na antenie Fokus TV
W jesiennej ramówce kanału Fokus TV znajdzie się nowy polski program “Skandaliczny magazyn historyczny”. Będzie on poświęcony plotkom, aferom, skandalom i zagadkom kryminalnym związanym z historią.
więcej
|
|
Sieć Vectra odświeżyła ofertę
Sieć kablowa Vectra wprowadziła nową, uproszczoną ofertę usług telewizyjnych, telefonicznych i internetowych. Towarzyszy jej zmiana wizerunku operatora i jego hasła na „Vectra. Prosty wybór”.
więcej
|
|
Tomasz Terlikowski i Anita Gargas na czele redakcji Telewizji Republika
Tomasz Terlikowski obejmie zwolnione przez Bronisława Wildsteina stanowiska redaktora naczelnego Telewizji Republika, pozostanie też członkiem zarządu nadawcy stacji. Jego zastępczynią w redakcji będzie Anita Gargas.
więcej
|
|
Bronisław Wildstein odchodzi z Telewizji Republika
Bronisław Wildstein zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego Telewizji Republika i prezesa kontrolującej ją spółki Telewizja Niezależna. Nie będzie też już prowadził w stacji swojego programu.
więcej
|
|
Lisa Kudrow w drugim sezonie serialu "Wielki powrót" (wideo)
Do internetu trafił zwiastun nowej odsłony serialu "Wielki powrót" ("The Comeback") z Lisą Kudrow w roli głównej.
więcej
|
|
TV Puls HD poszerzył zasięg
Kanał TV Puls HD dołączył w tym tygodniu do oferty kolejnych operatorów kablowych w Polsce.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Jeśli słuchacze zechcą to zagramy disco polo
- Nie rezygnując z alternatywy rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki, takie jak rock, muzyka przebojowa czy hity z dawnych lat. Jeśli słuchacze zechcą zagramy także disco polo - mówi Wirtualnemedia.pl Iwona Kostka-Kwiatkowska, dyrektor radiowej Czwórki.
więcej
|
|
,,Książe i żebrak" Wojewódzkiego i Lizuta hitem Rock Radia. Audycja podwoiła słuchalność stacji
Prowadzony przez Wojewódzkiego i Lizuta program „Książe i żebrak” w Rock Radiu ma średnio 93 tys. słuchaczy. W paśmie nadawania satyrycznej audycji radio notuje ponad dwukrotnie wyższą słuchalność, niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
więcej
|
|
Reportaż ,,Nieidealna piosenka" Anny Dudzińskiej nagrodzony statuetką Grand PiK 2014
Reportaż „Nieidealna piosenka” autorstwa Anny Dudzińskiej zdobył nagrodę główną w Międzynarodowym Konkursie Artystycznych Form Radiowych w Bydgoszczy. Konkurs zorganizowało Polskie Radio PiK.
więcej
|
|
Krzysztof Kiryczuk i Paweł Orlikowski w Radiu ZET
Krzysztof Kiryczuk, były dziennikarz TOK FM oraz Paweł Orlikowski, w przeszłości związany z Radiem Gdańsk, dołączyli do zespołu “Wiadomości” Radia ZET.
więcej
|
|
Eska nowym liderem w Poznaniu, Trójka wypadła poza podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
AktywnieBardzo.pl - nowy serwis internetowy Radia ZET o aktywnym wypoczynku
Grupa Eurozet uruchomiła nowy portal o bieganiu i aktywnym wypoczynku - AktywnieBardzo.pl, który jest częścią projektu realizowanego przez Radio ZET i PZU oraz uzupełnieniem niedzielnej audycji Beaty Sadowskiej i Tomasza Kasprzyka.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Firmy odzieżowe chętniej reklamują się w prasie niż w tv. Calz i H&M liderami, w dół LPP (TOP10)
W pierwszych siedmiu miesiącach br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) firm z sektora odzieży i dodatków były o 11 proc. wyższe niż rok wcześniej. Prawie połowa budżetów trafia do prasy, a jedna trzecia do telewizji. Najwięcej zainwestowały w promocję firmy Calz Polska (właściciel marek Calzedonia i Intimissimi) oraz H&M Polska, natomiast spadły wydatki LPP i OWL.
więcej
|
|
Tomasz Zubilewicz reklamuje styropiany Termo Organika
Prezenter pogody Tomasz Zubilewicz, związany z TVN, został ambasadorem reklamowym firmy Termo Organika produkującej materiały i system do ocieplania budynków.
więcej
|
|
Vectra z nowym logo i familijnymi reklamami (wideo)
Sieć kablowa Vectra zyskała nowe logo i rozpoczyna kampanię reklamową utrzymaną w nowej, familijnej konwencji. Akcję przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, Bomaye, The Digitals i Starcom.
więcej
|
|
Robert Gonera promuje ofertę sportową nc+ (wideo)
Robert Gonera występuje w najnowszym spocie platformy nc+, promującym jej ofertę sportową. To kolejny etap kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”.
więcej
|
|
Mariusz Bruchacki i Paweł Krzemiński: z Havas Worldwide Warsaw do Kropki Bordo
Mariusz Bruchacki i Paweł Krzemiński przejęli zarządzanie działem kreacji w agencji Kropka Bordo. Poprzednio pracowali w Havas Worldwide Warsaw, a w Kropce Bordo zastąpili Piotra Małkiewicza.
więcej
|
|
Andrzej Ziembicki: z The Digitals do Asap&Asap
Do zespołu agencji Asap&Asap Communication dołączył Andrzej Ziembicki, który objął funkcję head of social media. Z kolei na stanowisko account executive awansowała Paulina Wojtkowska.
więcej
|
|
Makro promuje się z okazji 20- i 50-lecia
Rusza kampania reklamowa sklepów Makro z okazji 20-lecia ich obecności w Polsce oraz 50-lecia działalności kontrolującej ich firmy Metro Cash & Carry. Akcja potrwa 50 dni.
więcej
|
|
Gong i Equinox przygotują jesienną kampanię Ceneo.pl
Agencja Gong i dom mediowy Equinox Polska wygrały przetargi na przygotowanie i realizację nowej kampanii reklamowej porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro.pl). Akcja rozpocznie się za miesiąc.
więcej
|
|
Wycieczka do Włoch do wygrania w konkursie Malmy (wideo)
Ruszył konkurs marki Malma (Maspex Wadowice), w którym można wygrać voucher na wycieczkę do Włoch. Konkurs promuje spot w internecie, a za kampanię odpowiadają Grupa 3 i Mindshare.
więcej
|
|
Cube Group performance marketingowo wypromuje PLL LOT
Agencja Cube Group wygrała przetarg na międzynarodową obsługę w zakresie performance marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT. Działania będą prowadzone na 35 rynkach.
więcej
|
|
Za trzy lata połowa kupowanych w sieciach handlowych produktów będzie pod ich marką własną
Rynek marek własnych w Polsce już w zeszłym roku szacowany był na 90 mld zł. Ich udział każdego roku rośnie o kilka procent. Obecnie w co trzecim koszyku klienta sieci Tesco znajduje się tego rodzaju artykuł. W wielu krajach europejskich marki własne odpowiadają za 50 proc. zakupów. Jak prognozują przedstawiciele Tesco, w ciągu najbliższych trzech lat private label w Polsce także mogą mieć połowę udziałów w handlu detalicznym.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" nowym liderem tygodników opinii. ,,Wprost" lepszy od ,,W Sieci"
W lipcu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został „Newsweek”. Większość tytułów zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tygodnik Do Rzeczy”. Wzrosty zanotowały „Wprost” i „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
,,Twój Styl" najchętniej czytany (dane miesięczników i dwumiesięczników)
„Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Kąty” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce w okresie od lutego do lipca br. - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Wybieralski nowym redaktorem naczelnym "Gazety Stołecznej"
Michał Wybieralski został nowym redaktorem naczelnym “Gazety Stołecznej” - warszawskiego dodatku do “Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpił na tym stanowisku Agatę Żelazowską-Cieślę.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Internetowy sklep Ikea w Polsce w 2016 roku
Za dwa lata Ikea uruchomi w Polsce system sprzedaży internetowej swoich produktów. Obecnie szwedzki producent ma sklepy online w 13 krajach na świecie.
więcej
|
|
Amazon wygrał z Google wyścig o domenę .buy
Amazon przebił na aukcji domen koncern Google i kupił na wyłączny użytek domenę .buy, płacąc za nią 4,6 mln dolarów. Google’owi nie udało się też kupić domeny .vip.
więcej
|
|
Z bankowości mobilnej korzysta 41 proc. polskich internautów
41 proc. internautów deklaruje korzystanie z aplikacji bankowych, a wśród nich dominują mężczyźni w wieku 25-34 lata z dużych miast - wynika z badania IRCenter i ResearchNow.
więcej
|
|
Internauci oburzeni na Polsat za zakodowanie mundialu. "Stacja została poturbowana"
W ostatnim okresie w internecie pojawiło się blisko 32 tys. wypowiedzi na temat zakodowania przez Polsat Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn. Ponad 52 proc. z nich miało wydźwięk negatywny - wynika z raportu agencji Re:buzz oraz Monitori.pl.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska przejmuje Domodi.pl i Homebook.pl
Grupa Wirtualna Polska podpisała umowę kupna 51 proc. udziałów spółki Domodi, do której należą sklepy internetowe Domodi.pl i Homebook.pl. - Wierzymy, że nie tylko jesteśmy w stanie zdynamizować ich rozwój, ale wspólnie, wokół spółki Domodi, rozbudować naszą obecność w najszybciej rosnących segmentach e-commerce - komentuje Jacek Świderski, prezes Grupy WP.
więcej
|
|
Klienci Millenium Bank celem ataku phishingowego
Firma Eset ostrzega przed falą wiadomości phishingowych, których celem są klienci Millenium Bank. Pułapka ma za zadanie przechwycenie danych niezbędnych do logowania w serwisie Millenet, które służą do dostępu do bankowości internetowej.
więcej
|
|
Polskie marki na Facebooku najczęściej publikują posty w godzinach roboczych
Aktywność administratorów polskich stron komercyjnych na Facebooku wciąż skupia się w ciągu tradycyjnych godzin pracy - wynika z analizy firmy Sotrender.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|